Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Kolegovia, kto je ochotny za nejaku flasku pozicat budiky na nastavenie podtlakov? |
V ten den? A myslis, ze tu moto potom este nakopnes? |
duroslav ty sarkasticky skodoradostnik, bodaj by ti olej vytiekol z toho tvojho FasAlpa |
ak vies s tym aj zaobchadzat?lebo vela chytrakov pride kumne pozicat,ale v zapeti mi volaju,ze kde sa to dava.nevedia tie budiky ani nainstalovat. |
Ano videl som to 2x a raz som si to uz uspesne sam nastavoval na CBRe. Ani servisny manual nemusim mat aby som vedel kam to patri.. |
no osobne by som to napichol na karbce cez tie ochranne gumky ktore dam dole potom to zacnem nastavovat skrutkou na to urcenou a samozrejme zacnem krajnymy valcami a potom vnutorne spravne? hehe aj ked neni to tak jednoduche ako som opisal |
Odpojim gumene vzduchove hadicky pod skrtiacimi klapkami. Pripojim budiky. nastartujem. nastavim volnobeh na 1300 o/min, zosynchronizujem tlak balancnym srobom, skontrolujem otacky a nastavim na 1300. |
ulba.a co urobis,ked tam tie (gumky)nebudu?kam si to pichnes potom(-: |
(veď mu to požičajte) vyzera že vie o motorkach viac než 90% tu prihlasenych |
nespravne ... zacnes valcom ktory je napevno a potom vsetky dostelujes podla neho... na CBR motore je to valec c 3... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tombar (07.12.2009 14:56) |
tombar, tento postup je spravny a je reprodukovany priamo zo servisneho manualu.Idem stelovat podtlaky na GSR 600 a nie na CBRke s karburatormi a referencnym valcom c.3. Upravené 1 krát. Naposledy upravil borto (07.12.2009 15:02) |
ok reagoval som na ulbu... gsr ma karbce? to je nejaka retro masina? |
tomby, borto vravel, ze ide stelovat podfuk na gsr a nie na cbr 600 s karbecmi, pretoze reagoval na prispevok predtym ale v poho |
nie je to tak jednoduché ako sa tu píše,ale kazdý raz začína. |
Oh My God |
...aj na vstrekovacoch sa nastavuju podtlaky (synchronizacia) |
Aj ja chcem budiky za 30 eury. Hodte link, neondejte sa. |
tak tu mas: www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034115 |
borto, ale tie su za 50 evri.. za 30 su iba dva.. ale ty potrebujes 4 |
a aky podtlak sa nastavuje na vstrekovacy pokial viem tak akurat tlak paliva podtlak na karburatore je vzduchovy |
sirka:Množstvo a tlak paliva sa dávkuje na základe prietoku vzduchu. |
a nakres pre nas menej zdatnych tych 90% tu nebude |
ja viem a musi mat pomer palivo vzduch 1:14.6 teda 1 kg paliva je na 14.6 kg vzduchu a mam pocit ze tlak paliva je konstantny len vstrekovac je dlhsie otvoreny pri akceleraci Upravené 2 krát. Naposledy upravil sirka (07.12.2009 16:54) |
Urcite viacej ludi by sa nepohnevalo keby to tu niekto ochotny a technicky zdatny podrobnejsie popisal. Ovsem ak to tu uz niekto nerieisil v starsich dotazoch. |
V starsich diskusiach som nasiel, ze "demo" ma nevyuzite tlakomery ... Ak nezmenil nazor |
borto ak by som tie budiky mal tak by som ti ich POZICAL aj na dobierku z casti ma rohan pravdu |
Tombar ja som pisal napr gsxr 750 rv 90 tam viem kam to mam pichnut |
ulba, uz to nepotrebujeme chvala bohu |
borto: mam to, ale iba na dva valce, ale nie je problem nastavit s tym moj stvorvalec.. je to digitalne, homemade (senzor freescale) - meria diferencny tlak, presnost merania 0.1kPa (napr. ja mam predpisanu presnost nastavenia 2.6kPa), ak chces napis ss.. |
ano..mam verziu na styri valce... |
odpoved-preco skuseny mechanik nepozicia dakomu,co sa ide hrat na mechanika svoje pristroje. |
barlac: ale ten moj geret som si urobil blbovzorne kalibruje sa to same pri zapnuti a odpojenych hadickach, proti kmitaniu tlaku tam je v hadici urobeny taky mechanicky low-pass filter = vnutro hadice je od podtlaku oddelene takou zatkou s malou dierkou |
no neviem ci by som to aj ja nepotreboval nastavit,uz sa nemozem dostat na moju spotrebu,ako ked som kupil moto,vtedy v pohode ked som isiel do 100km/h zobrala 5litrov,teraz sice obcas temu nalozim a furt mam priemer 6,5l,po kolkuch km sa nastavuju podtlaky v knizke mam pisane po 25tis.km ventili,co prave teraz uz aj mam ,ale zas kamos mi vravel ze po 50tis.tak poradte prosim?k nastaveniu podtlaku -musim nadpojit hadicky palivove aby mi motor bezal,ked dvihnem nadrz,su dost kratke na varadere?pri nastaveni ventilov-ked zhodim veko, potrebujem dat nove tesnenie pod veko ci staci len tmel,dik |
od konca: tesnenie by malo ist nove, ale ja ked som velmi opatrne dal dolu ventilove veko a potom naspak, dokladne som skontroloval, ci tecie, vsetko bolo ok, tak som tam nechal stare, ale nabuduce dam urcite nove |
dazdo dik ale pockam az do jari rad sa stym pohram,aj ked mi to bude trvat dlhsie,ako zabehnutemu mechanikovi,. |
Anoro podtlaky sa nastavuju aj preto aby ten valec ktory slape super netahal ten ktory super netaha to znamena ziadny komunizmus nikto na nikoho robit nebude hehe preto sa to nastavuje aby tahal kazdy ako musi nie ako sa mu chce .neviem kolko to kde stoji ale mne to robili stale za 400 sk v dobrom servise ale v roku 2003 |
merace nemam ale mam taky stary natahovaci budik mozem ti ho pozicat |
mlhy ja si spravim z hadicky priesvitnej pripevnim na kus dosticky,a uvidime ako bude ukazovat |
anoro: Vidim, ze si s mlhym rozumies... |
vsak ale ty nie si coprak ty si kavovar a ten mlady vlastec kometovic sa medzi nich nehodi Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (09.12.2009 20:53) |
hoši, ďakujem za super zábavu |
Neviem kolko to stoji vo velkom servise, ale ked som sa pred casom pytal jedneho (aj tu znameho) mechanika, co robi v sope, tak 2500 Sk plus material (aky vlastne?) s tym ze moto musi byt u neho min. den. Dakujem, neprosim. |
mlhos: Ja si zas myslim, ze charakter cloveka viac prezradzaju prispevky, ako fotka... |
no ale predsa ked si dam taku fotku tak podstata je jasna uz to tu a nielen ja opakujem ako papagaj neber vazne vsetko co sa tu napise niekedy sa schvalne pise uplne odveci alebo naopak je tu zopar takych funebrakou ktorym tu naramne vadim pretoze som vesela povaha a rad do kazdeho podrypnem ja to myslim zo srandy a oni vazne no co zamestnanci pohrebneho ustavu su tiez ludia ci nie? |
Ahoj chalani-Zasa späť k teme.Budiky su veľmi nepresné.Keď som riešil tento problem narazil som na nemecky veb kde germansky borec mal merak spravený z PET fľaše a štyroch hadičiek i infuzií.Je to v podstate spojená nadoba so štyrmi priehľadnými vyvodmi (podľa počtu valcov)ktore su vertikalne uložene aspoň 1 meter.Plní sa tmavou kvapalinou(napriklad vyjazdený olej) a porovnávaju sa výšky hladin vysatých podtlakom jednotlivých válcov..Idealne je ak sa dostanete na rozdiel 10 cm. |
jastrab... napis mi prosim ta preco su budiky nepresne?? |
jastrab: isteze budik co meria od 0 (vakum) do 100at. bude nepresny, ale ten asi nepouzijes.. staci si vybrat taky, co ma vhodny rozsah.. neviem aku kvapalinu pouziva autor myslienky o tolerancii 10cm stlpca, ale napr. pre vodu 10cm=1kPa a to nie je az take idealne.. |
U-manometer je skôr informatívny údaj.Motor saje do vyrovnania s atmosferickým tlakom.Pozor.Budíky musia byť podtlakové. |
mlhy: Tak tak, sranda musi byt, pis aj nadalej... |
Ahoj motorkari.Informácie pre môj prispevok som čerpal z českých a nemeckých webov.Erges2 pozor tato pomôcka čo som našiel u Germanov nepracuje s atmosferickám tlakom.Všetko je uzavrete a podtlaky sa vavzajom ovplivňuju a preto nemôže dojsť k vysatiu oleja alebo inej kontrastnej kvapaliny z trubice a 10 centimetrov vôbec nepredstavuje rozdiel 1kPa to by platilo vtedy keby sa podtlak odpočitaval na každom valci zvlašť.Mne sa to náramne páčilo a komentár ma presvedčil o spravnosti tejto konštrukcie.To že manometre su nepresné tvrdili oni a som o tom presvedčený.Skoda že som nedal ten web do záložiek.Mne to bolo jasne a nemal som potrebu sa k tomu vracať. |
tak ako pani da sa domacky urobenom U manometry z hadicky nastavit ci nie ????ved som to videl na videu,musi to ist |
Tak a je to tu |
charlie-alias raptak si tu mesiac zaregistrovany a vies vsetko hmm.ja som kupil moto mala 8600mil teraz ma 16000mil,ale viem ze mam novu retaz ,brzdove hadicky,to robili v tom servise,a ze nejaky dobrak dal nalepku zo striekackou,vobec ma to netrapi,v lete som menil prednu gumu bola este original,od vyrroby aj predne platnicky nissini,takze zodpovedaju mile olej som si osobne menil po 6 tis.km,len na ceskej stranke som nasiel ze sa meni po 12000,tak mi to bolo divne,a to ze si to chcem sam spravit?nie nesetrim, ale rad sa vrtam,proste ma to bavi,co na tom.ale ked mi to nevide s casom tak si to dam veru spravit do hondy sak nech nezerem |
anoro: skus prosim najst ten zdroj, zktroreho si cerpal pri vyrobe tvojho Ucka, myslim ze to je uzitocnejsie ako nechat sa zatiahnut do debaty, kto ma vacsieho pipika |
jastrab:A odkiaľ ide vzduch pri nastavovaní podtlakov do U-manometra ktorý tu popisuješ? |
www.rotaryaviation.com/images/RV8%20Project... |
Prepáč Peter (egreš 2) nesledujem pravidelne diskusie.Tento podtlakový merák sa pripája na nasávacie hrdlá ako aj manometre.Manometer je samostatne uzatvorený okruh v kľude ukazujúci nulu.Tento hydraulický systém je spojená x-násobná nádoba s rovnakým prietokom.Podtlaky sa pravidelne striedajú a tým sa ouplivňuje zvyšovanie alebo upadnutie jednotlivých hladín.Ked že zmena striedania podtlaku je rýchla nedochádza k úplnému vysatiu kvapaliny z niektorej trubice.V podstate sa ustália na rôznych výškach.Ak sa niektoré spolu zvýši o 1/5 metra ostatné sa musí znížiť o toľko.Tu sa tiež dobre využíva prietokový odpor preto ten olej a najlepšie kontrastný(prepálený) až ho je dobre vidieť.Čím je hustota alebo hmotnosť kvapaliny vyššia tým je rozdiel menší.Ináč by sa správala ortuť ako metanol.Dúfam že stačí. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jastrab (30.12.2009 15:14) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 272408 | Včera: 233683