Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Rád by som poprosil všetkých, ktorí mali možnosť jazdiť na VTX 1300 aby sa podelili o svoje pozitívne, prípadne aj negatívne skúsenosti. Zvažujem kúpu, ale predtým by som rád počul pár názorov. Vďaka. |
sedel som na nej a posuval som sa nohami , kamarat ju ma , ma skoro 2 metre , nestazuje si a je spokojny , sem tam chti predne tlmice na doraz ale inac nema problem , akurat s elektirkou po tom co mu v Honde v TT "odborne" namontovali alarm , ale uz ho dal dole . Je to taky silnejsi a tahsi a vacsi shadov , normalna jazda . Bol s nou aj pri mori . Uvazuje o kupe predneho plexi . |
Vadim ju ma.. neviem ci aj skusenosti, ale ma s nou kazdodenne vizualne zazitky |
vadim ma vtx 1800, jestli se nepletu. |
matuš to tam nemá pancierové hadice? To je sila ved ja ich mám na skútry! |
jano147 veru a este ta motorka nema spotrebu 3 litre tak ako 90% dalsich ktorych majitelia sa s nimi na zrazoch strapnuju pri cuvani.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.07.2006 21:37) |
Raptor mňa len zarazilo že taký nadupaný "superstroj" to nemá, a moj "ako mi všetci vravia bicykel áno" Inak veríš tomu že som si bol 100% istý že sa ozveš? |
preco "nadupany superstroj"? |
na 100% ... kua u teba som cakal ASPON 200% za 2.5 litra na 100km brzdenych dual CBS s pancierovou hadicou vzadu |
raptor že ty si mi tú spotrebu začal závidieť? dobre už nezájebávajme túto tému kydami od veci. Počúvaj kto je u vás učitel slovenčiny? mamka nebo taťka? Matus to vieš my čo máme komplexi z toho že máme bicykle považujeme za nadupané všetko čo má viac ako 100koní PS: raptor k tej spotrebe - počkaj až já zoženem na moto LPG! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jano147 (03.07.2006 22:02) |
jano147 priznam sa ze spotreba ma jedovala dovtedy kym som nevymenil rozetu.. odvtedy chodim priemerne za 6.4 litra .. to ze ty chodis za tri je mi ukradnute.. keby som chcel mat co najmensiu spotrebu tak si kupim poldecak a hotovo... |
tak uved jeden dôvod prečo tu tú moju spotrebu stále spomínaš. |
spominam ju preto lebo ty si ju hrdo spomenul.. vies tu nikto nevie ani od oka spotrebu na takom niecom dvojkolesovom ako mas ty... |
čo sa ti nezdá. Ja by som povedal, že sú 250, ktoré cucnú ešte menej. A to mám karburátor! |
ano som sa sekol teraz Vadim bude namna zazerat. ale ked tocislo 1800 je na nej uz take zaprasene |
inac dnes sa ma pyta Vadim: ty mas auto diesel? a odporucil mi chlapika co tam v rohu postaval.. ten ma dotiahol k starsiemu citroenu ZX co mal vonku (najprv startoval so zaradenou jednotkou a skoro Palovi zrusil dodavku ) a potom ked nastartoval, tak "vona" z vyfuku ako z cinskej restiky Panda.. . jazdi na fritovaci olej.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil copy (04.07.2006 0:32) |
Vedeli by ste prosím napísať ešte niečo i jazdných vlastnostiach VTX 1300? Dík. |
Rado 1300: Jazdné vlastnosti ako každý slušný cruiser, len na 1300 sa mi zdá trochu slabá a príliš skoro ťaháš stúpačky po zemi. Brzdy, ako vravý Matúš - vymenili sme gumenú hadicu za pancierovanú a už brzdí dobre. |
Copy, Vadim. kamarát jazdí na renaulte 11 na fritovací olej už 3 roky a úplne v pohode. (To len pre tých "odborníkov" čo 100% vedia že to nejde.) |
Vadim: Ešte ju stále máš? Mám na mysli 13-ku VTX. Tých stupačiek sa dá dosť zlaknúť pri jazde... Je to vhodná motorka pre začiatočníka (110kg 183cm.)? |
Rado1300: Ja mám 1800-vku. Na 1300-vke som odjazdil pár sto kilometrov na predvádzačke z Hondy Slovakia. Jej veľkosti sa báť nemusíš. Ani tých stúpačiek. Sú sklopné, takže vôbec žiadne nebezpečenstvo od nich nehrozí. |
Rado , ake jazdne vlastnosti chces pocu? na choproch sa jazdi rovnako ... teda aspon mne sa to tak zda . |
Duggo, zaujíma ma ovládateľnosť, stabilita v zákrutách, "pohodlie", pruženie, ťažisko. Vlastne zaujíma ma všetko o 13-ke VTX. Uvažujem nad ňou už dlhšie, v mojich očiach v podstate stelesňuje môj vysnívaný ideál choppera. Hlboké blatníky (aj keď mnohí vytýkajú ich plastový pôvod), klasický americký look, vypletané kolá... Napíš prípadne aký chopper by si zvolil Ty a prečo? Dík. |
tak nad touto otazkou som nikdy nepremyslal , hlavne by sa mi musela pacit, jazdne vlastnosti su podla mna skoro rovnake pri takychto strojoch . |
Rado 1300: Aj keď tá otázka bola na Dugga VTX - Odvezie ťa. Ovládateľnosť - budeš sa strápňovať pri cúvaní , stabilita v zákrutách - je to traktor , nie jorugt aby si brúsil slidery . |
Duggo, a na čom jazdíš Ty? |
Rado1300: Zdravas, ja mám VTX 1300 druhý rok, jazdil som pred tým aj na 1800ke, necítil som tam veľký rozdiel na sile, nepáčili sa mi na 1800ke vybrovanie motora, ktoré je o dosť vačie ako na 1800ke. Brzdy sú v pohode, je to blbosť že nebrzdí dobre. 1300ka je retro štýl oproti 1800ke. ťahá od nízkych otáčok, alias dáš tam 5ku od 50 a nemáš starosti. Originál doplnky dosť drahé, Hondácke brašne ma vyšli okolo 25tis. |
Rado1300: ked si chcel Indian-a, tak potom Kawasaki Drifter 800 alebo 1500. |
VT 750 C: 46 k (5500 ot. za min), 64 Nm (3000 ot. za min), 238 kg, rázvor 1639 mm |
Ahoj všetci, rád by som sa poďakoval všetkým, ktorí sa zapojili do diskusie o VTX 13ke za ich cenné rady, nazory a skúsenosti. |
Vadim: to sedlo prave nie je original. Original bol jednosic. Za 4.990 Eur boli NOVE Driftery 800 a za 5.999 15-tky. V ciernej a bordovej. Spolu 60 kusov. Nejaky Rus objednal a nevyplatil, po 2 rokoch na sklade taka cena.. |
Jazdil som chvilu aj na VTX1800 aj VTX1300. Viac sa mi pacilo na 13tke, pretoze 18tka pri nizkych otackach "chodi" spolu s valcami zo strany na stranu. |
Napiš na moj mail mob a pokecame, Smrťak ju mal inak 3r a 40.000km abez problemov. Teraz akurat nechce na tej mojej VTX ísť vent. chladenia, neviem prečo. |
Rado1300 jazdim na Vtx1300 dva roky zatial ziaden problem az na suchanie prednych stupaciek resp. pedalov... Ked mas nejake otazky odpoviem... |
Rado1300 jazdim na Vtx1300 dva roky zatial ziaden problem az na suchanie prednych stupaciek resp. pedalov v zakrutach... Co sa tyka spotreby, 5,5 l na 100km som spravil bez akehokolvek obmedzovania v jazdeni...Ked mas nejake otazky odpoviem... |
Campa: |
Mishko: Aký je v nich priepastný rozdiel? Upravené 3 krát. Naposledy upravil Vadim (07.07.2006 9:36) |
Mishko: Upravené 1 krát. Naposledy upravil arn4509 (07.07.2006 7:50) |
Jednu vec si ale treba mrknúť, VTX18 má už takmer zhodnú cenu ako 13. Aj teraz nja zraze bola 18 r.v.2002 za 348.000,-Sk a VTX13 máš od 320 do 350 r.v. 2003!!! Možno má Mishko pravdu.... |
VTX je dobre delo Upravené 3 krát. Naposledy upravil copy (07.07.2006 9:51) |
mishko: ktora z tych dvoch prvych je 1300 a ktora 1800? Upravené 3 krát. Naposledy upravil Vadim (07.07.2006 9:51) |
VTX1300 ma karburator, VTX1800 ma PGM-FI (elektronicke programovatelne vstrekovanie). |
Mishko: Rozdiely ktoré spomínaš sa nachádzajú aj u Virág (125,250, 535, 750, 1100), DragStarov (650, 1100), Intruderov (800, 1400, 1500, 2000), Kawasaki VN (800, 1500), Schadowov (125, 600, 750, 1100), kde sa líši okrem tebou spomínaných priepastných rozdielov diametrálne aj konštrukcia rámu, alebo dokonca aj systém pohonu, či spôsob chladenia motora, alebo aj počet valcov, nehovoriac už o úplných zmenách designu. Teda vlastne úplne všetko A spôsob zmiešavania paliva sa mení často bez akejkoľvek zmeny označenia. Tak teraz neviem, prečo si sa pri tom pozastavil práve u VTX-iek Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (07.07.2006 15:33) |
Vadim , tá tvoja ale stále haja v garáži tak nemáš skúsenost, daj na Mishka ten už má niečo najazdené! |
Campa: Uveríš tomu, že ta moja nie je jediná na Slovensku? |
Vadim: |
FaDe: Nech sa páči: www.bikez.com/motorcycles/honda_vtx_1300_2006.php |
Vadim: |
FaDe: Máš pravdu. Ten obrázok na bikez.com je blbosť a my máme konečne priepastné rozdiely. |
To som rad vies VTX 1800 to je moja srdcovka tak si ju musim zastat |
Vadim, asi som sa zle vyjadril, myslel som priepastny rozdiel v pocite pri jazdeni na 13tke oproti 18tke. Spokojny? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 142057 | Včera: 209515