Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím, jazdí tu niekto tieto gumy? alebo jazdil? skúsenosti, postrehy, pripomienky? životnosť? dík |
nic na jazdenie po beznych cestach, je to tvrda zmes race gum |
nerd prečo nie? keď sa na nich dobre jazdí na okruhu tak aj na ceste musia byť dobré... |
lebo normalne gumy pri jazde na limite na okruhu prehrejes a potom nefunguju. a race gumy tu palbu potrebuju na ceste tolko proste nedas takze ich spravne nezohrejes. pracovna teplota race gum je vyssia ako cestnych SS.. |
alonso to vystihol, naco su na cestu gumy ktore nevyuzijes a malo vydrzia? skratka M3 su na cestu daleko vhodnejsie |
mámobuté michelin pilot power, keď ich v lete pri 30 stupnových horkách zahrejem tak nemám sťažnosť... bol som nedávno na šturci a bolo zhruba 20 stupňov a gumu nie a nie zahriať a šmýkalo to v náklonoch ako viňa... chcem niečo mäkkšie. tak čo zvoliť? |
Ja som mal na moto ked som ju kupil K1 a K2, bol som s nimi na ceste spokojny, dost mi aj pri mojom jazdeni vydrzali..Ked som menil, tak som kupil Sportec M3, aj kvoli odporucaniu skusenejsich tu z fora a aj su lacnejsie.. |
serus rado, ja už som ich kúpil na hamletovygumy.net. sú jazdené ale majú ešte 4,5 mm a boli za super cenu tak ich chcem skúsiť a ak budú fajn tak si kúpim aj nové. |
dobra skusenost s Dunlop sportmax qualifier...teraz mam BT014 od bridgestone - pomalsie sa zahreje, ale aj pomalsie ide stred dole pri dlhsich jazdach... |
qualifier má brat na hornete a je to porovnatelné s pilot power... |
mamM3 uz druhu sadu tuto sezonu..su meke ,nevydzia vecne,ale mam snimi len pekne spomienky... ak chces mekku tak tuto |
www.aspirit.cz/metzeler/supersport/racetec-k3... |
vyskúšam tie K3 a uvidím ako budem spokojný, lebo už ma nebaví stále ukludňovať rozhádzaný zadok |
Směs K3 - specifická úprava pro provoz na pozemních komunikacích, přenáší vítězství z mnohých národních šampionátů na normální silnice |
No, takže včera som na moto obul tieto gumy Metzeler Racetec K3. Trochu som sa bol previezť, guma sa po pol hodinke jazdy pekne zohriala a prekvapivo zmäkla. Až som sa čudoval, že je také mäkkučká, lebo napr pipot power, čo som mal predtým vôbec nebola taká poddajná. No uvidíme, ako sa to bude správať na šturci alebo na orave. Potom dám vedieť. |
ja a par ludi co poznam pouziva Pilot Power 2CT a velka spokojnost. Mam ich hoci poprve ale naozaj spokojnost. |
Takže, spravil som na gumách už 800 km, bol som 3 krát na ceste vychylovka- oravská lesná pojazdiť a zatial som s gumami plne spokojný, krásne sa zohrejú a v zákrutach pekne podržia a keď to trochu prepálim, že viac pridám ako by som mal tak pekne to cítim a kontrolujem, skrátka viem, že idem do šmyku, tak to viem eliminovať. Dezén ide pomerne rýchlo dolu ale niet sa čo čudovať. Tipujem že nové vydržia do úplného zodratia tak 2000 km. Ešte sa chystám na Šturec, tak potom dám vedieť ako sa SPRáVALI TAM, LEBO JE TO INá TRAť A AJ INý povrch. |
Na, |
Rogi snad len tolko ze Sturec nie je trat, ale horsky cestny prechod. Peknu novu trat najdes napr. v orechovej potoni(Slovakiaring). |
cees2r : trochu od veci , ale tvoj street je fakt pop....... |
blackman25 sorry ja viem, ja si to niekedy mýlim, lebo vieš, cez víkendy to tam často tak vyerá ako na trati |
Výbava pro velmi vysoké rychlosti uzpůsobená pro ryzí závodní využití …"Snadněji jet rychleji"… |
...hmmm ako je to s tými pracovnými teplotami pneu??? Zmes K3 by malo byť niečo ako Supercorsa SP určená na cesty, čiže jej stačí nižšia teplota aby správne pracovala??Rozdiel medzi K0,K1,K2 a K3 resp. SC a SP je v pracovných teplotách???alebo ako to je s tými K3 a SP(o čo sú iné)??Prosím o radu skúsenejších |
K0- zmes soft, pre závodné využitie |
dík rogi a ešte rozpíšte tie Pirellky |
...jááj rogi , ja viem čo tie označenia znamenajú....tak ešte raz: Je rozdiel medzi K2 a K3 v tom, že K3 nepotrebuje 80 stupňov aby správne pracovala narozdiel od K2??? |
s teplotami to nie je univerzalne... napriklad pirelli SC1 som jazdil pri teplotach nad 30°C a fungovali a ani sa nedrali. ked som s takou istou gumou jazdil pri 17°C tak pola "KO" po 20min |
..nerd pravdu máš Ale nechápem ako môže byť jedna guma aj na okruh aj na cestu Však tie teploty pri ktorých pracujú okruhové a cestné gumy sú úplne odlišné...Z vlasnej skúsenosti viem, že okruhovú gumu na ceste nie je šanca zohriať na správnu teplotu a zas cestná guma sa na okruhu prehreje a môžeš ju poje-odhodiť...Chcel by som K3 Int. alebo SP na cestu, ale ak potrebujú zahriať na 80 tak sú mi na nič...Ako to vlastne je s týmito gumami??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil eriklc (14.03.2011 18:52) |
eriklc, presne tak, K3 je "civilná" guma, nemusíš ju tak zahrievať ako sa to robí na okruhu |
maroš prosím ťa popíš to danovi, lebo mi neverili ako je to s tymi zmesami a teplotami... dík moc |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 83573 | Včera: 138642