Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Myslel som si, že som skončil... Je tomu asi mesiac, ale čím ďalej, tým viac si to prestávam myslieť... Upravené 1 krát. Naposledy upravil xpass (16.07.2007 16:06) |
PRID. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TRUBA (16.07.2007 18:24) |
ajaáááááj = presne toto som potreboval počuť ... hneď mám lepšie ráno.. |
xpass ak poriadne zgenerálkuješ CR 500 ešte budeš za veteránov na nej jazdiť. |
hehe, nepotrebujem súťažiť ... ale myslím si, že by v prípade potreby dokázala hravo konkurovať 4T 450, že? |
kawu by som vylucil hned,(neviem preco ale asi kvoli dostupnosti cohokolvek na nu)sx380 obcas po nej pozeram v inzeratoch ale honda je honda cr a ten jej brutalny zatah odspodu jednoduchost motora.proste cr neni o com. |
ja neviem co stale mate s tymi dielmi na kawu,ked som nieco potreboval tak som to obiednal s ciech a zachvilu to bolo doma.uz tri mesiace je v trnave oficialny diler kawasaki tak si myslim ze s dielmi uz nebude vobec ziadny problem.co sa tyka rychlosti opotrebovania dielov,jedine co musis na nej casto vymienat je zadna guma.podla mojho nazoru je to super masinka ale pozor,tresta kazdu jazdecku chybu .zalezi len na tebe xpass co si vyberes vsetko su to super stroje ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Max3 (19.07.2007 9:43) |
Dobre. Ďakujem za ďalšie postrehy. Som zas o niečo ďalej. |
nazdar,ak mas dobru obuv,tak bolestive nie je,len sa to treba naucit ,ja som mal vtedy len kanady a dalo sa,aj ked po sezone som ich musel menit,kedze na podrazke mi vznikla diera,urcite to nekop v teniskach a zaobstaraj si riadne crosove cizmy,ak nemas.A o 4-takte si nerozmyslal? |
OK, aj Tebe vďaka orome. |
Ti garantujem, že by si sa aj s YZ 250 pos.al, kamoš taký cukrík priniesol z CH a kedže jazdím len 4T tak som hneď na to vyliezol a mal som fakt dosť. Je je to superkrosa, skáče ako divá a nič pre hobíka. Ale machrovať sa s tým po dedine dá tak ako s CR 500. Chlapi máte fakt dosť. Ale proti gustu žiadny dišputát. |
Ak sa zaujímaš o svetelné zapaľovanie na Hondu CR 500 , tak tu si nájdeš to čo si hľadal . Je tam uvedená cena , schémy zapojenia a technické parametre . Dokonca je tam aj menšie video ohľadom nakopávania . |
xpass-to ze 4t 450 potiahne na kazdej rychlosti by som az tak netvrdil,teda urcite nie o novsich,kde potrebujes tiez drzat urcite otacky aby to islo. |
OK. Všetkým vďaka. |
mám CR 500 asi mesiac, vyvozil som asi 3 nádrže, takže asi nebudem celkom objektívny čo sa týka výdrže moto, ale čo sa týka výdrže zadnej pneu, tak po tých 3 nádržiach je na sračky. Tie štuple sa nederú, ale trhajú. Pravda je že som tam obul Mitas a tie sú tým povestné, ale predtým som mal KTM 300 a aj Mitaska vydržala podstatne dlhšie. A to sa na 500 len učím a žiadne extra vypalovanie zatiaľ nehrozí. Je to fakt sila. Ale zatiaľ vrelo odporúčam. To zríchlenie keď máš pred sebou kúsok volného priestoru je jak v MIGu. Pravda je ale to, že výkon sa dosť zle dávkuje. Na jazdu v stupačkách po rovinke, kde si to chcem len tak preprdkať a opatrne zrýchliť som už skoro zabudol. Trošku brnkneš do plynu a už sdíš v sedle a ak máš mokré rukavice, máš problém sa udržať rydítok. Výjazdy v daždi sú tiež problém, nemám cit na zadné kolo. Mám minimálne otáčky a ono hrabe a hrabe, to isté na koreňoch. Raz darmo, je to čistokrvný motokros a plnokrvné enduro z nej neurobíš. A ešte strašne unavuje, jak ju furt krotíš a nestíhaš ostatným, po 2,3 kolách ti stvrdnú zápästia a to mi pripadá fakt nebezpečné. Ale zatiaľ je to najväčšia pecka akú som mal a nevimenil by som ju za nič. Vralo odporúčam... |
bolo by celkom cool previezt sa na takej 500-ke |
čím viac subjektívnych zážitkov sem dávate, tým lepšie sa to číta |
Vobec sa mi nepaci predstava ze mam moto ktoru nezvladam, zle sa na nej jazdi po korenoch, po dvoch kolach z nej bolia ruky a nevyuzijem ju naplno. Naco Vam to teda potom je? |
tommxx zdielam tvoj nazor..chcel by som to vyskusat mozno na den dva ale mat to sezonu dve no neviem |
Je to motivácia sa zlepšovať, že snáď niekedy na tú motorku bude mať. Mimo iné, |
Ja som presedlal zo 125 na 350 a potom na 503 a potom klesol na 250 (4T). Konecne zvladam 250 4T a az teraz rozmyslam nad 450 4T. Idelana by bola ostra 350 4T - da sa sice kupit 350ccm kit, ale je to nevyhoda ako som spominal inde - nemozes ist triedu MX2 a v MX1 Ti bude chybat vykon... |
Ja si myslím, že pre hobby by to mohlo byť v poriadku. Raz za dva týždne sa dostanem na dráhu - nechám sa ňou trocha "prefackať" a bude mi fajn.. |
re:tomxx : to že ju nezvládam nebude celkom pravda, ja sa ju učím zvládať. Pokiaľ na nej neidem na kantráč, nevidím v tom žiadny problém, že po dvoch kolách ma z nej bolia ruky. Keď nestíham, tak si proste dám pauzu a valím zas. Všetko je to o tom, že človek je tvor zvedavý a chce skúsiť všetko, tak prečo neskúsiť CR 500? Ja jazdím pre radosť a to že si hodím desať keď mám toho plný kýbel neznamená že tú mašinu musím hneď predať a kúpiť si 125ku. A som si istý že ju zvládnem, natoľko som sa už na motorkách vozil. A čím je to ťažšie, tým je to väčšia výzva. Nuda na motorke je to najhoršie, nemám pravdu? A táto mašina mi robí fakt radosť. Je jasné že borcom z prvej päťky MS sa nemôžem zrovnávať a som s tým úplne zmierený... |
A nechcel by som moto, na ktorú po vyvození troch nádrží poviem, že už sa na nej nemám čo učiť. Ja nie son Meriman (žiaľ bohu). |
rider1- urcite nejazdis motokros lebo by si taketo nieco nepovedal |
Motokros nejazdím, ale nechápem čo som nemal povedať keby som jazdil? |
XPASS-POTESIM TA,KUPIL SOM TAKY POSILOVAC NA SPOJKU,FUNGUJE TO NA PRINCIPE PAKY A ONO TO VEEELMI POMOHLO-NA JEDEN PRST TO ESTE NIEJE,ALE DVOMA V POHODE.MOZNO TOMU PRISPELO AJ SKRATENIE SPRUZINIEK ASI O 2 MM (VIAC SOM SA BAL ABY NESMYKALA SPOJKA,ALE KUPIM NOVE A TIETO STARE SKUSIM ESTE O 1-2 MM SKRATIT CO TO SPRAVI). TAKZE JEDEN PROBLEM JE VYRIESENY. |
rider1- lepsie ked ti je moto na drahe slaba ze si snou robis co len chces a potom sa snazis mat lepsi a lepsi cas ucis sa kade rychlejsie prejst atd atd.... nechapem ty asi len po rovinkach vypalujes ale suhlas s TOMXOM. vys a com to je mozes mat hondu cr 500 ale ked pride chlapec zo 65 ccm tak ta da dole a to preto bo si stou moto nemozes nic dovolit a mas pred nou respekt a to je chyba. na drahe plati cim menej tym viac |
RYDER-KEBY DOSLOVNE PLATILO CIM MENEJ TYM VIAC,TAK JAZDIS NA 50-KE ,ALEBO SA MYLIM? |
Preco je na cestach tolko XXX konovych aut ked ich nevyuziju naplno? Podla mna by mal kazdy kto sa nevola Sumacher, jazdit na Skode Fabia 1.4 mpi ! |
Iščo adín raz pro nechápavé. Jazdím pre radosť. Je mi jasné že rid3r ma dostane aj na pinčli. A samozrejme že jazdím po rovinkách aj vo Sverepci sú (dokonca aj štartová), ale kvoli tebe ich prebágrujeme... A keď budeš na 250 meniť 6ti piest, tak ja si asi z plezíru dám spraviť 1.výbrus (toľko o životnosti), a ísť na plný potenciál moto sa mi tiež nechce (a ani na to nemám), mám rodinu a po 30ke. Asi som spravi chybu že sa tu do diskusie vôbec zapájam, chcel som len povedať svoje prvé dojmi s novou moto. Nechápem prečo sa majsti sveta zapodievajú čítaním článkov na tejto stránke. |
Súhlas s vlkem, nikto na svete nevyužíva plný potenciál ničoho. Plný potenciál znamená hranicu životnosti. Ani Pichon nechce skončiť s ojnicou pod bradou už na štartovej rovinke. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rider1 (17.08.2007 8:10) |
tru - dobrá info, som rád, že si s tým experimentoval .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil xpass (17.08.2007 8:38) |
co je to podla vas plny potencial? Upravené 1 krát. Naposledy upravil spatas (17.08.2007 8:45) |
Prepacte mi moje postrehy, ja to beriem z mojho pohladu (ak si to niekto este nevsimol). Ja Vam Vase 500 2T neberiem, len pisem, ze by som to nechcel, lebo by som si nezajazdil tak ako na 250 4T. Ak Vam ide o spolahlivost, vykonovu rezervu a pocit z exkluzivity - kludne do toho. Len na zavodoch ich nejako nevidim. Ale na zavodoch vidim, ze napr. v Malokarpatskom pohari je v triede MX2 (250 4T a do 144 2T) registrovanych 76 jazdcov a v MX1 o 10 menej. A v MX1 nieje ani jedna 500vka Ved kua ani nemoze, to by bol MX3 |
tomxx- max suhlas Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ryd3r (17.08.2007 11:34) |
ryd3r: ale ja chapem chalanov co jazdia len pre radost a nie zavodne. Len nechapem preco chcu byt po dvoch kolach zniceni |
TOM-KEBY SI JAZDIL S CR 500 TAK CASTO AKO NA SVOJEJ,URCITE BY SI VYDRZAL PODSTATNE DLHSIE AKO 2 KOLA. TREBA LEN ZVYKNUT. |
jazdim pre radost,nejazdim zavodne ani ma to netaha,nelaka ma mordovat sa do mrtva na motorke,jazdim kedy chcem kedy mam chvilu cas,nejazdim len na drahe,nelaka ma davat obrovske prachy do rozbiteho 4t motora.mam cr 500 a som spokojny. |
nelaka ma mordovat sa do mrtva na motorke - kto to tu pisal, ze po dvoch kolach nevladze? |
myslel som to tak ze nejazdim pre naj cas ani pre ziadny naj vykon.proste vozim sa |
ako je to s dostupnosťou ND? max vravel, že v TT je autoriz. |
V POHODE. AKURAT SOM OBJEDNAL HGS KONCOVKU Z AUNERU ZA 109 EURO. |
Pznamka: tema ma nazov "CR 500, KX 500, SX 380" ... usudzujem ze zakladatel temy hlada informacie o tychto strojoch ... ja chapem ludi co chcu mat vlastny nazor, ale nechapem ludi co sa na CR500R V ZIVOTE ani len nezviezli, no tak huzevnato sa stavaju proti nazorom MAJITELOV tejto strojovne. |
tru - tak vravíš bude skvostný zvuk? brm brm |
XPASS-PRID POTOM SKUSIT,NEMAS TO DALEKO.AJ KED TO ESTE NEBUDE ONO (ONO TO BUDE AZ PO GO MOTORA V ZIME),ALE ASPON UVIDIS A SKUSIS,LEPSIE RAZ SKUSIT AKO STO KRAT POCUT. |
chlapi královskí ani ja tomu moc nerozumiem podobne ako tomxx, Vysvetlite mi ako po 2-3 kolách so stvrdnutými predlaktiami zabránite nechcenému pridaniu na hefte, veď na skokoch to musí byť životu nebezpečné alebo sa len vozkáte dookola tak ako na DRkách ? Veďa ja som musel vymeniť 4T 426 YZ , (čo je proti CR500 jemná slečinka) za 4T250WR. Inak by som sa nenaučil vôbec nič. A verte, že ani 2504T ak nejazdíte aspoň MKP nemáte šancu zničiť. |
kráľovskí chlapi sa chcú jednoducho pohodlnejšie voziť, nie točiť moto na plné pecky a radiť |
kto sa nečuduje akoby ani nebol, ale zeleno ma teraz prekvapil - že pohodlne voziť na CR500 ?a ja som si myslel, že motokros aj keď hobíkovský je hlavne o práci s telom t.j. precvičiť si všetky svaly o ktorých ani neviem, naučiť sa zvládať motku aj v krízovkách a vôbec vyšantiť sa. Kurňa chlapi to nemyslíte vážne, že Vám nestačí aj 30 koní, po akých tratiach sa to prehánate. |
tru - ďakujem, určite sa v príhodnej chvíli ohlásim ... |
caro: asi to zase kazdy pochopil iba ja nie. Ak ides na 500-vke plny tak je to naj brutus na svete, ale zeleno myslel to, ze 500cc neni treba vytacat aby to islo, takze sa mozes vozit po trati aj na volnobeh a keine problem, alebo mozes ist cely zavod na 3-jke v kuse a vobec neradit - nemyslel tym, ze si tam budes valat sunky a skrabat vajcia jak na Goldwingu. Mimochodom, na 07 WR250F som vzivote nesedel, ale na 3-jke na pol plynu to 70km/h urcite ze nejde ...ibaze by bola 4-kvalt? |
CARO-MAL SOM 125 KROSKY-JE TO PARADNE VOZENICKO,PARADNE TO TAHA,PARADNE TO SKACE,LAHUCKE,SVIZNE,NEUNAVI TAK,ALE... PO TYZDNI ZODRES OD RADENIA CIZMU,RAZ ZA MESIAC MENIS PIEST A PAR DALSICH VECIKED TO CHCES MAT V PORIADKU,HORE KOPCOM ZASTANES A ZOSTANE TI JEDNO-ZIST DOLU A SKUSIT ZNOVA. ALE KEBY NETREBALO TAKU CASTU UDRZBU URCITE MAM 125-KU. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TRUBA (23.08.2007 21:30) |
caro nikto tu nevravi ze sme jazdci co tvrdo jazdia motokross.vobec ma to nelaka ani nemam na to kondicku.ked idem na drahu tak idem pre svoju radost.s cr kou sa mozem ist kludne previezt ako aj ty zo svojou wr kou ma velmi kludny motor podobny 4t.takze sa mozem vybrat aj do lesa.ja ti tez neberem to ze s WRkou jazdis na MX trati,kazdemu co vyhovuje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil panky23 (23.08.2007 23:41) |
xpass-nezatracujem, len sa čudujem, píšeš, že trochu poznáš 1252T a hneď to chceš strihnúť na 5002T. To nikdy nendopadlo dobre. Ale držím Ti palce. |
caro o nic si neprisol ze ma nepoznas Upravené 1 krát. Naposledy upravil panky23 (24.08.2007 15:09) |
caro - neviem, kto to písal, ale presadali na 2T 500 aj z jafky 350, tak to nejako |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227591 | Včera: 173911