Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Uz sa o tom popisalo dost a dost ludi ma v tom urcite jasno. |
Autor zabudol na na trojvalcové motory Triumph , ktoré ťahajú od voľnobehu až po úplný vrch a tým stavajú na hlavu jeho tvrdenia . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (18.03.2009 10:52) |
Stale mi to nie je uplne jasne. |
tak to ti nepovie nikto, taky neexistuje. pretoze ked sa toci a ma nejaké kW tak má aj nejaký ten krútiaci moment.. |
brazel: clanok je dobry, len ho treba necitat povrchne |
krutiaci moment sa da vypocitat ako vykon deleno 2pi krat pocet otacok (aktualny krutiaci moment= aktualny vykon / (2x3,14x pocet aktualnych otacok)) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Smoulo (18.03.2009 12:36) |
ados , |
Naučný článok vždy padne vhod. Ale hlavne ma potešili tie grafi a tabulky . |
Je mi jasne ze taky motor neexistuje. Ved preto ta veta "Samozrejme teoreticky". |
preco velkemu chlapovi to treba vysvetlovat ako malemu decku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil ados (18.03.2009 15:55) |
Poucny clanok |
ja by som to takto porovnal 95konovi hornet a 105 konova VTR rozdiel 10 koni badatel ale ked sa na kazdej preveziete hned zistite a pochopite o com je rec Upravené 1 krát. Naposledy upravil CARTMANKO (18.03.2009 16:45) |
Je zaujímavé,že pri BT sa mu Nm pri zvyšujúcich sa otáčkach znižuje od 4000 ot. a pri GSF zostáva od 8000 ot. nezmenený. A tiež neviem, prečo do toho montoval ptevody. Je to ale chytrej Pepa. hehe |
pre Huseka ako malemu decku: Upravené 1 krát. Naposledy upravil kitter (18.03.2009 18:12) |
kitter: co sa tyka napr. porovnania tvojho fazera 2006 (98k pri 12 000ot/min,63Nm pri 10 000ot/min) s fazerom 2003 karburatorovym(95k pri 11 500ot/min,61 Nm pri 9500ot/min) Upravené 1 krát. Naposledy upravil fazer600 (18.03.2009 20:35) |
fazer600: tohto som sa obaval ze niekto zacne porovnavat konkretne stroje. A dokonca este moju FZ6 2006 tomu som sa chcel vyhnut. |
kitter: samozrejme tie cisla nejako necitis v priamom porovnani...tym samozrejme nechcem dehonestovavat niekoho moto,len som tym chcel povedat ze na jazdenie je model 2003 vsestranejsi ,sirsie pouuzitelne pasmo otacok s priemerne vacsim krutakom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil fazer600 (18.03.2009 21:24) |
fazer600: este si stihol odpovedat? |
vymenis ver mi: budes chciet na moto neco viacej vidiet,pojdes do enduuuuuura |
zatial sa tym smerom neuberam, pokladam sa stale za zaciatocnika, mna by asi na sprint dal aj Gabor Talmacsi na GP 125. |
fazer600: este ma predsa napadla taka drobnost v tom porovnani. Co tak jazdne vlastnosti rocnika 03 z rurkovym ramom a 07 hlinikovy odliatok? Myslim ze toto musi byt citit viac ako maly rozdiel v krutaku. Ako si to vnimal? |
Toho casu nemam ani ja, dovolenka mimo SR tak 2x do roka a to som stastny... V GS-ku je toho tak akurat...da sa na tom urobit 700km za den v pohode a aj na Sturci sa ponahanat,taka vsestranna motka |
mozno by sa nemalo hovorit len o max. vykone a max. krutaku, ale o priebehu celej krivky, pretoze drzat motor v tom optimalnom maximalnom bode by vyzadovalo ovela viac kvaltov a neustale radenie.. mozno by bolo zaujmave porovnat plochu pod celymi tymi krivkami, cize sucet vela "ciastkovych vykonov" pri roznych otackach, takto nejako je asi definovana pruznost motora (ale iba sa domievam) |
Brass chytrej pepa dal do tabulky a do grafu namerane hodnoty. tak preto. |
mne furt bolo divne že sa mi zdali niektore mašinky na ktorých som sa vozil silnejšie aj keď papierovo mali byť slabšie.Ten kruťák je velmi príjemná vec |
kitter:co sa tyka pevnosti ramu tak moj rurkovy sa mi zacal krutit pri cca 150 km/h v tiahlich dlhych zakrutach,tie novsie modeli boli pravdupovediac co sa tohto tyka na tom ovela lepsie... |
nechapem napr ludi, ktori si kupuju motorku podla cisielok koni |
to kitter Upravené 1 krát. Naposledy upravil husek (19.03.2009 9:06) |
to ados |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 311021 | Včera: 234958