Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zaujimave je ze najlepsie clanky a navody su na ceskych serveroch |
to neviem skor by som povedal zeu nas je kazdy sukromnik a nebude sa takymto polopatistickym sposobom pokusat nieco vysvetlit u nas ti proste povie chod do servisu |
vždy boli a asi dlho aj budu, je ich aj viac, čiže viac fanatikov v každej oblasti a češi su celkovo aktívnejši ludia ako my.Ja ked volačo chcem zistiť tak to pozrem na ich serveroch, neboja sa rozobrat čokolvek a aj too povedat iným takže vela info sa tam dá najst. |
mlhos presne na to som narážal vetou "neboja sa rozobrat" lebo u nás fakt len do servisu každý posiela a ked počujem "autorizovaný" tak sa to niekedy až neda čitat, jak to niektory uznávaju. A pritom to robia obyčajný garážový chalani, len to učtuje iný.niektorý sa boja aj gumy dofukat aby nahodou volačo nepokazili |
edott: ze gumy dofukat ... som si z toho az cvrkol do nohavic Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bakumulator (26.01.2010 13:12) |
Sa smeješ,ja so zažil dedka na pumpe(daevo espero),chodil,vypúšťal,fúkal,znovu vypúšťal,tak som išie pozrieť čo robí,a neuveríte on najprv vypúšťal vzduch,potom vymenil ventilek,ale nie za nový,z iného kola,potom nafúkal,odmeral tlak svojím merákom,dofúkal a pokračoval k druhému kolu.A to na stojane s merákom a možnosťou +/-.Keď som sa ho opýtal že prečo to robí,jeho odpoveĎ:Viete to auto stálo celú zimu vonku,a mne syn povedal aby som to skontroloval a dofúkal. (Máj 2006 MOL-Dúbravka) Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonyy (26.01.2010 14:45) |
Zdalo sa mi že mam nejak nesumerne nastavené riditka. Upravené 2 krát. Naposledy upravil davos (26.01.2010 18:30) |
ja mam skor pocit, ze ten velkopredajca cinskych "moto" sa snazi vyskolit ludi, aby za nim nechodili s kazdou poruchou! |
a presne takto vznikajú potom kadejaké fámy . |
z praxe odpaluje mi sviecku je pod bodom 7 pod bodom 3 je sviecka ktora ukazuje na zle zapalovanie hlavne pri nenastartovani je dobre pozret ci dava iskru ak nie vymenit za inu ci nie je v tahu cievka az potom riesim najskor sanie ci nie je mokry filter az potom karburator |
Keď so kupoval GW,majiteľ iba tak medzi rečou spomenul:"keď som išiel naposledy z Lipna začala trochu žrať a slabšie ťahala".Ale nakoľko som na takej mašine predtým nesedel pripadalo mi všetko OK,Zvuk aj ťah,ale po ceste z Piešťan do BA zožrala 12l!,a aj zvuk už na voľnobeh nebol ok. Po vybratí sviečok so zisti na strednom p.valci na sviečke vysunutý izolátor stred.kontaktu a tým skrat na iskrišti.Ma poslednom p.valci čierna-olejová sviečka.Zmerali sme tlaky,OK.nové sviečky a skúška.Po cca 3-och min.ten istý problém,zasr..é obidve sviečky. Po skúsenosti s Trabošom ktorý mi to urobil za tri roky dva krát (upchal výfuk)som zhodi zvody a skúsil ich prefúknuť.Ani zváracím drôtom to nešlo prepchať,tak to bolo zapečené.Až vypálenie autogénom pomohlo.Vyklopal som odtial za pol lopaty škvarkov a popola.Nespálená zmes sa pripekala v prepoji zvodov tak dlho až ich zapchala.Boh vie koľko Km takto najazdil predchádzajúci majiteľ ,vraj voľakedy zavodník. Odvtedy nebol žiadny ďalší problém Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonyy (27.01.2010 13:04) |
svícka03 3. Pokud jsou elektrody mokré a začerněné, nejpravděpodobnější příčiny mohou být v příliš bohaté směsi, nepravidelnosti v zapalování či nesprávné tepelné hodnotě zapalovací svíčky. Ta je příliš „studená“ a je potřeba ji vyměnit za svíčku s nižší tepelnou hodnotu. |
medzi pisanim a rozpravanim je taky maly problem ze nikto nevie ako to kto mysli kedze chyba verbalna komunikacia a casto sa potm zmiena a otaca kazde slovo ak som nieco dla zle tak sorry |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117248 | Včera: 117064