Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Poraďte tí, čo ste predpisov znalí. Je nejako obmedzená maximálna šírka motocykla? Ako je to s domontovanými kuframi? |
uf, to mas dost. pozri napr. TT ramy a kufre tu , najsirsi ma 98cm |
ataman ja som nieco cital ohladom privesneho vozika za moto a myslim ked sa nemylim ze nesmel byt sirsi ako 1 meter z moto ti neporadim ale myslim ze asi to je najvecsia dovolena sirka Upravené 1 krát. Naposledy upravil ulba (25.01.2007 21:56) |
atman bud v pohode pozri sa na zurive kredence typu GW, |
zatial to vyzerá takto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (27.01.2007 12:16) |
co sa tyka sirky nevidim na tom fakt nic nezvycajne, jedine co si musis uvedomit je ze s nahodenymi hlinikacmi si sirsi... ak by ta chcel nejaky organ perovat za sirku opytaj sa ho na zaklade coho ta peruje... a keby daco tak zmontuj kufre s tym ze zavada odstranena na mieste nie je zavadou |
neviem ti poradit ohladom sirky, ale viem ti poradit ohladom vkusu. je to hrozneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie ze sa urazis Upravené 1 krát. Naposledy upravil dorian (26.01.2007 0:02) |
dorian ale toto neni origos drziak, predpokladam ze tatko si len atman testuje jak to bude cca vyzerat... vsak pisal ze drziak na kufre sa zvara |
Súhlasím s Dorianom, že kufre z mojej krásnej motorky spravia čínsky HD, ale tak to v živote chodí, čo je praktické, obyčajne nevyzerá dobre, |
atman to vsetky hlinikace su takto sialeno siroke? aky to ma objem? |
každý nádherných pravouhlých do posledného litra využiteľných 37L šírka 30cm detaily tu: www.mo-tech.de/zarges/?PHPSESSID=dda86c7b8cd65ef5cea8c1... Upravené 3 krát. Naposledy upravil Atman (26.01.2007 6:20) |
Atman to hasiči aby Ti pomáhali keď budeš vyťahovať moto z obývačky . |
Je to OK - na tu sirku si musis iba zvyknut. /skor ako skrabnes niekomu blatnik . |
Takze si isiel do zargesov?Gratulujem,uz ich mam nieco cez vyse sezony a max.spokojnost unesu aj kona..hold na sirku si musis zvyknut..najme pri predchadzani .po par jazdach to dostanes "do oka" |
Atman |
Peknee su tie zargesy kua. Aj ta cena je velmo prijatelna. So sirkou si nerob starosti. Kukam, ze keby som nahodil tie zargesy, tak mi vyjde sirka 128 cm. S plastovymi keylessmi mam 120. |
atman, nemyslim, ze si sirsi ako ja. Mam H&B na Varane a... s tymi kuframi musis prestat jazdit ako s motorkou a zacat sa radit pekne ako auta. Ale to sa hadam nebude stavat casto... Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (26.01.2007 9:21) |
Ataman: 119cm je sakra veľa, ja mám tuším 102 a to už sa mi zdalo široko. Na to si mal však myslieť skôr. Pre mňa bol to najdôležitejší údaj pri výrobe. |
Noo,to je vcelku zaujímavý postreh... |
PeterXX: musím spraviť reklamu, maximálna spokojnosť, takto by som chcel nakupovať stále , kupoval som ich od JanoDL - Styx Vráble, hoci som z Bratislavy, dohodli sme sa telefonicky, doniesol mi ich do bytu , poukazoval ako sa sériovo upevňujú, cena dohodou - za dva kufre, dva zámky, 4 páry doplnkových horných úchytov - dosť pod maximálnou štvorcifernou sumou , presne nepoviem, nech nie je precedens. |
Gratulujem , tiez nieco podobne zhanam. Myslim , ze to vyzera uplne normalne. Za pohodlie sa plati nic sa neda robit. Pozor na predbiehanie kolon na semaforoch , bolo by skoda ich nechat na nejakej plechovici. |
119 cm je ozaj dost. Max pripustná sirka moto je 100cm. Tradicne najuzsie systemy ma BMW (od 82 cm), a najsirsie Vstrom cca. 110cm. Na vysku sa to montuje zpravidla tak, aby horna hrana kufra bola na urovni hornej hrany sedadla. Svetla vyska pod kufrom je popri dovode co spomenul awia, dolezita aj pri prekonavani prekazok na ceste alebo v terene (rozne kamene, vyjazdene kolaje, korene , stlpiky, obrubniky...) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil MaAT (27.01.2007 10:45) |
TO - Atman : Upravené 2 krát. Naposledy upravil rmacko (27.01.2007 10:07) |
rado48: |
Atman:sirsie to predsalen bude,ten uchyt (adapter) ma min.sirku,ale ked ho este nahodis na konstrukciu..no sam uvidis..kukni moje foto tam to vidiet odzadu |
Ataman: Nemusíš byť brúsič stupačiek, tie sú úzko a nie v rozmedzí 119cm. To že si to dal najvyššie ako sa tebe pozdáva, ešte neznamená, že je to dobre. Fakt si to over lebo to nieje sranda. Možno by si mohol skúsiť zvaliť moto na bok s niekým a sledovať kedy sa to dotkne zeme. A to si predstav, že moto prepéruje (tvoj zdvih vzadu 130 mm) a prípadne že asfalt je naklonený (vracák)... |
asi sa boji ,ze sa mu Aprilia pokazi tak bere so sebou vsetok vercajch plus este jeden nahradny |
Dorian: vsak my vieme svoje, ze??? |
TRAM DADA DÁ , prosím fanfáry: |
Atman vyzera to podla mna sqele!!! U mna mas pochvalu |
tak dobre, prinutil si ma pochvalit... ...ale vazne, fajn robota!! |
Atman : a na co ti to bude? Co tam natlacis a kam ides? |
Atman - zdarvim Ta. Ten zadny kufor je Givi (alebo Kappa) 46L ? A "zahradku" (zadny nosic na kufor) si vyrabal,alebo kupoval? |
nechyta ti vrchnak pri otvarani o topcase? ked si to tak blzko nahodil? |
MajoKE - som stanovač, takže vláčim varič, jedlo, spacák, vankúšik , stan, a teraz si dovolím aj golu a kopu všelijakých vecí, čo sa zídu ale nikdy ich nepužiješ. Jasne že kufre nepotrebujem naplniť povrch, ale jednoducho tam vhodím čo mám a idem, žiadne komplikované balenie. Dno kufrov som vytapetoval karimatkou, boky vnútri olepil komplet širokou izolepou, nech nečernia, takže stačí to tam nekultúrne nasypať a hajde do sveta. Zatial planujem iba ČR, SR, Rakusko, Taliansko a Chorvátsko. A v ďalekej budúcnosti Škandináviu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atman (04.02.2007 19:20) |
Vyzerá to dobre, tak ti už len držím palce pri tvojom záväzku nepadať!!! |
ATMAN - ako to tu tak citam musim povedat klobuk dole |
Nuz musim povedat, ze Slovaci sa opat nazapru, vyspekuluju vsetko , takze mooooze byt. Upozornujem vsak, ze treba este nieco vymysliet, ako spevnit ten ram. Gulatina 10 je absolutne nepostacujuca, vazne. Nechcem teraz hanit ani nic podobne, je to len z vlastnej skusenosti. Mali sme uz zopar zakaznikov, ktory si kupili TT Zega, ale kedze sa im to zdalo drahe, tak si ramy vselijako doma vyrobili a vysledok bol po prvom pade alarmujuci. TT pouziva hrubostennu trubku 18 mm, ktorej pevnost je podstatne vacsia. Atman, aby si nebol prekvapeny, ak ti plne nalozena motorka spadne len z bocaku a ramy budu na zahodenie. Ver mi, stane sa to vtedy, ked to bude najmenej vhodne. Alu kufre sa pouzivaju hlavne preto, ze su podstatne odolnejsie ako plastove. A preto odporucam mat to skor predimenzovane ako poddimenzovane. Inac TT ma v ponuke aj 18 mm univerzalne ramy, ktore sa daju sprisposobit... |
Atman dobreeeee |
Rado sa stalo... ked je skladom, posielame ihned. Nech sluzi, vela stastnych km.... |
majkro, s tou pevnosťou plne súhlasím, ten názor zdieľam aj ja. Preto som písal - nepadať! |
Gratuľujem - pekná a pritom vlastná práca - prajem ti, len nech slúžia na 100%. |
Atman:najdolezitejsie je vyspekulovat to co si prave urobil t.j. tvar a uchytne body..teraz by som ti odporucil zohnat 3m 18nastky rurky,chlapca z ucilista (bez urazky)co vie zvarat plynom a za den mas tak krasne ohnute, na koncoch spostene a prevrtane drziaky az strach...ked mas vzor nieje co riesit..teraz totiz riskujes este vacsie poskodenie masiny pri pade ako by si to polozil bez kufrov,daj boh aby sa tak nestalo.. |
Pekne. Po zisteni, ze nosice bocnych kufrov na moju moto stoja 7200SK a padaky 5000SK (oboje od HepcoBecker), sa tuto zimu davam na nieco podobne. Ale bude to podla originalu, teda fotiek a z trubiek ohybanych autogenom. Tesim prevelice. |
Táto téma prišla pre mňa ako na zavolanie. Práve som si na môjho Transalp namontoval držiaky. Z fotiek čo som tu videl a hlavne z diskusie som získal určitý prehľad. Robím windsurfingové plaváky a ovládam preto modelovanie, prácu so sendvičmi a laminovanie pri použití hybridných tkanív /karbon-kevlar, sklokevlar a iné kombinácie/. Preto som sa rozhodol, že túto zimu popri dajakých surfoch si urobín aj bočné kufre. Dyzajnovo budú kopírovať zadnú časť motorky tak, že využijem aj priestor od držiakov do vnútra motorky, čím získam priestor a ušetrím vonkajšiu šírku o ktorej sa tu viedla debata. Nezanedbám ani štýl a aerodynamiku. Ja to nebudem používať na transkontinentálne túry, ale skôr ako si odviesť napr. rezervné oblečenie, pitie, jedlo a aj to spanie, lebo som tiež celoživotný campista. Keď budem mať hotový polystyénový model tak ho to budem prezentovať. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 338063 | Včera: 128323