Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nasiel som tuto diskusiu z roku 2005. Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (15.01.2009 20:49) |
Nemam skusenosti ani s jednou ani druhou, ale uz len koli tomu by som ich neporovnával, ze B-king je radový 4 valec a MT 01 je V2. Cize motoricky uplne odlišné motorky! |
V minulorocnom oktobrovom Motohouse mas porovnavaci test B-Kinga a MT 01. |
Aj v MOTOCYKLy 12/08 bola tato porovnavacka a dopadlo to podobne-tj.jasne v prospech Kinga,ale co sa dizajnu tyka,tak tam podla mna dominuje MT-01(v reale je to este lepsie nez na fotkach) |
ja by som tiez bral MT Bking sa mi nepaci... male predne koleso, a celko vo sa mi nepaci... MT je jeden z mojich moto snov |
ikebana, origami, harakiri - to je jedno :D |
packy, jak píšú, beztak to znie všecko jak kamikaze Upravené 1 krát. Naposledy upravil RoboNM (15.01.2009 22:55) |
bijou, ako som si precital v tvojom clanku, tvoja prva motorka. Zvladas tych 180 koni? |
jednoznačne MT-01 tu by som uprednostil dizajn pred motorom, pretože B-King mi je vzhľadovo odporný... |
samko: zatial mi spod riti nezdrhla ale urcite mam este priestor na zlepsenie paradiciek |
robo, sak urob so skrinou dve salta a povieme si ktora je rezkejsia |
RIP snaď nie, ale drb bude určite Otestujem nový podvozok a ak vydá aj nový pancier |
|
mne tie motorky zrovna moc zmysel nedavaju.. ale nemusim rozumiet vsetkemu, som len prosty pobijec much.. |
Ono ako tak rozmyslam, u nas mi jeden typek povedal o oboch- kedze obe vlastni(il) MT je paradicka, imidzovka ma predimenzovany ram na moznosti motora, skratka nieco uzasne na pohodku a image. B-king uz ma motor z inej ligy a asi v rovnakom rame. Moj osobny nazor. MT je uzasna na foto, no v realne je doslova genialna... od image po zvuk . BK je na foto priemerny/cudny s vysokymi ambiciami, no ked som ho videl a sedel na nom tak hlboko klesol... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Bubiiik (16.01.2009 2:54) |
Mne sa (vyzlečená Hayabusa )B-king nepáči .Je to to isté ako keď Honda olúpala XX 1100 a urobila podivnú X eleven |
Páči sa mi MT01 ale skôr by som bral asi B-King pre jeho výkon Seriovy typ sa mi nepáči velmi ale s tým by som už nieoč porobil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (16.01.2009 7:17) |
kuukoo : by si sa velmo cudoval, keby ti dajaky dedko na MT natrhol prdel co |
samkoooo: urcite MT01, ta motorka ma proste gule. Dobre vyzera, brutal tahy,jedinecna.. |
naozaj tu mozno porovnat len esteticky dojem z motorky, kolko ludi tolko chuti... |
nezabutko no keď si ochotní do nej investovať tak aj tvoj B-king by tak mohol vyzerať Páči sa mi na moto jemný tuning,nie moc prehnaný... |
jedine kriterium pri vybere motorky je, aby sa ti pacila. aj tak je jedno, aku si kupis, tu je dokaz |
B-King nie je motorka pre kazdeho a je mozno dobre ze sa vacsine nepaci... |
U mňa MT 01, parádny kus motky, kvalitné spracovanie, pekné detaily, úžasný krúťák, výkon na tento druh naháča úplne postačuje, ( áno, viem že už mám skoro 43, mladší nemusia súhlasiť ). Ale ešte viac sa mi páči nový V max. Čo sa týka B-Kinga, príde mi dizajnovo príliš plastový, výkon je síce bombastický, ale nie som si istý, či by som ho na naháči potreboval využívať , skôr asi ani nie. Ale v zásade proti B-Kingovi nie som žiadnym spôsobom zaujatý, ak niekto po ňom túži, nech si ho kúpi, neurobí chybu. |
kuukoo1: ..tak to by som si pozrela, ktorý dedko by sa povozil bez následnej cestnej lišaje na MT-01! |
Clea84 viem,videl som testy na TV2 este pred rokom,chalan co to testoval sa skoro poblval motor skoro ako z busi-nevedel sa vynachvalit. |
romanka velice mudro si to napisal napriek tomu ze jedneho rozkosneho nahacika mas ani sa ti nedivim ze sa ti paci novy Max.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.01.2009 20:43) |
raptor prečo?nemusií to byť ultrakravina, kto ju vlastní nemusí jazdiť rýchlo ide o silu, a o zážitok z jazdy....to musí mať ťah od spodu ako hovado,ale myslím ze MT01 má lepší keďže Nm má max.už pri 4500otáačok |
majlou napisal si to za mna.. ak budem chciet tah odspodu tak 2V s 1670cm3 a nie 4R s 1340cm3 |
raptor však áno, ale kaby ten 4R mal 1670cm3 tak ako by si to bral potom?ten 2V alebo 4R - samozrejme akože koncept B-king.ale taky velky športový motor by som si ani nevedel predstaviť čo to musí robiť. |
danopanci len polemizujem....za to že si ty suchár nemôžem..sorry |
SISKA je ti nieco smíšne andelíček? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.01.2009 21:17) |
raptor: seeeeeeeeecko mi je smíšne.......tema z roku 2005....a vsetci su odbornici...fakt cool...nemyslis??? |
SISKA ze ty si sa zas nadychala niecoho zakazaneho |
raptor: |
B-king na mňa pôsobí ako bakelitovo jogurtový suchý zips vyzerá velmi lacno |
Aj ked som fanusik zn. Suzuki , B -king sa mi nepacil uz od zaciatku . MT01 je kus prenadhernej motorky , ktoru by som svojho casu bral vsetkymi desiatimi ( aj ked na nahace nie som ... ale toto veru hej ) . Po prichode V Max 2009 neviem o krajsom nahacovi resp. powercruiseri. Myslim ze V max bude asi najimageovejsia masina v tomto roku a ten kto si ju kupi bude pretazky frajer , stredobodom zaujmu a debat na kazdom zraze uz len pre jej cenu . Mozno jednoduche ponatie veci ale je to proste tak . Hore uvedene masiny budu trpiet handicapom aj preto lebo V max je novinka . Ja by som bral z fleku V max 09 Upravené 2 krát. Naposledy upravil kaper (16.01.2009 21:51) |
Siska: ale niekto dokaze porovnat aj tulena s batmanom srdco moje, takze secko sa da.. |
BK by som porovnaval snad s BMW K1200R Sport. S tou MT1 mi to pride ako porovnanie zemiaku s pomarancom, len kvoli tej vlastnosti, ze su rovnako veľké a sú na jedenie. ... a pritom... |
raptor: vtipne a vystizne....ostatne ako vzdy.... |
majlou: Tá fotka B-Kinga čo si tu dal mi silno pripomína toto... |
bijou210 : Suhlasim s tebou v nazore .... ale musim vsak pripomenut co sa mna tyka , ze pokial sa mi obal nezapaci v prvej minute - (a to som teda zaryty fanda Suzuki ) vnutro uz neskumam . V kazdom pripade mas vynikajuci stroj ktory taktiez zaujme vsetkych okolo . Moja salka kavy to vsak nie je . V max 09 sa mi zapacil okamzite , o parametroch skoda rozpravat ... |
Robo, a zase budes pomalsi, lebo buhvi co to zere a kde sa do toho dabla tankuje.. Kerozin made in slovnaft |
tie srandy z PE jednotky "Aj nás to prekvapilo, bežne sa to zaobíde bez výbuchov" |
Rocket je cool, ale asi by som sa ho ešte bál Je hodne dzivoký, videl som čtie promo videa továrenských jazdcov |
myslis tieto |
Jooooj, tak toto je teda ine kafe... a to pruzenie je fakt ze zaujimave... |
Mne sa páčia obe, ale vyhrala to u mňa MT a som rád, že som sa takto rozhodol, lebo som dvojválcovo závislý , rýchlosť nie je pre mňa prvoradá - málokedy jazdím nad 170..... Osobne si myslím, že tieto motorky by sa porovnávať vôbec nemali o čom svedčí aj rozdielny výkon oboch strojov, ako aj rozdielne maximálne rýchlosti a aj počet prevodových stupňov..... MT je určená výlučne na cesty a Kingovi sedí aj okruh a vysoké rýchlosti. Jazda na nich je úplne odlišná - na MT je 140 Nm uz pri 2000 ot. a pri 3750 je tam 150 Nm a potom to už končí, toto nemusí vyhovovať každému a King má však k dispozícii ešte ďalších 4000 ot. naviac, čo ho posúva pred MT v jazdnej dynamike nad hranicou rýchlosti 130 km/hod., no zas ten motor treba trochu viacej točiť, čo zas tiež nemusí vyhovovať každému . U mňa je to tak, že čím vyššie otáčky, tým viacej trpím ,no moja maželka je na tom zas opačne a rada potočí svojho fazeríka - jej sa to proste páči |
...v testoch si môžu písať čo chcú . Pre mňa je king MT-01 |
Až suzuki vloží motor VZR do rámu naháča potom bude porovnávanie týchto modelov spravodlivé, dočkajme a možno bude ráj |
Nuž nebudem vychvaľovať ani jednu, pretože skúsenosti mám len s MT-01, aj to krátko. Aj keď sa mi páči aj BK, MT-čko bola pre mňa láska na prvý pohľad a pohladenie. Bolo mojím snom si ju zadovážiť, pretože takú neokrôchanosť a súčasne súlad rozdielnych určení jednotlivých komponentov v jednom celku ma fascinuje. Nebudem sa rozpisovať o jazdných pocitoch, pretože je to silne individuálne a dá sa toho na webe nájsť neúrekom. Jedno si ale neviem odpustiť- po presedlaní z kultivovaného vysokootáčkového stroja má jazda na tomto kusisku železa s otáčkami dieslovej lokomotívy a jeho neodmysliteľnom chvení pulzujúcej sily medzi nohami sprevádzané nezameniteľnou zvukovou kulisou úplne iné dimenzie a fíling sa vždy patrične dostavuje... |
momo3: ....spotreba na MT je podľa mňa fajn - mal som aj 4,5l/100 km - pijánko jazda 1700 - 3000 ot., |
Ani ja som ešte nepriasiahol 6,5 litra/100km. A to ma niekedy chytí ošiaľ a vytočím to do závratných 4000 otáčok. No nemal som zasa pod 5,8 l/100km. |
neporovnatelne |
mal som R4 aj V2 na R4 je super vykon ale s V2 je super pocit 1. miesto ma u mna MT01 cosko planuje jej kupu potom mozno o nej budem vediet viac od suzuki by som bral GSX 1400 nemam rad futuristicke tvary ani kapotaze (rychlo to starne )klasika vzdy ostava! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 330685 | Včera: 182141