Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte chlapi, |
Mám obe - ani Ti neviem, ktorú z nich mám radšej... |
ceeSF - šak hrkálka jak hrkálka ne? Ale nie, na toto som ešte ja nedorástol... |
Sportster 883 aj 1200 je "ladybike" Harley. |
maTooB : Ať se propadnu do západního Německa, jestli že lžu, velebnosti... |
maTooB, |
No ja nie |
Odpoveď na všetko: Je vysoký ako mikulec, ale ťažší a vekom ako Cees2r |
maTooB: sem nú ho moc nezrovnávaj, lebo o mňe si dost ludzí mislí, že sem bukva...alebo preca je brácha vlastňe tak trochu ségra? |
Krak- |
maTooB: neviem, či by to bol dobrý nápad...náhodou zanevrieš na SV-čko a na čom budeš potom jazdiť, kým ho nepredáš? |
sa tu steplívá, dohovi na čem plánuje jegdzit |
No neviem ci sa pytas na tom spravnom fore,spravnej stranke.Sem moc motorkarov nechodi,snad ti niekto odpovie,sem tam sem nejaky motorkar predsalen zabludi . |
alebo rocker www.harley-davidson.com/used_bikes/BikeDetails.jsp... |
Mrkni na Facebook H-DCS je tam video PS: myslím, že 48-ka je suprová a nielen pre babenky. V SR ju zatiaľ nik nevlastní. : www.facebook.com/pages/wwwh-dcssk/416209850161 Upravené 1 krát. Naposledy upravil socrates (27.03.2010 19:52) |
Pekné sériové bobbery. Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (27.03.2010 19:59) |
Počúvaj Darth-máš dobrého strelca v avatare Pozri niake videa napr.na youtube-nemyslím že je to len pre ženské |
Mne sa viac páči 48čka, ale tá maličká nádrž, to by bola otrava... Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (27.03.2010 20:57) |
mno, 883 voci 1200 je dost velky rozdiel v motore, ked uz na tom sa nevie rozhodnut tak mu tazko radit, to je ako porovnavat nejaku seststovku a tisicku. |
atir - dík K tomu 600 vs. 1000... podľa mňa motor v tejto kategórii výberu nie je až taký podstatný, motorka to má byť na bafkanie po krajine max 90tkou. |
maTooB:Mne sa viac páči 48čka, ale tá maličká nádrž, to by bola otrava... |
socrates |
socrates, ej veru, pravdu vravíš, keby som sa nad týmto zamýšľal, už by som sa pri pomere cena/úžitková hodnota musel do blázinca sám poslať |
Zdravim vas... Tieto dve su moje oblubene este aj nightster 1200. Nightster a iron su v podstate rovnake az na objem motora farba a disky... 48 je upgrade modelu panhead z roku 1948... Preto ten nazov. U 48 uz mate prepakovanie, sirsie predne koleso, mensie sedlo, mensia nadrz, spätne su dole... Buduci rok by som chcel aj ja nieco poriesit a trvalo dost dlho kym som sa rozhodol. No vyberam iron883 vykon mi staci stoji +-8000€, nadrz 12,7 L a spotreba do 5litrov. Ked uz bude tak sa ozvem ako budem s nou spokojny. |
Velmi dlho som rozmyslal nad 48 a Nightsterom, ale jazdim aj do druhej dediny. Rozhodol som sa inak... |
Tak a uz je doma...kupil som iron 883, mam ho priblizne mesiac a som nadmieru spokojny nevyhody su: drahy servis(vymena oleja 140€) bo ju mam v zaruke musim platit vsetky zakroky ohladne motora(filter, olej, vyfuk...) v H-D. Ak su nejake otazky kludne napiste... |
i ja som chodil do znackoveho servisu do doby nez som zistil ze nic z toho co mi zauctovali nespravili. HD Brno 5000kc za servis a ked som zhodil kryt na primarnej retazi skoro som odpadol. vola ako prasa olej zadrbany na vypustaci kopa kovovych pilin v prevodovke cierny olej nikdy nemeneny. a tak si to vsetko robim radsej sam. su to ojebavaci (cest vynimkam) |
Chlapi (pripadne devy), prosim vas, nema niekto HD Forty-eight 1200??? |
a čo tak ísť do HD na predajňu? Inak, čo tam chceš riešiť? Posed? Ergonómiu? Je to HD 12-ka sporťák motork, ńa ten dopustiť nedám ak si chceš vyskúšať chovanie motora, požičiam ti na jar moju |
Joj sak volal som tam, v BA na predajni nemaju, maju v PO, ale to je trosku od ruky... |
nema problema |
tak za mna jednoznacne 48 ale ta kurva mala nadrz to budes so sebou nosit asi este jednu 5l pre kazdy pripad. |
ja sa síce haríkom rozumiem ako kažimír grafom ale sa mi lubi ze som si len tak pozrel obrazok tej 48ky jak furt hovorite o malej nadrzi a hned treti obrazok.. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil filipini (21.11.2012 19:19) |
okrem posedu a ergonómie treba skúsiť aj jazdu |
imoto a práve preto ho my majitelia milujeme čo je nadbytočné časom poodpadáva, zvyšok pritočíš locktitom a ideš |
imoto - alebo Alfa |
dnes inak robia takú zbytočnosť, že montujú sporťáka do rámu dynamicky, na tlmičoch, takže ti skáče viac motor ako celá motorka nafest všróbovaný sporťák v ráme naštartovaný na neutrále po piatich minútach nenájdeš tam, kde si ho nechal |
Je to jednoznacne motorka pre fajciarov... Ja bohuzial nefajcim, ani bracho |
na fajčenie netreba zastavovať, HD myslí aj na to, máš tam mechanický tempomat v sérii, takže v otvorenom plembáku si zapálim aj počas jazdy úplne bez problémov |
Chlape, sak ale ide aj o imidz pri zastavovani. Aj tak musis zastavit, myslim ze po 100km na hentom ma kazdy dost Uz len mat pekne pumparky na okoli |
maTooB neviem ako to bude s tou lepiacou páskou... američania majú iné normy , všetky skrutky sú na iný závit. |
americkú sadu náradia si môžeš objednať z custom chrome kompletnú, vrátane torxov a iných bitov |
No to este aj s tymto su problemy? No zlatucka talianska motorecka |
K tomu traseniu: jedna vec sú vibrácie motora, iná vec sú kopance do riti |
Na hranie v garáži som si kúpil toto a odporúčam: |
motorecka to je krasna a dojazd vies poriesit inou vacsou nadrzou |
už som to tu povedal viac krát, kľudný chod mi dáva každý týždeň pri upratovaní bytu vysavač, takže zlatý sporťák Rovnako nemám rád mäkké blatové motorky a tlmiče, čím tvrdšie, tým lepšie napríklad GSX 1400 som vyslovene trpel jej sériovými mäkkými tlmičmi radšej nech si kopne, ale nech sa nerozvlní Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (23.11.2012 7:24) |
Tak ked porovnam tvoj podvozok s tymto www.harley-davidson.com/en_US/Motorcycles... |
Placačku na bok |
Pre obe platí, že z teba vytrasú dušu na našich kvalitných cestách, v Bratislave ma na predvádzačke vyhadzovalo zo sedadla, ale napriek tomu by som HD bral , skvele to ťahá (motor 1200), posed fajnový, pohodová jazda |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9661 | Včera: 157727