Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mám dilemu. Chcem vymeniť moju M600 za novú moto. Čo mám brať??? Poraďte pls. |
Jaj, mat tak tvoje problemy... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (26.09.2007 19:59) |
|
Chceš trhať asfalt alebo si kvalitne pojazdiť? |
a je to tu |
tá biela je už preč. |
nepamatam ako si na tom s nemcinou... ale pozri sem, hned prva odpoved na otazku rovnaku ako tvoju |
Prečítal som si pár odsekov a potvrdili sa mi moje 3 vety ... |
Ogarda vooobec nepocuvaj....To je Ducatista ktory do otvorenej suchej spojky leje sampon a strieka do nej vapkou?? tak take rady stoja za dve veci |
moi? jamais Upravené 1 krát. Naposledy upravil ogard (26.09.2007 22:08) |
S2R, ten vzducháč je krajší. Alebo, ak je pre teba necelých 100koní málo, počkaj či nebude S2R 1100. |
treba sa povozit a bude jasne..sam vyberies ...jazdim S4R a vyhol som sa dileme ci po case mi nebude chybat vykon....ale zas dlho som si zvykal najma pri vyjazdoch na vykon na zadne...je to brutal ked prejdes tak ako ja z monstrika 600 na toto kladivo...a vzduchac sa ti dlho zohrieva cize aj dolezite ci sa budes vozit aj po meste tam je vodnik lepsi...povoz sa a bude... |
S4R ma moderny motor z superbiku 999 a S2R je vlastne klasika.Motor technicky vychadza zo Supersportov 70tich rokov Ja bych bral urcite S4R.Prajem spravny vyber... |
dusan, ja by som ti poradil s2r1000, lebo predpokladam, za mas zaujem o tu istu s4r, co mam zaujem aj ja. Ale, keby si mi ju nahodou vyfukol, tak ja mozno ostanem pri vzduchacoch a pojdem do s2r1000 (novej). No a teraz moje plusy jednotlivych - s2r1000 je krajsia (nezavadza tam chladic), lacnejsia udrzba aj obstaravacia cena. s4r (06) ma zas lepsi podvozok, je vykonnejsia. |
Dusan, este by si mohol povedat, ako jazdis, resp. co od motorky chces.Ked mas rad kludnu jazdu, predpokladam, ze S4R k tomu nebude najlepsia. |
tak tak, vyskusaj obe a uvidis, najlepsia rada aka sa da dat... |
pozri obidve su krasne 2 ventil ci 4 ventil, vzduchac ci vodnik, je len na tebe co chces na jazde zazit. za obidvoma sa kazdy obzrie a v duchu si povie hmmm to je talianka, mnam. S4R tusim montuje 190 dozadu tak to je bomba to pritahuje viacej. na S2R budes mat take vozikanie ze, vpohode budes aj dost vyskereny jak maly cert a budes si ju pochvalovat, ale na S4R budes chodit domov bledy spoteny a s vyplestenymi ocami, ako keby ta nahanal medved a strhne ta pri kazdom hlasnesom zvuku, proste jak paranoik, a ked budes starsi budes mat problemi s udrzanim mocu. haha |
ogard, ked na normalne vozenie tak s2r800. Vedel by som o jednej krasnej na predaj . No a zlata je jednoznacne najrychlejsia |
no z obchodu ju dostanes na 180 ale alternativne sa tam montuje 190 |
já Ťi nevím! Ti sceš zas Ducati? To sas nepoučiu? |
dusan, takze dozvedel som sa prave, ze uvazujes o fungel novej. V tom pripade by som zobral s4r, samozrejme ked ti nevadi vodne chladenie (esteticky), rozdiel v cene nie je taky priepastny, s4r je tusim k dispozicii hned, ma lepsie brzdy a zadny tlmic oproti s2r1000, krajsie kolesa a podstatne viac vykonu. |
cygno: a kolko ide taka s2r800? cenovo. ked uz tu pises o leasingu. len tak koli mojej predstave. |
DucatiST4s: debata či japonec, abo talian? Odbočím trocha od témy: mám suseda taliana S2R800. dali sme sa do reči, povedal nech skúsim, tak som aj. Popíšem to takto: dýcha z nej legenda! Keď sa na ňu pozerám, je to legenda, keď naštartuje a sedíš na nej, je to legenda, keď pridáš, tak ťahá legenda, no furt mi tam dačo chýbalo. Neviem, buď to bol ten nádych a ťah, čo má malý Fazer od 9tis do 14tis ot/min, alebo ten jačiaci zvuk? Vyslovene mi vadilo, že motorka pekne zrýchľuje od spodu, no motor zvädol a nemal ťah na konci a že zvuk to má taký, aký to má.. |
Hard to say....ja chcem KTM 950 Supermoto...a môže ma mať každý rád :D |
Tino: prečo? mne tenV2 až tak neučaroval, no možno ak sadnem na iný, alebo časom... |
TheBoss, to preto, ze si na V2 chcel jazdit tak ako jazdis na R4. V2 si vyzaduje iny styl radenia, ked ti to nevyhovuje, tak ti to jednoducho nevyhovuje. Ja som zas opacny pripad, radovy stvorvalec nechcem, je mi uplne jedno odkial pochadza. |
Človek je tvor divný (ja tiež). Máš niečo čo je dobré, ale stále by si chcel ešte niečo lepšie. O tomto sa dá polemizovať, rovnako ako o jedno, dvoj či štvor valcových motoroch. Ja sa nebránim ničomu, ale na 2 valcoch sa mi páči ten typický zvuk...žiadny iný kladný záčitok neviem ponúknuť do diskusie. :D |
Ako cygnus hovori...4-valec je dobry, nenadre sa na tom clovek tolko, aby dokazal ist rychlo staci byt priemerny jazdec, ma dobru pruznost, vykon vo vysokych otackach,....ale aj tak som za 2V, ta motorka vyzaduje pilotaz,nepodvoli sa vsetkemu, pilotovi sa po dobrom vykone odmeni a ten si to uzije na to tata ...skoro ako so zenami Preto... |
Pilotovalo sa to dobre, bolo to také surové na radenie, aj na pomalé zákruty. To mi nevadilo a vedel by som sa s tym vyihrať Veľký rozdiel je aj v posede a presnosti nájazdu do zákruty. Fazer má vysoko položenú, mäkkoturistickú vidlu bez nastavenia No aj tak, hneď jak som Duknu vrátil, vytiahol som z garáže moje 4V a musel som si (ospravedlňujem sa za výraz, ale neni lepšieho) napraviť chuť... |
No ja som minulu nedelu chvilu vymenil Falco za Hornet 07-cku a mal som opacny pocit... |
nušš, niegdo je pivár, niegdo vínkar... a niekto má rád vysoké oktány |
joj je to ako porovnavat peknu blondynku a peknu brunetku....neda sa, niekto ma radsej blond niekto brunet... kazdy hlada nieco ine (nastastie) |
|
ber S4R je to sen! Upravené 2 krát. Naposledy upravil cavan (27.09.2007 18:43) |
Ja s brachu sme dvojicky a mame uplne odlisne chute.Ja milujem V-twiny a bracha by Fazera nevimenil za nic.Jemu sa lubi jemny kultyvovany tah od spodu a jedovaty tah vo vysokych otackach.Zato ja milujem ked na sestke potiahnem v 3tisicoch za plin a SV krasne akceleruje.A milujem pri podradovani motorovu brzdu V-twina.Je snim väcsia zabava Tisic ludi tisic chuti... |
nedalo mi nepridat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (27.09.2007 20:02) |
Zacina byt so mna fanatik na RSV, takze skus porozmyslat aj nad touto moznostou. |
Mam S4R a presiel som na nu(Ester) z monstrika 600. Mozem povedat, ze som bojoval s problemom skrotenia vykonu do rozumnej podoby(pokusa v jednom kuse o vodicak)...Predsa len neda sa to rozbalit prilis casto aj anjeli byvaju unaveny . No je to krasne zvezenie a vykon je super (som skor turista nez strelec)...ked potrebujes tak ho tam mas. Je to fakt o tom ci chce clovek uplnu klasiku alebo vodnika a samozrejme o peniazoch(cena+udrzba) ....na mna posobilo trochu rusivo ako trci chladic ked sa clovek pozrie zhora ale buchol som na to dva karbonove kryty a teraz je linia v pohode a som kludny... . Vzdy v garazi hoc sa len zastavim tak cumim vzdy s rovnakym uskrnom ako ked som sa odviezol prvy krat Ja osobne keby som mal chciet klasiku tak urcite miesto monstra radsej Sportclassic...na tom sa treba zviest v podstate motor to co S2R1000 a mne sa paaaci moc (subjektivna zalezitost) a nepotvrdilo sa aspon u mna, ze by ten posed bola muciaren. |
Klid, uz by si si mohol dat aj fotku do profilu... myslim tu S4R... |
/Users/mariojurza1/Desktop/DSC00683.JPG no jedine teraz su tam tie kryty na chladic toto je pred skraslenim |
no dam do profilu...nechce sa mi terazky studovat ako sem buchnut obrazok.... |
ta fotka starsia ako 2 roky Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (27.09.2007 23:00) |
takych fotiek je viac... predvadzacna jasnacka ....ved bola zlava a za rozdiel som poriesil zopar veci na nej... |
ja som sa previezol a uz riesil len jedno ako ju presunut do garaze...legalne... a rodina sa tesilaaaa |
Pozri obrázok Upravené 3 krát. Naposledy upravil nerd (27.09.2007 23:16) |
Prva zmena bola img236.imageshack.us/img236/8499/dsc01142an7.jpg a potom tie kryty skoda no nemam aktualny stav s nimi. Zvuk si polepsil dost no povedzme vyrazne.... |
no vidim ze s tvojou motorkou sa dost casto stretavam mozem povedat ze tento monstrik sa mi pacil ako 3-4 moto do rodiny by som ju bral |
povedz poradie nech mam aspon trochu predstavu o vkuse po com dusa pistii |
1. cista okruhovka v mojom pripade ZX10R bud to co mam alebo nova 2008 |
moj vkus som spominal sportclassic a zlepsit sa... na Panoni bol jeden...co to na nom natieral dost inym kategoriam...vieme o kom je rec staci pozriet clanky... je nezamenitelny a nielen prejavom na moto |
nie neskusal a pravdupovedat ani ma nelaka, ale to som tu preberal v inych diskusiach. ja som kawapozitiv cize na ducati ako prvu moto by som sa nedal presvedcit iba ak po vplyvom niecoho veeeelmi silneho.... |
ja som sa v monstri nasiel no proste zasah...dokonca sa viem aj pobalit a aj zabavit... |
jo neni telesna vada...sa rozoberalo vysie si proste iny ...nastastie |
ved co by sa rozoberalo keby vsetci mali rovnake moto s rovnakym vykonom a rovnakymi brzdami... |
klid: Tie Termignoni musia robit nehorazny buchot! hod nejake videjko so zvukom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cavan (28.09.2007 8:02) |
nerdova je urcite aj ta zelena skodovka na prvej fotke... |
tino ze vahas... musel som prist na niecom co mi v ducati nebudu zavidiet |
matvej: |
No, monster je klasika rokmi osvedčená. Ja som skôr na retro, takže sportclasik, gt1000, paul smart.... |
tinko, nerd by zx10 nevymenil ani za desmosedici, nie to este za volaku taliansku napodobeninu motorky ako rsv sces hard rock V2? ber VTR SP2, cipni to a najdi si kamosov z gumarenskeho priemyslu, budes ich potrebovat ejpril je pekna, honda je dobra, tak si vyber |
Nejako mi vynechalo písmenko, takže, odpoveď je jednoduchá : 3 VALEC |
matvej preco si myslis ze V2 zere viac gumy ako R4? ked sme pri porovnavani SP a RSV tak SP prehravala v testoch uz s prvou generaciou RSV. ak sa chcete dohadovat ktora a je aka spytajte sa lorenza on ma SP2 a kocur ma RSV jazdia stale spolu... |
matvej: |
Rozmýšlal som že do ktorej diskusie "regarding DUCATI" to hodím, tak to dám sem : Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (02.10.2007 11:29) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123449 | Včera: 138585