Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Slobo ma upozornil na zaujímavý stroj, ja len civím: |
Kua, to nie je sajdka - to je kopija! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (23.02.2010 8:17) |
Vadim, ale ten motor Asi do toho hostinca (čo je dole link) skočím prenocovať. majiteľ tú moto zrekonštruoval do stavu na foto a jazdí |
kraaasna je.. aj ked to neni moj styl, ale tuto by som chcel vyskusat.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (23.02.2010 8:28) |
Dokáže niekto identifikovať, z koľkých motoriek (a člnov, Chester) je to zLEGOvané? |
shushen.. ak moc poprosis mozno obersturmbannführer EnEm daco hodi do placu v slovencine.. volny vycuc a preklad |
Česká spoločnosť Tatra bola budova o jedno storočie, úspešný vozidiel. Najväčší oblasti výroby sa nachádza v oblasti úžitkových vozidiel. Na celom svete, spoločnosť kamióny TATRA na stavbách, baníctvo, a sú široko využívané v aplikáciách, kde robustné a takmer nezničiteľný, ale výkonné stroje majú pre výkon svojej služby. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vader (23.02.2010 10:17) |
Skús stiahnut a nainštalovat toto: www.stahuj.centrum.cz/?g[s]=web+translator |
Vyzerá, že to má 500 kg, ale inak drsná mašina Upravené 1 krát. Naposledy upravil prasek (23.02.2010 10:19) |
Chlapci, netreba zožrať všetko nemeckému krčmárovi , je to reklama Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.02.2010 10:45) |
krasny zachovaly oldtimer v povodnom stave vsak to je ako v slovenskych inzeratoch, motorka polepena z toho co prislo a ake vraky motoriek mal po ruke, len skoda ze zneuzivana predaj toho stroja znacku TATRA |
pjekná "tatrofka" |
No, "záchranca" toho "motocykla TATRA" vyrobil asi len rám, ale keď tie fotky zväčšíte, zistíte, že to je riadny humus, k tej trubke pri jäklovine privarený "vystužovací" plocháč (a technické riešenie pri hlave rámu vôbec) vo mne teda nevzbudzujú ani minimálnu dôveru Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.02.2010 14:19) |
Kua,už som sa zlakol že mi ušlo niečo z historie .Papiboy,dik za vysvetlenie |
... momentalna struktura akcionarov: Black River 51, TATRA Holding 40, Drob. akc 9 % |
aj ta prihoda je na pipkinu baču vymyslena. kdo kedy cul, aby nekdo a este k temu inzenyr mohel odejit do kapitalistickej cudziny. a este k temu dostat vysluzku v podobie dvoch motorek. ten strycek krcmar je piekny bullshitnik |
tu je jedna moto z motorom Tatra V8, 2500 ccm : |
Tak ako už viacerí napísali, tá motorka nemá so značkou Tatra vôbec nič spoločné. |
Ujo Pibroch a keby bol ten záves predného kolesa letmáč, to by ešte len bolo Upravené 2 krát. Naposledy upravil pavlinah (23.02.2010 19:56) |
Mishko, s tými radovými štvorvalcami opatrne len narýchlo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.02.2010 21:08) |
papiboy: Máš samozrejme pravdu, 4valce existovali aj oveľa skôr. |
No, Mishko, puntičkárim ďalej: MV Agusta 600, 1965, priečny štvorvalec 2xOHC, vpredu kotuč, sériová výroba, kúpil si v obchode... Neskôr aj verzia Tourer, potom aj 750 ccm. |
papiboy: Tentorát si riadne vedľa. MV Agusta 600 v 1965tom bol všetko iné len nie bežne dostupný motocykel. |
Mishko, puntičkár som ja Aj ja mám svoje zdroje a možno nie som až tak vedľa. |
Slušny pokus o senzaciu Pravda, tie rajdy aj sajda su naozaj ako z konca 50tych rokov, made in TATRA Ostatne (zadna kyvka, cast ramu, konzola ) vcitane motora...ze by Yamaha FJ1200? Netreba verit vsetkemu co sa zavesi na internet Upravené 1 krát. Naposledy upravil loobo (23.02.2010 23:57) |
loobo, FJ mali kardan a boli chladené kvapalinou (vieš, dedo puntičkár ) |
papiboy Prepac ale s tym puntičkárstvom hmm to Ti nevyslo. Ten chladic je olejovy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil loobo (24.02.2010 0:46) |
pibroch: mna by len zaujimalo ako na tom vyriesil chladenie, kedze ta motorka ma motor ulozeny opacne ako v T-613. Takze tie vrtule tlacia vzduch dopredu a myslim ze sa na nich neda zmenit smer rotacie, kedze su pohanane od klukovky Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thommass (24.02.2010 1:30) |
Jééééj, loobo, pardón, cúvam stosedemdesiatkou, jasné. Ja som na chuderé pôvodné FJčka aj zabudol, automaticky sa mi vynorila posledná FJRka s kardanom . Preto som aj o 10:38 nedal FJ, ale XJ. Aj XJ má olejový chladič, takže motor by aj sedel ale rám nie... |
papiboy hehe... No yo. Inak ram aj konzolka nad stupackou je tiez veelmi podobna. Podla mna pouzili co sa dalo...ram moli modifikovat vyriesili by tak ulozenie motora bez prispôsobovania k inemu ramu...ale to je moj nazor ako by som to snad urobil aj ja |
loobo, som to myslel tak, že z XJ by sedel motor, ale rám nie Rám od XJ nie. |
Miško ja mám aj ( ako prvý krát) sériove použité hydraulické nastavovanie vôle vetilov |
Thommass,Tatra 805 identicky motor,uložený v predu,opačné chladenie,a myslím že bol použity aj v elektrocentrálach. |
tonyy: Asi som sa trochu sekol, pretoze myslim ze T-613 ma iba jeden ventilator. T-603 ma dva a montovali sa tam motory 603F, 603G, 603H. A do tatry 805 sa montovali motory 603A, takze najky rozdiel tam bude. Zmiatlo ma toto (popis pod videom) |
CB750, enciklopédia nie som, knihy vyťahujem väčšinou len keď potrebujem presný citát |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84612 | Včera: 213134