Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravim odpocivajucich motorkarov. mam teoreticku otazku: |
tak tak. takze ako vidim, nie som sam s tymto nazorom..... |
nie, nezda. Pre niekoho nie je motorka o obrovskej rychlosti, ale o dynamike na kazdom kvalte pri vsetkych otackach a s kazdou zatazou... motorka musi posluchat to co hovori plyn v celom jeho rozsahu... ale zase nie kazdy o vidi tak ako ja... |
nie nezda. Preco by prave 1000 ccm mala byt hranica pre nezmyselne nahace? Mimochodom, tie co si spomenul, su podla mna tazke kravy, ktore ten vykon potrebuju a jedna z nich je v mojom rebricku ako najskaredsi nahac na trhu. |
Ja si to nemyslím. Hlavne by som nehádzal do jedného koša B-kinga s motorom zo superšportu a CB s naháčovským motorom. Čo sa týka CB, mať k dispozícii poriadny záťah od malých otáčok je paráda, nie? To je komfort, nie výstrelok. A king, fz1 atď , niekto si kúpi ss, pozhadzuje kapoty a má streeta, niekto si kúpi streeta v sérii. |
lotus: ked ich milujes, nie je co riesit. si na nasej strane |
Clean: nie len do mesta, ale aj na behanie po okoli, v tomto pripade sa okolim mysli slovensko, cechy atd, tak do 1000 km... vykonu a krutaku nie je nikdy dost |
ked sa to tak vezme , viacej motoriek je potom nezmysel, hlavne upravene custombajky s ovela vacsim objemom. Na ktorych rychlost nad 100km./h je smrtelna . |
Jazdim Bandit 1200 N s kamaratom na Suzuki GSX 1400. Sila, dynamika, vaha, pohodlie a hlavne vies, ze kedykolvek potrebujes zrychlit, pridas a ono to skutocne zrychli. V podstate nezalezi, ci tam mas 2500 alebo 8000 otacok. Jednoznacne na cestovanie - dlhe aj kratsie vylety vhodne. Do mesta skuter do prace plechovku. |
duggo: tuto temu som chcel otvorit ako druhu custom bike = show bike. nie je to urcene na vozenie, ale na ukazku schopnosti tvorcu. teda kam az vie zajst... je to reklama |
Tu GSX 1400 aj tak musim najblizsie poriesit, je to bujo |
Prečo sa nad tým zamýšľate, nieje to jedno? Niekomu stačí aj stará CR na bahnenie a nepotrebuje polemizovať nad tým či tamtá motorka má 1300ccm alebo práve 1500ccm, jemu je to jedno. Kto je fanda naháčov, tiež mu je to ukradnuté či tá CR má 40k alebo 45k. |
Clean: ale nie kazdemu sa pacia oplastovane motorky ako ta moja. Na motorkach je krasny aj ich motor. Nemaju taku ochranu proti vetru, ale niekto povazuje za prioritu to, ze sa mu paci a lepsiu ochranu pred vetrom ozelie. |
ja viem preco sa vozime: lebo je to, ako hovori klasik, popi*i dobra vec |
...no co k tomu povedať, mam tiež nahača 600 hornet a viezol som sa na CB1300 poviem jednym slovom ......uzasne ked porovnam tu silu a vykon, dava to dokopi nieco uzasne....a urcite si nemyslym ze je to vec zbohatlíkov. Tiez uvazujem nat takou masinkou.... |
Tiež si nemyslím, že je to nezmysel. Ak niekto od motorky očakáva imidž, silný záťah motora a príjemný posed, nepotrebuje lámať rýchlostné rekordy a rezať zákruty jak žiletkou, tak silný naháč bude pre neho určite témou prinajmenej na okukovanie. |
ja som bohaty jjj, |
nahacisti s kubaturou nad 1000 cm spojme sa Upravené 1 krát. Naposledy upravil heso (30.11.2007 11:21) |
... presadal som z bandita 600N na 1200fkuN a bolo to nebe a dudy ... |
ja som to vedel |
Inak ja rad: |
ja som sa vozil na vselicom mimo ine aj na GSX1400 pripadne TNT1130 obe si to nahace nad 1000 a obe su tak odlisne.... ktora z nich je nezmmysel? |
misobiker: Chladená 12tka? Takže zbohatlý pedo-nekro-alko? Upravené 1 krát. Naposledy upravil TheBoss (30.11.2007 11:47) |
TheBoss kua ja už ani k tomu psychiatrovi nemusim isť odhalil si ma |
Možno zahnojím, ale aj tak mi nedá. Nestúpne potom nejak výrazne spotreba oporoti 600fke? Určite by som niečo silnejšie vyskúšal, ale toto ma dosť odradzuje. Začínam (i vzhladom k svojej výške) rozmýšlať nad motardami KTM 950, tak ma to trošku zaujíma. |
TO : Lubooos - |
ja si tiez myslim ze velkoobjemovy nahac neni ziadny nezmysel.... ten vykon a zatah ma fascinuje viac ako maximalka na dialnici, uz jedneho nahaca mam a je to skvely stroj , ale vzdy ma to tahalo k niecomu silnejsiemu a hlavne na cestovanie, ale kedze sa mi pacia nahace tak skor S-kove verzie bandita1200, cb1300, fazer 1000... alebo gsx a xjr su neskutocne krasne nahace a to uz nespominam zephyra..... |
ja som odjakziva strasne zatazeny na obrovske motory trciace zpod nadrze do kazdej strany.. a ten krasny zvuk.. proste tieto muscle nie su urcite nejaky sportovci, a mozno ani nemaju moc velku uzitkovu hodnotu, taktiez zozeru urcite viac, no to je pocit pre fajnsmekrov, cisty styl nehovoriac o parametroch toho motora, ktory taha jak sprosty na kazdom kvalte.. proste nadhera |
clean0750 mám dojem že jazdíš na naháči a ty nevíš načo je na naháči velká kubatúra???????????????????????????????????????????????????????????????? Máš u mňa zákaz používania naháčov na tri sezony. Naháč je práve iba nad 1000kubíkov tie menšie nakedy sú iba príprava na naozajstného naháča. |
nezmysel a vystrelok pre zbohatlikov?! Ja to beriem tak, ze take masiny su urcite o nieco bezpecnejsie ako ich mensi kolegovia. Pomaha tomu ten brutalny tah odspodu (vyhoda napr. pri obiehani...) a v neposlednom rade zvuk, ktory nedovoli takmer nikomu aby Vas prehliadol. Ano su vacsie, tazsie a nelietaju rychlostou 300km/hod, ale su to krasne stroje s brutalnym zrychlenim a dusi lahodiacim zvukom sposobujucim nezriedka "husiu" skuru. A preco pre zbohatlikov?! ved su lacnejsie ako velke ss a praktickejsie na kazdodenne pouzitie. |
nezmyselne sa mi zda, ze maju maximalku cez 200. |
K tej spotrebe, môj bulík papinká od 4,1 do 5 a pri velkej palbe 6 ale to sa mi ešte nepodarilo ....... |
mne zere moj bike 6-7 litrov co si myslim ze je celkom v poho... |
Podla mna sa jedna o vynimocne klasicky krasne stroje, ako napr. XJR nad ktorou sam rozmyslam... |
clean: Už ti tu niektorí vysvetlili čaro nadlitrových naháčov. Ja len dodávam, že najlepšie som sa zatiaľ vybláznil na CB1300. |
nuz s pohladu racionalneho myslenia ktora moto nie je nezmysel? je to o cloveku co na nom sedii ked sa skery ako slniecko na hnoji tak to nie je nezmysel....ja mam rad nahace a v rozumnej vahovej kategorii ale to som ja...tisic ludi tisic chuti ...CB GSX su pre mna v kategorii klasickych ikonovych moto aj ked maju 2 valce navyse.... |
There is no replacement for displacement... |
TheBoss: jj XJR to je jedna krásna básnička, kto vie, ten vie... |
taaat: darmo, dokial nebol vyrobeny 1000 naked, tak tí chudaci jazdili len na bicykloch s motorom...a mozno to neboli dovtedy ani motorkari, nie?... |
rissko: pre niekoho, kto ju moze sem tam prevetrat na trati? len moja uvaha.... |
clean: Ďakujem za ponuku, keď niečo nebudem vedieť alebo chápať ihneď ťa kontaktujem |
Myslim ze nie je to nezmysel aj ked na nich môze byt trošku "veternejšie"..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil loobo (01.12.2007 21:05) |
clean... ja som myslel že sa bavíme o prítomnosti..no zasa som sa mýlil - ako obyčajne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil taaat (01.12.2007 21:48) |
nezmysel? sice som gormandoval len takmer litroveho fazera ale bolo to super. dobry posed, ovladanie a hlavne rozhlad oproti ss napr. vykon je dobra vec aj v meste nech si kazdy hovori co chce a okrem toho liter ide lahsie aj na zadne co som ja skusal sice len pat krat v zivote ale aspon si uz do predu vies vyratat v pripade padu nakaldy na opravu - odpaduaju prace ohladne lepenia a brusenia plastov |
ked si clovek odjazdi svoje zalahnuty za kapotazou, myslim, ze moze dospiet aj k takemu b-kingovi. Dnes som na tom sedel v styxe, vyzeralo to brutalne a tazke, ked som si s tym ponahybal ani mi nepripadalo ze to ma 235 kg. Co ma fascinovalo, bola prabrutalna nadrz, v strede konzola s tlacitkami ako v audine na strede, streetove pomerne uzke rajdy, super posed a budicek, ktory bol strasne podareny a zrazu koniec masiny, nic cisto. Proste pocit ze si nad cestou. ked som si k tomu priuvedomil ze pod sebou mam motor z busy, zrazu som sa pristihol, ze sa strasne skerim. Hned som sa zacal tavrit seriozne. Ked budem davat prec SV budem zvazovat aj toto. Ale to su este asi 2 sezony a bohvie ci sa dozijem. |
aj keď s neistotou a strachom sem prispievam , ale nedá sa mi neprispieť.každý čo sa pozrie do profilu zbadá na čom jazdím. |
Z profilu vidiet ze som sa zaradil teda medzi zbohatlikov . Po supersportoch som presedlal na GSX1400 a vobec by som nemenil. A potom: cena novej bola podobna ako napr. cena jazdeneho SS litra. A spotreba? V jeden den rano som vyrazil na Východne Slovensko a hned vecer som sa vratil. Uplne v pohode pri jazde okolo 130 a pri spotrebe 5,5 som spravil na otocku 900km bez večšej známky únavy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28661 | Včera: 143248