Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: YAMAHA XJ900S DIVERSION r.v.1998
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Ma niekto dalsie skusenosti s tymto typom ? (servis, udrzba, rozne prevadzkove "muchy" a ako sa s nimi da vyrovnat) |
260 kg... fuuu tazka mrochta... ale pekna aby sa nepovedalo |
Klaban:Jo Klábosi pořiď Marcelce pořádnou opěrku nebo si tě nevezme a dopadneš jak Filip čau prde |
roman:XJ žádný dekompresor nemá to mají převážně velké jednoválce s nožním startováním.To co popisuješ je dodatečné spalování nedohořené směsi,což je v podstatě přívod vzduchu těsně za výfukový ventil.To zařízení jak jej nazýváš je zpětná klapka.funkce je snížení emisi,neodmontovával bych to protože by to asi vyžadovalo nějaké seřízení kvůli odporu ve výfuku na nějž je mašína továrně seřízená Ať ti to frčí |
fotka stroje je pořízená z netu ,ale co nejdřív dodám svoji vlastní . Od oreginálu k nerozeznání.A kté trubce myslím že jde o nasávání vzduchu do výfukového systému,mělo by to sloužit k snížení emisí . |
frodo Neregistrovaný |
XJ900 ma dekompresor ????? Moc sa mi to nezda. |
ak je tamto ten tvoj stroj, tak zdialas pochvalu za pekny lak a dokonale nalesteny motor... skoda, ze sa mne osobne dizajnovo nepaci, dizajn sa mi zda trochu pozadu (vidavamju obcas nazivo). Kamarat ju mal a ties bol spokojny. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46125 | Včera: 137515