Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcem si kupit jednu s tychto troch masiniek. Nemam ziadne skusenosti ani s jednou ohladom spolahlivosti, podvozku, spotreby, nahradnych dielov a pod. Chcel by som max 2300 eur investovat, meriam 181 cm. Vedeli by ste mi nejaku z nich odporucit, ktora by sa mi najviac oplatila aj vo vzathu vykon cena a aj uz tych spomenutych veci? |
Každá z týchto mašiniek má iný posed, si dosť dlhý a to nie je o ND alebo spotrebe. Začni tým, že si na ne sadneš a rozhodni sa podľa toho, či chceš jazdiť s nabalenou mašinou dlhé trasy alebo brúsiť stupačky na krátkych výjazdoch. |
100krat rozoberane a ja po 101krat poviem ze GS500, mal som a je to nezmar nesklamala |
ER-5 -asi je najsilnejšia 50HP mal som a 100% spokojnosť by the way má vzadu bubon. Podľa mňa najkrajšia zo všetkých vymenovaných... |
ja som zase trosku pojazdil na cb500, bola to sice dost mala moto, ale dvojvalcek, dobry zvuk, aj tah... |
v podstate to iste, ale kawa ma bubon a ked tak potom GPZ 500 kup, honda je honda, ale nema centralny tlmic, ale ma viac koni a na posledy asi ta gs je aj velmi pekna, jednoducha a krasne ide.Spotreba je velmi prijemna (3,6-4,6l/100km).Mal som dve, novy aj stary model a ten starsi sa mi zdal kvalitnejsi ako novy model... |
Sak sa chod pozret do Banoviec www.motomiro.sk/naked.htm |
Presne medzi týmito tromi som sa rozhodoval aj ja, vybral som si nakoniec ER-5. Ako to tu už bolo napísané - vyberaj konkrétnu motorku, nie model... |
nevlastynim ale urcite ER-5 -bol som milo prekvapeny ako svizne to slo vzhladom na tu kubaturu.. dizajnovo stale in a krasne chromovane budiky.. |
kapotovaná GS500F vyzerá celkom k svetu, jedna známa ju má ale naháča so športovým výfukom má to fajnový sýty zvuk a celkom dobre to táhne ale mal by si najprv vyskúšať všetky ako sa na nich sedí a tak z obrázkov toho veľa nezistíš . |
Gs 500 jednoznacne najpeknejsi ram, motor, kolesa, nema vzadu struny a bubon ako simson(a ER-5 ) je to vzduchac nic sa tam nepokazi ak sa bude udrziavat, malo zere a celkom svizne jazdi. Sice mam 185cm ale mne sa vidi velkostou akurat. |
ja by som odporucil cb pohodlna, bezproblemova, vpredu vzadu kotuc od 1997 |
Určite ER-5, lebo kawa je kawa. Ja na ňu nedám dopustiť a bez problémov na nej |
CB 500, mam ju, brat ma GS 500 a moja je vykonnejsia, pohodlnejsia, ma lepsiu pradnu brzdu a tuhsi podvozok, v naklonoch sa nam obom zda byt istejsia.. nepapa olej, jedina chyba je ze kazdej treba novy lak lebo original je na dve veci a ze jej rychlo odchadzaju spojkove pruziny, potom za studena klepkaju.. ja mam vzadu bubon, na dobrzdenie staci, na zvysok mas prednu brzdu a dvojval motor |
gs500f je moja prva mašinka, možem vrelo doporučiť, navyše ju predavam, je to trochu viac ako si pisal, teoreticky sa možme dohodnuť, je to ročnik 2005.... |
Prillanam sa k CBF600... maly narast objemnu ale je to 4 valec, a vydrzi k spokojnosti ovela dlhsie |
vlastnim GS 500 2003...co sa tyka nahradnych dielov a udrzby tak je to super stroj, vykon postacujuci pokial dodrzujes predpisy, no je to celkovo mensia motorka a ked jazdis vo dvojici tak je to tak na "hrane"..ked tam das batozinu tak sa plazis zvodmi po zemi aj ked das tlmenie na 7 stupen, no vyhoda je urcite to ze udrzba a diely su na to lacnejsie ako na dalsie dve menovane moto. Kamarat ma cb 500 2003... jazdil som na nej tak mozem povedat asi to, ze je podstatne pevnejsia ako GS a aj lepsie chodi v zakrutach, motor je zivsi a aj uspornejsi ako na GS, tuto moto by som vsak bral az od roku 2004 ked mali uz modernejsi ram. Inak je to dobry stroj, no diely su cca 30-50% drahsie ako na GS 500...a s kawasaki nemam skusenosti ale asi by som to nebral, lebo neviem ako je na tom s dielmi |
mam GS500 r.96 uz 3 roky, slape jak hodinky, jazdi to samo a clovek by aj povedal ze sa to stara o seba same... mam 188cm cize pri dlhsich trasach to nie je uplne luxus, ale ked ju milujes, nie je co riesit. ako prvu moto odporucam, vykon nie je zavratny, ale ani slaby ta no aby ta niekedy nepodrzala ked bude treba. jazdne vlastnosti nemozem osobne porovnat s inymi moto ale nenapada ma nic co by mi vadilo. takze pohodka. akurat koncovky vyfuku by som chcel vymenit. |
Ja som mal dlho presne tú istú dilému ako ty. Nakoniec som sa rozhodol pre GS 500, a som maximálne spokojný. |
Kolacek : som tam napisal slovo asi, lebo nebol som si istý koľko PS má CB PEACE Upravené 1 krát. Naposledy upravil davide (19.06.2009 10:02) |
starych er-5tiek som videl hufy na cestach a kazdej znich cinkotalo nieco vo vyfuku.... dokonca na kamosovej novej er-6ke to robi... |
to augustin: cbf 600 je dobra motorka??? A vcom prosim Ta? Nema ziadne vyrazne plus. Je tazka jak motorky z 80rokov, spotrebu ma jak liter, vykon ziadny, je nudna a este ktomu aj skareda |
davide nic sa nedeje, len som dal veci na pravu mieru(edit) Upravené 1 krát. Naposledy upravil KolaceK (19.06.2009 17:05) |
tiez sa pridam k zastancom GS 500, kupil som ju po podobnej dileme ako ty a rozhodne nelutujem. na zaciatok super motorka, nic na nej nedrnci a minimalne mne sa vobec nekazi, ma velmi prijatelnu spotrebu (okolo 4 litrov, podla stylu jazdy) atd. Mam cca 186 cm, k tomu nieco cez 90kg vahy a taha vcelku v pohode. obcas sa da ist aj dvaja ale rozhodne to nie je na dlhe jazdy pre dvoch. vykon nie je nijako zavratny ale na naucenie sa a bezne jazdenie na "velkej" motorke uplne staci. |
Toto sú najlepšie motorky a basta. Suzuki GS 500 F a E, Suzuki SV 650 S, Yamahe TDM 850, Suzuki Bandit 600 a opacil som aj TL 1000 S. Vyber s týchto a najlepšie v Hlohovci. |
najlepsie v hc nemame, vsetky sme predali do NR. Ostali nam len tie lahsie a slabsie ako ma Brass |
fakt skus inak porozmyslat nad nejakou 600, idelne XJ, tou nic nepokazis, alebo bandit....u tych co uvazujes tiez skor rozhoduje stav a sympatie, su to vsetko dobre a spolahlive masiny.... |
V pripade, že by si išiel do 600, tak treba mať na vedomí, že je to 4 valec, a to sa správa trochu inak ako 2 valec . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26238 | Včera: 226293