Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pretoze v diskusii Len Tak: Kam z konopi? to bol off topic, mozeme pokracovat tu. |
a aka je otazka??? |
Ja mám remeň,tým pádom je remeň to najlepšie čo mám Copy,takto si si to predstavoval?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lehy (07.01.2008 16:33) |
a ja mam remen, ale zatial len v nohaviciach |
podla mna by som povedal asi takto: kardan-spolahlivy,bezudrzbovy |
Predtým som mal kardan,vtedy bol kardan najlepší a ešte predtým reťaz,vtedy vyhrávala reťaz... |
nechápu na co se ptá autor této témy ? Na reakce na moto ? Údržbu ? Ztráty v sekundárním převodu ? Poruchovost ? Co kdo má ? Copy - upřesni vo co go |
ked som to spravne pochopil, tak predtym bola najvacsia dilema, ci podtrhnutie moto do starny sposobuje kardan, alebo pozdlzne ulozena klukovka |
Wing: udrzbovost neriesme - kardan vymysleli prave preto, aby sa turisti nemuseli babrat s mazanim retaze (aj ked existuju aj zapuzdrene retaze - co mal aj Simson napriklad - tam neposobi vplyv zvonka ako voda a prach, a takisto neprska mazivo na cestu a moto). |
remen ma asi najkonfortnejsie jazdne vlastnosti pretoze zarucuje svojou pruznostou iste tlmenie razov ale zase znesie najmensie namahanie. retaz je najpouzivanejsia a je to taky zlaty stred. kadran je tazky jak krava oproti predxadzajucim dvom ale zase je v podstate bezudrzbovy. co sa tyka vplyvu na tahanie do strany myslim ze vsetky 3 nahony maju rovnaky vplyv a to ziadny... tot moj nazor... samozrejme ze kazdy sposob prenosu energie je vhodny na iny typ moto proste kardan by som na SS ale je zase vhodny na turistiku napr... |
jeden příspěvek jsem právě dopsal do púvodní témy já kokoD Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (07.01.2008 17:11) |
kardan: |
remen je najvhodnejsi, nesposobi az take velke rany ako retaz a kardan, ale ani varecha nie je zla... Ja budem bit deti remenom... |
hmm:D sry ze mimo...ale ako funguje kardan?...na moto som ho este nevidel |
Vadim, ja som tam ten variator do nadpisu nedaval schvalne - vies ze sa mi pod zadkom, teda v zadnej kyvke netoci remen variatora? |
Rogid: copy© |
Vadim: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mishko (07.01.2008 18:35) |
Budem citovat Vadima z davnejsej diskusie: Najlepsie je mat kardan pod remenom! |
...a odkaz pre Vidiho: Deti je najlepšie biť reťazou! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.01.2008 18:57) |
Wing: ty by si mal povedat co pouziva tatko vadko doma (ved kardan musii nekrestansky boliet).... |
mna by zaujimalo preco su uz retaze neni zapuzdrene a preco sa nepouziva aj kvapalinovy prevod toto su otazky co? |
Klide - Táta doma používá zásadně racingový klystýr,/ má pevné zásady po mě, synovi / neboť jej neustále trápí problémy s vyměšováním, vždyť vidíš sám. Klystýr , to je taková netuctová modrá tyčka, silák, a pořád si jí někam zastrkává a říká že, ze zdravotních dúvodú ale vždy u toho divně slintá. Ale máma se vždy mračí, protože tu tyčku nám pak povaluje po použití v kuchyni, na lince vedle ruční vyvažovačky od tetovače Sama, co jí ten somrák co u Táty zbírá na zemi šrot, tam zapoměl. |
Vadim: no co, vies co vozim pod zadkom ja? Ani kardan, ani remen, ani retaz ani variator |
Ja by som položil otázku takto: Pre koľko % motorkárov by vyhovoval ten ktorý prevod? Ja mám na TA reťaz, ale keby mal kardan, pre mňa by to bolo úplne vyhovujúce. Málo % motorkárov si kupuje motorku podľa spôsobu prevodu. Rozhodujú iné faktory /financie, dostupnosť, výška motorky, značka, kubatúra a pod./ |
copy zeby pat gulatych zubatych hovnickov ktori sa drzia za prsty a tak prenasaju silu z motora na zadne koleso? |
raptor: bingooo |
copy - to je synovi na 2 věci. On má 1150 a Ty mu posíláš 1200 . Co s tím ? |
jezisko donesie ked bude posluchat tak predpriiprava.... |
copy nechcem machrit ale ja som si na mojej prvej 1150 vymenil olej v kardane bez navodu a uplne intuitivne Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.01.2008 20:43) |
> kardan v nohaviciach a sedieť na remeni s reťazou na krku |
raptor: nuz chapem....1150 sa aj mne osobne paci viac...to bolo o tom ako si predstavujem, ze myslel..ty vyzeras byt spokojny, ze sadlo... |
copy-to je strasne tolko zubov jak reklama na celuste 7 a ten navod hotova ekologicka katastrofa |
Klide- já jsem si chujádu 1150 objednal taky. 1200 nechci, i kdyby mi jí táta koupil za vízo, což ale nehrozí ani omylem , jak jistě víš, tehdy múžu pouze otevřít ten domácí čokopribináček. gw šita mám, tak již jen óber šit 1150 a mám kompletní zbírku chujádin . Nemáš Ural? |
wing...tak to maaam skoda, ze len na mape....mne sa paci boxer najviac tam ale zevraj niektoryy nepiaznivci tvrdia, ze je netypicky nemeckyyy asi tam chyba modraa tycka.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil klid (07.01.2008 21:07) |
Reťaz má ešte jedno +. Môžeš si meniť prevod podľa toho kde jazdíš.Kratší do terénu u mňa 15 a 16 zubové sek.koliesko a 18 zubové na cestovanie prevažne po dialnici -nižšie otáčky nižšia spotreba.Prednosťou kardanu je že nemusíš platiť ťažké prachy za novú reťazovú sadu. |
raptor: jaj taak, ja som zabudol ze mas 1150. to mas teda este ten stary paralever, kde je ta vzpera zospodu. mal som ti radsej poslat tuning paraleveru I.? |
ludia dakujem...na moto som si to nevedel predstavit....:P |
Wing-u , tu máš niečo , aby si tú zbierku mal komplet . Dokonca boxer . Dve muchy jednou ranou . |
Francuz > nechcem byť zlý , ale mne sa zdá dobre , asi myslel prim. |
Francuz je to správne ,to je predné sekundárne .Mýliš si to z rozetou v zadu. |
kua brazeli díky kámo ! Pošlu Ti za to jako projev mé neskonalé oddanosti , svou foto v plavkách. To si mě teď zachránil ! Je to pecka, jdu do toho, alespoň ušetřím za 2-vě další šitmoto a múžu si to odložit jako startovné na příští Dakar který nebude, ale Hergi mě dnes informoval že múžu jet zadara jako všichni soudruzi , a tak si šetřím do prasátka nahovno. No jo, ale co s tou 1150 co mi přijde ? Do zběru ? Co myslíš ? Mám nabídku na výměnu za nějaký triumph / asi moped či co, neznám /, ale kdo by takovej šunt chtěl, no né ? Asi ji vyhodím, anebo dám Vadimovým somrákúm co u něj zbíraj brigádně železo - budou mít na čúčo, lepší než vyměnit za trijumpf , co myslíš ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (07.01.2008 22:16) |
francuz kedze ty si retaz videl naposledy v ako dieta na vylete na dunaji je ti odpustene |
a ja som cital, ze napln v kardane na novych BMW je dozivotna... som nevedel, ze maju BMW taku malu zivotnost, alebo to dozil predchadzajuci majitel? |
TO : vidicon - |
mylis sa raptor neni to ani mesiac čo mi francuz reťaz menil |
Rmacko: ale ten navod, co sem dal Copy, je pre nove BMW... |
raptor bohuzial nemam |
Každý prípevok je dobrý , nuž ... body sú body .(raptor-ko) |
Kardán - výhoda na turistiku, dlhé štreky (nemusíš so sebou /za normálnych okolností/ brať náhradný ani ho mazať, resp. namontovať mazacie zariadenie). Rovnako výhoda pre starších pánov, revmatikov, vozíčkarov a obdobných, ktorým už robí vážne problémy sa zohnúť a reťaz namazať/došponovať |
Viete preco povodne BMW boxery (R80GS, R100 atd., ktore mali vzadu Monolever) volaju Gummikuh - gumova krava? |
Copy, práve kvôli tomu zdvíhaniu, je to z nejakého testu tuším R80-tky, ke´d niekto poznamenal, že je to ako ísť na gumenej krave |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8948 | Včera: 191462