Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
CAWTE TAKZE CHCEL BY SOM SA SPITAK CO VSETKO TREBA POMENIT NA MX KED CHCHCEM ZNEJ UROBIT ASPON POLOVICNU FMX DIK |
zarad za jedna, rozbehni sa na nejaky skok plny plyn, ako budes vo vzduchu sa pusti, po dopade sa z tvojej mx stane fmx a ty pri troche stastia skoncis na jednotke intenzivnej starostlivosti. |
No tak mohol by si zacat kvalitnesim a drsnejsim potahom sedadla.pre uchitenia...nebolo by na skodu aj tlmice trosku inac zostelovat...a tak... ale tam ide hlavne o to ako jazdis ne ci mas upravy na moto.... |
svoju predaj a kup fmx :DD a ked prerobys tu tvoju ta cem vydiett foto potom pls |
Raz som na Discovery pozeral ako prerabali novu seriovu Hondu CR 125 na FMX ... A najskor je komplet celu rozobrali a vymenili zadny tlmic aj predne tlmice . Potom si dali vyrobit specialny zosilneny uchyt na tie tlmice (neviem presne ako sa to vola ale v tom mieste pri riditkach kde su uchytene tie teleskopy na dvoch miestach pridali este jeden uchyt na zosilnenie , snad som to napisal aspon trochu zrozumitelne). No a dalsiu upravu co robili bolo to ze pod sedackou na tych plastoch vyrezali otvory a spravili tam uchyty aby sa dali robit rozne triky pomocou nich . Dalej odstranili tu prepazku na riditkach pretoze ta taktiez prekazala pri urcitych trikoch . A este upravili stupacky tak ze ich rozsirili a na spodnu stranu stupaciek navarili take zubky aby sa mohol jazdec zachytit topankami o spodok stupaciek a aby mu tak ta motorka nahodou nejakym sposobom neusla vo vzduchu ... To bolo asi tak vsetko co sa tykalo uprav. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RusttY (14.03.2008 21:34) |
Hej hej presne toto som myslel ... tak namiesto dvoch tam dali 3 a vsetky 3 boli uchytene tromi srobmi na kazdej strane , nie ako na tom obrazku iba dvomi. |
Polovicnu???? no skus najskor nejaké menšie skoky na mx dráhe a postupne to zvačšuj, na skákanie extra úpravy nepotrebuješ, daj si tak max. pritvrdit tlmiče aby ta to nevysypalo ked dopadneš. Inaq úpravy, začni tým že si vyrežeš úchyty na bočných plastoch pod sedankou ktoré slúžia na uchytenie pri trikoch ako napr. seat grab, je dobré znížiť sedanku, v resp. trošku ju vykuchať aby bolo sedlo nižšie tak vyber výplň. ďalšou dobrou vecou sú bezhrazdové "rajdy" aby ti nezavadzali pri trikoch ako heelclicker, zospodu si pripevni sklenný papier (šmirgeľ) aby sa ti to nešmýkalo ak robíš cliff hanger , ďalej sa skracuje zadný a predný blatník asi tak všetko no ale na začiatok ti stačí skúšať skoky , trénovať, trénovať a trénovať a triky skúšaj až keď si budeš istejší a budeš mať odhad držím palce |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21954 | Včera: 223755