Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
nazdar...coraz intenzivnejsie uvazujem o vymene moto a chcem nieco total pohodlne, turisticke, vykonne...napadaju ma tieto masiny, co su v nazve, ale ak dakoho napadne aj ina s podobnymi parametrami, tak kludne... |
www.busportal.cz/images/stories/2005/1432-travego_l_2.j... |
podla mna su to vsetko hltace dialnicnych km...takze si myslim ze je to v podstate jedno....bmw ma rychlo radenie |
tu su nejake porovnavacky > |
BMW - servisný interval 10000km, tempomat, vyhrievané gripy + sedačky, xenon, tempomat, ESA, el. štít, ASR, ABS. elektrický štít, spotreba |
barko :- aka bude cena tvojoh pana, zvedavost, nic viac |
este vydrz s tym GT, aj nove LT uz je na ceste, tie km na dialnici to je akoze for? |
prdlafka : ....a Multistradu si kde nechal ??? |
Ja som sa tiez par mes. dozadu rozhodoval medi BMW a Kawasaki a vyhrala KAWA, teraz setrim ďenge. Dupoce mi po xichte myslienka, ze nie je lepsia ako BMW a nie je to ani moja oblubena znacka, ale paci sa mi..... Nie je co riesit. |
dvehohy: ano, pocul som, ze tam radis pod plynom...kto vie kolko taky system prida na pohodli cestovania... |
ex: tak rychlo setri, kup a hod pocity...kawa nemoze byt zla...ale ani ta bawaria...asi to treba skusit niekde a potom sa rozhodnut... |
prdlafka : v tom pripade asi neni co riesit BMW |
moj rakik ma kinga,dobre sa mi na tom sedka a netlaci ma prdelka,tak ak ma chces odviezt,tak rozhodne KINGa mata |
Prdlafka a nerozmyslal si nad FJR 1300.Je to super cestak a po zhodeni kufrov sa nestrati ani medzi SS.Ono kazda s tychto turerov v niecom vynika a v nieco zase straca.Ked si zoberies do uvahy tieto veci ako:cena,dizajn,pohodlie,spotreba,kvalita,dojazd,serv.interval,naklady na udrzbu....je tazko si vybrat.Ak uvazujes iba medzi BMW a Kawou, a nehladis na cenu tak za mna BMW.Aj ked zase podla recenzii na GTR 1400 model 2010.Posunuli japoncici ladku o dost vysie(kontrola trakcie,usporny rezim,bezklucove startovanie,uprava spatakov,odvod tepla...Precitaj si clanok na motorkari.cz.Niekto hore dal na to link.No a teraz babo rad. Upravené 2 krát. Naposledy upravil budik1 (22.06.2010 13:35) |
ved mal BMWcko...uz ma kinga??? naco vobec reagujes? a tvoje chore vyplody ma naozaj nezaujimaju, tak mi nezadrbavaj temu bludmi a fantaziami. dakujem! |
pprdlafka, zvyknes si urcite aj na LT, aj RT |
Mam skusenosti s panom aj GTR 2007,2010, BMW nemusim aj ked ja vo vela veciach prepracovanejsia co sa tyka konfortu a luxusu. S GTR mam cez 20000km bez problemu a poskitne my dost radosti za podstatne mensiu sumu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil guldar (22.06.2010 14:18) |
guldar, co nemusis na BMW? cenu? znacku? servis? konkretne uved co, aj ked ma sice tvoj nazor nezaujima len pre diskutujucich to uved preco kydas na nespravnom mieste. |
diwi: o tom nepochybujem...zvykal by som si maximalne tak tri-styri minuty... |
prdlafka: uvazujem nad predajom krasne zabehnuteho noveho RT.. . hodime rec?? |
legi: no, googlil som...a neni zla... |
Barko, môžem vedieť, ak to nie je tajomstvo, prečo predávaš PE? A hlavne kedy a za kolik? ďakujem. |
Ja PANA ešte nepredávam. Túto sezónu určite s ním chcem dojazdiť. Počkám na jeseň a na jar čo prinesú motovýstavy. Určite neopustím triedu cestovných motoriek pretože cestovať na niečom inom ako na cesťáku sa mi nechce. Okrem FJRky som skúšal všetky cesťáky a jedine čo si viem predstaviť ako náhradu za PE je práve BMW GT 1300. Má presne tú výbavu (vyhrievané rúčky, sedadlá, xenon, ABS,ASR, podvozok, tempomat a dobrý motor) čo na cestovanie treba. Ako sa hovorí "v PE som sa našiel". Už viem čo od motorky očakávam a preto sa ťažko hľadá niečo nové. Možno Honda vybehne s niečím takýmto: |
hooopy, prdlafka: veta zacala: UVAZUJEM... . Ale vazne, GSo mi tak sadlo, ze na ine uz nesadam, na dialkove vylety zda sa nie je cas, a mozno mi iba tak drbe z krizy. Skor mi je luto pozerat sa ako v garazi starne.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil legi (23.06.2010 10:37) |
Barko, ked chces menit nieco ti "chyba" alebo vadi. Co je to? Pamatam ze na PANa si nedal dopustit... |
tiez ma tak niekedy napada cestovat na krizniku, ktoremu sa da aj pekne prikurit. Cas by aj bol, aj koruny/ewra/ , ale ked sa kamsi vyberiem dalej, je dost teliec na cestach. Ked uz ma ma ktosi tuknut tak nech sedim v stvorkolesovej nemeckej oceli. zatial mam masiny len na sport, ale viem, ze raz zmuuudriem, ako sa to tebe stalo toť včileki. |
kebo, ani nedám !!! No doba ide ďalej. Napísal som že na cestovanie len cesťák. Mám svoju predstavu a podmienky ktoré sa po 2 1/2 roku v sedle pana ešte upravili ale len smerom hore. Na PE mi chýba tempomat a xenony. Tempomat pre svoj komfort (a lenivosť , no zasahovať do elektroinštalácii nechcem a nebudem. A xenony pre vlastnú bezpečnosť - stále platí vidieť a byť videný. Tým že som väčšinou času s moto v Alpách, tak sa mi nechce hanrkovať sa s polišmi a obhajovať domontované xenony. Keď to je raz v TP mám pokoj a môžu mi fúkať do .... Tým že jazdím aj v nepriaznivom a chladnom počasí dobre príde vyhrievať si zadok na sedačkách a mať plexi čo si upravím gombíkom na riadítkach pekne počas jazdy. A véééľmi dobre mi padne keď mi teplo od motora zohrieva nohy a kolená (v Blave 20° a v Alpách 5° ) No a tá sviňa BMW GT mi na nohy nekúri . Ako som napísal, je to super stroj ale DIWI už bonzol že má byť ešte čosi nové od BMW. A myslím že ani Honda nespí a asi príde s niečím novým. |
barko - |
ci FJR, PanEuropean, GTR, alebo to Bawo.. vsetko podla mna krasne masiny a chcel by som skusit aspon jednu z nich.. len ked su tak kurva drahe |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil IRWXL (24.06.2010 9:40) |
prdlafka> TY ZRADCA !!! |
Citam tuto diskusiu a neda mi nepridat sa. Mam Pana prvu sezonu (urobil som na nom za par mesiacov Korziku, Alpy + nejake to Slovensko, cca 8000km) a nedam nan dopustit co sa tyka pohodlia a komfortu. Cestovanie na turistickej motorke ako je Pan, FJR, GTR ci GT je nieco ine. Su to skutocne stroje pre turistov - hltacov kilometrov. Na rozdiel od barka mozem skonstatovat, ze mi na nej nechyba ani vyhrievane sedadlo s gripmi. Proste ten motor ma ohrieval i v marcovych teplotach. |
prdlafka, moj názor asi poznáš.. |
Mám podobné skúsenosti ako baskam ale na FJR. Slušná mašina v relatívne dobrej výbave a za slušné peniaze. Jej športovejší duch sa nedá poprieť.Kupoval som ale 2 ročnú. Servis je tiež po 10 0000km. Najlepšie je asi sa naozaj zvieť ak je možnosť a potom si vybrať. |
Pre mňa by bol jasný favorit na cestovanie asi VFR 1200 od Hondy... podľa mňa to je krásny stroj, jazdne vlastnosti netuším aké má ale ak týmto smerom tak by som asi zvolil Hondu VFR 1200... prípadne ešte Yamaha FJR 1300... |
snake: a preco nie ani BMW, ani KAWA??????? tie dve, co si spomenul su urcite fajn masiny, ale ja chcem to najlepsie... |
Nechcem sa nikoho dotknúť ale myslím si že hlavne pri BMW asi platíš dosť aj za ten znak... tým nechcem povedať že sú BMW a KAWASAKI zlé stroje, to určite nie ale tá VFR mi príde fakt ako motorka z budúcnosti... vyzerá aspoň podľa mňa trochu nadčasovo... ale to je iba môj názor. Bol som na výjazde aj s jedným chalanom čo má BMW K 1300 a je to fajn stroj ale mal aj on voči tomu pri dlhšej ceste výhrady... ale je NÁDHERNÁ... |
prdafka>> jednoznacne ak sa da chod si skusit obe a sam podla pocitu vyber..Ale ak sa mam vyjadrit podla seba jednoznacne BMW a nie preto ze ho mam ale si myslym ze je lepsia |
Nova VFR je relativne pohodlna,vzhladom na urcenie,super sedi na ceste,vykon ako lokomotiva,ale benzinku treba zacat hladat po cca.220km,cize az taky hltac km na dlhe useky v kuse to nie je,co sa tyka nadrze. Ale ja jej to odpustam,lebo je nadherna ,pre mna urcite. Zatial nabehane 2500km. |
vfr 1200 urcite nema taky pohodlny posed ako bmw k 1300 gt a kawa 1400 gtr a na druhej strane ma urcite lepsi podvozok ako obe menovane.. mozno bmw sa podvozkom priblizuje vfr ale asi by jej nestihala, vid test v novom motomagazine, kde ich porovnavaju, aj ked si myslim, ze to nie su moto vhodne na vzajomne porovnanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (25.06.2010 16:06) |
Presne ako vravi pitas bud BMW1300GT alebo novy pan, ako som uz pisal cca13prispevkov vysie,urcite hondaci pridu s revolucnyma technologiama aj u pana ako to je u vfr1200 |
SORRY, ospravedlňujem sa za chybné informácie ohľadom BMW, ja som si až teraz uvedomil že sa bavíme o K 1300 GT, chalan ktorého som spomínal vyššie má K 1300 R. |
hooopy>> to su uuuplne ine motory ten boxer nema ani polovicny konfort 4valca ten tah na GT je neskutocny na 6 od2500otacok po max t.j. 60km az cca240 jak trolejbus a este je ten boxer (nie moto ale motor) skaredy |
to je sice pravda..ale mne pride GT-cko velmi sportove na cestovanie.... ja mam 190cm..a neviem ci by som sa pohodlne vosiel na GT. sedel som na FJR,a bolo to utrpenie pre mna. |
Ja mam 188 a 105kg a je to v poho akurat treba vyssi stit a predlzovak k rajdam(wunderlich) a je ta 100% |
neznamena nahodou skratka GT - Granturismo? Myslim, ze v BMW vyrobili GT na turistiku tak nepolemizujme o tom, ze GT je velmi sportove. Podla mna nie i ked som na tom nejazdil. |
Nana Aoyama tak mi napadlo pozriet co to vlastne znamena.... pre zaujimavost....ale nasiel som to len o autach BMW. |
hooopy preco myslis ze tazka motorka je nejake negativum,cim tazsia masina tym lepsie sedi na ceste,ja osobne nerad jazdim na moto co maju pod 200kil.do 350 kil je to absolutne v pohode. |
furt tu melete ale myslim ze asi pred 3-4 mesiaci robili anglani z MCN testy spomenutych moto,jednoznacne zvitazila kawa co sa tyka kvality a ceny a servisu niekto tu hore spomenul kratky servis ,neviem ale kde to nasiel ze 6000km |
prides do kawasaki, pochytas si masinu, sadnes si a kupis ju...nenajdes na nej chybu... |
legi: nechces vymenit za busu? dake to euro by som ti doplatil nech je na benzin... Upravené 1 krát. Naposledy upravil prdlafka (26.06.2010 13:43) |
hahaha , chces ma zabit? taketo ja neviem a nemusim... Ale zato ten predaj vyzera byt aktualny, asi je rozhodnute. Je viac dobrych dovodov a vozim sa aj tak. |
prdlafka-Ja som menil moto často stále tomu niečo chýbalo až som kúpil prvú DUCATI a už som po žiadnej inej netúžil je to srdcovka ktorá žije s tebou a neviem opísať prečo to tak je.Teraz mám 1098 a neviem sa dojazdiť stále by som jazdil. Na WDW Misano som prešiel 3400 km a stále ma to ťahá viac a viac. A pre teba odporúčam novú Multistradu ,nemusíš hned kúpiť iba vyskúšaj !!!!!!!!. Poznám GT,GTR,BUSE dobré stroje ale niečo im chýba . Ja som strašne menil, kým som sa nenašiel pri DUCATI. A Multina neni iba obyčajné enduro ale 4 stroje v jednej ,ver že to niesu iba reči , to treba vyskúšať +servisný interval 12000 km. A ešte ,bol som vo fabrike DUCATI a tam sa moto nevyrába ako konfekcia. |
vyskusal by som rad, len neviem kde...nebranim sa ani multistrade, jedna je aj v inzercii, ale dvojvalec by som bral len ako nahradne riesenie...a ak tak asi radsej ten boxer...ale to je vecou naozaj skusky nazivo a nazor mozem zmenit... |
Ano busa má výkon rovno ale nie v zátačkách a pokial ja jazdím tak rovných úsekov je málo a po tých serpentýnach ako napr v Talian. Dolomitoch, tak s busov sa strháš únavou, a ne preto že by nato nemala lebo výkon má, ale je neobratná a ťažká .Ja som busu išiel ,rovno no dobre ale tiahla zákruta des a hrúza (to je môj pocit, to sa 1098 nedá porovnať )a preto som busu nechcel a presedlal z japonca na taliana .A výkon o 10 ,20 koní menší oproti buse tak to neni nič lebo váha busy to dorovná . Brano to všetko je len môj názor ,lebo som toho vela naskúšal a nemusí sa s tým nikto stotožniť.A čo sa týka povozenia na multistrade alebo 1198 tak určite ti výjdu v ústrety Ducati slovakia. Jano z Trnavy mal už skoro zaplatené Bmw K1300 ale ešte predtým skúsil novú multu a odvtedy sa vyjadruje že to je motorka s velkým M. |
Brano ešte niečo , busa má výkon ,pohodlné sedenie všetko naj ale nemá to čo ťa chytí za srdce a to pochopíš až ked vyskúšaš Ducati ,mňa po prvom zvezení chytila za srdce a už nepustila .A zase ked budem meniť Moto tak len novší model ale DUCATI. Všetki moto sú super ale moja je pre mna výnimočná a otom ma nikto nepresvedčí. |
prdlafka : a co nova VFR ? Velmi zaujimava masinka pre tvoje poziadavky.Myslim ze po Buse ti bude chybat sportovy charakter motorky a oproti K 1300 je VFR urcite to lepsie riesenie 4V ma svoje caro ...ale aj tak je to na tebe |
A pol ročnú VFRu komplet aj s kuframi predáva môj kamarát po zvezení na stríte na WDW Misano pred týždňom.Pokial mal benzín tak nechcel zastaviť a jeho reakcie boli, To je niečo neskutočné ,neopísatelné chlapi. Toto musím mať. Dám aj číslo ked niekto chce VFRu. Další Danopanci mal CB 1000 super delo pokial nevyskúšal Ducnu a už nemohol spať a už má stríta . Nebudem hovoriť zanho spítajte sa ho, povie vám o strašných jazdn. vlastnostiach na novej VFRke oproti svojej Ducne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 9966 (26.06.2010 22:30) |
kukam ze kazdy tu preferuje to svoje....ja jazdim turistiku 4ty rok na zephyre,tento rok gibraltar a maroko,ale tiez uvazujem nad velkym turistom.. |
hehe, kup to co sa ti bude najviac pacit... na vsetko ostatne si urcite casom zvyknes |
to je tazky vyber...drzim palec. |
...multistrada ma vykon takmer o dve tretiny mensi (aspon ta, co je v inzercii)...nie o 10-20 koni...toho sa bojim, aj ked nejadim rychlo, nerad by som isiel az tak dole...aj kawa aj ten bavorak maju okolo 160 koni a to je porovnatelne... |
nova vfra ma vykonu habadej, jazdne vlastnosti perfektne, ale ked ti vadi ten sportovy posed na buse, tak to naozaj nebude pre teba.. treba ist do 'vacsej' turistiky ako je vfr 1200. najazdil som na nej viac ako 1000 km a stale tvrdim, ze na varadere sa mi jazdi ovela pohodlnejsie |
Ja si tiez myslim, ze nespekuluj jak zlatnicky ucen v 1. rocniku a vyber tu, co Ti je srdcu milsia |
jaj,ale keby to varadero malo aspon o 30kg menej,to by bolo super |
Anoro>>jaj,ale keby to varadero malo aspon o 30kg menej,to by bolo super |
novy pan bude urcite paradna moto, tak ako aj vfr 1200 je... ale ked podobnym stylom spravia aj nove varadero (to jest pevny hlinikovy ram, v4 motor a kardan), bude 'neprekonatelne' pevne verim a dufam |
A co tak K1200S?..neuvazoval si nad touto variantou? |
Nechcem tu nikoho uraziť ale ja osobne by som nechcel nič Talianské čo sa týka moto a ani auto... páčiť sa mi páčia, to nepopieram ale inak nič. Tiež ale iba vec názoru, ja proste skôr dôverujem v tomto smere šikmookým... |
Prdlafka nie stará multa ale nová 1200 výkon turista 98 koní a ked chceš šport tak 150 koní+ prispôsobenie podvozku. A tá sa dá vyskúšať v Ducati BA. Snake009 máš pravdu jazdi na Fazeri je to delo.(vážne) Japonci sú super .A ani ja som nedal dopustiť na japoncov ani krivé slovko ,len postupom času som sa našiel a už nemusím meniť moto počas sezony alebo po nej a hladať niečo iné!!!!!!!!!!!!!!! A čo sa týka kvality ,tak v 21 storočí už výrobcovia nemôžu robiť zmetky.Aj Mercedes sa pokazý. Ešte napr.Honda 600 hornet používa Ducati súčiastky a Ducati -Ktm súčiast. a všetko sú to iba skladačky . |
snake: no, ja by som to az tak rezolutne negativne voci talianom nevidel...aj ked je pravda, ze zatial ma konkretne znacka ducati akosi po ziadnej stranke neoslovila natolko, ze by som uvazoval o kupe, viem, ze su, ale nie je to moja salka kavy...ale nezatracujem....a talianov, ako celok vobec nie, aj ked futbal hraju na hovno ale napriklad take lamborghini, alebo ferrari by som bral okamzite |
Pre IRWXL, vlnenie ? Ani sa nedivím, že tá moja sa zavlní, keď vezie mňa, manželku, tri kufre, ešte niečo navrch, slovom je preťažená o cca 30-40kg a to je len dobre že sa zavlní, pretože ma upozorní, že začínam moc blbnúť a zabudol som na "náklad". A ponáranie? Pri tom čo vážime spoločne s motorkou cez 500kg sa musí ponoriť aj keby nechcela. Treba občas ( zhruba po 30-35 tis. km ) vymeniť pružiny za tvrdšie. Ja momentálne objednávam zadok tvrdší o cca 30%, predok prvú časť o cca 15% a progres. časť o cca 30% tvrdšiu. Kto nikdy nevymení pružiny tak sa nesmie diviť. |
No, páni, nedá mi sem neprispieť. Ja osobne túžim po PANe. Neviem či ten budúcoročný bude lepší a krajší ako tohoročný, ale tento aktuálny model sa mne osobne neskutočne páči. Ja viem, že v niektorých porovnávacích testoch vyšli ostatné cesťáky niekedy lepšie, niekde horšie. Ale PAN je pre mňa pán cestovateľ. Zatiaľ sa len pomaly zžívam s dvojkolesovým cestovaním, ale viem, že raz to príde a PAN bude v mojej garáži. |
9966 svoje ironické poznámky o tom že "jazdi na Fazeri, je to delo" si môžeš vieš asi čo, však??? Áno, jazdím a aj budem jazdiť na Fazeri lebo sa mi páči a aj mi vyhovuje, som začiatočník na veľkej moto takže pre mňa to je aj "delo"... a jedného dňa až budem mať čo to odjazdené pôjdem na väčší Fazerik a zase sa budem vytešovať tak ako teraz... ty sa kľudne vytešuj tiež aj naďalej z tých "talianských cestovín" a ja si budem jazdiť svoje "sushi" |
...ale no tak...chlapci...ved vsetky motorky su skvele... a pre kazdeho najma ta jeho... |
prdlafka OSPRAVEDLŇUJEM sa ti že som znehodnotil tvoju tému... prepáč ale nedalo mi nereagovať. Tebe samozrejme prajem ak chceš meniť motorku aby si si našiel tú pravú čo bude na nejakú dobu zase tou naj na svete... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (30.06.2010 10:14) |
snake: ved pohoda, ja som to zo srandy napisal... |
chlapci, chlapci, s motorkami je to ako s manželkami. každý máme doma tú najkrajšiu a najlepšiu. (mier na večné časy) |
prdlafka: veď ja proti tebe absolutne nič nemám, len som sa chcel ospravedlniť že sme z tvojej témy o rozhodovaní sa o motorke urobili to čo sme urobili. |
pre Vuba : no to sa pletieš s tým, že tie najkrajšie manželky máme doma. Vieš prečo je okolo nás toľko krásnych žien ? Kamoš hovorí: pretože tie škaredé sme si všetky naťahali domov. |
...no, ak sa bude debata dalej uberat tymto smerom, tak sa skorej ozenim, ako si kupim turistu... |
Tak to skús radšej s nejakou turistkou než s turistom. Vieš, ako sa hovorí (keď už majanko začal): "Keď ju miluješ, nie je čo riešiť. Ale keď ju poriešiš, tak už nie je čo milovať." |
Snake009- velmi sa míliš ked si mislíš že zhadzujem tvoju mašinu.Pre mňa sú všetky super od babety po ducati. Všetci sa nejako formujeme a raz sa každý nájde.Vermi Roman. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 9966 (01.07.2010 21:06) |
9966: vidim, ze si to s tym menom editol, kedze ani tie tvoje inicialy nejsu kto vie ako presne... |
Brano ja sa volám Ján Janičko a nemám s tým problém,iba moja prezývka ja Janči Janči ktorú mám v profile. Včera večer som ešte opravoval príspevok lebo chlapci menia profily ako im pasuje . Ale všeci máme radi motorky tak sa toho držme ,lebo všetky moto sú super . |
OK Janči (9966). Tak som ťa zle pochopil a ospravedlňujem sa ti... ja si viem priznať chybu. Snáď ti nevadí oslovenie "Janči" lebo je mi blbé osloviť ťa číslom... |
No a ako to tu dopadlo kto co kupil alebo nekupil |
...zatial nic, nejsu peniaze...ale ak by boli, som takmer rozhodnuty, ze BMW, koli podvozku....a vobec, vraj je lepsia.... |
Aj som si myslel špekuloval som aj jao GTR ale ak by som mal ist do GTR tak iba 2010 |
je zaujimave, ze predajcovia (aj BMW aj KAWY), ktori sem chodia, maju tu inzeraty a podobne sem nicim neprispeli, nepridal kazdy kusok svojich skusenosti o svojej motorke...skoda... |
zaujimava tema....o 2 roky tiez uvazujem ci: Upravené 1 krát. Naposledy upravil tibor13 (28.09.2010 8:45) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 150432 | Včera: 134594