Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



(6 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda CRF 300 L 2025. Môžem, kdekoľvek, kedykoľvek a kamkoľvek.
|
Hodnotenie: Majo pecka, skvelé čítanie... |
|
Hodnotenie: fajn zhodnotenie, vidno že si odhodlaný, nevzdávaš sa, a pracuješ na dosiahnutí svojich cieľov. |
|
Hodnotenie: Perfektny clanok, uplne ako by som cital o sebe. Polovicu clanku som sa prerehotal. Ja som siel do kompromisu aby som jednou motorkou vyriesil aj cestu aj teren. Hmotnost mam podobnu, len motor 2x taky. Vravel som si, ved nemusim v terene tahat za plyn a vsetko bude ok :D Och ako som sa mylil..... ale ucim sa s tym zit. |
|
Hodnotenie: Sú oblasti kde kompromisy fungujú, a sú také kde nie. Motorka aj na cestu aj do terénu je IMO ten 2. prípad. |
|
Motorka aj na cestu aj do terénu je a funguje super... Je ich kopec... Ale nie sú to najlepšie motorky na ktorých je dobré sa jazdenie v teréne učiť. Takže Majo to spravil veľmi dobre výberom motorky na ktorej sa učiť. |
|
Majo spravil dobre, lebo si priznal, že mu kompromis nefunguje a preto vymenil CL500 za CRF300 |
|
Hodnotenie: PArádne napísaná recenzia!! Po tej motorke pozerám už roky a stále zvažujem niečo namiesto T7 na celoročné jazdenie. Dik za dalšieho chorbáka do hlavy!!! |
|
Hodnotenie: Re: AndyCD: suhlasim s Awiom. Co su u teba "ostuplovane" pneu? pretoze napriklad vacsina dual sport, prip lahsich adv motoriek obutych napr na 50/50 gumach ( napr TKC80 alebo Mitas 09 a pod )su v terene velmi schopne moto, na asfalte taktiez. ( nebavime sa o extremoch, singletrackoch prip nejakych enduro / mx zalezitostiach ) nemusis nic hore - dole prezuvat, v klude mozes nechat jednu pneu a jazdit aj asfalt aj off. |
|
Ako zmysluplnú a obohacujúcu |
|
Re: AndyCD: prepac, ale s ohladom na tvoje prispevky mam podozrenie, ze ty necitis ani prd. predpokladam, ze na "ostuplovanej" gume si v zivote nejazdil ( inak by si ju zrejme nevolal "ostuplovana" a chapal by si, ze ten pojem je sam o sebe blbost ) K tvojej otazke - rozdiel naozaj nie je nijako zasadny, resp. konkretne na tenerke sa da ist na gumach vyssie spomenutych takmer na hranici moznosti motorky. Takze nie je to na urovni na R1 kolem sveta, je to uplne v pohode. K off jazdeniu, ak si predstavujes off ako singletracky a nemusia byt "krkolomne" ako pises, tak na to ti uplne staci jedna sada pneu na adv alebo DS motorke. Ak chces jazdit tazsie enduro ( myslim napriklad strme technicke vyjazdy / zjazdy, Singletracky v zmysle - uzka cesticka v lese- KRKOLOMNA teda technicky narocna, nizzka rychlost, jazda merdzi stromami, vela prace s motorkou pri nizkych rychlostiach tak tam sa bavime o vacsom limite na strane vahy, a tu uz sa bavime o lahkych enduro a mx motorkach a tu suhlas - kompromis nie je, treba lahke enduro, nie dualsport moto. |
|
A akú terminológiu si praješ aby som používal? Pneumatika so samostatnými figúrami dezénu štvorcového tvaru? |
|
a teda ak sa možem spýtať "udatné lietadlo" má akú motorku? mal aké motorky? |
|
Ale šak čoby si sa nemohol |
|
Ahojte všetci, ďakujem za palce. |
|
Pneu pre cestovné endurá také toe 50:50 ako TKC80, mitas E09 E10, Dunlop Raid... atď zvládajú cestu veľmi veľmi dobre, že často jazdca nelimitujú aby si na asfalte dobre a zábavne zajazdil. |
|
|
|
Z iného súdka. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14442 | Včera: 225334