Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Takže pani, potrebujem poradit nejake upravy na motore aby to malo nejaky ten konik na viac ..........upravy by mali byt čo najlacnejšie, nemali by važne zasahovat do konštrukcie stroja...........počul som niečo take že rychlopal v suvislosti s motocrosom........ale neviem či sa to bude dat spravit na mojej čezetke......to že to pojde v nizkych otačkach na hovno je mi jedno, aj tak chodim iba v tych vysokych |
Nazdar, ja som tunil Jawu ale moc koní to nedonieslo ale peňazi to vzalo zato dosť ,kašli na to a pojazdi na tom čo máš a došetri na lepšiu motorku ale dosť tipov máš na www.tkmoto.cz |
ok, dam na radu skusenejšieho....inač diky |
kim budes setrit na novu zober 1mm vrtak daj ho do miny vrtacky odkrut tie 2dyzi(mosadzne srubky) a prevrtaj ich jak sa len da potom ich zasrubuj a zdvihny ihlu najviac ako sa len da poskladaj to....popripade sa este pohraj zo zapalovanim.....potom sa ti dvihne spotreba o par deci ale budes citit rozdiel mne to pomohlo ale dal som jej take kapky ze je KO |
Su nejake moznosti ale velmi skratia zivotnost motora napr zbrusenie hlavi alebo odlachcenie ojnice nalestenie kanalikou Ale nic sa neoplati origo je origo |
pegas boy - dlho som prechádzal kadewjaké odborné rady , ale toto čo si tresol fčil je už moc. |
Podla mojho skromneho nazoru si mal pred kupou motorky rozmyšlať čo vlastne chces. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Stevo13 (25.02.2006 10:28) |
Mozem potvrdit Karolove slova, kluku som videl na vlastne oci. Pred casom som mu totiz viezol na komplet GO motor z mojej 638 a pri debate, co vlastne by som chcel upravit, pretoze co bolo treba na GO bolo jasne, mi ju ukazoval. Tiez to nebude za 5 Sk, ale co by som pre nu neurobil. Nie je to investicia na 1 - 2 roky a dobre som to rozmyslal kam dam peniaze. Ako kazdemu mi nepadaju z neba. Podla mna, ked su tovarenske nepresnosti v motore a davate to opravit, nie je to "vrtanie do veteranov", ale len pomoc. Nie je to ani tuning v pravom slova zmysle a pomoze na vykone. Ja som si ju dal vrtat na 400 ccm a Karol mi aj odlahcuje kluku cca o 2.8 kg. Mam z toho aj foto a chystam o tom clanok, tak potom tam. Caf Upravené 1 krát. Naposledy upravil klinec (25.02.2006 11:03) |
Jaso: pár koníkov bez väčších nákladov sa dá dosiahnuť zvýšením kompresie. Jednoducho daj znížiť hlavu o 1 až 1,5 mm. To by ešte nemalo mať podstatný vplyv na životnosť súčiastok. |
TRYSKY prevrtat ale tak nech nerozdrapy valec nerozdrapy valec |
Nazdar chlape,ak sa ty niečo podari stym strojom tak daj nejake foto |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99866 | Včera: 136167