Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Ako na street? - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAko na street? - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
16.12.2007 10:04

Ako na street?

Pedro26
 Jogurťák 

Ikona

Všetkých zdravim,mam honda NSR a chcel by som ju dat na street .Mam nejaku skusenost s prerabanim,ale chcel by som sa opytat,ze kolko ma to asi bude stat, na co by som nemal zabudnut a tak.Dik


16.12.2007 10:34

Re: Ako na street?

boriso666
 Kávičkár 

Ikona

Nic v zlom ale najprv zmen motorku za nieco vhodnejsie na street...


16.12.2007 11:12

Re: Ako na street?

Marcos5
 Bahniak 

Ikona

suhlasim z boriso666 :-~


16.12.2007 11:26

Re: Ako na street?

Pedro26
 Jogurťák 

Ikona

Ani by som to nemenil,ale nemam kapoty, mam tam iba take stare svetielko, takze to takto nechat nechcem kapiš?Preto sa pytam a co mas proti mojej motorke?


16.12.2007 11:36

Re: Ako na street?

Itali
 Kávičkár 

Ikona

Na streetfighters sa pouzivaju trosku vacsie masiny ako je 125-ka preto sa to chalanom nezda, ale ak chces, tak skus nejaku masku s bodovkami(u nemcov frcia vselijake lebky a pod.), dalej daj prestriekat motor, vylestit ram a kola na nadrz strekni nejaky cool motiv, poladit vyfuk a hlavne si tam kup piest od wiseca 8-) . Nezabudni na mini blinkre, zrkadla dole, NOS a hlavne sa na tom nechodi v riflach a teniskach bez prilby... :-P


16.12.2007 11:57

Re: Ako na street?

Pedro26
 Jogurťák 

Ikona

Dik Italy,aspon jeden dal nejaku radu,dik,no s tym NOS to bude problem :-~ ,a v riflich a teniskach nejazdim, a bez prilby nevyjedem ani z garaze ;-)


16.12.2007 12:22

Re: Ako na street?

boriso666
 Kávičkár 

Ikona

Pedro26: Ja proti NSR absolutne nic nemam su to super masiny.... ale mal som 125ccm 2T a myslim,ze to niesu motorky,respektive motory na stuntriding.
A hlavne si nenapisal ci chces jazdit street alebo jazdit na streete... a to je velky rozdiel....


16.12.2007 12:44

Re: Ako na street?

Itali
 Kávičkár 

Ikona

boriso dobre vravis....


16.12.2007 12:47

Re: Ako na street?

Pedro26
 Jogurťák 

Ikona

boriso666:Jasne, ale ja som to myslel tak ,ze preco nemozu byt street fightre aj 125?Nieje nikde napisane ze street musi ist cez 200za hodinu, a musi to byt min.600ccm?Ked sa to niekomu paci, preco si to tak neda?A je trochu rozdiel medzi street a medzi stuntridingom,stuntriding su motorke robene tak, aby co najviac vydrzali,no neviem to presne definovat, mozu to byt aj kapotovane supersporty upravene na stunt, ne?Pod pojmomo street si skor predstavujem skor nahac a take neco.


16.12.2007 13:16

Re: Ako na street?

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Pedro, NSR je vysokootáčková športová mašinka s malým krútiacim momentom v nízkych a stredných otáčkach. A to je ten dôvod, prečo sa na street nehodí. Ak Ťa láka iba street dizajn, tak je to O.K., ale ak by si pomýšľal aj na nejaké kúsky ako wheelie a pod., tak na to je vhodná oveľa vyššia kubatúra, ktorá má prirodzene vysoký krútiaci moment aj v nízkych otáčkach. Stuntrideri málokedy dvíhajú moto na zadné cez spojku. S takým malým objemom a vysokootáčkovým režimom motora,ako máš Ty, by to inak asi nešlo.

Inak pozri si Cagivu Raptor 125 alebo Derbi Nude GPR 125. To sú také milé street 125-ky. Možno Ťa ten dizajn osloví a vylaminuješ si niečo podobné.


16.12.2007 13:36

Re: Ako na street?

JARCI
 Čoprák 

Ikona

neviem ci som to dobre pochopil...ale on chce s toho mat nahaca...ziadne kusky na tom nechce robit. ma motorku bez kapotaze tak ked tam uz niesu, tak chce aby aspon volako pekne vyzerala... takze nechapem co to ma spolocne s vykonom a krutiacim momentom 8-)


snad som to dobre pochopil :-}


16.12.2007 13:53

Re: Ako na street?

DNS5
 Jogurťák 

Ikona

tu mas nieco na inspiraciu www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=124526


16.12.2007 13:59

Re: Ako na street?

Pedro26
 Jogurťák 

Ikona

JARCI:Pochopil si to uplne spravne, ja stoho chcem mat iba street ne robit whelie a podobne veci, ja som nikdy nepovedal ze toto na tom chcem robit
DNS5:Dik, poyeral som na to, a pouvazujem


16.12.2007 14:01

Re: Ako na street?

chooki
 Edvenčr 

Ikona

pani, tak tak...streetfighter neznamena stunturiding...to len u nas sa vdaka neznalosti to zacalo pliest a kopec typkov co davaju jawy na zadne si myslia o sebe, ze su stritaci...
streetfigher znamena styl uprav motoriek, ktory sa jasne ze hodi na silnejsie moto ale ani nsr 125 nemusi byt skareda ako pekny stritacik, najma preto, ze u nas sa starsie biky dost predavaju bez kapot budikov a podobne...
takze ja poradim pozriet si nemecke stranky, kludne zacni fighter.de a dostanes sa dalej, alebo cez google..
co sa mna tyka, tak rovne rajky, to je jasne, nejaka predna maska, len nie preboha acerbis alebo ufo ako ma 99% shitov u nas, zdvihnut vyfok, polestit kola, nejaky zaujimavy lak, zdvihnut zadok, idealne pouzit nejake jednosedlo, nejaku laminatovu repliku zadku, mini svetla, smerovky, spetaciky, maly drziak spz, bez zasterky...proste vizualne tu motorku odlahcit...toto su take zakladne veci...popozera po nete a inspiruj sa :-) drzim palce


16.12.2007 14:05

Re: Ako na street?

Pedro26
 Jogurťák 

Ikona

chooki:Dik za radu, teraz cez zimu sa do toho chcem pustit dufam ze mi to vyjde a ze nic nepokazim


16.12.2007 14:25

Re: Ako na street?

chooki
 Edvenčr 

Ikona

nemas za co...inac ta stranka je www.fighters-magazin.de...uz som to zabudol...


16.12.2007 16:02

Re: Ako na street?

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

chooki,
myslím, že by si asi narazil na problém, keby si chcel ostro vydefinovať, čo je street a čo je stunt. Veď si pozri na čom jazdia stuntrideri a porovnaj to zo streetfightermi. Nenájdeš tam rozdiel. V skutočnosti, čo to je streetfighting? Vzniklo to pravdepodobne v amerike a boli to pouličné súboje asi len v priamom smere. Takže prvý a možno jediný naozajstný streetfighter je podľa mňa Yamaha V-max, pretože tá bola presne na to skonštruovaná. Následne sa pouličný "výrastkovia" (berte s rezervou) začali predvádzať aj v šikovnosti a motorky sa začali skracovať a odľahčovať , aby boli čo najmanévrovateľnejšie (strašné slovo). Jedno sedlo stačilo a chvost sa skrátil a vyhol nahor, aby pri wheelie neškrtal o zem. Veľké rflektory? Na čo? Stačí malá maska s malými svetielkami. Takže ....??

Ver mi, chooki, Stunt so streetom majú toho spoločného veľmi veľa, až by som povedal, že je to v podstate to isté.

No a Pedro, veď Ti vravím, ak chceš, aby to tak iba vyzeralo, tak je to úplne v poriadku. Nerozumiem, prečo sa ale potom pýtaš na rady, lebo nejaké masky, štíty, kryty, blinkre a iné doplnky si predsa vyberieš podľa svojho vkusu a nie podľa niekoho iného. Malo by to predsa prezentovať Teba.


16.12.2007 16:41

Re: Ako na street?

Driver67
 Turista 

Ikona

tento user (vreto) ma v profile celkom peknu nsr.. velmi podobnu tej mojej.. :-D


16.12.2007 20:07

Re: Ako na street?

Hospoder
 Jogurťák 

divo nesúhlasím s tebou. Ako vraví chooki, medzi stunt ridingom a streetfighterom je rozdiel. Streetfighter je štýl motorky ako je napríklad superšport, cross a tak. Streetfightre sú typické v tom že sú zbavené kapotáže a majú dvihnuté zadky, potom maska a tak... - nech to vyzerá čo najhrozivejšie a nech to má pekne hlasný zvuk. Na streetfighter zrazoch max pália gumy, no niesu to stunt ridery(kaskadéri) - Skrátka sa im páči ten štýl moto. U motorkách upravených na stunt ide hlavne o to aby sa na nich dalo robiť čo najviac trikov. Ale inak vzhľadom je to dosť podobné.


16.12.2007 20:24

Re: Ako na street?

boriso666
 Kávičkár 

Ikona

DriverMaster: Nechapem,ze co sa ti na tej NSR paci... To je "Street" tipu zjebxl som sa a nemam na opravu tak tam svacnem masku za par stovak a mam streeta... :-~


16.12.2007 21:23

Re: Ako na street?

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Nuž, Hospoder,
Rozdiel medzi streetovou motorkou a stuntovou bude najskôr iba horčíkový rámik na chvoste stuntu, aby iskry boli poriadne. SpeedTriple od Triumphu je streetfighter a veľmi obľúbená motorka na stunt. To isté 9-tkový Hornet. To isté odkapotovaná a zozadu nakopnutá GSX-R1100. Atď.... Môžeš si vyberať medzi nimi koľko len chceš. Tie motorky sú z jedného vreca. Je jasné, že na stunt sú určite ešte trochu vystužené, ale dizajnovo je to v globále takmer rovnaké. Inak pálenie gumy v stoji na stupačkách je možno slabý, ale tiež stunt.


16.12.2007 23:27

Re: Ako na street?

kalimero
 Kávičkár 

a este mi vysvetlite,aky je rozdie medzi dvoma chlapikmi,ked jeden ma na bunde napisane STREETFIGHTER a ten druhy STUNTRIDER :-P


17.12.2007 8:50

Re: Ako na street?

Hospoder
 Jogurťák 

Na Slovenksu ked sa povie streetfighter, tak si 80% mýslí že je to chlapík čo jazdí po zadnom a tak, no v skutočnosti je to typ motorky. A na streetfighteroch sa jazí stunt riding.
Takže:
Streetfighter - typm motorky (v preklade "pouličný útočník")
Stuntrider - je kaskadér na moto ( Stuntrider jazdí väčšinov na streetfigtri)
:-P


17.12.2007 8:58

Re: Ako na street?

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

ja mam na bunde napis Streetfighter :-))) ale kusky nestvaram ;-) teda väčšinou :-D
hospoder- streetfighter - pouličný bojovník :-)


17.12.2007 20:00

Re: Ako na street?

Pygo41
 Kávičkár 

Ikona

môj pohlad na vec: streetfighter - štýl,pri ktorom sa upravujú motorky,hlavne superšporty a naháče na extrémnu jazdu. Skrátka niečo ako custom bikes - ibaže športovejšie
stuntriding - kaskadérska jazda na motorke,a to nielen na streetfightri ...


18.12.2007 10:58

Re: Ako na street?

Hospoder
 Jogurťák 

Pygo41 súhlas


18.12.2007 20:40

Re: Ako na street?

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Chalani,
neviem, či Vám neuniká základný fakt. Myslíte si, že najprv vznikol typ motocyklov streetfighter alebo sa začali skupiny motocyklistov zaoberať pouličným bojovaním? Je viac ako isté, že STREETFIGHTING tu bol skôr ako originálne typy motocyklov tejto triedy, takže z toho jasne vyplýva, že streetfightery-ľudia vymysleli tento štýl motoriek. A ako vlastne týto streetfighteri-ľudia bojovali na ulici. Myslíte, že to bolo iba gumovanie na mieste? Určite nie. Boli to preteky po uliciach, preteky, kto ďalej zájde na zadnom či na prednom kolese, alebo všelijaké iné šikovnosti. Keďže na čoproch alebo čistých klasikách sa tieto kúsky robia ťažko, začali si streetfighteri-pionieri upravovať najprv staršie superšporty (určite najobľúbenejší model bol GSX-R1100) až do doby, kým výrobcovia nezačali reflektovať na záujmy týchto bikerov. Originálne streetfightery sú takmer do jedného motorky len s máličko dlhším rázvorom ako superšporty, takže ešte stále vynikajúco ovládateľné a vybavené motormi zo superšportov.
Takže sčítané, podčiarknuté - Stuntriding je v skutočnosti priamy potomok streetfightingu, a svoje meno dostal ako samostatná disciplína, pretože sa už nevykonáva na ulici v takej miere ako predtým. Nech to chce ktokoľvek a akokoľvek od seba separovať, tak to jednoducho nie je možné.

Pedro sa pýtal na štýl motorky streetfighter. Je to super štýl, aj mne sa páči. Automaticky to však väčšine ľudí zavedie myšlienku na jazdu po zadnom a pod., a medzi človekom-streetfighterom a človekom-stuntriderom je len ten rozdiel, že jeden to robí na ulici a ten druhý presne to isté napr. na letisku alebo na inom vhodnom mieste pred divákmi.


18.12.2007 23:53

Re: Ako na street?

chooki
 Edvenčr 

Ikona

Zdravim pani...no myslim, ze sa dost uberame stylom "prva bola sliepka alebo prve bolo vajce"..otazka je ci chceme zistovat historiu slova streetfighter, alebo samotnych bikov alebo stuntridingu ako sportovej discipliny...mna tieto veci dost zaujimavu a kupujem nemecky casak fighter a na nete o tom dost citam a snazim sa inspirovat aj pri mojej motorke gsxr 1100 alebo brachovej fzr 1000....
Ale k veci...co a ako vznikol styl streetfighter sa neda povedat...odjakziva manici na bikoch si zazavodili....ale tak co som ja cital a podobne, tak termin street sa zacina pouzivat v US v 50-60 rokoch, tusim ako "backstreet" ked ocesane sportstery a anglicke biky zavodili neleglane na okrajovych cestach miest...(mozno aj z tohto vychadzali choppre).
V UK to bol zase styl cafe racer, kde sierove biky boli zbavene zbytocnosti, nizke rajdy, lepsie brzdy atd... a tiez sa zavodilo z podniku do podniku = cafe racer...
V 70tych-zaciakom 80tych rokoch s prichodom silnych bikov z japonska ozivaju klasicki upravcovia ako egli, rickmman, bakker, moko, bimota, harris, spondon atd.. a vyladuju motory do extremov (Svajciar Fritz Egli vyrabal v r. 1978 najsilnejsi seriovy bike na svete s motorom zo Z1000 a s turbom s 300 PS a max. cez 300 kmh..) a stavaju okolo motorov vlastne ramy (zvacsa priestorove rurkove konstrukcie)...cize po technickej a vizualnej stranke sa tieto biky stavaju skvostami a majitelia si radsej kapoty ani nedaju...samozrejme vpredu su dve okruhle sveta...mozno vychadzajuc zo serialu vytrvalostnych zavodov (legendarne Bol d’or) kde sa pouzivali dve svetla...proste symbolom superbiku 80tych rokov boli 2 okruhle svetla...do tohto prichadzaju stroje ako gsxr 1100, fzr 1000, gpz 900-1000rx no a proste zacinaju sa ukazovat stale viac a viac biky bez kapot...jazda po zadnom a gumovacky patri k tomu ako ked clovek dycha...s bikom nad 100-120 PS a s publikom okolo stojacim len totalny ignorant neda na zadne...to sa vlastne na takom biku ani neda...takze pointa je co najnizsia hmotnost, najvyssi vykon, a vzhlad ktory ukazuje silu (preto musi byt vidiet motor, ram atd) Tieto atributy v dobach koniec 80-zac. 90tych splnala najviac gsxr 1100, a neznicitelny motor, takze preto taka obluba...tak je to zavodna konstrukcia, spominane bol'd or, tak je to vidiet...
A ako to uz byva, tak postupne sa z toho utvorila vlastna kategoria bikov, najma v nemecku dost sprofesionalizovana scena so specialistami ako Hesa, Big Bike, Bimbos fighter a pod...Bol som v obchode Big bike v Mnichove a poviem stat tam vedla tej oranzovej GSXR 1100s ramom Moko (otvoreny ram, 1 rura), s turbom, kolo 200/50-17, urcite ju poznate z netu, proste zazitok...v takom UK , pretoze anglani su stari lakomci je dost bezne uz od prichodu prvych kapotovanych bikov mat stritakov byvale buracky , lebo su lakomi kupit kapoty...prvy krat termin STREETFIGHTER pouzili zakladatelia casaku s tymto nazvom v UK zo zaciatku 90tych rokov...vtedy sa to aj dost spopularizovalo a zacali sa tiez robit sutaze v stnturidingu (wheelie, stoppie, gumovacky), meno Gary Rothwell pozname...to boli casy ked jazdili po zadnom daleko cez 200 kmh, nie ako dnes, ked je to stale viac viac akrobacia na mieste..(mne osobne to uz az tak neberie)...
Taki nemci si zase stavaju masochisticky uchylacke stroje a riesia si zrazy kde najebani gumuju do nemoty (staci pozriet youtube ako odradi na 6ku, stale gumuje, popritom striela do vyfuku a toci uz prazdny rafik...). Alebo amici zdegenerovani peniazmi nicia nove biky na parkoviskach, to je cisty stuntridung...streetaka motorku som z US este tusim nevidel...
To co robia velki vyrobocovia ako streetaky nekomentujem, to je uplne mimo...cista komercia.
U nas je situacia asi taka, ze je to v mode kvoli tomu, ze nemame pri nasich platoch na kapoty, ja nepoznam nikoho ineho kto dobrovolna da kapoty do kuta a robi strita (okrem mna :-)...ale tak pekny strit sa da spravit relativne lacno a efektne ... ale dobre streety su v CR, v nemecku, aj ked prehnane, v madarsku a celkovo v zap. europe...u nas sa ich tiez zopar najde...
Takze aby som to zhrnul - Streetfigher - co najvyssi vykon, najnizsia hmotnost, ukazat motor a konstrukciu motora, minimalizovanie zbytocnosti...jazda po zadnom a ine paradicky patri k tomu automaticky...
Stuntriding - kategoria, ktora vychadza zo stylu streetfighter ale tak v polke 90 tych rokov sa uplne odclenila a teraz je to uz uplne nieco samostatne...
PS. vsetky info, nazvy si mozete lahko na nete preverit, wikipedia, google...pozriet si biky...
Ja som sa s tymto terminom stretol v polovici 90tych rokov, ked som si mohol uz sam kupovat aj drahsie casaky :-)
PS II. chystam sa uz dlhu dobu na temu historia streetfighters napisat sem clanok s foto, videami ale zial nestiham...majte sa.

Co sa tyka NSR 125 ako street, s prizmurenim oboch oci si myslim ze to moze byt...na zaciatok :-) treba to brat cele menej vazne...


19.12.2007 8:20

Re: Ako na street?

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

jj cafe racer-y to všetko začali :-)


19.12.2007 9:46

Re: Ako na street?

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Chooki,
som rád, že svojimi overiteľnými informáciami potvrdzuješ to, čo som napísal. 8-) Streetfighter je skutočne super štýl motorky a teraz sa už budem asi menej obávať urobiť niečo s mojou R1, ktorej inak nič nie je, ale je to super základ. Neboj sa, Chooki, možno si bol prvý, ktorý kapoty odložil z nehavarovanej motorky ;-) , ale sám nie si, lebo moja je už tiež vyzlečená a ja kreslím o stošesť aby som nejakému zámočníkovi vopchal do ruky výkres s nejakými drobnosťami, bez ktorých by to nešlo.

Inak skúste sa pozrieť na schusters-bike.de/html/evil_relikt.html Je to síce poriadne ťažká kanonáda, ale myslím, že to už stojí za to.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (19.12.2007 9:46)


19.12.2007 18:05

Re: Ako na street?

Pygo41
 Kávičkár 

Ikona

chooki - ďakujem za skvelý príspevok, dozvedel som sa veľa nového. A teším sa na ten slúbený článok. 8-)


20.12.2007 17:56

Re: Ako na street?

Pygo41
 Kávičkár 

Ikona

tu je foto streeta z NSR Pozri obrázok


20.12.2007 18:13

Re: Ako na street?

Hospoder
 Jogurťák 

Streetfighters:

Video: www.youtube.com/watch?v=mok4Hs-J6us&feature=related
.
.
.
.
.
Stuntriding:

Video: www.youtube.com/watch?v=Iw34LVNLzL8&feature=related

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hospoder (20.12.2007 18:13)


23.12.2007 23:19

Re: Ako na street?

chooki
 Edvenčr 

Ikona

tento stritak som spominal, je to stavba z roku 1998, propagacna stavba fy Big Bike, ram Moko, vykon 220-300 PS podla tlaku turba...takto si predstavujem klasicky stritak

Pozri obrázok



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 185925 | Včera: 197633