Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Na co sluzi vedlajsia skrtiaca klapka pri dnesnych motoroch so vstrekovanim? Myslim, ze Kawasaki to pouziva pri 636ke a Z1000 a inych. Vyznam 2. klapky pri karburatoroch mi je v podstate znamy (pouzivany ako priverovy sytic, ktory bol nutny,kedze pri studenom motore dochadzalo ku kondezacii paliva na stenach, atd.). To asi nebude pripad motorov so vstrekovanim kedze riadiaca jednotka ovplyvnuje zlozenie zmesi na zaklade snimacov vzduchu a teploty,atd... a tym padom je schopna zabezpecit potrebnu davku paliva aj pri studenom motore...a aj tak je vstrekovac umiestneni az pod tymi dvoma skrtiacimi klapkami... Upravené 1 krát. Naposledy upravil MaChr (21.06.2010 23:00) |
-obidve klapky funguju rovnakym sposobom,rozdiel je len v tom,ze jedna je ovladana plynovym lankom a druha riadiacou jednotkou.Ide o to,ze ked das plny plyn,tak otvoris prvu klapku,dolezitejsie je ale,ci ti ten full gas odsuhlasi pocitac-ak nie tak druha klapka ostane privreta a v skutocnosti motor nedava plny vykon..Napr. moja moto je seriovo skrtena na prvych troch kvaltoch-t.j.maximalny potencial motora dostanem iba na 4. 5. a 6.prevod..(nebavime sa o max.vykone,ale o reakciach motora) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299376 | Včera: 166949