Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (2 hodnotení)
Diskusia k článku: Testovací diagram kontroly dobíjania motocyklových batérií
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
No kraaasa takto ma odhalit |
Maco, |
zase jeden dobry technicky clanok... dobra praca... |
Awia: po druhu fazu, sa to vseobecne vztahuje na vsetky typy alternatorov, vlastne tam meras, len napätie, a roziely v napätii. |
frodo Neregistrovaný |
pekne si to spracoval. Len doplnim - ked merias baterku, ci je nabita, tak nemerias Ph ale hustotu elektrolytu. Preto sa tomu zariadeniu hovori hustomer. Uplne nabity akumulator ma hustotu elektrolytu 1.28 kg/dm3. |
Suhlasim s tym, ze clanom je velmi dobry, jasny a technicky na urovni. Upozornil by som z vlastnej skusenostim na nevyspytatelne digitalne multimetre. Nie je to len vecou ceny, ale jednoducho akykolvek multimeter si z casu na cas zacne merat uplne chobotiny. Mechanicky prepinac rozsahu je aj pri meraku za pat tisic, a ma kontakty ktore lubia zoxidovat. Preto treba mat v zalohe este nahradny merak, najlepsie staru teslacku klasiku s rucickovym zobrazenim. Good luck.. |
Hodnotenie: Bombový test uložil som si ho |
Hodnotenie: www.motorkari.cz/tema/?t=124432&pgr=1#goto6226971 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117496 | Včera: 221117