Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
pekne, a ze diplomova praca, kua na SK kde by sa take nieco mohlo stat, ze postavit moto ako diplomovu pracu |
mam pocit ze to bolo zaciatkom 80 tych rokov ked sa objavila sprava ze Jawa planuje stvortakt...dlho som ten obrazok odkladal a tesil sa....... ........je to fakt legenda....asi ako Nessie.... |
No, ja som mal Triumph LEGEND TT900...tak ten názov na jawe by som radšej nejako poupravil, lebo.... |
Je to fakt legenda, mne sa na Čechoch páči že už cca 70 rokov vyrábajú len veterány jak amíci a furt je to tá istá sračka mám dojem že je rok 2007 alebo sa mýlim. Vyzerá to jak klobáska s horčicou. |
teraz si urazil klobasu s horčicou,lebo to je klasika a netrci z nej chladič a rakúska svinka... |
češi domrdali čo išlo, jawu, českú zbrojovku a keby neboli skopčáci kúpili škodu tak potopia aj tú. Majú podobne sexuálne ruky na obchod ako my slováci, preto sme si aj rozumeli |
simages.google.sk/imgres?imgurl=http://www.thimet.de... Ked som to zbadal , spomenul som si na toto cudo - ale aspon nema 215 kilogramovy vyfuk |
Na diplomovku to je celkom dobré, škoda že chalan ponechal ten Václavkrálovský odporný tlmič výfuku. Ale nové veľké Jawky vrátane uvedenej podľa mňa stále predstavujú dizajnový chaos a sú slepou uličkou. Len ako príklad pridám staručičkú (design z roku 1967) mašinku od deda Jana Tatouška, dodnes plačem, že som to kedysi predal... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (03.08.2007 8:47) |
Z úcty k Tatouškovi dodávam, ak by to niekoho zaujímalo: narodil sa 6. 2. 1929, študoval na VŠ umeleckopriemyslovej ( 1952 - 58 ) v Prahe u prof. Smetany a pracoval ako dizajnér - architekt. Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (03.08.2007 9:08) |
Papiboy, dovolím si ťa trochu poopraviť, UŘ Jawy 250, 350 Bison nestopli Ruskí odberatelia ale samotná Jawa, keďže spolu s Bisonom sa pripravovala "prevratná" nová rada Jawa typ 634.1. |
Maco, vieš, časť mojej generácie zo všetkého viní Rusov ale podobné vysvetlenia zastavenia výroby tohto radu (623 a 633, teda 250 a 350 ccm) od politikov, odborníkov, fandov sme mohli čítať aj v čerstvo "porevolučnom" období, teda začiatkom deväťdesiatych rokov... |
Tak Jawa mala okrem toho aj iné pokusy oživiť výrobu motocyklov. tu je napr. Jawa 500 Boxer z r. 1984: |
Skoda ze sa nezacala vyrabat ta JAWA 500 , lebo ten Rotax je fasa motor len by to chcelo lepsi podvozok.Cital som na novu 650tku ze ma slabu zadnu kyvku, ale ten klasik sa mi celkom paci a motor ktory pouzivalo Pegaso alebo BMW GS je vykonny a na sprint urcite vypraska hociktory coper do 900 kubikov. |
Vyzerá to MEGAHNUSNE tak škaredú motorku hádam ani soudruzi z číny nevyrobia mali by sa hambiť v kúte a ten čo to nakreslil by mal navrhovať tak akurát drevené metly |
Je to smutne, ale Jawa sa tymto stylom pobera akurat tak do historie. Kolko moto vyrobia a predaju rocne? 1000 -2000 ? Spapaju ich Cinania na ranajky.. Kolko je tam fabrik, ktore take pocty vyrobia za jednu dennu smenu.. |
JAWE drzim palce , ale mne sa toto moto nepaci , myslim si ,ze mladi designeri maju na viac , ale toto je ..HNOJ.. A ten poziarny blatnik |
NO TAK TO JE CELKOM KRASNA MOTORKA A INAC MA DOBRU ,KRASTNU NADR DOBRE TO VYPADA |
ten pohlad zozadu.. ked na to pozeram teraz, tak to vyzera ako nafukovacia motorka.. |
Zařvala příšera do šera... |
mozte mi povedat co je to ten motor ROTAX na tych Jawach zac? dakujem |
karburatorovy motor Rotax, vlastne stale ten isty od osemdesiatych rokov, sa onedlho odporuci do historie. Nesplna Euro3. Jawa zatial nema ziadny nahradny vyrobny program. Uvidime ako to prezije. |
no na jawu sa to podobá snáď len tým svetlometom.tie staré dobré jawy a čezety to sú dávno zašlé časy.světská sláva polní tráva.ale značka Jawa by to určite dosiahla ďalej než tam kde je dnes.ale nemyslím si že je úplne v prdeli-bolek polívka.komouši moc poškodili tejto značke.ale tí dojebali u nás skoro fšecko!!!! |
Urho: na komunistov mi nesiahaj ! |
Caute banda.Ja som na Jawkach vyrastal,asi ako kazdy motorkar ktory este zije a sa vozi.Taka starucka Jawa 500OHC,to Vam je klasika...Kto ju este nevidel v original stave tak vazne prisiel o klasiku....Ja by som si to postavil aj do obyvacky....Tamto co to teraz postavili:je tam len vyborny motor,ktory sa hodi do super enduraBMW650GS-dakar ,to co sa naziva vyfuk-tak to je otras,brzdy:aspon co som cital opis tak stoja za prt.Je to smutne ze kedysi taka slavna firma ako bola Jawa a so skvelou historiou nedokazala prezit a postavit si vlastny stvortaktny motor,ale miesto toho vyrabala poslednych 30 kov tie iste motory len menila tvar blokov."Jawa je legenda a aj zostane legendou v srdciach a ociach tych ktory ju miluju" Ale to co teraz co vyrobili by nemali nazyvat Jawou.... |
na jawe som zacinal aj ja skoda ze takto dopadla mala radsej vyrabat dalej tie stare jawy aspom boli krajsie ako to co teraz vyrabaju boli by lepsie ako tie cinske hracky |
zug21: zabudol si na jednu podstatnu vec - kto by tie stare dvojtaktne jawy kupoval? ved to uz nechcu ani na Kube.. |
Jawa určite tajne spolupracuje s výrobcom ladených výfuov Akrapovič.....Jawa jej robí zákazníkov Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (06.08.2007 0:21) |
copy viem ze zaspali a nikdo by to nekupoval skoda konkurencia je silna jawa uz skoncila ale na svoju dobu bola ok len tie dvojtakty nemaly varabat tak dlho |
zug21: jawa bola pre nas pojem asi hlavne kvoli tomu, ze sa tu za sociku nic ine kupit nedalo (OK, okrem MZ-ty). |
copy Jawa je vo svete uznavana znacka . Zialbohu znacka Jawa zakapala hlavne vdaka komunistickemu idiotizmu. Janecek sa musi prevracat v hrobe ale jawa je jawa. Ked pridete na motorkaren do Haliče tak sa vam dame povozit. Toto su niektore nase krasavice Upravené 3 krát. Naposledy upravil jozo13 (06.08.2007 1:10) |
viem ako som jawu kupoval v pko bola burza a na nastenke bol inzerat hned som ho schoval do vacku a majitel sa cudoval ze preco som prisiel len ja na inzerat a tak mi ju predal inac dakujem copy za tie stranky super |
sak je to len praca volakeho studenta, nik nevravi ze sa to ide vyrabat! Ale ten dizajn je naozaj divoky, ale co uz hlavna vec ze nieco spravil a vysledok je na svete, ci uz sa to niekomu paci alebo nie. |
jozo13:tak tomu ja vravim krasne Jawky.To sa da povedat ze Jawa bola na vrchole.Takto si Jawu pamata asi kazdy motorkar.Dakujem za pekne fotky.Stiahnem si ich.Ty ich zbieras?Krasne hobby.Drzim palce |
napriek viacerym faktickym a pravdivym komentarom v diskusii mi je aj tak tento pokus o ozivenie znacky velmi sympaticky, i ked musim uznat, ze tie Jawacke pokusy niekedy neposobia profesionalne. je to skor o cite ako o rozume. aj tak drzim Jawe palce |
Podaktorí sme vyrástli na krásnych Jawách a 500 OHC bola najlepšia mašina, čo som mal. Ale táto je naozaj mrzká. Škoda.... |
Jozo13 prekrásne fotky. Darmo, krásne modelky sa dobre fotia. V budúcoročnom kalendári to máte u mňa aj bez zatiaľ konkrétneho termínu rezervované. Ak sa podarí, niečo priveziem aj ja... |
Preco Jawa nerobi konecne poriadne moto. Tie smiesne tvary, to si kupi asi tak haluzer Stacilo keby urobili nieco poriadne ako japonci a verte tomu ze by boli na slovenskom trhu n.1 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lumpy (07.08.2007 14:42) |
Celkom dobra praca....teda az na ten vyfuk. Motor by mohol byt skor v ciernej farbe. |
Tie fotky starych Jaw su nadherne.Tomu sa hovori klasika.Starucka Jawka 500 OHC,alebo 250 a 350 perak...Tak si bude Jawku pamatat kazdy motorkar.Mozem povedat:v jednoduchosti je krasa a Jawky boli nadherne... |
motor rotax som poznal predtym len z vodnych skutrov ,kym som neokusil jawu 650 classic mal som o nom celkom dobru mienku ,ta 650 je totalny hnoj podla mojho nazoru ,chod motora to ma desny a vobec cela ta motorka mne vobec nereze,a uz vobec nie za tu cenu co to predavaju ,radsej solidnu jazdenu japonsku motorku ako toto |
Mne sa tiez nepaci toto dielo, ale ani scifi kapotaze od Durisa .Klasik vyzera lepsie ,ale mna by zaujimalo ci uz niekto jazdil na novej 650tke a ako to ide.Nech tu nieco o tom napise.Nikdy som este nemal Jawu , ale jednobuchy mam rad. |
marek750: ja som na J650 jazdil asi 10 km, nemal som z toho velmi dobry dojem. Asi taky, ako ked ides na starej moto, ktora nedrzi stopu, e nedoverujes jej .. a to ta jawa mala asi 3tisic km. na motorkari.cz su tiez nejaki majitelia, aj ich dojmy. |
Taat---- |
Legend je vytvoreny v ramci diplomovej prace studenta Batovej univerzity s pozehnanim vedenia JAWY. V rozhovore sa zmienil, ze zamerom bolo pri doplatku pri kupe, myslim Jawy 650 Style alebo Clasic dostat sucasne aj novy design vo forme doplnkov, cim by nal kupujuci dve motorky. |
Zebi chaby pokus o imitaciu triumphu rocket 3 ? Tie vyfukove zvody ala bateta 210 . Vyfuk imitacia Upravené 2 krát. Naposledy upravil Lumpy (08.08.2007 8:04) |
yamaxx - proti gustu žiaden dišputát. Názory sa rôznia a všetci inak posudzujeme všetky mašiny. Ale mám za to že Bizon bol nový vietor u Jawy a mali v tomto smere pokračovať ďalej. Mali by deltabox možno skôr ako japonci, (vlestne to tam už bolo ). Chcelo by to prevziať ešte vylepšený zadný "centrál" od pra-pařezu a doladiť nejaké drobnosti. Ja tú mašinu považujem v každom prípade za vykročenie správnym smerom, koncepcia dvojitých chrbticových rámov s podveseným motorom dneska už vyhráva pomali aj u čoprov. (Dokonca prečítajte definíciu rámov niektorých ťažkých Harleyov v poslednom katalógu Motomagazínu Chlapci už niečo vedia, čo my ešte nie ) |
cele moto je drsny otras, nema ani hlavu ani pätu ani nic. Pokus o low rider choppra/zadny blatnik/, s vidlou v sklone street/naked, na babettovych kolesach a vyfukom mega rozmerov.......studentko zjavne nevedel co zo sebou |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 57331 | Včera: 121617