Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
chcem fuknut na horneta nejaky ladak. uz davnejsie som sa rozhodol pre carbon, bude to vyzerat rozhodne lepsie, ale mnohy ma odhovaraju, ze malo vydrzia. ake mate skusenosti.. |
karbonove su asi aj lachsie, ja mam karbonovy uz druhu sezonu toto bude vpodstate tretia a ziatial bez akychkolvek problemov, kamos ma tiez karbon vyfuk uz 5rokov a pohoda.....neries to kup si ak sa ti paci :D |
mal som karbon (bol na motorke od 2001), teraz mam kov.. okrem vzhladu tam rozdiel neni naozaj nijaky (a rozhodne nie vo vydrzi) |
mikulec: kedze moje vyfuky mali velmi odlisne rozmery a hlavne tento kovovy je zvnutra uplne odlisna konstrukcia, daleko lahsia ako ten karbonovy, tak toto posudzovat nemozem. Ale v principe... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (07.03.2010 11:31) |
karburator: definuj krajsi zvuk.. podla mna zvuk zalezi vyhradne od konstrukcie vyfuku. Nakolko je samotny povrch odizolovany od samotneho vnutra vyfuku vacsinou vatou, teda nijak neovplyvnuje nic, iba vzhlad a hmotnost obalu. |
Na horneta môžeš dať aj karbón a netreba sa báť výdrže, pri veľkých jednoválcoch skôr zvykne tými silnými vibráciami povoliť nejaký spoj, uvolnenie nejakých častí...Videl som nejaký karbónový na jednej staršej te 610 husqvarne a rozsypal sa u doslova pri konci , odcerila sa tá "koncovka" toho výfuku a začalo vyfukovať vatu von |
tref: no ale porovnávaj identické vnútro a odlišní obal, ket uš... |
mikulec: ved ano, ja som len hovoril o vlastnej skusenosti s carbonom a plechom |
Carbónový poťah znižuje vysoké frekvencie/tóny/. |
mna zaujima to, co na to policia?Uz s tym mal niekto problem ze je na motorke vyfuk bez certifikatu?alebo nieco okolo vyfuku? v rakusku vraj s tym robia velke problemy. |
Takto. |
Na malom eSVe mám tretiu sezónu Gianelli karbón- vlastne tak som mašinu kúpil, takže určite je to tam dlhšie. Problémy s ním nemám, a v čom vidím výhodu karbónu voči plechu, že pri náhodnom dotyku po jazde nepáli tak ako plech ( všeobecne kovové výfuky, či už ladák alebo sériovka). Poliši mi kvôli výfuku drahoty ešte nerobili, skôr ich trápilo prekročenie max povolenej rýchlosti , ale to už je iná téma. Vsjo z mojej strany k tejto téme, majte sa krásne |
Ako povedal karburator, design, vaha a hlavne zvuk. Mal som Leo carb na VTRe a kamos co tam mal kov aj nahodni pocestni s tou istou moto ale necarb vyfukmi sa na zvuk nechytali. Krasny hlboky basovy zvuk, asi tak by som to definoval |
szmiki: po dlhej jazde, aj poriadnych peckach je moj plechovy vyfuk tak vlazny, ze ani ruky si na nom nemozem zohrievat v zime (edit: lebo si ich nezohrejem).. Yamahy su lepsie ako kawasaki, lebo R1 je silnejsia ako 250tka ninja.. jedina vyhoda karbonu (za predpokladu ze je to naozaj karbonovy vyfuk, a nie obycajny plech potiahnuty karbonom, ako je to vacsinou) je hmotnost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (08.03.2010 12:59) |
ono totiz mi tu vacsina vyjadreni hrozne pripomina jedneho typka, ktori sa mi chvalil novymi karbonovymi rejsovymi kapotamu, aky citi zmenu v hmotnosti :D a ako to lepsie ide do otacok ked usetril hmotnost, no bol velmi sklamany, ked sa mu ta karbonova folia z obycajnych seriovych kapot zacala odlepovat :D Tak sa mi paci vela z vas, ktori tu ospevujete svoje karbony, ktore su vlastne len obycajne plechace, potiahnute karbonovou vrstvickou koli vzhladu :D Hlavne ze vam lepsie zneju :D (tym samozrejme myslim len urcite osoby, viem ze mnohi naozaj maju co k tomu povedat.) |
skuste si pozriet www.vyfuky-hood.cz. ja ho mam na gsxr zatial som spokojny Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (08.03.2010 21:00) |
TREF: vychádzam z osobných skúseností |
szmiki, seriovka je "plna" prepazok, preto je tichsia, tazsia a viacej sa zahrieva.. otvoreny ladak sa ti nikdy tak nezahreje.. |
szmiki: to je velmi pekna teoria, akurat ze pod tym plastom je ako izolant vata. A to ako horuci je plast zalezi len a len od toho, ako dokonale je odizolovany od samotneho telesa tlmica, kde sa nachadzaju horuce plyny. To ze tvoja priatelka a svagor maju horuce vyfuky a ty vlazny je len a len z dovodu nedostatocnej/dostatocnej izolacie podpovrchovej vrstvy. Ako hovorim, moj IXIL je tiez len vlazny, a co som mal karbon tak sice tiez by si na nom udrzal ruku, ale daleko horucejsi bol, lebo mal menej kvalitnu izolaciu. Keby si v tvojom vyfuku priviedol spaliny priamo pod plast a neizoloval to hrubou vrstvou vaty, tak take pluzgiere na ruke od popalenin si este nemal a to moze byt karbon izolant aky len chce, nemyl si to s azbestom. Upravené 3 krát. Naposledy upravil tref (09.03.2010 7:07) |
ja som uz dva karbonove konce opravoval kamaratom co neudrzali konce a z nitou odletela cela koncovka ale zvuk dost do pohody... |
SRSEN46: |
Mal som na byvalej CBR-ke BOS carbon a moto mala prekrasny zvuk... pri vacsich naklonoch som osuchal trosku po asfalte ale ani tak som nemal ziadny problem. Je asi citlivejsi na skrabance. Ci je lahsi ako kov no neviem. Aj tieto su dost tazke (ako som odstranoval killer som demontoval cely vyfuk a bol tazky jak svina), ale zase mozno o nieco lahsi... |
CARBON ta nepopali, urcite chod do carbonu |
gabo1985: to pre to, ze to bol obycajny kovovy vyfuk potiahnuty karbonovou vrstvickou |
gabo1985: |
tref: Nie nie, bol to carbon, lebo nebol uplne tvrdy ako kov, ale bol nejak maksi. Samozrejme vo vnutri bol kovovy killer a kadejaky bordel... tych som vyhodil |
gabo1985: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 172427 | Včera: 142852