Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
pre všetkých renovátorov starých jáw prikladám linku na celkom zaujímavý článok |
Už to tu asi bolo ale veľmi pekne zmáknutá renovácia ten chlapík sa s tým pekne vyhral do detailov a tak aj zachránil jednu zaujímavú a relatívne vzácnu moto patrí mu môj obdiv |
Tiež som to čital a chystal som sa to tu dať,dobre že som hladal.K tomu neni čo dodať,je to parada a som rad,že dalši dobry kusok sa zachranil |
Hohohooo Noobe čo ta ocarili stroje skor vyrobené? |
black333, hádam sa ti nezačali bizóni pozdávať? Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (02.02.2010 20:56) |
papiboy-na Manete budem akurat renovovať zadne koleso,je nastriekane striebrenkou a tym padom aj predne z vyfukom až to ladi.Prehodil som nadrž,karburator som komplet rozobral a prečistil,no a možno ak tak,bude vymena celej el. inštalacie.Co sa farby tyka,tak tu nehavam original.Skusil som ho naštartovať,chytil no a teraz budem čakať až do jari.Bizon sa mi pači,ja sam som mal Peraka 350 ale daaavno a predal som ho do Bratislavy.Teraz mam Maneta a Jawettu.To stači a nechystam sa už nič kupovať,iba ak nove |
mal som bizónu , kým nepošla niekedy v 91-om na niečie lepkavé prsty. |
karol1 no ano, tá predná vidla fungovala ako citlivý indikátor vyváženia kolesa. Ale trošku na spice namotanej "rádiopájky" vždy pomohlo |
jawa555 je to možné, ale článok je relatívne čerstvý (kuk na dátum vydania) |
na bizóne by som obhajoval motor , asi kvôli iným "črevám " vo výfukoch bol fakt "nadupaný" . |
Noob no neviem kde som to videl ale pravdepodobne to nebolo na motorkároch ale asi som bol na jeho stránke ak sa nemýlim ale v každom prípade veľmi pekné Dobre že si to sem dal |
karol: presne, na bizóne klopiť musí byť čistý adrenalín (alebo radšej neklopiť - pekne s veľkým oblúkom ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Noob (04.02.2010 9:21) |
jawa: inak vôbec nemám vzťah k veteránom, ale tá bizónka je fakt zvláštna motorka - vyzerá ťažkopádne, neohrabane, čudný dizajn, tak je škaredá až je pekná... |
karol1 "koleno" sa vtedy ešte nenosilo, a na Bizóne ani so super racing gumami by som moc neexperimentoval ani dnes. |
papiboy: tomu hovorím motorka pre ženu - iba rovno a vibruje |
Noob, však aj stáli baby v rade... Ešte že si ma nakopol, ja somár som si dodnes myslel, že kvôli mne |
papiboy - plávanie 350-tok mali dosť na svedomí aj zadné tlmiče.Mäkké a od fabriky každý inak nastavený .Pol roka som sa s nimi hral , kým bola jawka v zákrute ako "prikovaná" |
Je pravda, že tlmiče skoro odchádzali (staré kývačky sme volali "hojdačky"), ale to plávanie bolo zapríčinené hlavne nízkou torznou tuhosťou jedinej zadnej zvislej rámovej (štvorhrannej) trubky, do ktorej bol krátky čap kyvky kotvený. Navyše od ťahu reťaze púzdra čapu pomerne rýchlo odchádzali, potom už len bola jazda parádna zábava. |
karol1 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Noob (04.02.2010 13:51) |
papiboy: trochu mi bizón pripomína starého mustanga - na tom som jazdil (resp. pohupoval sa) ako malý sráč po dvore u babkinej sestry - tiež dobrá konštrukcia na rovnú čáru |
Preco vznikla Jawa Bizon? |
loobo Super článok s dedom Tatouškom, ani som o tom nevedel. Inak sú niekde aj tu na nete fotky "pra-bizóna" s okopírovanou kombináciou od dobových MZ 250 (svetlomet a nádrž tvoril jeden celok) - to bol ešte prvý pokus z roku 1966 vypracovaný internými designérmi Jawy. Ešteže Tatoušek zasiahol |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251423 | Včera: 171964