Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim rajdaci....neprispievam casto temami, ale chcel by som vediet Vas nazor na mojich vitazov kategorii sport-turizmus a supersport - Kawasaki ZZ1400 a Yamahu R1, obe r.v. 2009, po tejto sezone sa jedna z nich "objavi" v garazi. Dlho tuzim po R1, ale paci sa mi aj myslienka cestovat. Preto sa momentalne neviem rozhodnut ci vsadit na vyjazdy s R1 (mozno niekedy aj okruh, mozno) kt. tvoria o dost vacsiu cast jazdenia, alebo sport - turistiku. Chcem vediet nazory, preco nekupit R1, pripadne ZZR, nejake negativa a pozitivach viem. Časopisov som sa načítal dosť. Vlastnici - zazitky? Postrehy...Da sa robit turistika aj na R1? Pripadne, co by ste z tohoto vyberu brali vy, preco?.....dakujem za slusne odpprispevky k teme. |
Z tohoto vyberu by smo zobral Hayabusu |
Posledny vyber v sport -tour bol GTR 1400, BMW K 1300 S a ZZR, ZZR vyhrala v dizajne a cene... Z SS som sa rozhodoval medzi BMW S 1000 RR a R1 .... toto zostalo pri sympatiach Yamahy + cena. Vazne ma zaujimaju nazory inych..... Mato, vahy su naklonene k ZZR |
ak chces aj "turistikovat" , ale chces aj jazdit , nie len si prdkat po ceste, tak ZZR 1400 , ta ma pohodlnejsi posed (Busa je podstatne sportovejsia aj posedom). GTR 1400 ma motor naladeny podstatne inak a ma aj vyzsiu hmotnost, takze ta je uz skor na to prdkanie-turistikovanie. |
Dvenohy - negativa? seriozne, bez obhajovania znacky....su? aj Detaily...please Upravené 1 krát. Naposledy upravil expertos (08.07.2010 20:04) |
mal som aj r1 ku ale na dlhsie trasy nic moc odvlani mam zx14ku jednoznacne zzr 1400 |
expertos Ahoj, ja mam R6-tku.Maximalne nepohodlny posed, a uz dvakrat som absolvoval na nej Chorvatsko, plne nabaleny (tankvak+2 bocne vaky) s priatelkou. Ak neplanujes robit 2tis kilometrove tury dvakrat za sezonu tak R1 v pohodicke zviknes si na nu.Na druhej strane ak nebudes bombovat 2krat za mesiac na slovakiaringu tak aj ZZR bude pohodicka. Vyber si tu ktora sa ti viac paci, aj tak plusy a minusi zistis az po case a par tisic kilakov. Obe su super motorky, prajem stastny vyber |
no videl som videa kde s R1 obisli svet |
k1300 s jednoznacne lespi podvozok ale uz som to pisal do ss |
Otazka, motor bez vykonu v hornych otackach? a kde sa potom prejavuje tych 182 koni? nem-understand......viem, ze BMW ma plynuly tah od spodu, ale ze by mala nejaka moto slaby tah vo vysokych otackach? Nerde? |
Otazka, motor bez vykonu v hornych otackach? a kde sa potom prejavuje tych 182 koni? nem-understand......viem, ze BMW ma plynuly tah od spodu, ale ze by mala nejaka moto slaby tah vo vysokych otackach? Nerde? |
pisal som ti ss skus ju doviezt z nemecka jazdenu vyber je pestry a ceny super oproti novej, chapem ze cena je dolezita, zase nekupujes ju na jeden rok |
suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=... |
do R1 musis napchat dost vela penazi aby sa vykonom vyrovnala seriovym konkurentom. |
Nerd- priateľu, mám v garáži aj R1 2009 a aj K1300S. Mám 120 kilov, som kus chlapa a poviem ti, že čo mám R1 som na Káčko pomaly ani nesadol. |
bulldog vies kolko sa ti inzinieri sikmooki narobili aby vyrobili spickovu race motorku ktora bude vyhravat preteky :D a ty ich pracu ohodnotis slovami R1 je pohodlná mašina na každodenné použitie s okruhovým potenciálom :D myslim ze si ich kurevsky urazil |
nerde: jaktože najhorší liter na trhu ? nerýpem len ma to zaujíma lebo v tejto dedine som ako španiel :D:D:D |
Tých 1500 km za tri dni čo spomenul dvojnožka som spravil ja a každý večer som si stihol vypiť, pozabávať sa, bez nijakých škôd na organizme, |
nieco ine je test anglickych sasov a nieco ine su skusenosti jazdcov co to mali a pokusali sa s tym pretekat. v serii naozaj slaby motor a zly seriovy podvozok. bavime sa o vyuziti na okruhu |
cestovat na r1?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.07.2010 23:34) |
Keď som si vyberal litrový SS tak som si sadol na všetko čo na trhu bolo. Na Fároša som sa zo svojou telesnou schránkou nezmestil |
rixo, pretoze sa cely motor viac hreje... predpokladam, ze prave kvoli sposobu zapalovania "big bang" Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.07.2010 23:51) |
no neviem nerozumiem tomu moc :D |
celkovo sa motor prehrieva a so seriovym chladicom sa neda pretekat. |
Moc sa tiež do pretekov nevyznám,ale dám jedno videjko,kde Jakubovi Smržovi najdlhšie odolával jazdec na R1 (aspoň myslím,že R1 to je) - zo zákrut mu chlapík utekal,čož by teda marketingovo mala byť výhoda big bangu.. |
:D Rofl to vyzerá ako seriously FAIL od hondy jak to nerd popisuje |
Dobre - to sú všetko fajnšmekri, ale pre obyčajného júzera je R1 či už dizajn, alebo výkon príp. podvozok to top naj. |
na ZX10R som spravil 1200km za 10 hodin, s urevanym vyfukom... Prezit sa da vselico, ale pohodlie by som to nenazyval. R1 znie hrozne a nie je podla mna tak dobra ako napr GSXR, CBR a uz vonkoncom nie BMW. Siel by som snad do tej ZZR a to mi je znacka vazne u riti... |
cees |
..tak potom omluva - ako píšem moc sa v tom nevyznám,asi ma zmiatla kombinéza s nápisom Fiat |
Popozeral som nejaké videá a tá R1 09 má na voľnobehu parádny zvuk. |
gixerak a co vravis na tento zvuk |
nie ma tam trosku upraveny motor co pali ako big bang 180°.... cize skoro ako TLka :D |
nerd: prečo to má taký zvuk ? čo mu to ide na tri válce jak varburg fábia HTP ?:D Upravené 1 krát. Naposledy upravil rixo (09.07.2010 1:28) |
Som na tom, ako na zaciatku, .... ale viem minus Yamahy, prehrievanie, to ma inac zaujimalo, ale nechcel som do toho rypat, vidiet vyfuky pod ritou, chranicky...musi riadne salat....Mne osobne by to mozno nevadilo, lebo ked milujes, detaily neriesis...ale ladvinka by ma asi...... |
expertos - osobne si myslim, ze je hovadina kupovat moto podla toho, co ti kto napise na diskusnom fore.. kup si proste tu, ktora sa ti viac paci, alebo ktoru viac chces (srdce).. ostatne nazory a fakty su iba kozmeticke detaily.. - ak sa samozrejme nerozhodujes medzi yuki vs honda Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (09.07.2010 6:54) |
"....Mne osobne by to mozno nevadilo, lebo ked milujes, detaily neriesis...ale ladvinka by ma asi......" |
nie je ladvinka ako ladvinka... Ono niektore v tandeme zvladaju s prehladom aj kooooooopec kilakov na sportoch |
Podla mna kazdy by si mal kupit co, chce |
Myslím si, že nedostaneš odpoveď na svoju otázku a dôvodov, prečo to je tak, je neskutočne mnoho napr. : |
expertak kup si po com ta srdce taha isto vies... ja idem bud piatok na R1 do chorvacka tak pohoda... a tie novsie rocniky od mojej sa mi zdaju o nieco pohodlnejsie sedadlo riadidka stupacky... |
expertos, proste si kup kawasaki... kupov znackovej motorky nemozes nic pokazit |
expertos - nadviazem na lure ale trochu inac ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (09.07.2010 12:00) |
Turistika na R1? Samozrejme, aj so spolujazdcom |
Nerd jazdim tu R1 ale to co opisujes ty som zatial nepostrehol. |
peto vsetko co som pisal su skusenosti inych jazdcov. nikto znich si nema dovod vymyslat |
ja som tiez pocul nejake "neduhy" novej R1 pri spickovom okruhovom jazdeni.. napriklad, po uprave motora, seriovy chladic nestiha chladit, atd.. |
pitaz robo uz nepreteka. moto ma len na skolu ak sa nemylim. |
Maros s Robom som telefonoval este pre kupou tej R1. Pytal som sa na nedostatky. Vravel ze tam odchadza sponovak rozvodovej retaze. To nieje problem da sa domontovat manualny. |
Zatial 80% pre ZZR.....coho sa mam ineho drzat, ked nie vasich prispevkov? ...... ja si zo 100 prisepvkov spravim uceleny obraz, don´t worry , pretoze parametere su nasudovane, ale pocity a postrehy vlasnikov a kamaratov vlastnikov su mi vacsim prinosom. Skusim najst miesta, kde sa da aj uskutocnit predvadzacia jazda.....to bude asi posledna faza rozhodnutia.... |
myslim ze R1 je supersport a ZZR je predsa sportovo turisticka masina a skor naklonena k turistke. |
urcite zzr ,pokial nejdes na okruh a nie si profik,tak jednostranna masina akou je r1 ti je na dve veci.chcel by som vidiet ako by nejaky supersport usiel zzr 1400 |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24049 | Včera: 167526