Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
www.autofun.cz/motorky/novinky/kawasaki-zx-10r-ninja-20... |
...chlapi ospravedlnte ma,ja si tam stale predstavujem blato a horu .Vyhladene teda pekne,za zvezenie by som slusne podakoval... |
ano quad tak ako ma tej mojej... 172 pisanych 177 nameranych |
nerd...a je aj zelensia?...nuz gratulujem jedine co posobilo blbo v civilnej verzii ...tie nadory v podobe smeroviem posobili, ze chalani museli byt zhuleny prepacte kreativny ked to kreslily ale cislo je to pekne a vyfuk(seriovka by leeeetela hodne dalaleeko)....starsie viac lahodia oku....nuz ja som s tych co maju este problem vyuzit omnoho menej takze cislo pekne ale ty sa urcite budes vytesovaaaat... |
V Miláne som si na nej posedel. Vyzerá celkom k svetu. Zaujímave má riešené smerovky na tykadlách. Ten výkon spolu s váhou, no hm.... ako by som to povedal, je sila. Takže preteky v zbrojení predsa len neskončili. |
teda design nic moc a tie tykadla s blinkrami no na tom okruhu to vyzeralo uzasne |
No co k tomu dodat. Brutalny stroj! Toto aspon vyzera ako SS, nesetrili plastom ako pri Fireblade 2008. Tie tykadla ako to tu niektory nazivaju su pekny ulet designerov. Ten vykon je sice pekny, ale vyuzitelny bude iba na okruhu. Zelnena je skareda, mne sa paci v oranzovej alebo v ciernej farbe. Mat tak tie peniaze beriem ju hned a bez rozmyslania. |
Otazka je, ci aj tu R1 merali vykon s ram air. No ale ta hmotnost je tak nejak vysoka nie? Ale su to celkom pekne marketingove tahy, chcel by som este vediet, kde to merali (myslim geograficke miesto, nie miesto na motorke) |
Pardon, teraz som si pozrel udaje o R1, udavaju tych 189 koni s ram air. Ked to ale porovnam s ozajstnou motorkou (1098R), tak ma to velmi neuchvatilo |
tie svetlomety mi velmi nerežú ale v tej čiernej farbe jej to pristane.. je to brutal... |
Cygno má niekto vôbec na slovensku tú ozajstnú motorku?Keby som mal R1 strašne by som sa bál toho húfu Dukatiek ktoré by ma na ceste zosmiešnili |
marek750 1098R este na slovensku nema nikto, pretoze sa este nepredava. Toho, ze by ju nikto nemal sa neobavam. Co sa tyka 1098 a 1098s tak tych je celkom dost. Mimochodom R1, ZX10R ani 1098 nie su motorky, ktorymi sa zosmiesnuje na ceste. Su to okruhove zosmiesnovace. |
marek750 nemusis sa bat oni by aj tak tie ducatki ani nevytiahli na cestu |
... je krásna , len tie blinkre, no já Ti nevím Karle ... |
vydareny stroj no darmo chlapci a dievcata kawa mala stale navrch... |
som čakal kto sa prvý dostane na hranicu 200 koní |
maros a na co je dobrych 200koni na cestach?zbytocne sa predhanaju ktory urobia vykonnejsi motor a krizov pri ceste pekne pribuda(netvrdim ze iba tym ale nechapem naco to tak tlacia). |
labkooo prva moto s pomerom lepsim ako 1:1 bola zx10r rocnik 04. |
tak sa ospravedlňujem ja som si myslel že Yamaha |
Nerdak ...sam urcite uznas ,ze ten vykon je prehnány a je to cisto papierova a reklamna zalezitost.Ak aj mala pri nejakom merani Kawa 200 koni tak jedine na motorovej brzde v maximalne idealnych laboratornych podmienkach ...inac co tak dat na Ducati zelenu kawa farbu...mal by si to ako HEAD and SHOULDER proste 2v1 ...nadherna kombinacia |
quad a ako inak by si chcel merat vykon ako na motorovej brzde? inak preco by to malo byt prehnene? mas tam napisane ze ma bez ramairu 189hp a ak to pri 200km/h pridava 5-7% vykonu tak naozaj lezieme na 200hp.... |
..na valcovej brzde.Doteraz som si predstavoval tu zelenu na tej Ducati a fakt by to bolo asi na grc...kedy teda kupujes novu ZX-10 alias grinpisaka cmeliaka vilka???A co sa tyka tej cervenej Ducati...tak to bude jedina vec ktoru si stacis vsimnut ked nasraty ,maximalne naklopeny ,brutalne jazdiaci Cygno ti natrhne rit s S4Rskom na Panonii |
quad ked uznam ze ta zx10 co mam je slaba tak si kupim silnejsiu zatial je silna dost. |
kiidek chlapci..kua kolko poytencionalnych stonerov tu poletuje ....teoreticky som uz dopestoval jahody na marse...bola to posunuta info ktora nic nehovori o tom kto ako rychlo jazdiii takze treba prestat hulit travu a pristaat na zemi....nerda vnimam ako cisteeeho jasneeho okruhoveho jazdca chcel sa verejne tesit s cisla a je tu s toho westernovka...co maaam potom robit ja ked maaam modruu Ducati.....zelena cervena modraaa zltaaa.....fuuuha co suu to za tabletky? |
nerd:zhanas chalanou na drzanie dazdnika?....a ja, ze tam ma byt zenska co ma rozptylit jazdcov vokol teba...zas som sa naucil nieco nove... |
Ten vykon je tak akurat na okruh,nie na dnesne cesty. |
Masinka perfektna,ale tie blinkre a vyfuk nic-moc |
Nerd mal by si hodiť avízo: ktorá mi ho podrží? |
chlapci, komu by sa nepacilo na 3ke s plynom na zadne??? |
tonic: mne....a čo sa mi má na tom páčiť? Mám čo robiť, aby som využiť zhruba na 80 % potenciál tých 100 čo momentálne mám. Ale v zásade proti takýmto motorkám nič nemám. |
waw. Tak to je sila. Len kto to ukociruje. Nechapem, ako moze nieco take jazdit po normalnej ceste. |
cize zhaanas fesaaka ?....uz len aby rossi kupil kawu a zacal opat jazdit ta fiatka mu nejako netaha... Upravené 1 krát. Naposledy upravil klid (05.12.2007 18:35) |
nie nezhanam... boze chran to bol len "nemiestny zart" |
nuz odlahlo mi a moj pocit na pannonii bude opat bez paranoidnych stavov.... kurna ale taka fotka cygno v tricku kawa ti drzi dazdnik..... to by som si zavesil v robote |
quadracer |
uf odlahlo ten zaver to zachranil...som sa bal, ze minulu sezonu si mu drzal dazdnik... Upravené 1 krát. Naposledy upravil klid (05.12.2007 18:58) |
ja osobne si motorku nevyberám podla značky, ale hlavne podla toho ako sa mi páči, aký má výkon (myslené kubatúra) a podla toho na čo ju chcem využívať ...netvrdím, že je to najšťastnejšie, ale mne to vyhovuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil LuboooS (05.12.2007 19:02) |
nerd:katalog svet motocyklov 2005 ZX-10R 186kg -175k |
keby sa mi chcelo ist na okruh, tak vam tam s gsskom natrhnem cokoveniec Upravené 1 krát. Naposledy upravil Allain (05.12.2007 19:19) |
labkoo: |
Tino ved ja nic len ze pomer vaha vykon 1:1 som pocul a cital ze sa to prvej podarilo R1 |
labko zx10 taka tazka nikdy nebola.... tak ako pise tino zx10 rok 04 ma niekde 169kg a inde udavaju 170... vykom je kazdopadne viac ako 170hp |
labkooo s katalogom sveta motocyklov sa tu neohanaj, verim ze to tam bolo napisane, otazka je ci mali korektne udaje |
Je nad slnko jasné, že výkonom kvalitu nenahradíš no uvídíme, šak možno je čas na zmenu... MAN |
nerd ja len citam z casaku cierne na bielom a tvoja info ma zaujala lebo som bol s toho prekvapeny ze ZX 10R to dosiahla prva ked som vsade pocul a cital len o R1 a ake udaje mali to ja fakt netusim |
Inac konecne som sa previezol na kawe 9vine , a ta taaak padala do zakruty, ze az som sa zlakol. |
duggo, jatebe a allain spravím podobný obrázok ako vadimovi s raptorom asi samozrejme ale prispôsobený vašej situácii |
tvoj zivot sa tym obrazkom markantne skrati tobôž |
máš šťastie, nenašiel som žiadnu vhodnú foto Aj tak by si ma nespoznal a nenašiel |
Nerdak ...kludne ti podrzim parazooool pokial ti nebudu vadit moje lodicky (lode) 44 a chlpate nohy ..sice ta osobne nepoznam ,ale u mna mas velky respekt a ani neviem preco ,ale fandim ti a dufam,ze im tam natrhnes prdel ... Raptak..netvrdim,ze sa nestane,ze nameraju aj vyssi vykon ako udava vyrobca,ale to je tak ojedinele ako grupak s japoneckami s uzkymi ..uz som sa zasa nechal uniest.A co sa tyka toho,ze by si radsej Duknu ako Kawu..to je v pohodicke..mne sa zacal pacit bavorak...strasne sa mi lubi to nove GS 800 v zlto ciernej farbe a to som bol zastanca ,ze od BMW sa mi nemoze nikdy nic pacit...asi starnem |
kvalita motoriek, kvalita je jedine bmw a ducati Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (06.12.2007 9:07) |
nerd a kolko by mala taka zx10r2008 s nejakym fajnovym fofrpruhom a fazulackou. Potom v trencine na zavodoch na letisku ziadas riadiacu vezu o povolenie vzlietnut. |
cygno: |
Tino, tych 222 na mrtvom spevakovi je udaj z technicaku, alebo nejake seriozne meranie? Kolko litrovu nadrz ma mrtvy spevak? |
19l ma moj. potom sa robili 21l nadrze, ked priratam tych 3l chladiacej, 3-4 oleja, 5 baterka a nejake prkotiny 1 kg(brzdova kv.), tak to vychadza na 31-32kg, cize 190+32=222 kg. |
Tino, inak tych 50kg bolo myslenych len tak obrazkovo. Vacsinou mi ale tie pocty v rozdieloch medzi suchou hmotnostou udavanou vyrobcom a nameranou pohotovostnou hmotnostou velmi nesedia. |
Inak Kawa mavala v testoch vzdy jednu z najnizsich pohotovostnych hmotnosti, ked sa teda merala, najhorsie na tom byval Blejd. |
Podla posledneho dotazniku v MCN v anglicku, by si vacsina zakaznikov vybrala novy Fireblade pred ZX 10. Uvidime aky vykon bude mat CBR |
nerd: Ty si asi jediný v strednej európe, kto si myslí, že Kawa je spolahlivosťou a kvalitou spracovania sériových moto niekede na popredných priečkach. Pravda je však taká, že už len medzi japoncami je posledná a to tu nebudem ťahať iné značky |
rissko ty a 90% slovakom mate proste "komplex" z kawasaki precitaj si nejaky test od anglicanov alebo nemcov ked sa vravi o spracovani o ktorej znacke z japonska hovoria ako o naj je pravda ze nemci ani anglani neziju v strednej europe..... ked uz sme pri tych inych znackach, myslis ze som na nicom inom ako kawasaki nejazdil? ty by si tiez raz mohol vytiahnut paty z kosic a ist sa pozriet na hungaroring, panoniu pripadne do brna kolko tam bude takych "zelenych" co maju podobne nazory ako ja... |
Nerd mas pravdu, ja ked som videl ZX10-nu 06-07 nazivo, ta vyzerala velmi velmi dotiahnuta.Ked teda neratam RSV |
nerd: pochádzam z KE , zijem v BA ale to je jedno. Naposledy na Hungaroringu začiatkom októbra bolo nech nežerem 60 moto, čo myslíš koľko bolo Kavasaki? Okrem toho to, že sú to šaláty niele farbou nemám z vlastnej hlavy ale od ľudí, ktorý mali tú česť to servisovať (rozumej opravovať) a tj. porovnať to s inými značkami.. |
rissko ked som na okruhu ja tak je tam 1/3 kawasaki 1/3 suzuki a 1/3 ostatnych znaciek.... |
Z SS robia nahace a oberaju ich o kapotaze a nahace zase priberaju |
kawa model 98-99 nema kontrolku na benzin (napr. suzuki rovnaky model ju ma) a to jedine mi na nej vadi lebo nie vzdy mi dobre padne ked obieham alebo lezim v zakrute a motorka strati vykon lebo jej dojde benzin... |
nerd, nova kawa ma traction control? Lebo v specifikacii na uk stranke som nic take nenasiel. |
nerd: ja len cakam kedy budes konkurovat s kawou aj v kosackaach... kydat na nieco co nemam je fakt choree v tomto ti dokonca dam za pravdu...... |
podla mna ...Ural s nitrom teoreticky ...a stiahnem zeleny lak....kua a je tam brembo vpredu tak na brzdach sa ti vyhne plexi na opacku stranu ked ta ofuknem.... |
cygno cital som to ze ma jednostupnovu trakcnu kontrolu... snad ju naozaj bude mat |
nerd, prave som preluskal aj kawasaki.com a tam pisu o nejakej forme "trakcnej kontroly", aj ked to podla mna moze byt prave zdrojom poruch. Som cakal, ze to bude nieco podobne ako na 1098R (kde si mozes zvolit jeden z 9 rezimov, povod ma priamo v superbikoch a motogp) a nie len nejaka jednostupnova uprava zapalovania, na zaklade vyhodnotenia dat. Trochen som sklamany z tohto feature, takisto aj z toho, ze to nie je ozajstna kontrola trakcie, inak by to tak podla mojho nazoru tak nazvali. Mimochodom, co si osobne myslis o "race-ready engine", kde je podla sudruhov inzinierov vyladeny motor priblizne na superbikeovy vykon, ale nikde nepisu o tom ako to bude znasat spojka a prevodovka (tieto dve veci su podla mna v superbikoch spotrebny material, nie?) |
nuz v cenovej kategorii 1098R vyskladas tiez nieco ine z zaby.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil klid (06.12.2007 16:36) |
klid, lenze rozdiel je aj v tom, ze pri 1098R uz nic skladat nemusis. Aj ked pochybujem, ze by si sa zmestil do ceny 1098R pri pouziti podobnych komponentov ako ma 1098R, a to nehovorim o tom, ze niektore komponenty jednoducho nezozenies (napriklad spominanu kontrolu trakcie) |
nuz ak chces utocit na ponuku dvoch znaciek treba sa na to pozriet tak, ze porovnam rovnaku triedu....cize ak bude mat kawa moto v rovnakej kategoriii ultra uletov tak hej ale treba porovnavat adekvatne moto....este 1098S by som zozral ale R je privela... ved taka zabka nejazdiii ....teda seriovka |
klid, porovnavam rovnaku triedu. Pre sutazenie v WSBK je vyrobca povinny vyrobit urcite mnozstvo seriovych motoriek. Kawa na tento ucel robi zx10r a ducati 1098r. Obidve su to top co dana znacka v triede superbikov ponuka, obidve su seriovky. To, ze sa trocha cenovo odlisuju nepovazujem za podstatne. To, ze sa japonske seriove supersporty tak odlisuju od superbikov (najma v pouzitych komponentoch), ze to ja nemozem. Nikto im nebrani vyrabat nieco take ako je 1098r. |
cygno teraz trieskas 5. cez 9..... motorky v WSBK maju 2-3 stupne trakcnej v motogp su 4 stupne... cize ak ma "seriova" 1098R 9 tak to urcite nie je take iste ako pouzivaju v WSBK! ak na ZX 10R vymenim kolesa vyfukove svody a koncovku za nieco podobne ako ma 1098R tak budem este stale hlboko pod cenou ako ma Rka a vykonostne o dost dalej.... |
cygno:nuz s tou seriou mas pravdu ale netvrd mi ze identicke moto jazdii WSBK je to odrazovy mostik...cize ma nepresvedciis, ze porovnaavas porovnatelne....ta cena nie je rozlicna preto zeby zelena farba bola lacnejsia... |
nerd, prepac, pomylil som sa mas ciastocne pravdu. DTC poskytuje 8 (nie 9) stupnov nastavenia. Pokial ma pamat neklame, tak je to prave ducati, ktora ma TC na najlepsej urovni v motogp aj wsbk (niektori hovoria, ze stoner vdaka nej vyhral motogp ). Co sa tyka priblizenia zx10r k 1098r, co vymenis aby si sa zo suchou vahou dostal o 14kg dole? Mimochodom k 1098r mas v cene kompletny race vyfukovy system aj s riadiacou jednotkou. No a este si dozadu zozen ohlins ttxr, titanove ventily s ojnicami, nejaky ten karbon .... 1098r to nie su len vyfuky a kovane kola. |
klid, neser ma, lebo ti nabuduce zhodim vydlicku pri obede. obidve su seriovky a su ako odrazovy mostik k wsbk. obidve stoja na tej istej startovacej ciare. Porovnavam porovnatelne |
cygno: vidiis saam si sa dostal k tomu, ze porovnavas neporovnatelne... |
cigno myslim ze len ten vyfukovy system a kolesa spravia cez 10kg.... a co spravis s 1098R aby mala 200hp? este titnovejsie ventily? este karbonovejsie karbony? ak do ZX10R alebo do hocktoreho japonskeho litra das tych 17000eur do uprav tak seriova 1098R bude vedla toho vyzerat ako amaterska latanina... |
nerd: nepriblizuje hmmm... chabeee...haadam si sa neozcuulil? preco nepripustas to co vycitas inym? napr. nejazdim Ducati nepoznam ...nejazdil som 1098R neviem ....tvrdite, ze cisla rozhoduju 180, 200 HP ......to preto suu takeee priepastne rozdiely medzi kategoriami v GP v maximalke a v case na kolo....nuz ale ked beriete, ze je rozhodujuce co nameraju s ram air tak potom naco su testy pred sezonou na GP? ved staciii vyhnat vykon co najvyssie nie ? to, ze celkovo 4 valce nemusim neznamena,ze s nimi pohrrdam....pozri sa na to takto.....prekusni averziu voci Ducati....vyskusaj na Pannonii 1098 a potom objektivne skuus povedat pocity.....teda ak ti ide o pocity a nie o ego, ze mam najviac konii alebo som najzelensiiii... |
Nerdak ...sam musis ,ale uznat ,ze vo WSBK stara dobra 999 vytierala kocura japonskym strojom a to nehovorim co s nimi urobi s tym zvysenym vykonom a objemom ...kamos Kawa a ine japonske strojceky si urcite neprdnu |
klid ja nemam vobec ziadnu averziu voci ducati (ani rossimu ) ako vies na tvojom monstri som sa vozil skor ako ty ked sme pri tych testoch z motogp co myslis co pomohlo stonerovi vyhravat samozrejme mimo jeho schopnosti? myslis ze to bol podvozok? kazda s tych motoriek ma tak famozny podvozok ze uz zalezi len od jazdca ako si ho dokaze nastavit a ver alebo never kazdy sa da nastavit uplne "dokonalo" pre nas smrtelnikov je lepsie nemat moznost velkeho rozsahu nastaveni a to myslim uplne vaze! cize ak mame podobne podvozky a vyrovnanych jazdcov co rozhodne? |
quad kamos nebavime sa o WSBK a ani motoGP to je iny svet. spominame seriove motorky. navyse na ten zvyseny objem posramotil ducati v mojich ociach a vyrazne..... verte alebo nie ja som im v WSBK a aj v motogp drzal palce. v WSBK uz rozhodne nebudem aj ked troya mam rad a smrz moze ist na hoc com tak mu drzat budem. |
nuz ale povedz pocity s Ducati jedno aj s mojej a tie testy no praave preto som to spomenul...nejde o HP ale dokonca aj o jazdca "neuveritelnee, ze"....o to mi islo, ze haadzes, ze suu priepastnee rozdiely v takej kategoriii, ze joj....preto dominujete kde sa da ...teda okrem casakovych testov ... ...este chvilu a kuupim si kawu kurna....uvedomujes si ze sa haadas s niekym kto bude mat problem vyuzit potencial moto 500ccm/1974 na okruhu? ...ale za tych 17000euro... ti ju pustiim a bude zelenaa... Upravené 1 krát. Naposledy upravil klid (06.12.2007 23:01) |
..ja som to myslel tak,ze ja uz 1098 R nepovazujem za seriovu motorku ,ale spickovu motorku upravenu od vyrobcu na preteky..s tebou sa tazko dotahuje,lebo ty si priam fanaticky milovnik Kawy a ta firma moze byt stastna,ze ma takeho fanatickeho fanusika ako si ty.Kawa bola vzdy najextremnejsia seriova sportova motorka na trhu a tak to asi aj zostane,vzdy bola najsilnejsia a preto bolo len otazkou casu kedy pride s 200 konmi,ale pre mna navzdy zostane najsportovejsia motorka na trhu Ducati,pretoze si myslim,ze kope inu ligu |
klid 20koni je priepastny rozdiel ci sa ti to paci alebo nie... a dojmy z monstra?! fajn motorka mala sikovna ako 3 motorku do rodiny by som si ju vybral, ale 2 valce by som na okruh proste nechcel nikomu to sedi a niekomu nie. |
si mi dokonca aj jazyk vuplazil..a vychvaloval sa ... |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 276677 | Včera: 218215