Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ludia co si myslite o suzuki burgman 400 rozmyslam ze ho kupim na leto ale rad by som pocul neake veci o nom ako to s nim vlastne je dakujem zatial p.s. chcem kupit neakeho starsieho na noveho nemam a 70000sk +- za starsi je podla mna dobra cena Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kiko7 (23.11.2008 22:01) |
motoride.sk/?P=inz_detail&ID=127869 táto je pekná, ja by som sa informoval.. a neni ani taka stara... podotykam ze majitela vobec nepoznam, nerobim pre nikoho reklamu, len tak som to nasiel v inzeratoch.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JanciXX (23.11.2008 22:17) |
super motorečka ak sa ti nechce kvaltovať, pohodlná, bez starostí, nízke prevádzkové náklady, otec si ju ide kupovať, tiež nejakú jazdenku, asi mu hodím link aj na tamtú |
včera som videl v styxe vo vrábloch nejaké 3 kusy ... 70-100 litrov ... |
hej hej je to fakt velmi pekna a pohodlna motorka aspon co som cital a spotrebu ma aku? kolko ide dialnicu hadam zvladne v pohode 130 viac nepotrebujem a co batozinovy priestor nikd som sa nedocital kolko ma lirov po dedadlom 125-ka ma 60l a tato ma kolko neviete? a neni 24kw malo na 200+ kg tazku motrku (ked ratam aj naklad a ludi)? a co pohodlie o to mi ide hlavne a o cestovanie |
Dialnicu v pohode zvladne,ten typ co dal Jancixx je druha generacia burgmana ten ma väcsi ulozny priestor,zmestia sa dve prilby pod sedacku,starsi typ ma miesto len na jednu prilbu.Spotreba vychadza okolo 4litrov. |
Kúpil som si burgoša 400ku ako druhú moto na dochádzanie do práce a späť. Mal som 250ku aj 650ku burgoša, ale tento je taký zlatý stred. 250ka bola slabá na medzimesto, 650ka veľká v meste a aj spotreba sa hýbala okolo 5,2l pri hopkaní po okolí. Tu mi spotreba vychádza vo dvojici 4,2l, rozkotúľa sa v pohode na 150km tachometrových, nikomu neprekážam a keď niekto prekáža mne, stačí pootočiť plynom a mám ho za sebou. Pohodlný posed, veľký kufor a dobrá ochrana pred počasím. Nebudeš ľutovať, dobrá voľba . |
Mal som 400 r.v.2000, ale zadierali sa mi vacky choroba prvych motorov. Neskorsie rocniky mali uz ine vahadla, dalsia modifikacia mala dokonca rozvod DOHC. spotreba 4,5 litra a na dialnici aj 150 (podla tachaca) |
otec má Burgaman 400 type S a je spokojný, len mení olej a filter meni zatial najazdil 50000km bez poruchy, dokúpil si k tomu obrovské plexi dopredu a v zime s tým jazdí a hovorí, že mu je väčšia zima ked ide peši ako ked ide na moto... |
Super motorka, velky batozinovy priestor, krasny tah, 130km/h v pohode a to nejdes na plny plyn, nizka spotreba + naklady. Ta v tom linku vyssie je brachova, ak chces ozvi sa mu.Motka je v 100 percentnom stave. Chce kupit varana, predsa na turistiku potrebuje vacsy objem... |
Majky, ja už som poslal ten link mailom otcovi do Rakúska, vo štvrtok sa vracia na SK, možno ho ta zaujme, cena / stav sa približne pohybujú v tom rozmedzí, čo by chcel |
Aj pre mňa je to sympatický a výkonný skúter |
rapid:presne myslím že 400 rozhodne stačí a 650 je už asi dosť ťažké...toť môj názor |
tazky ako pre koho a podla toho kedy. ja mam 60kg aj z moto cizmami a moj burg ma 240 bez batoziny a naplni na mieste je to dost tazke,ale ako nahle sa pohnes tak to vobec necitit. ale do lesa je to ako autobus. ale aj to sa da pokial je tam ako taka cesta |
ja tiez pokukujem po tom,ale je ich dost,az clovek nevie...sledujem aj yamahu majesty 400 |
je to velmi pekna moto ale krajsia je 600-ka.ta sa mi viacej paci nez ta 400-ka |
ahoj,kúpil som si staršieho burgmana 400.nad zadným kolesom zo spodu blatníka je také koliesko nevieš na čo to je? |
je to rok výroby 2000.a ešte aká nemrznúca ide do chladiča ja to mám pri výčku také zelené |
to zadne koliesko je nastavenie tvrdosti tlmica..to nastavujes ci idete dvaja ci sam..resp. tvrdsie a maksie pruzenie |
kúpil som ho za 1100€.už som zistil,že je bateria uplne zničená a zajtra to chcem ísť prihlásiť.a tá tvoja je za koľko na predaj?Vďaka za radu |
uz teraz to nie je asi aktualne ale za 1200 (kludene by som ho dal aj za 1100 ).. ale ma vymeneny komplet motor za rocnik 2004 ( z vyssie a davnejsie uvedeneho problemy vadnych vahadiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (27.11.2011 18:29) |
škoda,že som nevedel o tejto stránke pred kúpou môjho burgmana.Evidentne tu mám moc práce do novej sezony Upravené 1 krát. Naposledy upravil mazdampv9 (27.11.2011 20:59) |
Caute staršia téma ale pokujem po nejakej 250 prípadne viacej našiel som jeden Burgman 250 rv 2004/08 to je už ten novší teda s novším motorom ? Vôbec sa do toho nevyznám.. |
Určite choď do 400-tovky. 250 ti bez trápenia 130km/h nepôjde. To je doraz. A to nehovorím o jazde vo dvoch. Časom by ti určite nestačila a stratíš akurát čas a peniaze. Ja mám 250 Majesty no dialniciam sa vyhýbam, jednoducho to nestačí a idem ju meniť. |
hmm no pozeral som že burgman 250 ma 23k a kymco 20k takže burgman je o niečo silnejší.. len ešte k tomu prirátať váhu skútra + jazdocov viem že to nebude terno ale tak keby som nenašiel v mojej cenovej relácii 400 ale 500cc čo by ste mi odporučili skôr vzhladom k značke a údržbe čo je lepšia mašinka... |
Mám 250 Malaguti a na tých 140-145 sa rozgúľa, no stačí menší kopček, alebo intezívny protivietor, tak som späť na 126,5 trvalých. No často sa takou rýchlosťou nepresúvam. Na bežných cestovných 100-110 tachometrových sa dostanem pomerne svižne. Napriek jednému z najlepších krytí v tejto triede začína nad 110 nepríjemen pofukovať, tak sa vyššie ani moc nehrabem. Pokiaľ sa chceš často presúvať okolo tých 130, tak 250ccm je určite málo. Ak to však využiješ 5% času, tak pri 400-tve budeš mať zbytočne vyššie prevádzkové náklady, spotrebu, poistné, výrazne vyššiu hmotnosť pri manipulácii na mieste, mierne horšiu prejazdnosť medzi autami v mestskej zápche. |
Burgman 400 je asi najpočetnejší maxáč u nás na trhu. Spotrebu oproti 250 má len o 0,5 l viac. Ceny ND sú podľa mňa prijatelné. Použitých dielov je tiež kopec. Všetko záleží načo ho budeš využívať. Pozri tiež www.skutrforum.cz |
...ja mam kymco500, je to OK, mal som moznost sa povozit s 250 - aj kymco aj burgman a nemenil by som - obe 250-tky su take nejake "bicyklove", kymco500 uz ozaj ide - mam najazdene dlhe trasy, vacsinou solo ale zas mam 100kg holy, takze s dvoma beznymi metrosexualmi by to malo prazit rovnako...cestuje sa 120-140 v pohode, treba ratat so spotrebou cca 6-7l pri telto rychlosti...ak budes jazdit 90-100 tak cca 5,5... |
Kymco 500 ak je so vstrekovaním, ide do 5l/100km (500i) je pohodlný, dvoch unesie v pohode a šiel som diaľnicu aj 160, to je ale absolútna maximálka. Pohodovo sa s ním dá jazdiť 120-130 po diaľnici a má dosť výkonu na obiehanie v podstate tiež tak. 250tkový skúter neber, to ťa po chvíli prejde. Možno 400kové burgmany tie novšie sú už celkom dobré, no ale podľa mňa sa ti viac oplatí rovno 500, prípadne burgmany 650 idú po 2500-3000 už v pohode, myslím, že ak sa ti to vmestí do rozpočtu, kúpil by som nejaký z tých. Lebo aj 250 aj 500 ti budú slabé časom. Burgman 650 je top maxiskúter cestovný, tam už lepšie nenájdeš v takej cene určite. |
PS: ak by si zobral Kymco tak ja ti ND viem zháňať za dobré ceny, ale musia to byť diely aspoň v hodnote 200-300eur - takže to jedine ak ti padne a budeš potrebovať meniť plasty etc. |
...dik vlado, to som zabudol napisat, ze ja mam karburatorovy este - samozrejme "i"-ckove su spotrebou OK...+ nove kymco maju ABS, co starsie nemali - pouzivaju "kombinaciu" na stlacenie prednej(brzdy) packy brzdi predok, na stlacenie zadnej(brzdy) packy brzdi zadok + jeden predny kotuc... |
Mal som burgmana 400 2004ku. Nemozem povedat nic len chvalu. spotreba 4-5l zalezalo od jazdy a zatazenia, max 150 ale tych 120 bolo pre neho prijemnych. Jedine co by som vytkol ze papal dost oleja, asi tak 0,8l na 1000km tak ze to bolo treba casto kontrolovat a pri dlhsej turistike si barat zo sebou. s priatelkou som sa nabalil do givi 52 vzadu a kufra pod sedlom na vikend do Pariza (som ostrovan takze km som to mal jak z BA do Prahy len tu mlaku preskocit) aj 5 dni do Belgicka. Prijemne jazdenie aj do mesta aj mimo. |
Ja som minulu sezonu tiez rozmyslal nad skutrom. Chcel som aby to jazdilo aj dialnice bez zjavneho trapenia. Burgman 250 som vylucil. Burgman 400 je asi taky medzistupen je to dostacujuce ale ked clovek vie ze je este Burgman 650 tak to laka. Skoncil som teda u 650. Zatial maximalna spokojnost. Vaha je relativna. Ja mam 70Kg a myslim ze uz sa s Burgmanom nepretlacame. Spotreba je od 4l do 6l. |
Tiež by som sa pozeral po tom Silverwingu 600.No ak ti stači Burgman 400,tiež to neni zla volba.Ved ta rychlosť,nejakych 130-140 je pohodovka.Burgman 650 ma dosť,oproti inym skutrom drahe sučiastky!!!!.A su to palky.Hlavne remen!!!!,variator a proste cely ten bazmeg,ktory by si mal po prejdeny potrebnych kilakov meniť,až ti to neurobi väčšiu škodu ako osoch.Oproti inym skutrom,maju skutočne drahe veci.Mna teda až pot oblieval.Mam teda na mysli 650-tku.Inač je to krasny skuter a 400-ka,ma oproti 650-tke Burgmanovi o 100% krajšiu pristrojovku Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (11.02.2012 16:32) |
No pockaj Black..ja som svihal bezne 150 na mojom starom Burgosovi 400 a ked zafukalo do chrbta ak aj 160 |
demo-ja nehovorím že nepojde.No pokial by chcel šlahať už takouto rychlosťou,bol by lepši už 650-tkovy Burgoš,nie? |
Čítam tu všeliaké názory ten Burgoš 400 je šikovná motorečka samozrejme aj ten úložný a pod.ale každopádne načo to chceš využívat verí že tých 150 môže dat ale poriadny vetrisko do chrbta ruku na plyne trikrát pretočernú .To môžeš na kusi ale nie nejak tahat viem porovnat .Ked to chceš tak do práce a občas si tak vybehnút doporučujem !!!! |
black33: Vysoke ceny na Burgmana 650 je dost fama. Remen sice stoji 400€ ale meni sa preventivne pri 60000km. To na Burgmane 400 vymenis uz treti krat. Pri dobrom servise je B650 spolahlivy. Treba to brat aj z toho pohladu ze je to vrchol technologie v segmente maxiskutrov. |
jony5-to mne je jasne,že sa meni po tolkych kilometrov ale?Ak niekto kupi neovereny burgman 650,bude mu stačiť len vizualna kontrola?Ja osobne som taky,že ak na remeni neni skutočne vidno,že je novy a teda meneny,preventivne by som ho vymenil.To je to,že 90% burgošov 650 je dovezenych a neoverenych.Nehovorim,že su nespolahlive!!!to nie.Prave majitelie tychto modelov,sa skutra väčšinou zbavuju pred jeho vymenou,samozrejme,neni to len o vymene remena.Je ine,ak je kupovany na Sk,pripadne v ČR,maš od neho všetky doklady,knižku a overeny servis.Kolko krat,meniš valčeky,variator,ak sa to da tak nazvať,pri tomto type.Samozrejme,je to najkrajši skuter,teraz mu možno bude trochu konkurovať Kymco 700i,no myslim,že Burgman ak som to niekde dobre čital,ma na leto novinku,tohoto typu.Ja osobne proti Burgošovi 650 nemam samozrejme nič,no len som napisal,že najväčšia palka je ta vymena toho remena a tych serepetičiek k tomu,oproti inym skutrom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (12.02.2012 9:48) |
zdravim ja s chcem opytat ci niakych 40000km nieje vela na skuter od kubaturi 400-650.Myslim ze na dva valce sai nie vsak ale na jeden ako je burgman 400 alebo iny typ s jednym valcom je to dost vsak? |
moj burgos 400 2004 zomrel na 79tis. odisiel tam nejaky senzor v motore a dalo sa to kupit len ako celok za 450ecok plus 300stovky robota tak som ho predal na ND, lebo som uz nechcel do neho investovat ked mal tolko nalietane. |
Na Českom skutrfóre hoši udávajú, že majú dokonca aj na 400-tovke najazdené 100000 km bez problémov. |
kamienok85-zaleži,ktory ročnik toho Burgoša,hlavne 650-tku kupiš.40000km,neni určite dosť.Treba si uvedomiť,že tieto skutre,ktore su dovezene,maju vela krat aj 60000km(aj viac) a su stiahnute.Proste to nezistiš.Treba kontrolovať olej,starať sa a bude služiť.Samozrejme,že dvojvalec,je lepši ale neboj,aj ten jednovalec vydrži pri spravne udržbe dosť vela. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (12.02.2012 12:50) |
black... tu by som trosku oponoval.... na tie dlhe jazdy nie je skuter az tak uplne vyhodny..nehovorim ze raz dva krat zbehnut k moru..ale ako trvaly cestovno turisticky prostriedok na tazke tisice kilometrov po euro by som voli nieco s klasickou prevodovkou..A dovod... videl som variator jazdeny na velmi dlhe trasy a poviem ti ze bol znacne vyslahany na jednom mieste (predna remenica na vonkajsom okraji, zadna na vnutornom okraji aktivnej plochy-- hlboka a siroka ryha od remena.. vsak su z duralu)) skuter je konstrukcne stavany do mesta. pridavanie a uberanie...proste v idealnom pripade sa variator musi stale hybat a menit prevod... vtedy ma najdlhsiu zivotnost ked sa opotrebuvavaju rovnomerne. |
demo-ma to svoju logiku.No hlavne asi ten Variator,aj ked Burgoš 650 ma myslim aj ručne radenie,resp. nejakym tym bazmekom.Remenu by to vadiť nemalo,kedže su motorky ktore maju remen,namiesto reťaze alebo kardanu.No a samozrejme,mam na mysli občasne zbehnutie k moru,to by mal zvladnuť,raz za rok.Ved to tak aj zakladatel myslel,teda kamienok85.Napriklad na moje jazdenie,najviac po SK a ČR by mi stačil.Teda Wing 600.No čo su chalani a chodia každy rok na dlhe trate a dlhy čas,tak určite,že tam by bolo dobre urobiť zmenu vo vybere,no maxi skutre su len tym prevodom skutre,ostatne je ako bežna ťažka pohodlna motorka,či? |
Nachcel som tu vela reagovat ale prečo by nebol na dlhšie a viacero trás neviem ja som vlani jazdil aj dlhšie a dost všetko v pohode a ešte aj vozík PAV tahám a nie prázdny a cez zimu som mal rozobranu prevodovku že urobým si riadny servis kto to pozná vie ako vyzerá ta prevodovka a môžem povedat jedno ložisko trošku šuštalo a inak nič všetko ako nové a dokonca ta nieje remen len taký obyčajný je to špecialny remen s tak som pomenil ložiská guferá a poskladal a mám odstráneny aj ten dieselefekt takže mi ide tichučko a v pohode len najviac aj mne mudrovali taký čo nemali ani šajmu ako to vyzerá ja som velmi spokojný. |
Burgman ma takisto variator, ale prilepeny na motore a cez rameno ide prevod ozubenymi kolesami aha obr: Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (12.02.2012 15:06) |
demo presne ako si napísal ja mám na mojom najazdené 52000 km a zatial niet problém ale snažím sa postarat on jazdit v pohode nevytáčam to do maxima ako niektorý no občas ho tiež pustím 160 ale inak načo a po meste tiež sa dojú myšičky celkom v pohode a vo vozíku PAV mám stále výbavu na hocokde prenocovat a aj potreviny a dokonca uvažujem malú cca 10 litrovú chladničku tam vložit ked ideme na 3-4 dni . |
fuu divoká temá sa t rozbehla no ale všetci ste ma presvedčili ak sa zmestím finančne pôjdem do mašiny od 400cc vyššie a uvidíme ako a mi to bude páčiť |
Zaklad je si to osahat. Treba sa na to posadit a previest. Ja ked som videl prvikrat B650 som sa zlakol ake je to velke. Ale jazda ma presvedcila. Stastnu ruku pri vybere. Este jedna rada. Ked si vyberies model motorky pozri sa po forach ohladom chyb jednotlivych rocnikov. Hold kazdy model ma svoje chyby ale niektore rocniky to uz maju poriesene. |
jony5 to máš úplnú pravdu len ked si porovnáš napr.burgman 650 K3 a K5 aký cenový rozdiel a dost a do K5 trpeli dieselefektom a odstránenie stojí nejakých 60 evri ale samozrejme každý podla svojho gusta . |
To uz je vyssi level. Ten co je sikovny si kupi lacnejsi model a za par drobnych si to opravi. |
Ak kupuješ od ruky, predpokladám, že ten diesel efekt už bude aj tak odstránený.. asi každý majiteľ, čo poznám to dával robiť... šťastnú ruku pri výbere prajem |
Doporučujem radšej tu 650tku ja ked som išiel kupovat tak som vyskúšal viac 400 viek ale toto je predsa silnejšie masívnejšie aj ked to chceš trošku tak potiahnut ide to a nemusíš tolko vytáčat a pod. inak mám napredaj aj môjho burgmana lebo ja by som chcel goldwinga ale to len tak mimo reči ale držím ti palce . |
Ja vám teraz neviem, moze vymena remena na Burgmane znizit spotrebu? Doteraz mi papkal medzi 3,7 az 4l/100km. S novym remenom neveril som ociam 3,28l/100km - jazdny styl rovnaky, vacsinou vo dvojici, rychlost dodrziavam. Na jedno tankovanie som dal 330km a potom som horko tazko natlacil do nadrze 10,79l. Viac sa tam nezmestilo. Nadrz ma 13,5l takze by benzin stacil cca na 400km. Je to motor 15000km po GO - (vymena hlavy valca, piestu s kruzkami, ventilov, sviecky, rozvodovej retaze s napinakom, lozisk klukovky, vsetkych moznych tesneni a simeringov, sytica...). |
keď je remeň vybehaný, je užší, takže väčšie otáčky.. myslím že "Zeby sirsi remen, nizsie otacky, nizsia spotreba?" je presne ten dôvod... ja som s novým remeňom znížil otáčky o cca 700-1000 pri maximálke... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 239733 | Včera: 246366