Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
"Odišiel" vám niekedy na moto regulátor napatia? Ak áno, na akej značke? Ako ste si toho všimli? |
Ano vybuchol (obrazne) na mojej XX-e. Ako som si to vsimol? Vracal som sa vnoci zo zrazu a zacalo sa stmievat este viac a bolo to ,ked sme premerali dobijanie ukazalo sa ze regler je vcudu. Ked som potom sneho vyoperoval izolaciu ukazalo sa ze je vyhoreny ako sahara chudak . Chudak aj moja penazenka |
sewas.. |
no este na kyvacke my nikdy nedobijalo baterku a fkuse pred kazdou jazdou ho bolo treba nabudit ale stale sa to jexalo.....regler ja svinstvo uz som ho vihodil aj baterku a celu tu chaoticku splet izolackou lepenych kablov vytrhal prec.... a klasicke zapalovanie som prerobil na zapalko z pekaca a teraz posledne prace na nom finisuju...ez len nastavit to zapalko lebo akosi vznikli nepresnosti a vacka je par milimetrov posunuta....ale uz som ju nakopol len to treba este vyladit |
Takže na XX-ách odchádzajú reglery, aj mne odišiel a kamošovi takisto, no proste HONDA je HONDA. Píšte ešte skúsenosti. |
PegasBoy> no na mojej to bolo svinstvo |
ano aj mne odisiel regler... ako som si to vsimla.. no tak ze som zastala v hybe na pumpe.. a nemohla nastartovat, ked nepomohlo roztlacanie, na pomoc mi dosli ujovia pumpari.. |
.. Regler je problem, mne odisiel na 900RR a chalanom na Transalpe, Yamahe a GSX-R. Samozrejme nie vsetkym naraz. Problem RegLErov je v tom, ze ked ma napr. zle ukostrenie tak berie minus cez legler, cim sa prehreje a pretazi. Regler je 3 fazovy usmernovac spolu zo stabilizatorom napetia. |
kedysi aj mne odišiel na GSX regler . pri pátraní po príčinách som sa dopracoval k tomu , že na súčastných mašinách je regler robený ako paralelný - čiže prebytočnú šťavu zvádza do kostry.Takže najväčšia ftákovina čo mu "pomôže" je vytočiť kotol a vypnúť zapaľovanie kľúčikom . Tiež sa za prevádzky hreje a teplo treba odvádzať, takže ak je pod sedačkou , nie je vhodné ho zakrývať handrami apod. |
Nazdar čo som si v servisoch všimol tak slabina Hondy je vraj regler a šponovak reťaze. |
No ja som sa s reglerom dost vytrapil na mojej VFR 750. V kazdej jednej sa pokazil. Proste to nebolo dobre vymyslene. No a zistil som to tak ze som mal na mmotorke auto teplomer aj s voltmetrom a tam som si to vsimol. On fungoval ale napatie bolo cca o 1.2V menej ako malo byt. |
Však to, japonský superinžinieri, machri v elektronike nedobre vymysleli elektronickú súčiastku. |
Firma Vape je super , má vo svojej ponuke dosť kvalitných vyrobkov ako aj cele elekronicke zapalovania na Jawy a kopec iných vyrobkov viac : www.vape.cz . |
regler mi odisiel na vfr750 a problemom vraj byvaju aj ridiace jednotky na hondach. |
k tým VFR-kám |
Všeobecne na XX, CBR900rr a VTR1000F sa kazia reglery. Mne odišiel na mojej bývalej RR-ke. Kúpil som nový z nemecka( racing s chladiacimi rebrami) Je OK. |
aktualne... |
mne odisiel vcera |
dam to aj sem aby to bolo po kope pre tych co to budu potrebovat neskor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil zooER5 (13.08.2007 22:12) |
veverak: no mne tiež "shorel" počas jazdy, ešte dobre že len v blízkosti domova, potom som ju už len dotiahol domov a hned vymenil za obyčajný a funguje doteraz bez akýchkoľvek problémov |
Virago7: to aky je u teba ten obyčajný? lebo co som si ja všimol, tak japonské mašiny maju iný princip regulacie ako ma auto a aj alternator pracuje inak. |
Mne nepracuje správne regulátor napätia na JAWE 250 panelke. Vie mi niekto poradiť ako sa nastavuje ( nemám žiadnu technickú literatúru), alebo ho rovno vymeniť ? a za aký - lebo ten môj je priamo na diname (starý) a kde ho kúpiť ..atdˇ Podadte najaké vlákno , kontakt alebo adresu. ĎAKUJEM |
zooER5 : |
yamaha, honda, kawasaki, suzuki, aprilia, gilera .... a nebudem uz dalej, naco. na vsetkych sa kazia. to ten "racing" s rebrami je cisty nezmysel, len ta niekto okupal. |
Virago7: co to znamena, ze obycajny??? Kde si to kupil? aka znacka? kolko stala? Upravené 1 krát. Naposledy upravil zooER5 (14.08.2007 6:42) |
O regleroch sa uz pisalo v moto poradni.Ja som tiez skusal regler z auta a raz dva zhorel.Povodny na XTZ nemal ziadne chlad. rebra a casto odchadzal.Kupil som novsi typ z TDM asi za 3000 sk a 7rokov funguje . Na VFR pisali cenu az 8500sk ja si myslim ze pasuju reglery z inych moto len aby sedeli kable a vykon alternatora.Aj ceske univerzalne su dobre`. |
Mne vytiekla kyselina z baterky na čižmy Upravené 1 krát. Naposledy upravil nakis (14.08.2007 10:50) |
ups sekol som sa daval som tam ten co pise pepeNR ten ignitech. |
Skuste pohladat na motovrakoviskach...... Ja som tak opravil uz asi 2-3 masiny....kupite pouzity za 500sk,a vacsina z nich pracuje na rovnakom principe...daju sa zamenit. |
A ked najdem v blizkosti BA vrakovisko, kde by som nasiel taketo veci? |
za 500 ti nedam ani ja pouzity, ked viem ze stoji cca 6000,- v priemere a je dobry. dobijanie je u skoro vsetkych 4taktov z vacsimi obsahmi rovnake. len sa pohrat s vyvodmi. |
vdaka vsetkym za info... |
tak ako som slubil som tu aj s informaciami o mojej "zahade"... |
ten novy ti neodide. uz sa mi stalo ze po montazi bola aj vadna bateria a isla do "skratu". a ignitech to vydrzal. seria by namala sancu. |
regler daval menit kamos 2x na gsxr, dnes mi volal dalsi co ma yamahu FZ6 05tku a podla toho co mi povedal je to regler, len mi nejde do hlavy ze vydrzal len mesiac, lebo pri kupe bol pred tym mesiacom vymeneny.... |
matvej, co ma s tym "domaci elektrikar"? reglery odchadzaju uplne bezne. a hlavne kvoli tomu ze su spatne chladene. ked uz po 10minutach nemozes na nom udrzat ruku, tak je na najlepsej ceste za smrtou. v dielni ich mam po krabiciach najmenej 20 pokazenych a to nerobim bezny servis. a robim maximalne tak 5 rocne motorky |
pepe, ked domaci elektrikar zacne skladat motorku po havarke a zlozi ju tak ako mne ju jeden zlozil a musel som dat potom znova prerobit elektriku, tak sa necudujem.. |
mam otazku, ak je regler skratovy, znamena to, ze pri vyssich otackach motora sa zohrieva viacej? |
Tiez som menil regler a teraz je taky letny. vobec nieje horuci |
Ak je regler skratový.a to sú skoro všetky ,tak musí vykúriť všetko to čo nezožerú ostatné spotrebiče a jasne že sa hreje tým viac čím sú vyššie otáčky lebo alternátor je budený furt rovnako magnetmi a čím má vyššie otáčky tým aj vyšší vyrobený výkon.... neviem prečo sa nepoužíva priepustný regler ??? ten by nemal takýto problém ale asi má nejaké iné nedostatky...Takže čím viac zapnutých spotrebičov tým lepšie pre regler... |
Vlady, diki, takze podla toho, ako komu odchadza regler, by sa dalo usudit, ako tomu kuri... |
skusenosť - mžno niekomu pomože: |
celkovy problem reglerov je casto zle umiestnenie a casto v letnych obdobiach sa hodne hreju . |
Mne sa pokazil regler cez vikend na vyjazde... na CBR 1000RR, spravil som 100km, baterka sa vybila v Topolcanoch. S brachom som odbehol na jeho moto do Banoviec, kde mali pre mna novu baterku, zalozil som a v Martine som sal opat s vyslahanou. Takze moto nocovala u jedneho chalaniska v zahrade no a druhy den rano logistika s vozikom. |
Treba dať Ignitech regler - www.ignitech.cz |
|
No mam to už finalne doriešené... regler to vydržal, odišiel alternator |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59366 | Včera: 240505