Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Caute, Som chtel posliat fotky a clianok o kamarodovej Hayabusa co skladam na to turbo motor a robim celi turbo system. Je to po anglicky ale prelozim co mozem. Upravené 3 krát. Naposledy upravil saffo (12.11.2007 5:44) |
To turbo je prispôsobene z nejakeho auta? Ci sa to vyraba priamo na tuning hayabusa? |
a co vstrekovanie? ako sa upravuje cely system na pretlak? |
Karburátor z toho čo tam nafotil môže spraviť turbo motor iba Pat a Mat a jeto... |
saffo, klobuk dole. pekny projekt ste si tam vymysleli v tej australii nuz ked sa chlapci zacnu hrajkat a financie su k dispoziicii, moze vzniknut aj 500 konova busa Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (12.11.2007 9:40) |
zatiaľ to vypadá dosť dobre , napíš potom či sa podarilo |
Pri vykone a krutiacom momente v takom obrovskom rozsahu je viac menej nutnosť posunúť zadnú kyvku viac dozadu v prachi na sériových motorkách sa nedá využiť viac ako 200 koní ked sa koleso posunie dozadu to je už o inom čítal som o takýchto projektoch skvelý nápad |
Pajotiez si myslim......musis upravit mazanie,vstrekovanie,chladenie....mnozstvo veci... |
Karburátor , skôr si myslím že protinožci si robia z nás dobrý deň. Chlapec nafotil kokotiny ktoré bežne meníš pri výmene piestov a ktomu odfotil turbínu. Chýba sacie potrubie a výfukové potrubie , snímače podtlaku a pretlaku , riadiaca jednotka a výpočet kompresného pomeru... a plno drobných pičovín. A macher nebude písať čo budem robiť ale napíše a zdokumentuje to čo už urobil. A votom toje... |
Ktovie či ma Saffo predstavu o tom že priemerný motorkar na SK by bol šťastný ako blcha keby mal aj seriovu busu so 175 konmi |
Pajo: Aj mne to trochu pripomína Verne-ovu cestu na mesiac... |
Možno si zase niekto robi prču a možno to nie su ani protinožci |
Pajo ja furt len rozmyslam ze kam pojde ta plechovka...ze by intercooler? |
Radšej mal kupit Red Bull....alebo sa bal že by dal tej Hayabuse krídla? |
Mozno si to objednal DarkRider. aby vyhral ten jesenny sprint |
Saffo....mna by to velmi zaujimalo...budem mat nejake vianocne odmeny tak turbicko by nebolo zlee |
Superblackbird: ak by si tie vianocne odmeny predsa len nedostal, mozes prestat jest. Pri 100kg clovekovy, 175 konovej a 230kg hayabuse je schudnutie o 30 kg pocitovo ekvivalentne narastu vykonu 18 koni. Lacny a spolahlivy tuning pre Africke oblasti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (12.11.2007 14:09) |
superblabla: ty mas kurva dobre odmeny, ked tam mozes spravit prestavbu na turbo... naco som sa ja trtkal do uk, ked mam takych lowatych kamosov sprav si vlastnu stajnu, najmi DarkRidera, budete natacat a robit konkurenciu GhostRiderovi. A ten to za chvilu zabali, pretoze ty budes mat najlepsieho - DarkRider predsa nepada!!!!!! Najlepsie to spravit na jeho Bkingovi |
Ved ho nechajte. Mna by ale zaujimala viacej ta plechovka. Seriozne. Ohladom jedneho pokusu. Nevedel som co to je. Ci te to dajaka citronada, alebo volaka cola. Ci to je sytene alebo nie. |
Nový milý USERE, nedá mi to poprvé po třech letech pouze sledování diskuzí, zareagovat na tu tzv přestavbu Buzy. Tak zaprvé turbo kity se na Buzy prodávají od fy Hahn Racecraft a Mr Turbo |
Stanley, Je to turbo co som obednal z Precision Turbo v USA, je to turbo na auto, ale sme to zlozili na custom specificaciu na tuto Hayabusa. Tu motorku bereme nabuduce rok do Uznej Australie na Speed trial, co mame tadi na slanom vyschnutom jazere, podobne ako Bonneville v USA. Prajeme je dostaneme Australsku record na rychlost, a on stim chodi na sprinty (400m drag), tak bude hladat 8 sec alebo lepsie. Upravené 3 krát. Naposledy upravil saffo (12.11.2007 16:41) |
www.turbobusa.net/v4/turbo/preparations_turbo... |
saffo, zvykni si na slovenske fora. bohuzial, najdu sa aj tu rozny neprajnici, vseljaki mudrlanti a majstry sveta, po pripade 'wanna be' motorkary. nic si z toho nerob, urcite to cita viac 'normalnych' pis dalej, som zvedavy, ako to dopadne |
KOlacek: Ako by povedali nasi ceskí bratia: To je tedy nářez.... |
hmmm som zvedavi tiez.. a nenarazajte tu furt na darkmana ja patrím do jeho fanklubu |
po tej Buse poprosim upravit moju B12 [bez mojich investicii] - uplne staci na 200 konikov. Diky. Dovi, dopo, dopi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil motodevil666 (12.11.2007 19:14) |
vyzera to zaujimavo uz som v Uk videl hayabusu turbo a bola to docela sleha! a z toho co viem tak z tyxto komponentov bude hayabusa turbo pretoze tam nic nexyba okrem intercoolera.. ale neviem cy by sa tam nejaky vosiel... |
CAV saffo sledujem dlho motoraid a som presvedceny ze pises zaujimavejsie clanky ako niektori recenzisti na tejto webke dufam ze sa nedas odradit niektorym kritikom a budes prispievat aj nadalej na Slovensku je to tak kazdy je velky "srandista" |
No drzim palce. Potom priebezne informuj, ako pokracujes. A napis aj, ako dlho ten motor vydrzal do najblizsej opravy. |
Saffo , pošli aj nejaké foto dielne , strojového parku a motoriek ktoré robíte. A pre mňa keby sa dalo aj foto vašej štvrti kde bývaš , vieš pre nás je to exotika. A ešte nejakú vašu partiu s ktorou jazdievaš. Poznáš to, ja z malého slovenska som zvedavý na veľký svet a super dielne |
Tak ak fakt žiješ v austrálii tak ti závidím v prvom rade to nikdy nekončiace leto |
Ale vam niektorym frajerom"vycistil zaludok" Upravené 2 krát. Naposledy upravil BAJO1977 (13.11.2007 9:33) |
racer8 mam nejake skusenosti s montazou turba na atmosfericky motor.....preto ma to zaujalo,ako riesi tieto detaily. Je tam obrovske mnozstvo malickosti....len v mazani motora musis upravit kanaliky...pridat rozvod oleja odspodu k piestom,chladenie+mazanie...atd.... |
Zdravim motoridakov, ale hlavna Saffa.Ako vydim, slovenska natura sa nezaprela, a najviac ma pobavili reci o tom, ze ci je vobec z australie...asi ste necitali jeho prvu diskusiu, kde som ja pridal clanok z aussie netu,tak si to precitajte a potom si tie inteligentne komentare odustite.Ivana sice osobne nepoznam, ale nemyslim si, ze ho mate dodrbat za dobry umysel prispievat na motoride a dufam, ze Vas casom presvedci, ze netara do vetra ako to tu mnohi z vas casto robievate .Hlavne ze si vravite motorkarska rodina |
chlapci: vsetci co tu podjebavate, sklopte usi. nehrabete sa mu ani po clenky. precitajte si jeho prvu disku o com to bolo... loosery |
superblabloš ty zase čo vymyslaš? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bubatko (13.11.2007 13:35) |
túto tému by som asi nazval: "Turbo Hayabusa, alebo čo robím, keď neviem kam s peniazmi" |
dante a čo čakáš ked sú tu takí usery ako darkrider, ktory prehlasuje že ma Bkinga a bohviečo na ňom dokáže, trocha opatrnosti nezaškodí, potom sa na nás smejú, že naivná hlúpa slovač...na všetko naletí... |
Osobne by som si to radšej pozrel ked to bude hotové, bude to fungovať, odmerajú to na brzde kolko to ma HP, kolko na tom išli najviac....atd |
Tak chlapik musi byt ppc zbehli vo vypoctoch a znalostiach o motoroch...a ppc zrucny |
Misobiker; snazim sa to chapat, citam diskusie pravidelne a preto som napisal, ze tu niektori trepu do vetra...pevne verim, ze Saffo da foto a dokumentaciu, ked to zlozi,snad potom diskusia naberie trochu vaznejsi smer. |
to je tak chalanisko to mozno ani nemysli zle, hodi sem polotovar, respektive nejaku jeho cast... caka ze mu zlozia ovacie a dopadne to tak ako to dopadne. Zabuda ze na slovensku zije kopec inzinierov-odbornikov na vsetko, ktory najlepsie vedia co je najlesie a o ich skusenostiach ani nehovoriac. Chalanisko by najlepsie spravil keby sa nedelil o projekt v priprave s verejnostou, ale rovno zverejnil projekt az po dokonceni aj s datami meraniami atd... Myslim ze potom by to ludi odradilo zbytocne prispievat... |
hahahhaa, nechtem abi to tu robilo problemi, fact. Som stastni ze som nasol motoride.sk, a vela ludie co su motorkari bez politiki na znacku alebo typ (aspon tak sa mi to zda) |
OK, za předpodkladu že si jako tuner/závodník přesvědčen o tom že ze sériových 157RWHP |
pucho ... a musi to byt striktne motor v zabehu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (13.11.2007 18:50) |
Wing, Tadi sa hovori "why re-invent the wheel" , to znamena , preco mam este ras vymysliet koleso ? (ked koleso uz existuje) Upravené 1 krát. Naposledy upravil saffo (13.11.2007 19:06) |
Saffo- dragbike, co jezdí tvúj přítel chladič nepotřebuje, stačí oběhová hadice kolem hlavy válcú |
Saffo urcite sa nenechaj odradit,kde je vola tam je sila! Upravené 1 krát. Naposledy upravil ficuring (13.11.2007 22:39) |
Saffo , ráno som čakal foto dielne , ulice kde bývaš a Ty si tam jebol obrázok potrubia ktoré sú nafotené skoro na každej moto-stránke ale v rubrike " pomôžte-poraďte". |
Saffo, súhlasím s PAJOm, ide len o fakt že aby si zase niekto z nás nerobil "dobrý deň"... Ale inak ti tiež držím palce,ak je to reálna práca... |
Pajo, Vies co, nevadi mi. Mam million veci co teras robim, idem nabuduci tyzden do Singaporu a potom do Europi tak mam plnu hlavu co mamurobit najprv, a si cakal abi som len fotil abi si mi veril ze som australak, alebo tuner, alebo ja nevim co. |
saffo: hod fotky. prosim. ale nie koli tomu, kto si. ale kazdy kto ma rad motorky by si rad pozrel tvoje stroje. proste aj ja mozem iba ticho zavidiet, takym ako si ty. zijes a robis s tym, co ta bavi. hod do inej diskusie nejake fotky. z tvojich pretekov, a podobne. nemyslim to nijako v zlom. ale chcem vidiet, ako to vyzera v tvojej garazi. daj aj nejake fotky tvojich hotovych projektov. proste kazdy, koho zaujimaju stroje co papaju ropne produkty a bavi ho to, tak je zvedavy rovnako ako ja. dakujem |
saffo: Nesmieš sa na Paja hnevať. Je tu totiž veľa trtkov, ktorí nemajú ani motorku, ani internet, niekedy ani občiansky preukaz a z internet kafe v ich obci organizujú všakovaké šprinty, alebo chromujú plasty, alebo majú iné ambiciózne aktivity. |
Pôjdem trochu od témy. Vidicon ma inšpiroval dobrým nápadom a to robenie tunningu odhmotňovaním telesnej stránky. Môhol by si urobiť univerzálne tabulky, podľa ktorých by si môhol kupujúci motorkár vyberať výkonnejšiu motorku po tuningu vlastného tela. |
karburatormas aj skusenosti s pretesnovanim turba toti by som potreboval pretesnit na aute lebo slzi z neho olej.... |
Prečo sa navážate do Austrálskeho slováka?Už Vás omrzeli maďari?Možme byť radi že máme kamoša s krvnou skupinou nám blízkou za morom.Verím že až príde dá é sebe vedieť a bude sa prezentovať aj osobne na motoride. |
huste diely tam pouziva , zvedavy by som bol co to bude stat :D ale parametre budu moc moc zaujimave . |
No. Hayabusu nebudem robit, neviem co sa stalo, ale na nieco je nahnevani na mna, ale nechtel povedat tak ... co urobis ?. Hlavne pomohli mojej zene sa vystahuvat od naseho domu ked som bol na dovolenke na SK ale co uz. |
Došlo na má slova že ? Škoda jen, že jsme se museli kvúli tomu v jiné témě porafat.........a nešlo normálně a věcně prodiskutovat fakt, že vyvíjet cosi imaginárného z ničeho, je v dúsledku nesmírně dražší a zdlouhavější, než koupit turbo kit a doladit jej na brzdě. Měj se fajn a ať zdraví slouží. |
pitaz a spol s r.o. tak sami vidite ako to dopadlo... hlavna vec ze kazdy co tvrdil ze su to blaboly tak bol automaticky neprajnik a zavistlivec Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (04.02.2008 12:19) |
a tak náhoda nie, však ja celkom verím na náhody |
Wing, vies toho malo, nic nedoslo na tvoje slova. Raptor, este si nepovedal nic mudreho, ani ti nevies ako to dopadlo, malo o tejto situacie vies, ale stale rospravas. |
hahha, Miso nie, ked som bol na SK mi volala, ze "komcime, dik za 10 rokov, nebudem tadi ked sa vratis, cau" a tim to skoncilo. Pohode, zivot ide dalej, a asi teras preklada toto pro tich co maju zaujem od nas co nevedia po Slovenski |
raptor neveril by si, ale myslel som na teba, ako sa potesis |
Saffo,teraz sa môžeš motorkovať do bezvedomia,keď ti utiekla žena |
Ano wing ma pravdu o svojej masine a o buse. Len sa myli lebo moj kit nebol od Mr. Turbo ale od Westech a stal za hovno a 3000 USD v 1995 roku. Z original kitu uz zostalo turbo z Ford probe III. Medzitym som pridal vsterkovanie vody (600USD) nove nerezove zberne vyfukove (len ziaruvzdorne kolena stali 170EUR) programovatelne vstrekovanie (Megasquirt - 300 libier) prerobil som Keihin (200USD) vstrekovanie na 8 injektorov, fuel pumpa MSD s regulatorom MALLORY (220 USD). V sucasnej dobe davam vsetky mechanicke veci dokopy a potom bude programovanie - najtazsia cast projektu. Je to pre potesenie, plniaci talk by nemal presiahnut 1 atm lebo do motora okrem lestenych kanalov a mierne znizenej kompresie som nesahal. Este mal aj tzv. oil by-pass aby tlak oleja bol prioritny na kluku inac odide tretia ojnica a jeden taky motor doma uz mam. Foukani a turbu zdar . |
nuz skoda tej buzny, takto sa asi nedozvieme ako to dopadlo... aj ked som mozno zapochyboval ale aj tak som cakal ze tato tema naberie na vaznosti ked uz budu vsetky casti ze built-in a prebehne aj nejaky ten first-burn |
saffo ved veci uz mas, tak kup jednu seriovu busu a sprav si vlastnu nech vieme ako to dopadlo |
Vadkotatko:som rad, ze si to uviedol na spravnu mieru....konecne to zaciina byt posunutee do tej spravnej roviny.... |
klid: Vyňadril som sa už 12.11.2007 10:39, len som to samozrejme poplietol ako vždy a uviedol som inú odbornú literatúru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (04.02.2008 13:27) |
Ja patrím medzi tých ktorý sa tiež navážajú do Saffa čo sa týka prerábky akejkoľvek motorky na 500kw. Ale to neznamená že Saffa ako motorkára a hlavne ako človeka zatracujem. Každý z nás verí vo svoju pravdu , Saffo tiež. Veľmi rád dám svoju dielňu k dispozícii každému z Vás či je z austrálie alebo afriky. A keď mňa a myslím aj Winga nepresvedčí o svoje technickej dokonalosti vôbec to nemení nič na tom že Saffo je náš človek. Možno že je snílek, trepne pičovinu a po nejakom čase technický zdatný človek tu pičovinu premení na skutočnosť a možno že sa to nedá ale pokecať môžeme kedykoĺvek. |
inak mozne to podla mna je. teraz cez vikend som pozeral/tusim Viasat Explorel/ dokument o F1. a v nejakych 70-80 tych rokoch spravil BMW zo serioveho bloku motora o obsahu 1500ccm, roznymi upravami a pridanim turba 1500koní. na upravu motora pouzivali iba bloky motora ktore v aute najazdili minimalne 100 000km, lebo vedeli ze su 100% a ked sa na nich dovtedy neprejavila ziadna porucha, tak musi vydrzat aj v F1. |
pitaz mna to vobec nepotesilo rovnako ako ma nepotesilo ako ty a tebe podobni hned zo mna winga paja atd robia zavistlivcov a neviem co este |
raptor, urcite som s teba nerobil zavistlivca... neviem, co by si mu mal zavidiet.. len ten pristup mi trochu vadil.. ty si ho odsudil aj ako cloveka totizto Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (04.02.2008 13:54) |
Zas to ide tim istim smerom. Chalani, prajem vam dobru diskusiu ... posliem youtube video ak bude mat co viem asi poslie na www.perthstreetbikes. Kdo ma anglistinu, moze si to tam pohladat, a vidiet dalsie fotki a tak dalej. Kludne mozete sa aj tam pridat a povedat co si myslite. |
Hej Saffo your web page ain´t working at least for me herein Slovakia |
Georgie, Sorry bro, i forgot the .com. Dont eat and type at once .... |
cit : Wing, vies toho malo, nic nedoslo na tvoje slova. |
saffo, ty zial ani len netusis kto wing v skutocnosti je a ako vela ma spolocne s hayabusami a s ich upravovanim |
no neviem ale take veci na motorku....kamoš mal tiež podobnu srandu ale na seat leon a praskol mu blok motora mal tam okolo500koní!!!tak vela stastia ja by som take niečo na moto nikdy nedal,ale ako reklama pre potencionalnych samovrahov je to dobrý navod...potom tu budeme pista mal XY koni na buse a nezvladol to.....R.I.P |
Videli ste niekdo film Ghost rider tusim to bola trojka kde takuto hajabuzu ukazovali |
ano videl som ten film kde bolo napisane 500HP busa a dvihal to v rychlosti nad dve kila na zadne ako nic... ale mal tam dve turba |
Synu ... nad dvě kila se postaví i buzna z dlouhou kyvkou +25 cm s jen 280 na kole....někteří soudruzi z Levic jistě pamatují. V tom filmu jsou 2 turba pro rychlejśí reakci na změnu zatížení. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (04.02.2008 22:35) |
otce nie nadarmo ta volam otce... presne to som chcel povedat |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 172174 | Včera: 225018