Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čavte všetci rozhodol som sa že si kúpim silnejšiu motorku.rozmyšlam nad yamahou 125dt.robím dobre.poprípade poradte nejakú inú,ale chcem len enduro.diky Upravené 2 krát. Naposledy upravil cinzo (23.06.2008 21:47) |
Je to dobra motorka, aj ked nie velmi silna niekto to tu minule nazval aj "kozi dych" no nasa sa kazi celkom dost a ND su riadne drahe, aj ked je to stara motorka , ale maju dalsi dvaja kamarati sice jeden len kratko a im to funguje v pohode... Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (23.06.2008 22:00) |
Vykon to ma dost......Na rozbehu to je dost poznat.....Velka rozeta, siroke gumy, clovek by nepovedal ze je to 125 |
tuareg je silnejsi je to citit vykonom. mne sa napr. na turku nejebe nic len raz za sezonu vymenim loziska v kolesach... inak nic take extra.. a aprilie su aj lacnejsie.. kukni starsie diskusie |
to co napisal CITRON ignoruj.Yamaha dt 125 patri mezdi velmi spolahlive 2T motorky ked to porovnas s Apriliou alebo s Cagivou.A ND stoja tolko ako na japonske motorky a nie je ich problem zohnat ani nove ani pouzivane. |
DT je s tychto Enduro 125 asi najspolahlivejsia aspon ja mam take skusenosti. CINZO dobra volba |
ja mam DT a je to skvela motorecka, v papieroch to ma 15koni (A1) a da sa to velmi jednoducho otvorit az na 27 koni. Vyzera dobre, v terene nema problem ani so strmsimi kopcami, ma to vlozku takze GO motora v pohode a za pomerne lacno a ND je vela. Je to spolahliva motorka podla mna. da sa to prihlasit a no problem. Do aprilie by som osobne nesiel, to potom skor suzuki TS alebo kawasaki KMX ale s tou kawou nevem ako ND. Jedine co ma stve je spotreba s ktorou ale nic nenarobil lebo je to 2T a kazdy 2T zere. |
No nasa bude vynimka, ktora potvrdzuje pravidlo, bo sustavne kazdu sezonu aspon mesiac stoji pokazena, kym pridu suciastky. Keby som zacal pisat vsetky poruchy bolo by to na dlho. A to ked sme ju doviezli z IT tak bola v super stave, vsetko fungovalo, bolo o nu starane a starame sa o nu aj my, ale je to stary stroj a je to poznat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (24.06.2008 15:22) |
ja som mal DTcku jednu sezonu, bola to skvela motorka, nemozem povedat na nu jedneho zleho slovicka |
mimi01... s kade to vies? kolko mas odjazdene ja jednej a kolko na druhej motorke? ci len z pocutia??? na dt diely zozenies aj nove na turak zozenies dielov cez inzeraty pouzite. za 5 litrov komplet nepojazdnu motorku... |
mzrider... za 5 rokov existencie mojej aprilki u mna som nepotreboval nic vynimocne... piest vybrus klukovka neni problem loziska gurefa tesnienia capy neni problem.. elektrika je jednoducha to zrobis aj doma , platnicky kupis od gold frenu za par korun ale stoja za hovno na buduce kupim inu znacku... akurat co som mal problem tak zohnat origo ziarovky do prednych svetiel ale ani som to nejak extra nehladal a este jedna vec... do zadnej brzdy do hlavneho valceka som nemohol zohnat gumicky a tak mi nefici zadna... inac strmene karbec a take veci som zohnmal lahko a lacno i ked nie na moju motorku ale tu u nas chalanom... ps... tie brembo brzdy su tak na KOKOT... na 4 roch tuaregoch som to videl pojebane + jedna cagiva tamano + jedna honda nsr... v konecnom dosledku aj ked som s talianom spokojni by som si uz taliana nekupil lebo nove su drahe jak hovado Upravené 1 krát. Naposledy upravil felesiga (24.06.2008 22:31) |
felesiga:to ze jazdim na Jawe,neznamena ,ze sa nevyznam do inych moto. |
no hej ja ti to neberem ale som s tych ludi ktori ked nevideli neomakali neveria... ok beriem tvoj pohlad na dt a co na tuareg.. preco ho zavrhujes? |
nie ja tiez nevychvalujem jednu znacku len preto ze ju vlastnim. napisal som tu chyby ktore sa mi stali a ktore som opravoval na inych takych istych motorkach.mozem ti tu vypisat dve strany pre a proti aj na jednu aj na druhu. nie z testov a recenzii ale s vlastnewj skusenosti... ja sa snazim iba cinzovi poradit aby nekupil chujovinu a aby mu moto sedela... |
ide aj o to ,ze naco tu moto chce.Dt-cko mensie obratnejsie a da sa s tym ist aj na motokrosovu trat ale nie je to jak s crosou.Taureg je skor aj na cestovanie ,predsa mas vacsiu ochranu vdaka kapotazi a na trat s tym... neviem nezazil som. |
by som ta chcel vidiet na dt cku alebo na tuaregu na drahe... a to mi tu dosvedci kazdy... s tou kapotazou mas pravdu bo sa mozes zapriet kolenami dolu kopcom a pod. ale turky su aj etx a tie nemaju kapotaz... Upravené 1 krát. Naposledy upravil felesiga (25.06.2008 15:38) |
noo, otvorene DT na trati nie je az take nepredstavitelne, by si sa cudoval, otvorene DT ma vykon ako legendarna CZ 125 516 |
no vikon to ma ale na trati to neni kto vie co.Dalej tlmice tie idu hlavne na doraz pri kazdom skoku a tak isto vissia hmotnost oproti crossam da o sebe vediet. |
s tlmicmi mas pravdu, tie su makkucke ale preco potom hovoris ze sa s tym da ist na MX trat ked s tym potom nesuhlasis? na trat sa s tym da ist ale nie zavodit, cinzo chce len enduro a myslim ze na zaciatok je to najlepsia motorka, ak sa ideme bavit mimo temu napis mi na mail. |
a teraz mas sxf250? ak ano a mal si uz predtym 2T tak kludne 250, ale myslim ze enduro je milsie k tebe ako cross takze ta 250 v poho. Je zaujimave sledovat ako jedny presedlavaju na 4T a druhi na 2T. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48567 | Včera: 156251