Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
aka je to moto ? motoricky , ramovo , skusenosti , postrehy , jazdne vlastnosti . vdaka vsetkym co sa vyjadria |
konti nebud pes prezrad mu aspon aka je tvoja masinka dobra na teba |
moja je na padrt cely predok, zohnal som ju za drobne a podla toho ju idem skladat ze ci ide na predaj alebo si ju necham |
Mohol som si vybrať medzi GSXR 1000 alebo tejto Z1000...Chalani ma odhovorili že na naháči pri vyššej rýchlosit su velké "turbolencie" moc trasie, nie len táto mašina ale všetky naháče, nikdy som na naháči nejazdil ale nechal som sa odhovoriť..Jeden maník u nás ju vlastní z videnia je nádherá a vyzerá fakt svalnato a silne - zvuk brutál aj s origo výfukmi....viac o tejto mašine neviem..som zvedaví ako sa vyvinie táto téma |
majlou turbulencie sú, ale v podstate na jazdcovi... lebo fúka priamo na teba, a okrem toho, naháč nie je robený na veľké rýchlosti... do tých 160-180 sa ešte dá, ale nad už musíš byť doslova prilahnutý... |
psycho no presne tak..ale vieš mne rýchlosť 180-200 nestačí šak to len dám 1 a 2 rýchlosť a už idem 200...Naháč možno raz keď ma už nebude bavyť rýchlosť... |
chápem chápem len si dávaj pozor na tú tvoju jednotku a dvojku naháč je krásny, preto som si ho kúpil... aj keď teraz ľutujem, že nemám nič s kapotážou ale všetko bude a už neofftopikujme ... |
moje obavy boli zahnane vdaka paul77 -ovi , jeho postrehy ohladne Ztky a rady ma utvrdili vtom ze moto ostane doma |
lalig nič sa nemusíš báť rozhodne si si dobre vybral s pomedzi naháčov, ak by som si mal vybrať naháča liter tak rozhodne túto káwu Budeš spokojný ako dobre šlape |
majlou ale vybral si (asi ťažkú) búračku, tak hádam si vybral dobre |
psycho čo?kupoval búračku?či očom točíš,sorry asi som neni v obraze |
stačí poriadne čítať, druhý jeho príspevok - "moja je na padrt cely predok, zohnal som ju za drobne a podla toho ju idem skladat ze ci ide na predaj alebo si ju necham" |
Chlapci 160 a už musite ležať na nádrži ja si lahám na nadrž až pri 200 |
Max1 koľko dáš max na tvojom naháčovy aby ťa z toho nesfúklo, teraz nejde o frajerinu len som zvedavý koľko tomu vieš vytlačiť aby to trasenie nebolo až moc nepríjemné. |
majlou motorka sa netrasie, trasie sa jazdec ja keď som skúšal maximálku, išiel som cca 244 km/h, ale dlho som tak nevydržal ísť, lebo som mal kŕče na krku a na rukách |
ja som videl video prave tejto kawy Z1000 ze na nej chlap v nemecku na ich autobahne siel 277km/h .... ten sa uz potom kam sklanal ? :D |
psycho, ten Tvoj Hornet ide 244? Nehovorim, ze nejde, len ma to zaujima; ani neviem preco som si vzdy myslel, ze sestkove nahace tak 220 mozno idu, alebo este menej. Nemam to ale vobec nicim podlozene. |
majlou kúpim kúpim |
Psycho motor v CBF 1000 a CB1000R je ako maslo. Sorry ale tie nové Hondy ako telefóny NOKIA. |
Mutant už si išiel na CB1000R? ja síce nie, ale podľa recenzií to vyzerá byť na pekné silné hovado predsa len, motor z najnovšieho Fireblade-a... |
Ja som skúšal CBF1000 a som pesvedčený že Hornet je na tom pomerne lepšie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mutant (19.01.2009 17:00) |
CBF1000 je nič moc, je ťažká a nemá výkon... ako vravíš, Hornet je na tom "pomerne" lepšie ale tá CB1000R, tá je fakt super... výkon 125 koní, ale ťahá už od nízkych otáčok... proste bomba |
majlou 200 ležím na nádrži a bez trasenia .... neviem kde ste to nabrali že naháč sa trase pri väčších rýchlostiach. |
Max tiež neviem, kde nabrali to, že naháč trasie... už som niekoľkokrát písal, že trasie sa akurát tak jazdec pri tých turbulenciach |
Max1 nie že sa trasie ale s jazdcom to hádze pri vyššej rýchlosti...preto ma naháč dosť odrádza aj keď sa mi neskutočne páčia |
majlou to je o prioritách bud chceš moto na maximálne rýchlosti alebo na pohodové vozenie + občasné vyblbnutie napr na havrane/ babe a mne na toto naháč stačí. |
Psychood 7750ot/99Nm, to je od nízkych. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mutant (19.01.2009 18:18) |
Kawu Z1000,ale trošku staršiu r,v. 1985 som kúpil v Taliansku v 1993tom prerobyl som ju na chopríka a bola to motorečka špičková ked som z vyloženými nohami na stupačkách pálil nejakých 170km to bol užasný pocit,ale to chcem povedať,že už vtedy boly velmi vydarené po mne ju malo niekolko majitelou a všetci boly spokojní a dokonca som ju asi pred 2rokmi vydel v inzercii v časopise Moto Magazín tak ešte asi behá |
"podla toho ju idem skladat ze ci ide na predaj alebo si ju necham" tak toto je každopádne zaujímavá myšlienka... Rozum ostáva stáť pyčo... |
cb1000r je tazsia ako fz1 a Z1000 tiez. a netaha to co by to malo, rocniky 2007 a vyssie su natom lepsie... Porovnaj grafy z dynamometru a uvidis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tombar (20.01.2009 11:09) |
Honda CB1000R - prevádzková hmotnosť: 217 kg |
FZ1 je lahsia , prave som si to pozrel... CB1000R ma kovovy ram a aj ten swingarm zrovna neubera na hmotnosti, ale je to fajn motorka, lepsia nez Z1000 2005. Ked Z1000 tak 2007 a vyssie. |
Mutant, zatial jedinu pravdu co som cital je ze hornet 600 je lepsi ako cb 1000f, a 1000r je jednoznacne lepsia ako hornet 600 . cb1000r ma jednoznacne lepsi motor ako Z1000, taha to ako rusen zospodu. |
keď FZ1 váži 194 kg v suchom, v nenatankovanom stave, koľko potom váži v plnom stave? vyrátaj si to približne, a isto to bude okolo 220 kg... Upravené 1 krát. Naposledy upravil psycho (20.01.2009 11:26) |
Ja som isiel na svojej 262 a vobec sa netriasla, iba zadna guma trpela... |
pokiaľ len + 18, tak to je ešte dobre ale nechcem sa hádať, presné čísielko nepoznám... |
neviem ci sucha hmotnost znamena bez oleja a chladiacej kvapaliny ked uz to tu rozoberame do detailu, ak ano tak potom vazia rovnako. Ten megafon som dal dole a zhodil minimalne 12 kilo... co tam davaju olovo dotych vyfukov alebo co ? |
to konti - ak si ju idem nechat nebudem rozmyslat nad pouzitymi vecami ale skusim opravu riesit novymi vecami aby bola ako cukrik a keby sla na predaj tak jedine pouzite veci popripade rovnane vidly , vies kamos nie kazdemu kupuju veci rodicia a prachy nepadaju z neba ... tolko k tvojmu prispevku a ostatnym dakujem za postrehy Upravené 1 krát. Naposledy upravil lalig (20.01.2009 12:11) |
no sucha hmotnost pri kawe sa uvadza 197kg + si treba priratat 18,1 L paliva ked to sa to da do plna a este chladiacu zmes a oleje a urcite to pod 220kg nebude aj ked nie vzdy hmotnost je ta smerodatna velicina , lebo ked ma nizko tazisko tak je v podstate jedno kolko ma kil aj tak je vrtka.predne vidly su uz na 1000 ke plne nastavitelne nie ? |
mutant. psycho: rec je o Z1000 r.v.2005, preco ju porovnavate s CB1000R? |
nezabutko no to je síce pekné ja tiež nejazím stále bezhlavo 250-280 povacsinou tak do 160 ked s priatelkou a sám potom kolko to dá...No ty máš na to asi iný názor keď preferuješ viac turistiku tak na to by som si jednoznačne tiež zobral NAKED stroj... |
psycho na bicykli som už nesedel ani nepamätám,ale kolobežku by som isto zvládol |
Majlou-na bicykli je to zhruba rovnako akurat musiš šlapať a ked chceš tak sa aj prikrčiš |
black333 no práve to šliapanie by mi asi robilo problém a keby som priklopil asi by som si rozbil gebulu |
Majlou-radšej si rozbiť gebulu na bicykli ako na moto,či nie .Inač aj klopenie na bicykli napriklad z takeho Makova je paradne cez tie serpentiny. ,myslim dolu kopcom |
Ja na tú CB1000R som len reagoval,nie porovnal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mutant (20.01.2009 19:42) |
nezabutko to napísal stručne.Pri normálnej premávke by som bol zvedavý na vaše porovnanie |
mohol by niekto v tejto téme ten bordel premazať....??? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47386 | Včera: 242149