Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte všetci. |
spolahlivost, odbornosť, čistota, prístup ku zakaznikom... !! a vela dalsieho |
hlavne to chce OCHOTU predavača. a ne nieco na sposob obsluhy s cigaretou v papuli a lebo desiatovat ked sa ho nieco pytam a hlavne aby vedel PORADIT a ne za kazdu prkotinu pozerat do papierov a nevvediet nic o niecom inom nez o vystavenych bikeoch....... |
a nech hlavne zbytocne nekeca bludy,ked o tom nevie. Je lepsie ked sa predavac prizna,ze fakt nema o tom "probleme" moc vedomosti,ako ked keca a vy viete ze su to uplne blbiny a vymysly. Od takej predajne by som nechcel ani ventilok na koleso... |
Dobrá výbava vo vlastnej garáži a dostatok času. |
JA by som rad videl menene diely ak sa menia za nove a NErad bz som platil za neschpnost mechanika, ak si s niecim nevie rady a rata hodiny. |
No to ma tiež zaujima ,robim mašiny kamošom tak sa rád dozviem čo by potrebovali |
Nyslím, že z členov Motoride by sa dal vybrať schopný tým motoservisu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (30.04.2006 8:56) |
to by museli byt iba aprilie lebo pre pegasa su naj |
zeleno: prehod raptora a Vadima a bude to OK |
Personal ktora sa vyzna do moto, a nie len teoretizuje! Serioznost, ochota a este by mi aj bodla ponuka pouzitych ND |
Zeleno, dik za zaradenie do teamu. Ked nieco neviem zohnat, viem, kde sa to dozviem. |
zeleno: Vedúcim je vždy ten, ktorý nevie robiť. Prečo si si ty vybral Karola? |
Vadim: vedúci musí vedieť robiť najlepšie, aby mohol poradiť, keď ostatní nevedia, ako ďalej. |
Prístup, profesionalita, skúsenosti, vzťah k motorkám a hlavne nevyháňať zákazníka, keď sa mu niekto vrta v jeho srdcovej záležitosti. Toto sa mi stalo v HONDE Trnava a už mňa tam neuvidia ! |
V Trnave mam aj ja zle skusenosti s pristupom ku zakaznikovy, mali by sa trocha uvedomit ale to im asi nepomôže. V kosiciach v Honde mi mechanik tzrepal dve na tri, detto B.Štiavnuca Ducati, tomu by som nedal ani bycikel do rúk. Vráble? Tam kamošovi motorku na chodníku pred predajňou opravoval, akože Bratislava na Tomášikovej - mal som pocit, že predavač má o sebe mienku stelesnenia boha a ostatny su smeti. |
Vies ono to nie je od servisu a mieste sidla,ale od ludi co tam robia.... |
Zeleno: tak na upratovanie by som ti bola dobra co?!!! |
v tej zostave by to bol drahy servis...11kvaltnich ludi + odvody, sem tam nejaka pytlacina....neviem , neviem......a bez papiera by to neslo? Kamo, nedas zlavu?.....zartujem ....boli ste uz niekto v servise Yamaha na Galvaniho ulici? s mojim novym Fazerikom som tam bol na zarucke...olej davaju od oka a nie podla knizky, dali mi o 1deco menej ako je pisane, mal som dohodnutu po telefone montaz alarmu, nemali o nich sajnu, predajca mi doporucil orig.Yamaha alarm, vraj ma Yamaha predpripravu....ich servisak to prvy raz pocul, ktomu to prostredie, bordel ,spina, nemal som si za ten cas ani kde sadnut a odlozit oblecenie....este som bol aj smadny.Mal som dohodnute, ze mi prepoja svetla, lebo svieti len jedno...mam tu este dve auta robit! Ale ved som sa s Vami dohodol! Nepomohol som si , a olej som si mohol vymenit sam....ine nic nekontrolovali , ide len o stempel. Myslel som si ,ze nova masinka si zasluzi nieco viac. To som zvedavy , ak sa nieco vyskytne, ci si s tym daju rady. Na vystave to maju nabliskane, ale ten sok po kupe...... Dufam, ze ich nebudem muset s niecim navstivit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil FAZER (29.04.2006 11:05) |
Fazer, presne to je vizitka nasich motoservisom, nie ale vsetkych, ale skoro. Nemam servis ale o motorky mojich znamych sa postaram ako v perinke, tie motorky treba milovat a potom sa nam len odvdacia, tomu ver. |
Lorenzo, čo chceš zmeniť..? Ale palce držím aj tak. |
moj nazor na dobry motoservis: dobry pristup k zakaznikovi, drzat sa hesla nas zakaznik nas pan a nie kazdemu kto vyzera mlado hned tikat... dovolit ostat pri moto ked sa na nej nieco robi, aspon si skontrolujete ci to robia poriadne a za co vlastne beru peniaze... mal by mat ponuku aj na pouzite diely, popr. na nie zivotne dolezite diely aj nejaku lacnejsiu nahradu, nie presadzovat len skur*ene predrazene origo diely... cistota, poriadok, skusenosti... nebrblat nezmyselne keci ktorym sam nerozumie ale radsej vysvetlit problem polopate alebo priznat ze nevie co s tym je a ze sa skusi poradit popr. pozriet niekde na nete (motoride... heh )... a kazdy dobry servis vam ma odovzdat motorku vyumyvamu a nalestenu, aj ked vam len spanovali retaz... nestoji ich to vela a urcite to necha na zakaznikovy dobry dojem... a take samozrejmosti ze pri cakani poniknut aspon pohar vody ti je hadam samozrejmost |
zeleno- zobrali by ste ma do servisu na umyvanie motoriek? vyzivam sa v tom |
Čistotu má na starosti Allain. Je to na nej. Nech si ťa otestuje. |
Wapka Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (30.04.2006 11:28) |
ked ste sa tu tak pekne rozdelili a mne uz nic neostalo , budem teda tym majitelom |
...a zarobil si si na to tým dvojdňovým kydaním hnoja? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (30.04.2006 12:32) |
veru to co duggo vykydal za dva dni by si ty vadim kydal tyzden |
Veru, veru. V kydaní sa vám nikto rovnať nemôže... |
sme majstri |
to FAZER -myslíš tu yamahu pri pasienkoch alebo po krámarami___??? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 17983 | Včera: 193427