Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pomaly si Stroma dostrojujem ale zas ma jeden z Vas dnes navaklal ze hlavny stojan na Strome je iba na obtiaz . Ze s tym budem skrkat po obrubnikoch a ze boli aj taki co ho tam mali nahodeny a dali ho dole . Tak ako to je s hlavnym stojanom na V strome , to je naozaj tak nizko polozeny ked je nahodeny ? Hlavne vyhody ja osobne vidim pri mazani retaze no a samozrejme pri dlhom zimnom stati .. Napiste ake mate skusenosti . Ci ho tam teda dat alebo nie , nech nevyhadzujem penaaaze von oknom Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaper (14.02.2009 23:20) |
osobne by som ti odporucil kupit zdvihak na zadne koleso budes to mat v garazi a ked na to das moto tak s nou mozes manevrovat hlavny stojan ludia daju na stroma potom ho daju dole a predavaju lebo je to presne ako ti poradili jednoducho ti bude zavadzat |
A ked ti niekde v hornej dolnej prdne koleso, zbehnes domov do garaze, aby si nemusel masinu klast na bok, alebo podkladat haraburdim z priekopy. |
superflanker hlavny stojan na strome je tak nestasne dany ze sucha zem dost casto a co sa tyka prdnutia kolesa v dolnej hornej ak mas hlinikace tak ti v tom najhorsom splnia ten isty ucel ako hl.stojan |
Bežne si nosím v pravom kufri náhradné gumy a v ľavom vyvažovák a kompresor. Dáš ultra seal a stojan ti je na dve babkine Ak to neustojí ultraseal tak si ani v dolnej a hornej nepomôže snaha dávať kolo dole a opravovať ho |
AMIS:ked to neustoji ultraseal (sto ludi, sto skusenosti) tak pomoze dusa, ktoru do tej bezdusovky das. Vyvazenie ti je v tom momente na dve veci a miesto kompresora mas CO bombicky. Hlavne ze mate po masinach nakvackanych po chuj zbytocnosti. Hlavne ze to vyzera drsne adventuurne.. |
mne sa zda v pohode, netrci viac ako bocny stojan a zatial mi vobec nezavadzal... ale nenajazdil som na strome vela km a neskakal zatial cez stromy poviem viac po sezone, alemoze byt rozdiel medzi prevedeniami? Moze byt original suzuki inak tvarovany ako tie kopie? |
stani: u TA su stojany z druhovyroby absolutne niekde inde ako original. Ucel vsak splnia ten isty. Ale sorrac tu sa bavime o stromoch. |
superflanker - presne to som myslel, na znacke tu vobec nezalezi myslim si ze to plati rovnako vsade. Kopia originalneho stojana od druhovyroby nemusi pasovat uplne rovnako a moze niekde "vycnievat" viac ako je vhodne. Ja mam na strome original suzuki hlavny stojan a je v rovine s vyfukom takze ak by som ho mal podla vyssie uvedenych skusenosti suchat o zem tak by som musel suchat aj vyfuk. |
je pravda ze ludia co ho maju na stromoch hovorili ze pri obrubnik musia prechadzat pomalsie a opatrnejsie ako bez toho hlavneho stojanu, ale zeby bol na obtiaz som nemam pocit, lebo nastastie zo stromom sa robi najma vela kilometrov a nie vela prechodov cez obrubnik |
eeeeee...ja ho mam tiez...kupoval som ho ako doplnok v banskej...ale tam si daj pozor na to od koho ho kupis(myslim znacku)..viem, ze ten original od suzuki je nejako blbo rieseny...ale ja mam niejaku inu zancku(hi nemam sajnu akuu hihi) a v zivote by ma nenapadlo, ze by ma nejako mal obmedzovat... pritom jazdim dost vela, plne nalozeny, zadny tlmic mam spisteny na najnizsie a nikdy nic nesuchlo.... |
myslim ze na turistickom stroji by mal byt hlavny stojan, ale kto chodi na strome po lesoch a hajoch asi ho odpili |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15318 | Včera: 244043