Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som sa vas spytat ci by som mal ist po MZTe do VFR alebo bude lepsie na zaciatok lacnejsie XJ...vopred dakujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil Steven (02.04.2009 21:41) |
bo ja sa neviem rozhodnut medzi nimi dvomi a este aj hornetom |
jaaj tak to ja neviem musim sa spytat..ponukal mi ju za 2000€ a ze su tam new gumy a aj rozvody tak neviem... |
Lebo keby si mal kupit novu XJ - tak to uz ano - do toho by som sa nechal navliect aj ja ... za urcitych okolnosti . Motorecka velmi podarena |
no hej ale ja neviem mne sa to velmi nepozdava radsej by som bral tu vfr |
Steven: ...zalezi aj od toho, kolko rokov si jazdil na MZ, kolko mas rocne km, ake skusenosti. VFR by si zvladol, ale ak mozes, zacinaj postupne. XJ je rozumnejsia volba- je lacnejsia ako na nakup, tak aj na nahradne diely, prip. opravy a udrzbu, lahsia pri otacani a malych rychlostiach. Nedovoli ti co VFR, ktora ma 79kW a 80Nm, ale nie je ani pomala a ma prijatelnu spotrebu. Nakoniec je tu aj otazka vzhladu - jedna je nahac, druha kapotazovana. |
Osobne by som ty poradil diversionku.Nejaky cas pojazdis a potom sa rozhodnes kam ta to bude viac tahat.Naklady na xj-cku su ovela mensie(aj spotreba).Niekto bude mozno oponovat ale vfr-ka trochu viac papka! oproti xj-cku |
goodfood tak neviem o akej XJ a o akej VFR sa bavime lebo XJ bola aj 600 aj 900 |
raptor... necitas pozorne... tu VFRu mu niekto ponuka za 2000€... vies si predstavit ten rocnik a stav? lebo ja ani nie |
...s tymi 2000€ to napisal tak nejasne, ze to moze byt kludne aj za XJ a asi je jasne, ze to moze byt iba volba medzi XJ600 a VFR750, max. rozhasena 800-ka |
toto bude isto zaujimava tema |
raptor ta Xj je 600 a ta VFR je 800 ale ten model 2001 tak neviem mne sa pozdava ta VFR bo sa mi velmi paci a to XJ je take nepekne ale za tu VFR chcel 4100€ Upravené 1 krát. Naposledy upravil Steven (03.04.2009 11:17) |
10zaciatocnik10 jaq by som osobne bral tu VFR ake mas na nej naklady??? |
steven ved ti to 10z10 napisal... meni olej, platnicky gumy filtre... (a tusim regler naposledy ale to neni chyba tej konkretnej motorky.. odchadza to na vsetkych) |
zober hocico, a jazdi..! (pokial to bude jazdit.. ) |
podla mna to bude asi takto .za 2000 eu dostanes vo velmi dobrom stave xj.vfr su drahsie a za take peniaze najst nieco zachovale nebude lahke.nakoniec zoberes peknu xj a budes sa vozit a usmivat jak pripeceny ako dobre si zrobil |
XJ-čka je podla mňa dost nepekná (nechcem povedať že škaredá) ale mne osobne sa moc teda nepáči, keď už mám povedať svoj názor... skorej by som volil VFR-ku alebo už ako si spomínal toho Horneta.. |
tak tak, ako raptor napisal, okrem reglera ktory som menil v septembri, nemam ziadne ine naklady na VFR-u. Naklady su presne rovnake ako na ktorukolvek inu moto, ci je to Xj, VFR, CBR, atd, na vsetkom musis menit olej, filtre, gumy, retaz, atd. Takze preto som uviedol ze mam "nulove naklady" (ked neratam doplnky co som do nej investoval ako ladak a kufre na vianoce - sak aj motorka musi mat vianoce ) |
z MZ radšej XJ, budeš mať určite dlhšiu životnosť ... ono si človek myslí, že maximálne pri jazde rozmýšla, kilometer ku kilometru má pocit, že jazdenie zvláda čoraz lepšie, ale môže sa stať, že náhodou pridáš viac, ako cesta a moto znesie a potom sa lieta. mne sa tak podarilo zalietať na GPZ900R a neprajem to nikomu. po prechode z MZ sa ti bude zda XJ ako raketa a myslím, že zo dve sezóny ťa určite nudiť nebude a zároveň sa toho neskutočne moc naučíš a ak ju aj kdesi odreš, neurobíš si takú finančnú škodu ako s VFR .... (a Xj žerie do 5 litrov). |
xj mas ju lacno aj diely su lacne ja ju mam na zciatok ties a som s nou spokojny ja mam ale 60 kw motor a upravene sport potrubie aj koncovky |
10zaciatocnik10 Moja ma spotrebu od 4 - 6,2l. Na spolocnom pohodovom vyjazde s ggxx (VFR) sme tankovali spolu, presli vyse 300km, moja spotreba bola rovne 4l, jeho si presne nepamatam, ale bolo to minimalne o liter viac. |
XJ6 - a možno prídeš na to , že výkon nie je všetko, veď ide hlavne o zábavu, takže = XJ6 |
Zaujimave prispevky . Ked si to precita nejaky laik tak si bude mysliet ze naklady na xj-cku a lebo napr.zx 9-nu su rovnake! . Mal som aj 100kw moto a napriklad spotreba pneu na sezonu a pri mojej terajsej gsx f-ke je dost ina.Ak su to zanedbatelne veci tak prosim . |
inak pripajam sa ku 10z10 s tou spotrebou |
povedal kto? ty si myslis ze motorka ktora ma o 150 kubikov viac na 4 valce musi zakonite zrat viac? |
raptor 750-ku neviem ale kamarát má 800-ku a tvrdí že na turistiku papá priemerne |
vlastna skusenost.....na vyjazde chalan na xj hlasi 4,2l a dalsi na na vfr-ke 6,4l pri rovnakej jazde....a nie raz! TAK MA ASI OJEBAVAJU |
mutant 800 vfr maju vacsiu spotrebu oproti 750.... dokonca 800 vtec ma vyssiu spotrebu oproti starsej 800 bez vtecu... naguglite si vidiconove prispevky aka mu vychadzala spotreba na jeho vfr800 chodil stabilne pod 5 litrov kedy sa mu zachcelo |
samozrejme ze spotrebu ovplyvnuje styl jazdy.....suhlasim |
raptor. Môže byť. JE to vtec 800 ročník 2006. A stále sa sťažuje aby sme ťahali aspoň 120km/h. |
Cate, |
mutant divne... ja som VFR800Vteca 2002 mal a celkom ma bavilo na dvojocke skusat ako funguje Vtec ale nad 6 litrov som sa tusim dostal len raz aj to som sa z XJ900 jasil na sturci a cestou domov sme nahanali jednu X5 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.04.2009 21:55) |
VFRka 2001 za 2000 ojrov? To sa mi nezda. |
btw toto je moja nova VFR |
Ja mam VFR 750,no jazdil som aj XJ-diversion. Mozem teda priamo porovnavat a verdikt u mna je nasledovny : VFR-spolahlivost,spotreba-nizsia ako XJ,naklady na udrzbu,celkovy dojem je lepsi ako XJ. |
presne ako raptor pise, neda sa porovnavat spotreba VFR vs XJ pokial to nejazdil ten isty clovek, za tych istych podmienok... |
tino06 vdaka za tvoj prispevok.. potvrdil sa mi moj nazor ze VFR750 ma rovnaku ked nie nizsiu spotrebu ako XJ600 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.04.2009 22:50) |
Keď nemáš dosť peňazí a jazdil si na MZ 150 (čo je len trocha ťažšia ako bycikel) tak jednoznačne XJ 600. Náklady nie sú len poruchy (náhradné diely sú určite drahšie na VFR) ale aj pneumatiky, olej ,sviečky, obloženia reťazová sada ,prípadne aj servis.Všetko hovorí v prospech Diversiona ,ktorý za 2000 eur bude v lepšom stave .VFR je fasa motorka ,pekne hraje ale, je ťažká a drahšia na údržbu .Pre teba určite ako prvá Japonská ,aj nebezpečná.XJéčko je jednoduchá ,spoľahlivá a ovládateľná motorka ktorá 100 000 km najazdí ako nič. Po MZ to bude pre teba "lietadlo" |
marek750 odkial beries tu bohorovnu istotu ze nahradne diely su urcite drahsie na VFR |
No dobre .Koľko stojí regler na VFR a na XJ600 ?Pokiaľ viem tak 9000sk ku nejakým 3500sk (na XJ regler meniť nebudeš tomu ver ) |
VFR Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (04.04.2009 23:56) |
marek750 : regler na VFR 9000 ? kupoval som v septembri za 3500 |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil matobaf (04.04.2009 23:52) |
raptor: s tym 1 kotucom u diversion mas pravdu len ak beries masiny tusim do roku 1998, potom uz mali 2 kusky Dnes som bol pozriet jednu XJ, moje jazdecke schopnosti su da sa povedat nulove. Pre mna ma aj XJ vykonu na rozdavanie. Na VFR som nesedel, ale ma o nejakych 40koni viac a zda sa mi byt aj vacsia. |
marek750 a teraz ja.. dobre? VFR750 a XJ600 dajme tomu 96 rocnik |
bic0: VFR je autobus |
XJ je klasika ako CB alebo Bandit ,tak sa už preber. |
heheee .. ale ato tema krasne pozbierala VFRaaaakoooff ... no kory z nich by sem nenapisal hehee .. |
marek750 nech sa paci zahadzem ta retazovymi kitmi po kolena www.motoraptor.sk (za vzhlad stranky sa ospravedlnujem, riesim to!) sice to nie je DID ale RK chain urcite neni v nicom horsia ako DID Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.04.2009 9:58) |
ku spotrebe |
.... este sa zapojim ohladne tej hmotnosti. Ja mam 65kg a nikdy som nemal najmensi problem s manipulaciou a to som mal spolujazdca a nalozeny batozinou. Nehcem trieskat,ale kto nevie kde na motorku poriadne zatlacit tak mu je tazky aj BMX. Hmotnost v tomto pripade nehra rolu.Dovolim si to tvrdit vzhladom na moju hmotnost, vysku a skusenost s VFR. ci 750 alebo 800. |
Mam otazku na znalcov XJciek. Co je toto za prevedenie, pride mi to ako XJ krizena s nejakym coprom. Rozmyslam ci ide o nejaku oficialnu verziu alebo kreativitu majitela. |
nikdy by som nekupil moto, ktora sa mi nepaci. |
Bic0 tak toto urcite nie je benza XJ cka, a uz vobec nie diversion.... motor je urcite predosli model vyrabany do 91ho, ale zas ma metie ta kostra, tie starsie XJcky mali centralny tlmic.... nasiel som nieco podobne www.bikepics.com/pictures/052811/ , toto je v podstate "odstrojena" XJ z 80tych rokov.... to co je v tom inzerate moze byt este najaky specialny model vyrabany iba pre japonsky pripadne americky trh, vsak japonci si sami pre seba vyrabaju modely ktore sa inde vo svete nepredavaju uz dlhe roky.... |
VFR |
zavisi od toho ako si vyjazdeny, ak nemas vela hodnotnych skusenosti, zober XJ-cku, ma nizsie provozne aj servisne naklady a je pre neskusenych ovladatelnejsia! |
kralik uz ma to nebavi... o akych nizsich prevoznych aj servisnych nakladoch to rozpravas? |
Prevozne/Provozne naklady su naklady na prevoz masiny po kupe? Myslim ze u nas su to skor prevadzkove naklady |
Steven : ako to dopadlo ? |
Ja som nakoneic skoncil pri XJ 600 N '99. Najazdil som na nej od maja 9000km (prve v zivote) a musim povedat ze som spokojny. Jediny problem je dialnica ked chce ist clovek sviznejsie, tam dostava ta masinka zabrat. |
aj ja by som skôr bral VFR na tom skôr nabalíš pičivo určite tak chlapec aj rozmýšla a uvidite vezme vfr, i ked aj tak by mu viac sadla TDM |
Neda mi, kedze jednu XJ mam v garazi a nieco som na nej odjazdil....motorku si kazdy kupuje srdcom v ramci svojich financnych moznosti. Moj brat mal takmer novu GSXR 750, skutocna raketa, radost sa povozit, ale iba raz, pretoze viem, ze keby na nej jazdim pravidelne, tak sa niekde v dvestovke omotam okolo stromu. Ja mam radsej slobodu, ktoru ti moto dava, a preto som rad jazdil na XJ cke, hoci pri 140 km/h mas pocit, ze moto straca istotu. No a co? Pri dnesnom pocte policajtov na kazdom rohu s radarmi sa aj tak musis kontrolovat a jazdit v ramci limitov, a XJ na obzeranie krajiny a bab je ako stvorena. Co sa tyka spotreby, bezne som jazdil za 4 litre, ked som tocil po cervene, nebola viac ako 5 litrov. Co sa tyka nakladov, neviem ake su, lebo okrem oleja, pneu a retaze som nic nemenil Cize ti radim, rozhodni sa srdcom, co sa ti paci, a na co mas eurace. Kolko ludi tolko chuti, zbytocne sa tu hadat, ktora je lepsia. Najlepsia je ta, na ktorej si uzijes jazdu a prides domov cely. |
mirou: to ju asi dost setris, u mna, bez ohladu na to ci som jazdil kludne alebo sviznejsie, mam na XJcke stale okolo 5/100. Priemer na 9000km mam nejakych 4,95. Najazdil som to tak 50/50 po dialnici a cestou PK-BA-PK do prace. |
ked xj tak 900 ,jedna je teraz na predaj v styxe aj s vybavou |
wiese, nebude po MZT-cku ta TDM trosku silne kafe ? |
ta diversion 900 ma urcity sarm co tdm ka nema ,a ten vykon nieje take strasne ,kedje clovek chaosak a majster sveta tak sa zabije aj na mz,urcite by som sa toho nebal.zbytocne by ta 600 bola za chvilu slaba a potom znova predavat.radsej sa naser a povedz si,ze budes jazdit oparne .vykonna moto je ovela bezbecnejsia vdaka svojej rezerve konikov |
XJ900 maplus kardan. Vyskovo mi pridu cca rovnake (obzeral som ich vedla seba), akurat 900 je dlhsia. Ma vyssi vykon, vacsiu nadrz, ale aj vahu a spotrebu. Kazdopadne XJ su motorky na pohodovu jazdu, chalan co sa s tym vozil po okruhu to nakoniec polozil, aj ked nahanal aj sportovejsie zalozene stroje :D |
BicO, jazdim okolie BA, dialnica skoro vobec, a meral som to X krat, jazdim pohodovo, to je fakt, viacmenej v ramci predpisov, plus/minus odchylka a nameral som 4 litre. Na motore mam ale vsetko nastavene ako ma byt, skus nastavit a mozno zbadas zmenu k lepsiemu. Ja som mal rozhasene podtlaky, ked som to nastavil, zmena pri tahu na nizkych otackach bola obrovska. |
mirou: mam v plane na jar poriesit podtlaky, ventily, nechat kuknut rozvod (len pre istotu). Nove sviecky su uz na ceste z UK - objednal som iridiove za cenu nizsiu ako su u nas klasicke. Daval si si to nastavit niekde v servise? Ak ano, posli na sukromnu spravu kde a za kolko. |
wiese ked tdm nemá šarm tak potom už nič nemá šarm, a teraz myslím tu najstaršiu verziu |
Teraz som predal XJ-cko a idem brat VFR.....skus zvolit tento postup aj ty....XJ je super na naucenie |
Nazdar páni....toto leto sa jednému šulinovi podarilo zostreliť ma s mojou Kawinkou ZR-7 čkou....čo už....keď už sme tak blízko tým VFR-kám, chcel by som sa opýtať ktorá VFR-ka je "lepšia"....mám na mysli VFR 800Fi alebo Vtec....počul som, že ten Vtec nie je v podstate o nič lepší či horší ale ako mi povedal známy čo jazdil obidva modely "Vtec je INÝ".....jemu pasoval viac ten starší model..... Upravené 3 krát. Naposledy upravil maslo (18.11.2009 23:58) |
nazdal maslo, |
super....diki....ale neviem čo je SS..... |
súkromná správa..... |
Mal som obidve..VFR rok 88 a XJ starsi typ(nie diversion) ktory ide teraz bohuzial prec kvoli supertenere.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1702 | Včera: 210488