Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nevie niekto ako často (myslím km) sa na skutri meni variator? |
Ked sa pokazi. Variator nie je spotrebny material. Valceky sa menia tiez, ked su opotrebovane. Niekomu vydrzia 10000, niekomu 30000... |
Remeň varia sa mení tak optimálne po 10 tis., maximálne po 15 tis. km, určite ho treba skontrolovať po tých 10 tis. ako vyzerá. Radšej vymeniť skôr, ako keď sa má roztrhnúť niekde cestou. |
tak tak, meni sa remen a nie variator, remen by mal vydrzat cez 10k km a valceky tiez, podla scootra a sposobu jazdy samozrejme. |
Urcite to je v serv. knihe u mna je to 16.000km, zatial mam povodny aj valceky cca18.500km. Remen sa ti neroztrhne, ale bude presmykovat a na to prides. Das dole kryt variatora a odmeras hrubku remena-jednoduche. |
pytam sa preto, ked by bolo potrebne niečo na variatore menit chcel by som tam dat novy Malossi variator. počul som naň len to najlepšie |
david07: Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (21.03.2008 12:04) |
david07: aj ja som mienil menit na skutri variator. Az na to, ze na scooter fore ma od toho absolutne odhovorili a povedali, ze jedine, co je na tuningovom variatore odlisne a pre mna zaroven uzitocne od originalu, su valceky. Ked mas este dalsi tuning a zavodny skuter, tak samozrejme novy variator nemoze chybat, ale to aj racingove zapalovanie, vyfuk, atd atd atd... |
Leader: |
ibaze skuter je este v zaruke a servisujem ho v org. aprilii servise takže to bude musiet ešte asi počkať. Ten kevlarovy remeň ma aku vyhodu oproti obyč??? |
david07 -> podľa môjho názoru kevlarový by mal byť pevnejší a mal by vydržať hádam aj o tretinu viacej ako štandartný remeň, |
niekde som čital že variator malossi zvyši pružnosť, lepšiu akceleráciu a posunie a top speed o trocha vyššie. niejake skusenosti? |
hrac: Kontrastna pruzina sa meni, ked chces este vacsi ucinok akceleracie. Ale to je (vraj) fakt problem vsetko zladit. Nie je to nutne. |
Ked som sa na to pytal, radili to vseobecne. Avsak mal som uzasneho JinLuna 125ccm |
Leader: |
spravna otazka... Ale odpoved mas uz hore. Ked mas tak ladeny cely skuter: zavodne zapalko, spojka a vsetko okolo toho, tak aj variator ti prida nieco, co by ti bez neho mohlo chybat. Alebo len pre pohodlnych ludi, ktori radsej daju 5k za novy variator, nez experimentovat s valcekmi, kontrastkou a podobne? Neviem, ak to tam chce dat, nech to tam da a popyta sa aj tych chlapcov z brna. Urcite nebudu vsetci tak zazrati do predaja variatora len kvoli peniazom.i |
Leader: |
V tuningovych variatoroch je oproti seriovym dlhsia draha,po ktorej sa pohybuju valceky a tym padom je lepsi (plynulejsi) priebeh krutiaceho momentu a vykonu.Vplyv na maximalnu rychlost je ale minimalny.Ak chces zlepsit akceleraciu,staci ti vymenit original valceky za lahsie.Ak chces zvysit maximalku,pouzi tazsie valceky. |
ťažšími valčekmi ale maximálku nezvýšiš, možno iba nebadateľne... |
Zvysis. Mas nizsie otacky. Kym ma motor silu, tak tahas maximalku hore... Ale samozrejme zhorsis akceleraciu, takze neviem, ci to je stastny krok. Na to je mozno vymena tej kontrastky? |
leader: nieje pravda čo hovoríš. Valčeky ťa pustia len po kraj variátora. Keď dáš moc ťažké, tak na okraj ich výkon motora ani nemusí dostať, tým pádom sa maximálka nie zvýši, ale zníži lebo nevytlačia remeň až na samý kraj remenice |
Ma to logiku co hovoris... tak neviem... Asi je to individualne... |
troxu lahsie valceky a troxu tvrdsie spojkove pruzinky.mal by si pocitit zmenu a este mrknut na teleso varia ci tam nieje este nejaky naliatok,alebo podlozky.tie prehodit k matici varia.nevyhadzovat.viac na scooter_tuning.sk a inyx forax.az das dole kryt varia tak nastartuj na hlavnom stojane ,vytni tomu plny knedlik a mrkaj kam ti az vylezie remen.aj toto mozes vylepsit dlhsim remenom ak povodny ma velku rezervu.tak nex ti to jazdi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil focus (21.03.2008 21:59) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 98063 | Včera: 124524