Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
tak zdravim kazdeho a vopred dakujem za nazor... |
No ja nemam skusenosti ani s jednou z uvedenych, ale v profile mas napisane, ze moto tvojich snov je zxr 400 tak kupuj tu. To je moj nazor. |
no ano, len v inej diskusii mi povedali, ze ich az tak vela neni... tak neviem ako to bude s ND Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubos87 (26.06.2007 22:27) |
tiez sa priklanam k martinovmu nazoru..... popozeraj este nejake ine 400vky....... do 600 by som na tvojom mieste este nesiel..... sak aj na tie pride...... |
jj 400... ale ake?? enduro, cross ani chopra nechcem... skôr cestak sport alebo naked... uz som rozmyslal aj nad skrtenou vyssou kubaturou... |
No neviem,co tak suzuki gs 500,cenovo dobre a nedobytne dvojvalce. |
no dalo by sa... lenze na tieto 4 som nasiel aj aktualny inzerat... tieto gs-ká idu po com myslim tu na rok 95 a vyssie a samozrejme (Sk) ??? |
XJ je kamarat a pohodlny turista so vzpriamenym posedom aj pre spolujazdca, dvojventilova technika sa nemusi tak tocit a ma pekny zatah od spoda, prevadzkove naklady su male, spotreba vraj kolo 4l, ja osobne skor 5l, ale neviem preco. Parkuje mi v garazi 2001 rocnik, s dvojkotucom od '98 a olejovym chladicom.dizajnovo sa mi lubia zvody 4-2 pekny zvuk, aj ked vzduchac trosku viac klepoce. Je viac vykonovych verzii, otvorena by mala mat 45kW. Ak ju netocis, jazdis 110 na 6 a pradie 3000. Ak chces adrenalin, skopnes o dva kvalty a taha aj za ruky. Fazera by som sa bal, je taky prudsi, GS je mi male, aj ked na XJ mi nohy nesedia dokonale na nadrz (mam 190cm). a to 4 kilo som este live nevidel, nesedel, nevyskusal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (26.06.2007 23:59) |
Ja ososbne som zacinal na XJ a nedam na tu masinku dopustit.... |
miso251SK, skrina: dakujem, za nazor, aby som pravdu povedal, aj ste ma potesili... toho FZR sa trocha aj bojim pozeral som ze ma okolo 100HP a to je na "zaciatok" asi trocha vela... |
ja by som isiel do kawi,je to tvoj sen a ze ich je malo to neznamena ze ti ju nebudu vediet opravit...ja mam zephyr 1100 a ja viem o 2 inych na slovensku.a servis v poho.. |
heso: a keby bol dovoz, tak nebude problem s prihlasenim, ked na slovensku neni kawasaki importer??? to ma dost odradilo... |
kawasaki bude v tt importer od noweho roku,pocul som ze byvaju problemi kvoli tomu,ale neverim ze nikdo nema kawu zo zahranicia..v tomto ti neviem poradit..mozno niekdo kdo to uz riesil.. |
s ND na kawu budes mat taky isty problem/neproblem pri ich zhanani ako aj s inymi neetablovanymi znackami. Mimochodom, v TT nebol, nie je a nebude oficialny importer pre SR, to su vsetko famy, aj ked bolo medializovane, ze oficialny predaj atd. Oficialny mozno, ale len ako subdealer ceskej firmy. Toto nie je antireklama, na dotycneho predajcu, ale zavadzanie zakaznikov v zmysle, ze je niekto importer je pekne neseriozne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (27.06.2007 10:19) |
este by sa nasli dajake "skusenosti zo zivota" aj k tym ostatnym moto? zatial vedie xj, ale dost ma láka aj ta FZR-ka samozrejme k silnejsim moto pristupujem s obrovskym respektom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubos87 (27.06.2007 14:17) |
no osobne som bol iba na litrovom fazer-i ale to som sa uz naozaj bal fzr by som uz radil kdesi k SV650 - Bandit a podobne, ina liga, o triedu vyssi vykon, veeeeeeeelmi rozumny zaciatocnik by to musel byt, aby zvladol taketo stado, motory uz moc linearne nie su, hlavne SV ma nakop cez 8 tis, su to motory otackove... a o polovicu a aj viac kvonikov naviac |
Ja som presedlal zo 125 na FZR a dalo sa to v pohode zvladnut...po mesiaci sme si na seba zvykli...... |
je to o cloveku a o povahe, ak si rozumny tak by si to zvladol, ja by som to nezvladol, je to moto nad moje schopnosti a ked mi to zacalo ukazovat 231 tak odvtedy som na to neliezol |
miso251SK, Palino46: no dobre rady... najlepsie by bolo vyskusat si ich a asi potom by som bol mudrejsi... lenze kamosi maju bud "len" jawu 350 a nizsie, alebo potom uz len suzuki 600 a kawu zx6r... to sa trocha bojim ale skusil by som |
ta kawa zxr 400 je dost silna vozil som sa na nej a na zaciatok by som ju moc nedoporucoval, sice ten kamos co ju ma tak je to jeho prva moto |
power: no zaciatok ako zaciatok... uz som pisal ze mam sezonu na 175 a 350-ke jawe, neni to moc, ale viem preco je moto moto... pomer vaha vykon a tak... |
kludne zacni na com chces, ale s rozumom , po 5-tich rokoch nejazdenia som skocil hned na CB750, predtym jawka a som nadmieru spokojny....urcite skus bud GS 500 alebo XJ, ale urcite nie to GS 550 co si napisal, to je uz fakt stara moto a pokial viem dost poruchova... a ak chces dat 50tis tak aj ta XJ-cka bude asi starsi model ako 92 cize diversion ktory ti tu odporucali, starsia XJ ma iny motor (72 pejov, 4ventily) a iny vzhlad.... ale moze byt... skus prozmyslat ci sa ti neda naskrabat viac penazi na nieco lepsie a novsie..... |
s tymi dielmi vas este troska opravim kupovat nove dieli na hondu a kawasaki neni rozdiel, ale kupovat pouzite dieli na zx6r ktorych je tu plna rit a kupovat na zxr400, ktorych je tu dokopy 5 a nikto s tymi motorkami nekseftuje, lebo to ludia ani nexcu a uz sa to neda ani prihlasti, tak to je dost velky rozdiel Zxr 400 je skor motorka pre zberatela abo nadsenca pre tento typ, ale pre teba je to zbytocne riziko... XJ abo fzr su dobre motorky, a nielen na fzr, ale aj na xj treba zacat pomalicky a postupne pridavat a nie ze po prvej zatacke ktoru prezijes si povedat, ze sak som pan jazdec a ujebat tomu tak, ze z druhej zatacky uz nevyjdes... |
www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xj_600_1990.php Upravené 3 krát. Naposledy upravil miso251SK (27.06.2007 19:17) |
Lubos87:Nebolo by lepsie este tuto sezonu vynechat nasporit nejake peniasky a investovat do nejakej novsej masinky???A kludne sa neboj aj nejakej 900-ky...ja som nejazdil na nicom pred tyzdnom som kupil cbr900rr r.v.1999 a je to pohodicka....uz som najazdil asi 750km. |
teraz mi ponukol jeden fzr 600 r... za 25 000,-- este mi nestihol nacarbat ci je aj s papiermy, ale dufam ze ano... bola padnuta. tj.: zlomena predna maska a zevraj skryvená zadná vidla... je zo slovenska... co by ma mohla stat oprava?? ak sa podari dam aj foto... |
Jano46, dost odvaha ist hned do 900vky a zrovna Fera Blejda |
Jano46: no odvázny... ale ja si moc netrufam, este ma caka výska... a nechcem vynechat sezonu, aspon by som dajake skusenosti nabral aj ked s 15 rocnou moto... potom niekedy bude aj lepsia samozrejme, ale ja nie som az taky narocny... |
matvej: ty sa v tom vyznas... ake môze byt najstarsie moto, ktore by sa este dalo prihlasit??? |
no jo do tej zxr by som asi ani ja nesiel , sice je pekna , silna vsetko ok ale tie náhradné diely to je to , ten fzr by mohol byt fajn si myslim |
skus pozret aj nejake Kawasaki GPZ 500S ja som nad nou rozmyslal ale nakonec som si dnes splnil sen a kupil cestovne enduro. Je to iba starucka Apriliu Tuareg 600 Wind, ale casom bude mozno AfricaTwin alebo podobne |
seriova FZR ma tusim 98 koni/neviem presne/, GS 550 by som urcite zabudol na Tvojom mieste, uz len preto ze k dielom sa da v podstate bez vacsich problemov dostat od roku vyroby 1986, starsie uz len velmi tazko. Padol tu dobry nazor ze ZXR400 je pre zberatelov, okrem nej sa vsak robili aj FZR 400 a CBR 400RR/len pre USA/, chcem tym len povedat za ak by si nutne chcel 400 ccm tak su aj tieto moznosti, u nas vsak maximalne obmedzene. Pravda je, ze s pouzivanim rozumu pri jazdeni po case zvladnes aj vyssi vykon, to je jasne. Stale mi vsak z tych moto, co si na zaciatku vymenoval, najlepsie vychadza XJ. Sice som ju sam nemal, ale logika mi hovori, ze u supersporta ako je FZR napr, je vacsia pravdepodobnost, ze bol lahnuty ako u toho XJ, predsa len je to moto viac menej na sportovo-turisticke vozenie Upravené 2 krát. Naposledy upravil marccell (27.06.2007 22:03) |
este k tomu prihlasovaniu: hladaj moto co ma slovenske papiere a budes potrebovat len prepis z okresu do okresu, alebo ked budes mat stastie tak len prepis v okrese. |
tomasNR:je to v poho motorka,nejde zaa tak lahko na zadne takze sa da pokojne pravackou potiahnut...ale vsetko s rozumom...a iba na prehladnej rovinke...treba zacat pomalicky a zvykat si... |
pri tych penazoch co mas, tak ti marcel dobre radi a kup volaku motku u nas, lebo ak xces prihlasit z vonku, tak rataj najstarsu od 00-01 roku.. istotu mas pri 02, len to nesmie byt dovoz usa a pod... za 60 litrov kupis rozjeondenu fzr tristoosemdesiattrikrat rozchnapanu a polepenu lepidlom a lepiacou paskou co zere viac oleja ako benzinu... ja by som na tvojom mieste siel do nejakej 2000cky TZR 125, NSR 125, MITO 125, RS125 a budes mat peknu co pojde len o 50 menej ako zxr a este ti ostane aj na benzin a dobru prilbu s rukavicami ja som to tak tiez poriesil a nebanujem, potom som dosetril a kupil vtr |
matvej: meriam 197cm mam kamoca co je o nieco nizsi a ma cbr125... no hrôza, je na nu privelky... z dialky vyzera ako by siel na mopede... tak to v ziadnom pripade neprichadza do uvahy... potrebujem masivne moto aj ked horsim pomerom kubatura/vykon... |
z tych 125tiek potom len MITO a RS125, tie su troska viac nafuknute, sak mito ma tusim seriovo 160tku gumu vzadu.. a polka kktou na zraze si bude myslet ze je to ducna 916tka ale nesmies to nastartovat ide to 180, ja som na TZR za 2 roky nemal jeden jediny problem, takze ak das dobry olej a nejsi kkt, tak ti to mosi vydrzat volaco.. lebo kupovat rozjebanu genesisu abo volaku inu nebezpecne rosypatelnu herku nema ozaj vyznam, radsej si dosetri a kup volaco potom neskor.. abo volaky naked ako GS500 a pod.. |
som trocha sklamany uz tu pokukujem aj po SV-ckach, potom GS, je to dost blbe... dost som sa tesil... mozno az moc. nevadi, na "koniec" sezony si este dosporim daco... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubos87 (27.06.2007 23:09) |
Skrina , ďakujeme Ti za názor a Tvoj príspevok č. 407. Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.06.2007 23:14) |
Hm, Lubos87 a co takto popozerat sa po nejakej Kawasaki GPZ 500S (ak chces kapotovane nieco ) alebo Kawasaki ER5 ( to je zase nahac ). Ako tak citam aky si vysoky na tu GS500vku rovno zabudni, ja mam 190cm a moja Kawasaki GPZ500S mi je akurat, na ER5ke som este nesedel Totiz obe Kawy maju rovnake motory, len ta GPZ ma 44kW a ER5ka na tusim 36kW, su to vodou chladene dvojvalce, vela ti odpustia, nenarocne na udrzbu a celkom schopne vyzeraju a sedia na ceste. Skus popozerat nejake obrazky na nete tychto dvoch Kaw, a ceny su okolo tych 60 000. |
lubos: pri Tvojej vyske by som takisto vylucil GS 500, frajerka ju ma, ja mam 176 cm a ked na tom idem, pripada mi to velmi male a motorka uz pri mojej vahe 85 kg, nejde viac ako 160 km/h, i ked na druhej strane, dovolim si s tym robit somariny. Este ma napadlo, mas skoro 2 metre co takto zatial nejake enduro, DR, XT alebo tak, motorky su to lacne a maju relativne velku vydrz, okrem toho vyber u nas je dost velky. A ucit sa na tom ako na velkej kubature mi pride trochu rozumnejsie ako sadnut z 3,5 Jawi hned na sporta. No ale uz kaslem na rady aby si nemal pomotanu hlavu este viac. |
marcell, tomasNR: coby, kludne piste, kazda rada sa mi zijde... aspon davate nove navrhy aka moto mi môze "padnut"... aby som zbytocne nepozeral take, ktore bud ani sancu nemam kupit, alebo mi je mala... skratka ktore mi ako tak nevyhovuju... |
Lubos87: To si môj človek => ja mám 196cm a tiež pokukávam po "väčšej" motorke. Sedel som zatial na CBR600 (trochu malé), VFR800 (dáky ten cm naviac by sa ešte hodil - hlavne na nohy) a naposledy to bola dáka staršia Kawasaki ZX 9R (to by už docela šlo). |
vhsystem: tomasNR mi poradil s gpz... prave si idem dajake pozriet... dizajnovo sa mi pacia a aj cenovo su prijatelne... neviem, ja by som sa od ninje trocha bal... ale aj na taku dojde... hlavne sa nezabit |
DR 600, DR 650 je u nas plno a uz sa daju myslim okolo 50tis mozno viac,prihlasene na papieroch, bez papierov idu okolo 30 tis. Nechcem Ta presviedcat kazdu chvilu o niecom inom, len som nevedel ze si chlap ja dve hory, a uprimne si myslim, ze aj R1 Ti bude trochu mala,/ aj ked urcite sa do nej poskladas/ preto ma napadlo na zaciatok enduro: vysoky posed, dobra ovladatelnost, pohodlne vozenie aj na dlhsie trasy, nenarocne na udrzbu. Samozrejme zasa musis mat pri kupe trochu stastia, lebo nikdy nevies presne kolko mala moto majitelov a ako sa k nej kto spraval. |
no s tou vyskou mas fakt problem najst mesiu kubaturu.... chcelo by to mozno velky nahac (750 a viac)... ale podla financii asi tazko... inak GPZ bude dobry smer... len si uvaz ci 500 ale neskusit 600 alebo 750, ale tie su zas starsie....inak GPZ 750 a 900 su nadherne masiny a vykonu sa neboj..... |
ked tu uz padaly rady ako enduro...... on chcel nieco na cesty..... co tak supermoto? |
mohli by ste poradit aj dajake supermoto, bo v tych sa moc nevyznam... poznam len KTM a to je drahe |
super moto by bolo v pohode, ale original SM z fabriky je dost drahe, je tu vsak moznost prestavby z endura, ta najjednoduchsia zahrna prepletenie kolies na nove rafy a nove pneu, investicia zhruba 15 tis |
naco treba nove rafy??? v tom sa moc nevyznam... |
Hrabal som sa ešte na nete a našiel som ponuku na Yamahu YZF-R6. Ako je rozmerovo velká v porovnaní s CBR600 a VFR 800??? |
na prerabku z endura na supermoto potrebujes nove kola, kvoli tomu ze endura maju vpredu 21" a vzadu 18" (vacsinou) a supermota maju okolo 16" vpredu aj vzadu. |
vhsystem: pohoda, kludne, aspon mi tu davas rady... ale zas z babety presedlat na yzf r-ku... no neviem... len sa nezabi... ale ako myslis... ja zatial nieco pomalsie, ale dost velke na moju vysku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubos87 (29.06.2007 15:44) |
Tusim ti niekto radil gpz 750. Presadol som na nu z mz251 ako 16-rocny. Stale vyzera dobre na svoje roky a svojej vysky sa pri nej bat nemusis. Inak som bol spokojny aj s vykonom, na staru masinu to jazdilo super a hlavne dennodenne. prezil som s nou styri sezony a poslal dalej za smiesny peniaz. Samozrejme musis opatrne v zaciatkoch ale to iste aj zo 400 alebo 600vkou |
no dnes som bol s kamosmi vonku... maju nove motorky...2 125 ky a 1 600... mal som take nutkanie si tu 600 vku zobrat domov... tiez starsie moto: suzuki... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubos87 (30.06.2007 19:54) |
no tak teda uz mam tu yamahu FZR 600 nedal som si povedat... tych 100 koni ani neni az tak vela ale staci... nad 8 000 sa otvara a dava plny vykon... to je parada, hlavne to zrychlovanie, jazdim na nej pomali 3 tyzden a mam nabehanych okolo 250 km... len sa tak poflakujem okolo som s nou spokojny, teraz je úplne naha, totiz sa chystam striekat plasty... tka drzte palce nech sa podaria uz sa neviem dockat novej sezony, ked urcite spolu zazijeme par zrazov a niekolkych z vas osobne spoznam... |
Lubos87: mam ZXR 400 som s nou velmi spokojny. je to ziva masina. pekny zvuk. proste na zaciatok parada. pekny supersport na ziskanie skusenosti. |
a da sa na tom tiez dobre vyblaznit Upravené 1 krát. Naposledy upravil ApriliaSR (02.10.2007 22:37) |
ApriliaSR: inak tu co si si kupil ty som chcel aj ja aj som pisal typkovi, len bol dost daleko od zamkov |
to lubos 87: už som tu o tom písal, že v mladosti 175, potom celý život pôst, a v sedemdesiatke Transalp. Ja ti radím: do tých 60 k si kup čo sa ti páči. Bude záležať len na tebe, či si zachováš rešpekt pred tou motorkou a nebudeš sa hrať na Rossiho. Ja som už odjazdil 4 sezóny bež škrabanca na tele a motorke. Prejem ti, aby si si zajazdil aj v mojom veku. Všetko je v tvojich rukách a hlavne v tvojom modzgu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bohusact (03.10.2007 12:51) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 75002 | Včera: 208596