Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zaujimali by ma vaše nazory, a porovnania tychto dvoch moto. zdaju sa mi podla tech. info dost podobne, takze nejake skusenosti? |
opravujem V- strorm na V - storm Upravené 1 krát. Naposledy upravil david07 (04.04.2008 13:28) |
no kamos ma pegaso, kt. islo slabsie jak moj TA, V- strom je podla mna uplne iny level... |
jazdne vlastnosti, vykon, krutak... |
to duroslav:ktora z nich má čo najširšiu škálu využita? myslim offroad cesta |
oprav si to este raz. |
Najzasadnejsi rozdiel: Pegaso 1 valec, V-Strom 2 valec. Z toho vyplyvajuci iny charakter motora, vibracie, krutiak atd. Offroad je diskutabilny o oboch, zalezi co si pod tym pojmom predstavujes. Ak len polnacky tak v poho u oboch. Pegaso je podla mna skor na bezne jazdenie, na vaznejsiu turistiku V-Strom, ale uz som cital cestopisy aj s Pegasom. |
to dreamer: aj čo sa tyka jazdných vlastností a ovládatelnosti ako si spokojný s V- stormom? napriklad. pri jazde v mestkej premavke? nie je ta moto moc veľká? |
V-Strom je obratna a svizna cica aj v mestskej premavke. Na svoju velkost a vahu az prekvapujuco. Ja mam na nom navesanych kopec doplnkov, takze je tazsi ako v zakladnej vybave, ale vobec to nie je citit na obratnosti, alebo ovladatelnosti. Jazdne vlastnosti su na ceste excelentne, co ocenis najma pri dlhsich vyletoch. Motor je pruzny, taha pekne odspodu, takze ho nemusis vobec vytacat. Pri normalnom jazdeni nejdem nad 5000 otacok, ale motor sa rad necha aj vytocit ak chces trochu sportovejsiu jazdu a este sa mu to aj paci. Pri dialnicnych rychlostiach uz trochu citit jemne vibracie motora, ale nic strasne, je to V-Twin, takze v norme. Do 110 je motor hladky ako satenove pradielko V terene sa uz vaha prejavi a obratnost uz nie je taka uzasna. S dobrymi gumami s nim prejdes sice skoro vsetko, ale najlepsie sa citi na polnych cestach, sotoline a pod. Na tazsi teren tato motka nie je stavana. |
Novsie Pegaso 650 Trail je lepsie do terenu, pretoze ma vypletané kolesa, vyfukové zvody ma tahane vedla motora a ma v serii kryt motora aj ked plastovy a je to lahsia motorka a ma vacsiu svetlu vysku co je v terene dolezite. |
dokonalu motorku este nikto nevyrobil Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.04.2008 19:38) |
Čo si pri porovnaní na dvoch motorkách všimneš je, že zatiaľ čo Pegasík pôsobí dojmom malej šikovnej motorečky ti v protiklade Strom svojim komfortným posedom a obrovským priestorom medzi tebou a budíkmi doslova dojem velkosti zdvojnásobí. Je viac cestovný ako enduro a pegas je viac enduro ako cestovný. Obe sú to ale fajn motorky ak chceš byť kávičkár je jedno ktorú si vyberieš ale ak chceš byť turista kúp si radšej STROMA. |
Mam nove Pegaso Trail a vozil som sa na Strome nevedel som sa rozhodnut tak rozhodlo to naco to potrebujem kedze mam na dlhe cestovanie Renault Espace v ktorom sa vyspim ako v stane a neplatim za noclah tak mi na jazdy do 300 km staci Pegaso |
este naozaj neviem, ale planoval by som ju kupovat až tak na dalšiu sezonu. kawasaki versys ma tiez zaujala, zda sa že ma lepši vykon ako pegaso cena je podobna, vyzor celkom dobry |
versys urcite nie je cestne enduro |
Kawa je good ale enduro to nieje ale v meste obratne to je ale to si radsej kup Pegaso strada v bazare a za dobru cenu |
to bubak: aky je presne rozdiel medzi trailom a stradou?? jazdis na Pegase aj vo dvojici?? Na jednom teste som čital, že vo dvojici motor pri predbiehani až tak nestiha. Tvoj nazor? a este posledna otazka su tam brzdy Brembo?? |
david07: rozdiel medzi trailom a stradou uvidis, ked si pozres fotky oboch motoriek.. strada je vylucne na cestu, 17 palcove hlinikove kolesa atd.. |
Trail je endurko a streda je supermotard |
idem ti vnutit moju moto ako velakrat , ale ked rozmyslas medzi tak rozdielnymi masinami, mam pocit, ze prave TA je niekde medzi... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121534 | Včera: 188070