Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
tuto temu zakladam na zaklade tvrdenia uzivatela "sorge" ktory tvrdi ze po namontovani dynojetu mu sla spotreba dolu, podla mojich poznatkov sa vsak spotreba zvysi, preto prosim ludi ktori maju namontovany dynojet aby sem napisali svoje poznatky, dakujem |
Mam to vo Varadere spolu s K&N filtrom. |
motorku som kupil uz takto upravenu a zatial este nebola prilezitost ist na brzdu, takze neviem, snad ak sa dostanem na Honda Bike Day do Hricova, tak tam to dam zmerat... |
raptor - sorge ma pravdu,...Yamaha Super Tenere, ,ma bohato nastavenu zmes uz od vyroby. Garazmajstri si preto pustaju ihly v karburatore nizsie, prave pre docielenie nizsej spotreby. A on nahodil Dynojet, ktorym si doladil motor na optimum,relativne, a hup, nahoda ze takto doladeny motor zerie menej ako seriovka. Nemam to z vlastnej hlavy toto o super tenerecku si mozes precitat v hociakom teste v starsich katalogoch. Dynojet ponuka niekolko stupnov ladenia, a ten prvy naopak vyhladzuje charakteristiku motora a tym padom v niektorych rezimoch jazdy moze motor zrat paradoxne menej. Sada Dynojet nie je nic ine ako trysky a ihly,ktore su specialne pre ten ktory motor a stupen ladenia doladene, v niektorych pripadoch dalsie casti karbosa.hm? |
Takže tu to mám: spotreba na 200km je 11,72l! |
mne po uprave karburatoru citelne vzrastol vykon aj spotreba. ked XT honím po cestách je schopne zozrat 6-7l... |
sorge mne zerie kombinovane od 6 do 6.4 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.07.2006 22:34) |
je jasné,že keď ju budem vytáčať a to niekedy budem tak to pojde hore- len musím prezuť. Vzadu mám MITASku E-09 a vpredu E-07 a dosť to trasie takže chodím do 120! |
raptor - hehe, ja som si kedysi na zetke/250/ urobil dynojet sam - noznicami, malickymi manikurovymi noznicami som rucne na izbe na intraku zvacsoval dieru v triske - tymi noznicami som vlastne zvacsoval aj ten kuzel na zaciatku diery, ked som mal pocit ze som sa dostal z nejakej 94 na 100 vku...odhadom..lebo som nemal nic na meranie,...tak som to tam nahodil,...motorka isla ako pionier, az ma napadlo ze asi sa treba pohrat aj s ihlou,..no spotreba isla hore mozno o 0.5 litra, na nejakych cca5l/100km, malo to aj vacsi tah,...ale bolo to kurevsky citlive na pocasie.......hehe.....tak som bol rad aky som sikovny, a dal som tam asi po 2 mesiacoch naspat povodnu trysku. hm.......ta tryska co som ju rozvrtal ma stala ja neviem 60 sk??????40?20? fakt neviem....bohova prca.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (27.07.2006 9:27) |
veru, nič iné len sada nových struniek, ihiel, trysiek do karburátorov, cca za 150 euro |
dynojet je rozdelený do viacerých úrovní (stage1,2,...)pričom stage1 funguje ako náhrada originálu na zníženie spotreby a vyrovnanie výkonových dier je možné ju použiť len s originálnymi filtrami ale možeš tam mať alebo nemusíš ladenú koncovku. Stage1 sa výraba na väčšinu typov motoriek. |
na mojej ZX 6R my dynojet + KN filter zvysil spotrebu cca o 1l (zo 6 na 7) pri "normalnom" jazdeni. sranda je ze v kopci pri nonstop toceni je spotreba cca rovnaka ako bez dyna a filtra a to je tych 8,5-9 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3198 | Včera: 154454