Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

125ccm ...a co potom ? - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu125ccm ...a co potom ? - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

31.08.2009 18:08

Re: 125ccm ...a co potom ?

Filippo
 Turista 

Ikona

novel84: aj by som suhlasil, ale nejako mi to neda pokoja :-) ....nemozes porovnavat 125-ku a 600-ku....alebo 50-ku a 125-ku....kazdy sa tu ohana zdravym rozumom...s tym suhlasim, aj to treba...ale sakra ved sme len ludia!!! aj ten najvacsi borec(myslim rozumovo) to raz prepiskne a ked bude na 50-ke, mozno 125-ke, nic sa nestane, alebo len nieco lahsie...a na vacsej neskor to uz nespravi...ked to iste prepiskne na 600-ke alebo litri, bude to zarucene vo vyssej rychlosti a tam je to uz len na nahode ci prezije alebo vyviazne v pohode....keby sme boli roboty tak by nam stacil zdravy rozum, takto potrebujeme aj skusenosti ktore ziskavame postupne a hlavne veelku davku stastia...viem mnohi zacinali na 600-kach a su tu stale...ale tak vynimka potvrdzuje pravidlo ;-)


31.08.2009 19:49

Re: 125ccm ...a co potom ?

noveL84
 Kávičkár 

Ikona

Filipo, cenim si tvoj nazor, ale opat sa pripojim k mojmu oblubenemu slovu a to ROZUMU. Preco by si to mal prepisknut? preco lietat do zakrut na ceste kde je to nebezpecne? radsej zajst na okruh a tam sa vybesnit. ako hovorim, zdravi rozum. Aj na litri sa da ist 60stiatkou, a ten kto nepojde 60siatkou tak bude pykat za chyby. A chces povedat ze ked sadnem zo 125 tak vezmem si neco na 600stovku? ja o tom pochybujem. pretoze su to uplne dve rozdielne masiny, vahovo a kubaturovo. Ja mam zasa take skusenosti ze ked som sedel na 125 a sedel som na 250siatke, nemal som taku istotu v nich ako na 600stovke, pretoze mal som pocit ze tie kolesa plavaju a nedrzia na ceste tak ako pri vacsich masinach.

To je to iste ako na aute. ked sa ti raz neco paci a na to mas kupis si to. chces povedat ze keby ze mas miliony a snivas o ferrari tak si ho nekupis a zacnes prv skodovkou 105, potom fiatom, tak mazdou, potom volvom, bmw a tak az kupis ferari? Preco? ved staci len bmw a ked to prepisknes si v riti. jazdil som bmw 530 D nejaky cas, cez 200 koni, neje to ferrari, ale ak na tom nemas rozum tresknes sa v prvej zakrute. ano drzi to stopu krasne, ale ked vpalis do zakruty ako blazon tak ani tie vsetky bezpecnostne systemi nestihnu, staci si spomenu na dlho nenavidenu scenu so zitnym. CIze co z toho vyplyva? ten kto nema rozum nech do nicoho nesada. opakujem rozum nie mozog, lebo mozog ma kazdy ;-)


31.08.2009 19:56

Re: 125ccm ...a co potom ?

noveL84
 Kávičkár 

Ikona

A este jednu podstatnu vec som zabudol povedat. vratim sa k tomu ferrari.
Su dve podstatne rozdieli ktore vela ludi nerozlisuje
1. niekto si kupi ferrari lebo chce jazdit nie pretekat sa, a jednoducho sa mu ten design paci tak si to kupi a jazdi.
2. Ale su ludia ktory si kupia ferrari lebo chcu byt najrychlejsi na ceste a tomu prisposobia aj svoju jazdu bez skusenosti a to su ty motorkari bez rozumu... bohuzial.

A vies co mna najviac vie zamrziet? ne to ze chlapik v bode cislo 2 sa rozflakne na ceste (kto chce kam pomoze si tam sam) ale to ma serie ked taky debilcek vezme so sebou chlapika z bodu cislo 1. To je smutne a pan boch zavaruj stretnut takeho chuja na ceste oproti tebe v zakrute....

*ferrari = auto, ale myslene to je aj ako sportova motorka


31.08.2009 20:43

Re: 125ccm ...a co potom ?

Filippo
 Turista 

Ikona

no s tym viacmenej vsetkym suhlasim....plati ze kto chce kam, pomozme mu tam :-)
ale dam priklad ako som to myslel...zacinal som na simsone - priemerna rychlost bola 50, maximalka takych 65....boli to uplne zaciatky, teda som sa ucil ovladat motorku atd..postupne prichadzali prve krizovky, prve preslapy...proste neslo o to, ze som nemal rozum...bol som az prilis opatrny....islo o to ze som nemal vobec ziadne skusenosti,..ale pri tej rychlosti co som dosahoval som vsetko dokazal zvladnut viacmenej v pohode....a ver mi, ze vsetky cenne skusenosti co som stihol nazbierat so mnou presli aj neskor na MZ-tu a su so mnou aj na Varadere ;-) teraz mam priemernu rychlost vyssiu...nejde o to ze nemam rozum...ale ked clovek citi tu vacsiu stabilitu motorky a ma na to vykonove spektrum tak to pride jednoducho uuplne normalne ist rychlejsie nez na tej 50-ke...a to iste sa stane ked niekedy prestupim na nejaku 600-ku..zas sa priemerna rychlost zvysi...nevravim ze budem jazdit vsade 200...ide o to ze zase budem mat pocit vacsej istoty na tej motorke a rychlosti ktore mam teraz na 125-ke budu pre tu 600-ku niekde ani nie v polovici vykonu...no a prave preto ked uplny zaciatocnik sadne na 600-ku, nevravim ze hned prvy den, ale velmi rychlo mu pride uplne normalne jazdit rychlostami ktore tej motorke sedia...a ked potom nastane krizovka....co nastane aj keby neviem co bolo..tak to ma podstatne tazsie zvladnut nez keby sedel na 50-ke....len tolko som tym celym chcel povedat :-}

Strucne povedane - nikdy nehovor nikdy....prepiskne to raz kazdy bez vynimky...rozum dokaze iba ciastocne ovplyvnit ake to bude mat nasledky...ale skusenosti ti mozu umoznit sa tomu celemu vyhnut

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Filippo (31.08.2009 20:45)


31.08.2009 22:35

Re: 125ccm ...a co potom ?

noveL84
 Kávičkár 

Ikona

Filippo, tak s tymto suhlasim, ano mas pravdu, skusenosti su na nezaplatenia.
Len ono stale pri tom zvysovani priemernej rychlosti si treba zvazit kde a kolko mozem ist. Dnes som napriklad isiel na jedno stretnutie z klientami a ponahlal som sa, nesiel som predpisanou rychlostou, no prekrocil som ju len o 20 km a to je v norme. Ale ten co prekroci rychlosti o 100+ tak ten je prave ten pripad s tym rozumom a prave tyto havaruvaju a umieraju na motorkach najcastejsie. Isiel som mimo dedinu (stale hovormi o dnesku ked som sa ponahlal) tak predpisana bola 80 ja som siel 110 - 120, ale preto lebo to bola prazdna cesta ziadne vedlajsie cesty ju nekrizovali a mal som nalezity rozhlad, cize nic sa nemohlo stat, jedine mi mohla ustrelit pneumatika alebo vletiet do drahy srnka, ale to su veci ako som hovoril skor osudove ako o chybe jazdca. Cize je to vzdy na zvazeni lebo mohol som ist aj 180 po tej ceste, ale na co? Ja neviem ale tu fakt staci len zapojit zdravy rozum a pocuvat co hovori cesta, co hovori motorka alebo auto a situacia na ceste, nazvy si to ako chces, aj pocuvanie duchov to mozeme volat, jednoducho musis citit ze aha tu je ta hranica, viac radsej nepojdem aby som bol schopny reagovat na danu situaciu. Nic tazke na tom neje. naco to prepusknut a potom riesit krizovky? radsej ist tak aby som sa kazdy vecer vratil ku svojej rodine. a tych par sekund co by som siel cez 200km/h mi nestoji za to aby sa mi neco stalo. Nasich a mojich blizkych by to zabilo. nestoji to za to. Jednoducho ROZUM kamarat moj.


31.08.2009 23:39

Re: 125ccm ...a co potom ?

Filippo
 Turista 

Ikona

Myslim ze to mozme uzavriet ze treba aj skusenosti aj rozum...proste ked jedno z toho chyba...je to cele nanic :-)


22.12.2009 20:17

Re: 125ccm ...a co potom ?

monolop1
 Turista 

Ikona

mam peknu kandidatku Suzuki GSF 600 S priblizne rocnik 2005, celkom pekna cena a posobi takym pohodovym dojmom, uz len musim pockat 21 mesiacov aby som mal vodicsky bez obmedzenia, keby som mal viacej prostriedkov a skusenosti siel by som hned na zaciatku kupit nieco velke, ale boli tu aj obavy tak som dopadol ako som dopadol


11.01.2010 20:57

Re: 125ccm ...a co potom ?

monolop1
 Turista 

Ikona

Silno uvazujem ze prejdem na Hondu Transalp ....len ci je lepsia starsia verzia alebo nova


17.01.2010 15:56

Re: 125ccm ...a co potom ?

Matju
 Kávičkár 

Ikona

kawa er6f modelovy rok 2009 na jesen je moja [dobre] 2buchar a 55kw univerzalna kapotovana motorka so ss vzhladom. na to prejdem po 125ke


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 104064 | Včera: 242091