Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
nehadajte sa aj tak my to ide ruky odtrhnut a boha zadny drapak my treba novy lebo som sa nevedel krotit a spom jej prudsie pridaval na asvalte a ho ten asvalt spapal ten drapak ale aspom mam označkovanu cestu |
Goefrey: predpokladam ze pod pojmom "pracovny zdvih" myslis hornu uvrat pri ktorej dojde k expanzii splodin (vybuch), tak potom hadam nie kazdy druhy, ale kazdy "je pracovny".. nie? Kazdy druhy je pri 4T |
Principialne je lepsi 2T. |
Vidim , ze uz tu viháňa kazdy druhy. |
Dynamo moja spotreba sa my zda vcelku normalna oproti inym ostrym 2T az prekvapivá pri rovnakej trase podotýkam tažky teren skaly lesy atd.... (pocet km nedokazem uviest) cca 2 hodiny poriadnej palby a mam len o osem deci vetsiu spotrebu ako chalani na 125kach takze nic strasneho |
Stale sa tu riesia picoviny. |
Dynamo pleties si pojmy s dojmamy... to na videu tak robilo, lebo posobil obrovsky tocivy moment na velku zotrvacnu hmotnost (roztacalo to obrovsku kluku atd..) Keby bola 1000ka 2T tak by si potreboval presne take iste uchytenie motora (silentbloky su len na tlmenie) ako pri 4T rovnakeho objemu :D |
Jaký mudry došiel. Určite sa tomu rozumiem lepšie jak ty a možes si hovorit čo chceš ale nezmeniš to. |
4takt ty si temu vyznas jako sliepka vajcu keby si mal mat 1000 2t tak by si za sebou musel tahat cisternu a motor by si musel mat upevneny na 2metrovych silenblokoch aby ti nevyletel z ramu videl si to video jak im skubal ten motor ked pridal plyn a mzrider tebe nevadi ta spotreba na tej crke |
SSuminko: MOja reč Upravené 1 krát. Naposledy upravil 4takt (18.07.2009 16:27) |
MZ,Simson,Jawa, su preto "sroty" lebo dedincania a ini kkti,ich deru ostosest,tak preto je tu tolko tem ohladom toho... Upravené 2 krát. Naposledy upravil SSuminko (18.07.2009 13:52) |
dik tref |
aha, tak hovori .. no jo... myslel som si. Spytaj sa MZriderZA co ti o velkoobjemovych 2T povie.. A to ze sa napr ten tvoj 1000ccm nevyraba v 2T ako pozname, ma vela dovodov, a nie pre to, ze by bol ako to hovoris "lepsi". Co je lepsie a horsie je extremne subjektivna/relativna zalezitost. |
tref: Moja odpoved: Myslim si to preto lebo to každy hovory . Ale ja osobne mam radšej 2T. |
nie, ale videl som 6500 ccm 2T .. Ale o to teraz nejde, moja otazka znela inak, PRECO JE PODLA TEBA LEPSI 4T NA VELKE OBJEMY. A skus mi odpovedat na otazku ktoru som polozil, nie ako zena na uplne inu ktoru si sama vymysli a este sa za nu urazi :D (to len tak offtopic :D ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.07.2009 12:58) |
tref: Videl si už niekedy 1000ccm 2T? Ja ešte nie. |
4takt: moja otazka: preco na vacsie objemy je lepsi 4T podla teba? Skus zdovodnit. |
Dobre tak už by sme maly tuto tému uzavriet |
Pokial by sme tuto temu mali brat vseobecne (tak ako bola polozena otazka) , tak pri velkych motoroch (radovo stovky az tisice kW) vedie 2T |
Atman - ked beries co uvahy maly 2t tak nech aj 4t je maly objem. Ja potrebujem 1.2L ked menim olej. A este mi ukaz 2t so spotrebou 3 litre. Mal som stareho skutra benelli a nevedel som sa dostat pod 5 litrov na 100km |
2T ma vyssi vykon na jednotku objemu, dovod jednoduchy -> explozia pri kazdej hornej uvrati (4T pri kazdej druhej). K tomu patria vsetky sprievodne javy -> 2T minie pri rovnakom pocte obratok dvojnasobok paliva (neuvazujuc teraz straty, ktore su zanedbatelne tak netrepte a pozrite si ako funguje 2T, MOZNO pochopite), ale vykon je tiez dvojnasobny (v rovine teorie, v skutocnosti je to samozrejme inak) |
k spotrebe oleja 2T a 4T: pri hrubých predpokladoch u menšieho 2T spotreba 3l/100km a pomere 1:50 na 6000km minie 3,6 litra oleja a nepotrebuje olejový filter, a pri štvortakte vymeníš rovnako okolo 3 liter oleja po 6000 km ( ak si nedolieval aj priebežne ) a meníš aj filter, takže v tomto sú prakticky bez rozdielu. |
dvojtakt je na rit smrdi to nejde to zereto ja ba som chcel toto |
to bude dlha tema toto:D Dajte im chlapci !!! |
Vidím tu dáky flamewar.. |
ano som zviknuty na štvortakt a ked ti ta 250 chiti otačky tak to amen tma ju udržať |
akoze si to myslel ze stacilo ti ze mala taky vykon ci ako si to myslel? |
:D cr 500 to by som necel mať pod zadkom mal som 250sx dvojtakt a stačilo mi |
sakra to velmi vadi ked v mojom simsone nemam ventili a vacky?a jaze preco ide len 70km/h?.................A tak sa mi zda ze ide len na 1 valec |
tak hodnote podla pocitu z jazdi noo alee ne zase s pocitu ked ide na babete hej lebo to je hruza |
booa mnoo wete čoo len som sa pytal bo dojtakty pomali zanikaju šak ich už pomali vyraba len KTM |
jazdim 500ovku dvojtakt a vsetci sa mozte ist schovat a dalej diskutovat na internete ja sa idem radsej vozit žijem pre jazdu nie pre internet tak čao kakao bukvice |
štwortakt má obrovskú nevihodu že sa píše s w |
2- takt alebo 4-takt: to už na serveri bolo , ale poďme k podstate (alebo k pocitom?) |
x0d sa opitat kamoshof nha ph0kecz saq onY budu wediet ti trupk@ |
Krakatau LOL |
a prečo sa aj dvojtakt nepíše z "w", teda dwojtakt? či to len štwortakt, lebo má wäčšie prdy? |
Joyo16 si jak malý bavime sa o normalnej premavke kde je bezne mimo obce 90-km/h alebo sa milym??? Povedz mi nieco co ja neviem prosimta Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (17.07.2009 20:35) |
Hunter : aký pán taký krám tušim tak sa hovory |
tak počkaj zoberem ja jednu 1,6 mpi a dám ti na prdel |
majomi tak ale zalezi dost natom v akom je stave a ako sa majitel stara a pozna svoju motorku ty ju evidentne mas zmaknutu. ja ked idem 90 - 110 sice vzdy sam tak sa cez 4 litre nedostanem ako keby som co robil Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (17.07.2009 20:28) |
ja žiadny práve preto Upravené 1 krát. Naposledy upravil Joyo16 (17.07.2009 20:26) |
Joyo16 a čo si mal za 4t? ked ta prebiehala felicia??? |
ja jazdím tak 90-130 a cez 4,5 sa málo kedy dostanem |
ja som na svojom Tuaregu spravil 700km za deň a v pohode bez poruchy a to mam sním prejdene skoro celé Slovensko a nebol problém ani ked som mal ľadvinku |
a nech mi odíde ale aspoň ma nebudú predbiehať felície ako na 4T 9kw-ovom |
Joyo16 Jawu dandy 50. A problemy som s nou nemal lebo som sa staral ale ten olej vlacit zo sebou a ten zvuuk nemozem porovnat zo 4T. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (17.07.2009 20:21) |
to ti nikto nepovie lebo pre niekoho je nieco vyhoda a pre druheho je to nevyhoda |
pravdaže by som nechcel na bežné jazdenie niečo väčšie ako 125ccm 2t alebo ešte povedzme 250 ale v tejto nižšej kubatúre jedine 2t |
je pravda že to vydrží takých povedzme 20,000 km a potom zrazu prásk ale spravíš go a ideš ďalej. |
a čo si mal za 2t? ak babettu simson alebo pionier tak ani nepíš Upravené 1 krát. Naposledy upravil Joyo16 (17.07.2009 20:08) |
a ešte dodám že nieje 2T ako 2T nemôžeme porovnávať 50ccm 2T motor z pioniera s dákym novým vysoko obrátkovím motorom napr aprília rs 50 |
Joyo16 mam skusenosti mal som 2T aj ked len 50-tku staci mi obcas citat motoride ako sa vam to sipe co vsetko vam odchadza a nechcem aby ma motorka niekde nechala nato pozeram hlavne a v tom je lepsi jednoznacne 4T |
a hunter nešiel by si v životr dalej na 2t ako 50km ja nemám problém prejsť 150 km(viacej som zatial neskúšal bez zastavenia) na nej v kľude bez zastavenia a zatial žiaden problém. Pokial nemáš skúsenosti s takýmito motormi sem nepíš aspoň bykoviny |
4takt: ty si fachman, pre koho robíš honda ktm yamaha ??? |
Hunter: Nie moj pionier neni 350-tka ale má zvuk jak traktor LEbo som dal dole vyfuk, ohol koleno a dal som výbrus a to si treba dat štuple do uši ked idem |
4takt a tvoj pionier je 350-tka ked ma dobru zvuk??? a nieje to kosacka??? |
Mahoo: Lenže záleži od objemu pekny moj.Určite 2T 350ccm má iny zvuk ako 50ccm kosačka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 4takt (17.07.2009 18:37) |
4takt - ty si uz vazne debil, skus si vedla seba postavit 4t a 2t a potom povedz ze 2t ma dobry zvuk. Zvuk 2t sa da porovnat len s kosackou :D |
Hunter: Zly zvuk? Noo zaleži od výfuku.Moj 2T ma zvuk velice dobry. |
4takt tak to potom ano ale bolo to tu brane vseobecne 2T vs 4T tak nerozdeluj to este do dalsich kategorii. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Hunter (17.07.2009 18:13) |
Hunter: Nie ja len hovorim že komunisticke Jawi maly 2T motory z kvalitnejšieho materialu ako su tie činske sračky. |
4takt nie rec tu bola o vyhodach a nevyhodach 2T a 4T neviem kto hovoril o komunistoch a jawach |
Hunter: Neviem kto tu hovoril o NSR ale ja som to nebol. |
4takt Edit: a to mi chces povedat ze len jawa robi 2T??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (17.07.2009 17:55) |
Hunter: Záleži ale od toho kto ten motor vyrába a z akého je materialu. Ak je ten 2T motor komunisticky tak vydrži hovadsky dlho Upravené 1 krát. Naposledy upravil 4takt (17.07.2009 17:53) |
4takt ja nemam slov ze 2T su spolahlivejsie ty asi dost casto necitas ako castu sa tu robia generalky 2T motoriek a ako sa to vsetko jebe ze. A klepanie ventilov take nieco sa stane len ked je majitel debil a nestara a o motorku a co sa tyka tej spolahlivosti tak na 2T by som v zivote dalej o domu ako 50 km nesiel a na mojej 125-tke 4T som bol okolo slovenska tak nezavadzaj tu takeho hovadiny sak 2T po 30 000 - 40 000 km musis spravit generalku motora a pre 4t nieje 100 000 km vela tak tu prosimta netrep take hovadiny |
Hunter: Nikdy si ešte nepočul klepanie ventilov v 4t motore? Ozaj otrasny zvuk. Naštastie pri 2t motory sa ti nič take nemože stat. Dvojtakty su proste spolahlivejšie |
4takt to je dobra kktina co si povedal ze 2T ma vyssiu zivostnost ako 4T nato si prosimta ako dosiel |
Mahoo: Ano lepšia životnost lebo na dvojtakte nemaš vačky, ventily a ine prkotiny a tie sa najčastejšie opotrebuvávaju. |
2takt: vyhody- lepsia zivotnost??? |
.:2 takt:. |
www.google.sk/search?hl=sk&q=4T+vs+2T&btnG=H%C4%BEada%C... |
treba davat pozor na uzivanie alkoholu v tychto horucavach, ma to vacsie ucinky Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bujon (17.07.2009 17:04) |
šaak napriklad že štvortakt ma plynulý chod motora.....dvojtakt zase riadne pychy ked chytí otačky Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (18.07.2009 8:25) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 81951 | Včera: 149433