Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hej aj na starych Ikarusoch sa tak jazdi... Osobne sa mi paci ten pristroj. Rad sa nan pozeram - prezradza mi vlastnosti motora pri roznych otackach. Nepotrebujem ho k jazde (aj tak mam teraz odkrutene lanko a nefunguje), ale s nim to je vacsia zabava. |
načo vam je otačkomer na jawach? ja to točim až kym vykon nezačne klesať a potom radim |
Tiez som nad tym uvazoval, lebo som teraz kupoval lanko na tockomer za 200,- a otackomer na Skoda 120 a spol. by sa dal zohnat za - sukromny odhad - 800,-. No a kedze 2T 2val pali tolkokrat ako 4T 4val (2x za otacku), tak by mohol taky skodovkarsky perfektne fungovat. Signal na aute sa berie z 1ky kontaktu na indukcnej cievke s tym, ze je tam 1 cievka pre vsetky valce. Takze ak mame na Jawe dve cievky, bude treba signal nejako spojit (no odhadoval by som, ze tam bude treba pouzit nejake tie diodky, aby signal z jednej cievky neovplyvnoval druhu cievku). No pocul som aj o otackomeroch, ktore sa daju prepnut na 2T alebo 4T motor a brat signal len z jednej cievky. Asi tolko... Schemu, zial, nemam. |
caute borci najde sa tu niekto co bi mi poradil ako,a ci vobec sa da urobyt elektronicky otackomer na 350ku.ak mate tak mozete aj schemu poslat.diky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 106812 | Včera: 152588