Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTriumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (2 hodnotení)

Diskusia k článku: Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.11.2025 11:40

Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Očakával som nový model pre Tiger 1200, no ešte si bude musieť človek počkať pár rokov /tento ma dizajnovo nerajcuje/. Farebne sa moc neposunuli z bielej a čiernej - ale asi áno, pridali aj šedú 8-) , trošku viacej výbavy pre GT verziu /sledovanie mŕtveho uhla a vyhrievaná sedačka na turistiku fajn/. Viem si to predstaviť ako medzistupeň pred vraj vrcholom tejto triedy, GS od BMW.


26.11.2025 14:08

Re: Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ten 16 tisícový servisný interval je úsmevný.. resp. v smutnom duchu tejto doby [zle]

A či je BMW GS vrchol triedy je špekulácia... Triumph robí krásne motorky, možno tá 1200 nemá parametre ako 1300 od BMW ale zas je tam možnosť celé to dostať na podvozku 21/18 a to je veľké plus pre offroadovo zameraných adventure turistov

p.s. uvádzať pri 900 rally údaj starý 5 rokov nedáva zmysel Cena 05/2020: od 14 080 eur


27.11.2025 10:09

Re: Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tigre jazdia veľmi dobre, 900 sa mi extra páči aj keď mne do cestovného endure presnejšie do terénu nesedí trojvalec. Na lietanie po cestách je to super. 1200 pekne zosťíhlla oproti predchodcovi a fakt kvitujem že ponúkajú aj vo verzii s kolesami 21/18 a poriadnym podvozkom... Tu GS stále spí... [dobre]


Re: raptor: údaj o cene bol omylom, už odstránený


29.11.2025 10:22

Re: Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

V podstate /neviem ako pri 900/ pri 1200 ide len o farby. To všetko si vedel dokúpiť ku verzii GT Pro aj v minulosti. Dôležité je kúpiť si motorku vyrobenú po 6/20024 keď bol tichý facelift. Majú kratšiu 1 a ťažší zotrvačník.

Maličký nedostatok vidím v tom, že pri prudkom brzdení neblikajú smerovkami. No a keď si na displeji chceš pozrieť bežné údaje, nevieš si navoliť len tie, ktoré chceš vidieť.

Bonusom je váha vybavenej motorky napr. 1200 GT Pro s 20l nádržou, el.podvozkom, hl.stojan atd je 246 kg. Nemci udávajú hmotnosť holého R1300 GS, také reálne ani nevieš kúpiť 237kg, Keď to vybavíme ako TT vážia rovnako. Nemec má nižšie ťažisko, máličko lepšiu manévrovateľnosť kvôli kolesám 19/17 a TT 19/18.


03.12.2025 17:12

Re: Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

AndyCD
 Turista 

Cestovné enduro so suchou hmotnosťou nad 200 kg apriori ani nie je motorka určená do terénu... :-*


05.12.2025 17:51

Re: Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Andy, asi to treba len vedieť /alebo dobré gumy/. Pozeral som chlapíka, čo na Goldwingu dával inú paľbu, sneh, piesok, skaly, ale zvuk toho šesťvalca je pekný. Má veľa videi, po týchto skalách jazdil aj na Hayabuse.

[
Video: www.youtube.com/watch?v=iWrG5bsQaXw ]


05.12.2025 20:13

Re: Triumph predstavil Tiger Alpine & Desert špeciálne edície - keď sa hory a púšť stretnú

AndyCD
 Turista 

Ako pozerám na tú úvodnú fotku, nevyzerá že by to zrovna vedel :-D
Akože sú exoti čo cestujú na babete alebo R1, alebo na traboši. Natočia sa a z tej svojej akože úchylky urobia biznis. Ešte im to baštíš?

Je milión príkladov ako sa niekto na takej opache chcel pustiť do terénnych radovánok, a potom prezbrojil na niečo ľahké, lebo to poznanie prichádza dodatočne. A už sa tak hromadne na trubky a buky nedáva ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14695 | Včera: 225334