Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
to satos: |
existuje moznost skryt prispevky vo fore od konkretneho pouzivatela? |
To Satos: |
Predseda Zväzu slovenských teoretických motocyklistov na internete, sa rozhodol žiť večne, a niekde si vyguglil že keď zvládne riesenie krizoviek panickym brzdenim ,za pouzitia zadnej brzdy, je za vodou. |
Pozrime sa na to technicky |
Feror |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Flame war. |
Carlos sorry, ale kto nechce, citat nemusi, ani reagovat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (23.01.2015 19:35) |
Som za pridanie funkcionality ignore listu ako takeho. |
Nikto tu nikoho nevyhadzuje, nema zmysel sem pisat ak je to neprospesne. |
Tak su zjavne rozne pristupy, v nasledujucom videu od 19:10 |
Co ten o tom moze vediet ?! Upravené 1 krát. Naposledy upravil BKSL (23.01.2015 20:35) |
".....nema zmysel sem pisat ak je to neprospesne." NIE |
preskočím tie hádky predo mnou a niečo šupnem k téme.Ja brzdím výlučne zadnou v hocijakej situácii a na hocijakom teréne,aj keď viem,že to nie je správne.Snažím sa jazdiť piánko.Dôvod to má u mňa jednoduchý : asi pred 17-timi rokmi som stlačil prudšie prednú a asi na 6 sekúnd som sa zahral na Google Street View,len názvy ulíc som nepostrehol cez helmu.Odvtedy predná brzda pfuj pfuj.Max tak vo dvore pri zaparkovaní.A odklopem,že kvôli brzdeniu som odvtedy ešte nepadol.Ale že vraj na každú sviňu sa varí voda,tak som pre istotu kúpil korytnačku.Také malé plus,kdyby něco... |
Kasza .. vrelo odporucam ... Len Tak: Skola bezpecnej jazdy Pachfurth kvoli tvojmu zdraviu. Lacnejsie je naucit sa brzdit, ako zbierat seba aj masinu v korytnacke ... a este ta opravim, Ty nejazdis .. ty sa vozis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (23.01.2015 22:30) |
zmažem túto tému? šak toto je otras. |
keď už sme tak pekne OT, tak Chester, variant je mužského rodu...a najhorší variant by bol, keby zobral mňa... |
Re: BKSL: oveľa lepšie je predpokladať (nechcem povedať predvídať to môže iba veštec a cestný zákon ) , čo asi spraví iný účastník a už vopred mať pripravené možné varianty úniku veď mozog je počitač ten navýkonnejší tak ho netreba nechávať doma a isť vetrať tú prázdnu dutinu , to sú zvyčajne tí ,čo chodia jazdiť ja sa chodím voziť a v tom je dosť podstatný rozdiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (25.01.2015 17:12) |
demmoo: |
Keby s podobnými názormi prisiel môj syn hoodne spozorniem! |
1. Kto chce čítať až to, čo sa týka témy skočte na cieľovú vlajočku |
ziskop: Na to videu hovorí o krízovom brzdení. |
Ziskop - ono sa to samozrejme dá aj tak, že spojku nevymačkáš, zavreš heft, len ťukneš do zadnej aby si dostal váhu na predok a potom prednou brzdíš čo to dá. nepoužívaš zadnú brzdu, tým pádom máš viac sily pri stisnutí biku nohami, aby si mal volné ruky a čítal, čo robí predok. ked dobre zahamuješ, tak zadnému kolu (aspon u mna) bohate stačí motorová brzda, ktorá má tú výhodu, že sa nezakusne a koleso sa furt točí. on je stunťák, on vie brzdiť tak, že má na zadnom kole 10 deka váhy, jemu motor stačí.. |
ChesterTT - Tam velmi zalezi od toho preco brzdis. Ak ides zastavovat, tak riskovat ze ta mootrka podhodidopredu tym, ze si nechal kvalt, resp nestlacil spojku no neviem neviem. V pripade krizoveho brzdenia kde brzdis co to da a nasledne zatacas .. dajme tomu v pripade zle odhadnutej zakruty alebo nahle objaveneho bordelu na ceste je urcite rozumne nechat tam kvalt a aj spojku nechat na pokoji a spoliehat sa na motor. VEd stejne potrebujes pridat jakmile si schopny zacat zatacat. |
no tak ja mám liter 600. to je trochu iné. no a jasné, že neriskujem skapanie motora, šak počujem kedy otáčky idú k volnobehu a potom podradím, alebo len vymačknem spojku. |
To Ziskop: Upravené 3 krát. Naposledy upravil Carlos (26.01.2015 19:15) |
Keď som začínal na moto /návrat po cca 20-tich rokoch/ tiež som zisťoval čo a ako ohľadom používania zadnej brzdy. Téma je To o ničom. Je toľko špecifických prípadov kedy použiť a kedy nie zadnú brzdu, že sa nedá presne povedať ako ju použiť. A to treba ešte zobrať v úvahu rozdielnosť motoriek. Jediná zmysluplna rada je jazdiť, jazdiť a jazdiť. Treba to skúšať, učiť sa, nie však na verejnej komunikácii. Na SK je dost možnosti učiť sa to niekde mimo. A to ze som to vedel na dakej moto pred pár rokmi, neznamená že na inej to bude fungovať rovnako a aj rovnako to budem vedieť ja sám. Človek sa učí celý život |
ešte by som čabu doplnil, že motorky sú tak rozdielne, že čo by ti jedna dovolila, s tým ťa druhá zabije.. |
Moja realna skusenost, co ma ucili na skole bezpecnej jazdy na ringu, moto maly 650 nahaty bandit: rozlozit brzdnu silu cca 90% predok, 10% zadok. Hovorim o krizovom brzdeni, nie dobrzdovani. Vyspojkovavat, nech motor netlaci. Je to radovy 4V (co vacsina z vas samozrejme vie). Poznamka 1: kazdy jazdec dostaval rady a skusal si krizove brzdenie individualne podla typu moto.Poznamka 2: netyka sa priamo zadnej brzdy, ale mne ta rada velmi pomohla - po krizovej brzde a zastaveni neskladat ihned nohy na zem, tlmice vratia moto o kusok akoby do zadu, takze pockat cca sekundu kym sa moto napruzi spat a potom sa pevne zapriet nohami a zastabilizovat moto definitivne. Vediet to o mesiac skor usetrim si z hanby kabat a oskrety padak |
Caba: |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120128 | Včera: 129496