Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

Porovnanie priebehu vykonu motokrosovych masin - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPorovnanie priebehu vykonu motokrosovych masin - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
04.01.2008 9:43

Re: Porovnanie priebehu vykonu motokrosovych masin

JaPetko: lebo pri motokrose ide o techniku jazdy a nie o vykon.


03.01.2008 16:13

Re: Porovnanie priebehu vykonu motokrosovych masin

Jano
 Bahniak 

Ikona

Ja by som mal otazku, preco vlastne vyrobcovia u tychto strojov neudavaju vykon? Vazne som vysvetlenie k tomuto este nikde nenasiel :-}


03.01.2008 15:49

Re: Porovnanie priebehu vykonu motokrosovych masin

DucatiST4s
 Bahniak 

Ikona

Koncom mesiaca, alebo začiatkom februára nahodím článok k týmto veciam. Bohužiaľ nemám čas ani na svoju stránku (nahodiť enduro a cross grafy), ...tak si pozrite aspoň cestné motocykle.

hdpe.qsolution.sk/?i=ducati&e=Ducati%20Monster%20S4RS%2...
hdpe.qsolution.sk/?i=honda&e=CBR%201000RR%2006-07
hdpe.qsolution.sk/?i=suzuki&e=GSXR%20750%2006-07

Je tam asi 80% motocyklov. Len si treba vybrať!!! ;-)

PALI


03.01.2008 15:31

Re: Porovnanie priebehu vykonu motokrosovych masin

Tu je napriklad KTM SX-F 250 model 2006:
Pozri obrázok


03.01.2008 15:26

Porovnanie priebehu vykonu motokrosovych masin

Chcel by som zarypnut do tejto casto omielanej temy - "kolko to ma koni". Bude to hlavne o motokrosovych masinach, tak to berte z toho pohladu.

- slusni vyrobcovia vykon a krutak neuvadzaju

- "neslusni" vyrobcovia vykon a krutak uvadzaju, ale casto je vzdialeny od reality aj 10 HP - to co uvadzaju je asi vykon na kluke a nie na kolese...

- vacsinu rozumnych ludi zaujima viac PRIEBEH vykonu ako maximalny vykon

- meranie na meracej "brzde" je hotova alchymia, pri zlom nastaveni ukaze aj +/- 10%, podla nalady obsluhy

- max. vykon je ovplyvneny aj teplotou, relativnou vzdusnou vlhkostou a atmosferickym tlakom/nadmorskou vyskou

- na internete sa daju lahsie najst porovnania seriovy vyfuk versus ladeny - nas zaujma hlavne ten seriovy

- najlepsie je porovnavat vysledky z rovnakej brzdy co najskor po sebe (vylucime zmenu atm. tlaku, teploty a tlaku) - casto nerealne


Pekne spracovane vysledky su na stranke www.billspipes.com/tech_tips/dynos/dyno.html

Kludne tu pridavajte grafy co najdete na nete, ale skuste sa vyhnut debilitam typu "honda je honda" alebo "japonec je japonec" - rozumnych ludi to velmi nezaujima.

Moderator by to mohol dat ze "dolezite"



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 219372 | Včera: 120087