Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Celkom sranda, nie? mrknite aj video na www.ms2.de/sichschr.asp Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (30.01.2010 14:36) |
Chcem nového smajla, váľajuceho sa od smiechu! |
pre idiotov, hovadina.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (30.01.2010 15:05) |
copy-neschopne jedince!!!ked niekto nezvladne koleno,tak nech nesada na mot..a naco vlastne pouzivat koleno??myslite,ze budete rychlejsi??kludne dokazem ,ze sa kolenom nedotknem a urobim lepsie casy ako hoc kto,kto bude drat sleidre.. |
barlac: ked niekto nezvlada koleno, tak sa to moze naucit. |
Môžeš s tým jazdiť 10 rokov, dáš to dole a padať budeš aj vtedy. Som presvedčený, že jazda na motorke nie je o tom, že "utekaj, Forest, utekaj!) |
tym som chcel povedat,ze v beznej premavke je koleno na dve veci.okruh je ina pesnicka. |
tazke reci sa tu vedu....jogurtaci do toho, nik na vas nema |
ja nejak nerozumiem mentalite niektorych. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (30.01.2010 15:30) |
už ako som videl druhý a tretí príspevok, tak som... |
Podla mna je to vec, ktoru si kazdy uvazi ak zacne jazdit na motorke ved tazko na cvicisti lahko na bojisti...ale urcite to nieje vec na zatracovanie-kto chce nauci sa klopit aj bez toho |
copy-ked som na sturci a podobne,tak sa musim vela krat zasmiat na tom smiesnom za kazdu cenu davania kolena..chalan ide skoro kolmo,ale za kazdu cenu sa chce dotiahnut a skrknut si. |
barlac: ked ti napisem, ze tam, kde ty pojdes na hrane prilnavosti gum a nasledneho padu, tak ta vnutornou stranou predbehne maxik Burgman, nastves sa? |
copy-burgmana som nikdy nemal,lebo ja to za motorku nepovazujem.je to skuter a hotovo a na skutroch sa vozit mozno ani neviem. |
zabavne vas sledovat |
perfektna vec, lepsie natrenovat na tomto, ako mat permanentku do predajne ND. |
Celkom v pohodke... skusit si hranice bez rizika... |
barlac: v tejto discipline sa ale so mnou nestavuj, to by si prehral Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (30.01.2010 16:27) |
Copy nieco podobne ako vo videu som skusal a skoro som si hubu namlatil chlapik dobre zvlada svoju masinu |
Aj podla mna |
copy |
Nechcem sa s nikým hádať a neberem vaše názory, trošku som aj pošpekuloval, ale nepomohlo to. Nepozdáva sa mi to, no čo už. Upravené 3 krát. Naposledy upravil papiboy (30.01.2010 17:25) |
papiboy: ono sa skor jedna o ten nacvik nudzoveho vyhybania sa, hranice prilnavosti, brzdenie v zakrute. Upravené 2 krát. Naposledy upravil copy (30.01.2010 17:25) |
copy, práve preto mám trošku aj obavy. Starí aj keď si to vyskúšajú , už vedia, akú to má tá nová skúsenosť váhu. Mladých prípadne nadobudnutá sebadôvera však môže neskôr riadne aj oklamať... Daj bože, aby toto len a len pomáhalo |
na takom zariadeni sa nesmeje ziaden normalny jazdec. Smeju sa len ti, co si myslia ze vedia - a nevedia. |
Na testovanie hranic naklonu pouzivam padaky |
co to tu zase rozoberate?? |
matus - veď ani ja teba nepoznám, ako aj veľa iných, preto sa nevyjadrujem k členom, ale podľa možnosti k téme. Neviem, či sú ostatní normálny a či vedia alebo nie , už vôbec nie, že čo si myslia. |
ChesterTT |
Ja som sa veľakrát vydrbal, a stále "to neviem". Vždy to môže prísť, kto jazdí, vie. (Na endure aj teraz padám, ale to je zas o tom. Kto nepadá, nejazdí). Nie je to k téme, sorry. Ktože je to konkrétne kto tu tvrdí že nepadá? Nech aj ja ho zdrbem |
nedat koleno neznamena, ze clovek zle jazdi ! Kolko je takych co ho suchaju ako blazni a okolo len prefrci manik skoro vystrety |
taketo veci aj ako tie skoly jazdy na babe ci kde to bolo v lete, tak to by ta mal ucit zivot postupne s kilometrami. takto sa pokusas v priebehu par dni robit to co vedia chalani az po rokoch praxe a ti co to nevedia sa to za par dni nenaucia.... a ked sa snazia prekonat sami seba,alebo ukazat sa aki su dobri, pritom jazdia prvu sezonu,tak to skonci v nemocnici a motorka v srote..... |
Mám taký dojem že 2/3 tu registrovanýcht motofandov nikdy koleno nedalo - ja patrím medzi nich. |
Myslim, ze z hladiska treningu a bezpecnosti je to super vec. Tu nejde o koleno - je to iba doraz, na urcenie hranice aby sa nic nestalo moto, ani jazdcovi (ved su to pomale rychlosti). |
mne sa to lubi, hlavne na mokrej ceste by som to chcel vyskusat |
nejak si to myslite toto nie je trenazer pre jazdcou na oruhu ale zariadenie pre nacvik jazdy v zatacke nikde nie je napisane ze to musi drat o zem je to na to aby nerozbil motorku je kopec ludi mediz ktorych patrim aj ja ktori nemaju radi zatacky a boja sa naklapat a preto idu radsej pomalsie toto zariadenie je dobre aby som sa naucil zatacat aj s vetsim naklonom a hlavne brzdit v naklone nemam sice ss ale mam dojem ze vyklananie kolena nie je o tom ci na nom dociahnem na zem ale koli odporu vzduchu takze pomaha pri zatacani vyklananie kolena pri malej rychlosti nema opodstatnenie ina jedine strach z padu Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (30.01.2010 21:38) |
milan3232 - mne ide práve o tie hranice. Moment zotrvačnosti, klopenie, ochota do zákruty, ťažisko, celková hmotnosť, sústredenie najťažších dielov mašiny do "centra" (špecifikáciu teraz radšej nechajme), odstredivá sila, brzdenie v zákrute, atď - ozaj si myslíte, že na tomto zistíte, ako sa správa normálna motorka? |
mlhoooos |
Cintoríny sú plné nesmrteľných. Nech toto "udelátko" vyzerá akokoľvek smiešne, ale ak zachráni čo len jeden ludský život nladému chalanovi, tak potom |
To nie |
pozrite sa ked zistis ako ti zacne podklzovat koleso na mokrej ceste alebo na sutoline v premavke tak to uz je neskoro sa ucit co s tym a ako to vyrovnat alebo zastavit dovidenia v nemocnici ak budes mat stastie a zrovna ta niekto neprejde ja by som taketo zariadenie urcite len uvital nie je to urcene do premavky ale na nacvik krizovych situacii i ked chapem ze tu mame vela samoukou ktori to nepotrebuju ved su majstri sveta len cim dalej viac ich uz je na cintorine Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (30.01.2010 22:01) |
.... ake hranice ???? prosim ta za kazdym centimetrom cesty mas ine hranice... raz to naklonis po stupacku a raz to len skusis naklonit a lezis... nikdy tie hranice nie su stanovene,ze "potialto" nikdy nehladaj hranice,lebo skoncis zle... niekedy sa ti stane ze ti koleso smykne,to su hranice,ale ty o nich nikdy nevies!iba zostanes zlakany ze ti smyklo a ty si ostal na motorke a ustal to. nejdem to tu rozpisovat,lebo tych moznosti je tolko kolko je aj tych pomyselnych "hranic"... tak. treba sa ucit postupne cely zivot na motorke. Upravené 3 krát. Naposledy upravil xsarkanx (30.01.2010 22:21) |
mas pravdu ja len pisem ze je lepsie vediet vopred ako sa motorka chova ako sa ucit az ked to zacne naostro ja nechodim rychlo ale ani neviem co spravi motorka ak v zatacke a vnaklone zabrzdim ked to zistim az vtedy tak to moze byt aj posledne co som kedy zistil |
presne tak a co mas z toho ked sa naucis na parkovisku ze mozem sa naklonit "potialto" a na ceste este ani neprides ku tej hranici a padnes, ved cesta neni okruh kde mas rovnaky asfalt po celej drahe, ani za mokra to nie je rovnake ani za sucha. mne sa na ceste jeden krat podarilo suchnut stupacku na mojej terajsej motorke,aj to nechapem ako... na fazeri som zakrutu bez skrknutej stupacky ani neuznaval zakrutou... normalne mi tie stupacky dvihalo...no nejde to vzdy v kazdej zakrute bohuzial ,na kazdej ceste je ten povrch iny...... nikdy to nebude to co si si natrenoval na parkovisku.... Upravené 2 krát. Naposledy upravil xsarkanx (30.01.2010 22:33) |
xsarkanx |
No, sarkan, zmizlo tam konkretizovanie, takto už to je lepšie |
papiboy jasne ja som si to posledne zle precital, v tom co si napisal vidim normalnu logiku. necerti sa sak som to opravil v tom poslednom, oni si myslia ze si nieco natrenuju a super, jedine co si natrenuju su tie pady co pridu po tych sebaistych naucenych veciach. no. tak je ako pises... |
sak ti vravim ze som sa "omylel" som si to tvoje zle precital a si mi to zmylilo s tymi ostatnymi, sakris sak ty musis mat nalietane viac ako pol miliona km Upravené 1 krát. Naposledy upravil xsarkanx (30.01.2010 22:48) |
Mne to pride rovnake ako s pomcnymi kolieskami na bike-u. Myslim si, ze takisto to nema nic so skutotcnymi vlastnostami bicyklu bez nich. Myslim, ze mi pomohli sa naucit jazdit na bicykli a takisto to mozme brat z tej roviny ze zavadzaju deti ze sa na ne mozu spoliehat |
Má to ešte jednu vec do seba, niektorí čo sa boja motorku dostatočne nakloniť po motntáži tohto budú mať "menší strach". Na druhej strane je lepšie strach (rešpekt) mať ako sa bestarostrne niekde vyvaliť a čudovať sa prečo, keď na GP idú z náklonom aj 55° |
jedine na co su v tom videu dobre tie zvlastne kridla s kolieskami , ze sa pobavis kedy na tom parkovisku padne gs500 na drzku |
cb750 o tom tu vravime cely cas s papiboyom. nauci ich to akurat na tom parkovisku.... a na ceste sa budu cudovat preco padli, alebo zvalia chybu na to , ze ubrali plyn,ze ich vynieslo, ze mali zle pneu a neviem ake hovadiny, trva to roky kym sa to naucis... a ked sa to naucis , tak aj tak nikdy nejdes aby si skusal nejake hranice. len to naucenie sa nie je o tom to robit, ale kedy to nerobit...... |
amis ty si to tu teraz vysvetlil vsetkym o com to je to video... |
xsarkanx - na tom zariadeni sa naucis poznat spravanie motorky na hrane, ako s tebou komunikuje a dava ti najavo, ze sa blizi limit adhezie. |
xsarkanx, ja som (vraj) mierumilovný a trpezlivý, za tie roky sa aj niečo možno v tej mútnej hmote tu v mojej hlave usadilo. Kilometre neviem, ale pumpári ma majú radi |
ale to je vzdy ine, ja to chapem , za mokra ani nevies a lezis, ked je sucho, tak ucitis ako a kedy.... ale nie je to vzdy rovnako.... nic viac, technika je technika, ale cesta je nieco ine....... ked je vsetko idealne tak je tak ako vravis....... |
Chlapci, jazdíte všetci. V zákrute pracuješ telom, plynom, na začiatku viacmenej aj brzdou, najmenej asi kormánom (kto ako), minimálny pohyb môže zásadne ovplyvniť prejazd zákruty, môže pomôcť alebo sa môžeš vydrbať. |
nikdy nehovorim nikdy, sam nevies co ta streetne na ceste, viem ked sa nalozim kapsami kufrom a neviem cim este, tak to so mnou robi co chce, ked si na makove tak to naklopis na tom drsnom asfalte , a vzdy ta motorka neda najavo ze uz je blizko konca.....to sa naucis casom ked budes jazdit..... nie na jednom asfalte... to reagujem na predosle este.... kurna papi nas tu vyhlasia za debilov |
papiboy, daj na motku 3 nalozene kufre a spravanie sa zmeni omnoho viac. |
matus, neviem, či omnoho viac, toto sme tu asi nikto neskúšali. Je to veľmi vyložené do strán, vysoko, navyše vyzerá dosť masívne, ťažké. Rotor vrtulníka ťažko roztočiť, ale keď sa točí, ťažko zastaviť. Asi ma chápeš, toto rýchlejším tempom prehadzovať v zákrutách, narovnať plynom, atď, - no to som zvedavý. Tá istá motorka bez tých želiez bude úplne o niečom inom, nič nebude platiť, čo predtým. |
xsarkanx: naucil by si sa jazdit niekedy v zivote na bicykli, bez tych pomocnch koliesok? alebo bez toho, aby ta niekto pridrziaval (ako mna otec - sal okolo krku a bezal popri mne). |
Viem viem , ale mal som troška vypité a môj osobný tréner ešte viac |
AMIS - |
tak to dopadne aj bez tych sprostych kridel..... len skusaj..... ide o rozum , kedy vies ze to robit nesmies... chcem ta vidiet,ako skusas na mokrej ceste kedy ti zacne motorka smykat v naklone.... a to ako sa ti chova motorka ked ide na hranu zistis iba ked ju sam jazdis a pomaly casom sa naucis ako sa sprava.a nie taketo hovadiny... skusat to s tridsat kilovymi kridlami. namontuj si ich a nauc sa s nimi.... vtedy ani nevadi ked to polozis...ci kazdy chce byt za dva dni majster sveta sa mi zdat.... to na vsetko je takato skola co ta to za dva dni nauci ? ja chcem byt potom akrobaticky pilot..... za dva dni ma naucia co a ako....ha |
Amis, zdá sa mi že je načase zakúpiť k tomu sajdu |
xsarkanx? teba ako ucili plavat? hodili ta do bazena do hlbokej vody a ze poplavaj si a potom prid? |
xsarkanx: inac preco ti kamionisti na zapade maju tiez take treningy, no nechapem.. ved tiez zakazdym tahaju iny naklad, este aj tahace striedaju.. |
spravne ! tak to treba robit aj na motorke, pomaly, a robit to tak aby si sa neutopil,na motorke zas nespadol...... dobry priklad si dal. |
tak sa podme bavit a kamionoch.... oni sa ucia ako ovladat auto.... a nie kedy pride chvila ked to nezvladnu.... tam to nikdy nesmie zajst.... je rozdiel ked dostanes smyk, ako ked smyk urobis umyselne .... |
xsarkanx no sak praave tak som to aj ja myslel... na naucenie sa ovladania motocyklu(pouzivanie brzdy v nakolone a pod.), ze do autoskol je to fajn, na naucenie sa ako ovladat motorku a nie ze podme si to vsetci kupovat a montovat |
mne sa to osobne pači, tema predsa je "ako trénovať náklony", a zbytočne dodať k tomu viac ako len to že je to super napad na urovni dvojitého riadenia pre autoškoly |
Papiboy, problem je, ze spochybnujes nieco, co vo vyuke jazdy vyuziva v praxi. A vyuziva to napr Keith Code...takze urcite to nie je, tak, ako vravis. |
Ako vzdy sa to tu rozdelilo na dve skupinky pre a proti |
Ja som si už zvykol, že ma niekto zdrbe a poučuje len preto, lebo si dovolujem mať iný názor, ako on. Zdrbali ma tu už aj 15 ročný. Nič sa mi nestalo |
Mala by to mať každá autoškola, ktorá robí výcvik motorkárov, na svojom cvičisku. Povinne! Spolu s fúrou piesku, poriadnou mlákou vody a namaľovanými "zebrami". |
papiboy mat iny nazor je predsa nepripustne |
ja ta nezdrbavam, ja pomocou argumentacie kritizujem tvoj nazor. |
Matus, veď práve o tom tu meliem celý čas. Podľa mňa toto zariadenie je cítíť o hodne viac ako plné kufre (však som to spomenul práve ja, kde je problém?) práve v dôsledku umiestnenia pridanej hmoty. |
papiboy, 60kg v kufroch, ktore su skoro na najvyssom mieste na motorke vs odhadujem 2x 10kg hlinikove drziaky s kolieskami, zavesene na stupackach... |
Moji synovia sa neučili chodiť v "pavúkoch" a naučili sa padať bez úrazov.Kamarátov syn sa učil v "pavúkovi" a pri prvej chôdzi bez pavúka padol ako kabela na hubu a museli mu operovať nosnú prepážku a zdrôtovať sánku. |
Vidis, tvoji synovia taki sikovni, a ty taky...... |
|
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31174 | Včera: 192712