Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



(10 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki odhalila očakávanú KLE500 a KLE500 SE 2026
|
Hodnotenie: Taaak, vyzerá to pekne, konečne. Niečo také som čakal. Dizajn je top. Neprekvapil ma ani podvozok, ak bude dobre naladený bude to super. Zdvihy sú OK niečo ako základná tenere. Motor vieme že majú skvelý. 21-17 mohla byť vzadu aj 18-tka ale dá sa s tým žiť. Som zvedavý na údaj o hmotnosti. |
|
Dizajn motorky fajn, |
|
Hodnotenie: Nič som od toho nečakal, ale pekná je. Tá bielo-zelená tomu pristane. Nastaviteľný štít tomu pomôže. Výfuk mohli dizajnovo vyrobiť krajší, ale moto ako celok je fajn. |
|
Este aby cenovka bola fajn |
|
Hodnotenie: Cenovka, zdvihy, váha, atď... užime si krásu tejto motorky, len príde veľké porovnávanie gramov, milimetrov a centov |
|
Hodnotenie: Paráda |
|
Hodnotenie: Re: JurajzBB: Podsedlovka by mala byť šróbovaná, no fajne vyzerá... Tiež som zvedavý na cenu |
|
KaTeM - aspoň nebude treba robit do kufrov výkroje |
|
Ma dokonca aj nastavenie predpatia zadneho tlmica, hmm… |
|
Re: momul: jedna lepsia kolaj a nezavesis sa na kufre, ale vyfuk ta vyvrati do strany… |
|
inak fakt.. ten výfuk nejak pohnojili |
|
Sa mi zdá že to s tým výfukom trochu moc prežívate nie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (26.10.2025 13:36) |
|
Re: Awia: …staci ze tenerku neudrzis v nulovej rychlosti a polozis na bok, tak ten vyfuk ohnes a osucha ti kyvku… |
|
Hodnotenie: v článku sa slovo hmotnosť spomínalo niekoľkokrát ale reálne som sa nedozvedel aká je vlastne ťažká |
|
Re: raptor: Výrobca ešte oficiálne nezverejnil údaje o hmotnosti. |
|
Re: Awia: KLR 650 nemas info, ci sa bude v europe predavat? |
|
Re: salem79: Info nemám ale dlhodobo o tom pochybujem... |
|
Čítam v texte "Od roku 1991 nebol v ponuke Kawasaki model KLE500, ale teraz sa fanúšikovia..." |
|
IfkO - tak na tú tvoju si živo pamätám z Enduro Motoride Rally v Tuhrinej. Myslím že bola zlatá farba. A máš pravdu mne sa vidi ze KLE500 sa robila do r.v.2006 ale zase aby som sa zastal autora článku tak o 91 sa technicky nezmenilo asi nič okrem plastov |
|
rychly nahlad do prveho katalogu ktory ma napadol hovori ze boli doteraz 3 generacie KLE |
|
Re: Ifk0: pravda tá veta nedávala celkom zmysel, pôvodná KLE 500 bolo 1991 - 2007 |
|
ten vyfuk tak nizko je riadna blbost,clovek to otrepe ,poskriabe ani nevie ako. |
|
Netreba len obrázky pozerať, ale trošku aj čítať : |
|
Dlhe cakanie na oficialne predstavenie a u mna uplne sklamanie. Na danu moto som cakal ze si ju rovno objednam ale toto nie. Nerozumiem tomu, ked uz par rokov je trhu MT 450 od CF tak preco sa Kawasaki nepokusili minimalne to urobit na rovnakej urovni alebo kus lepsie. Oni to urobili horsie, asi sa spoliehaju, ze si to kupi ten, kto nechce čínu. |
|
chapem politiku kawasaki,naco by mali urobit super enduro ako je napr. 890 r ked ludia nemaju peniaze na drahe motorky v tychto zlych casich,urobili to co bola minula kle,sikovny dvojvalec na cestu a aj do laksieho terenu,presne ako 90 percent ludi jazdi najviac lachky teren alebo ak vobec nejaky,keby tam daju nastavitelny podvozok,vysoke zdvyhy tak ludia by to nekupovali pretoze by to stalo vela prachov a vacsina ludi su normalnej postavy okolo 175 cm.vyzor moto je pekny ,ziadny blby zobak ako kopiruje kazda znacka pomaly,len ten vyfuk dole,kazdy nebude chciet kupovat ladak a minat dalsie prachy aby mal vyfuk pod sedlom tak ako to ma pri endure normalne bit.len tazsi ludia budu mat problem ked zadny tlmic pojde na doraz alebo aj predny ak su to len zakladne tlmice .zbytocne by sa kawasaki srala do kapusty ktm alebo ducati desert keby tie motorky stali vela prachov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiesse (30.10.2025 11:14) |
|
Sa mi zdá že ju chce veľa ludí pasovať za rally mašinu, ale nemyslím si že to výrobca tak myslel. Ja tú motorku beriem ako entry level, konkurencia pre hondu nx500, kde v prospech kawasaki hrajú vypletané kolesá a 21 v predu Upravené 1 krát. Naposledy upravil JurajzBB (30.10.2025 11:50) |
|
myslim ze velke mastodonty s velkym obsahom su uz trocha staromodne a ludia zistuju ze lachsie motorky s obsahom okolo 500 su naozaj pouzitelnejsie na kazdy den.mam 1150 advika a vacsinou nemam chut to vytahovat len tak okolo komina,chyba my proste nieco laksie na kazdy den ,ale to urcite nie som sam co tuzi po lachkom endure.dal som prec skutra a uz som rozmyslal nad kle 500 teda starou ako nahradu sa skuter,len to by moja gs skoncila pretoze nemal by som dovod jazdit na vypasenej tucnej gs.a dve motorky mat nechcem,tak spekulujem co na stare kolena kedze clovek necestuje uz na daleke cesty. |
|
Hodnotenie: Bude k nej aftermarket "rally" koncovka od akrapovica ktora je vedena vyssie. Neda sa ale kombinovat s original bocnymi kuframi (ktore su plastove a rovnake ako pre KLR650 a neviem kto by ich vlastne chcel). V tom global launch videu je ju vidno na tej Chrisovej KLE ovesanej doplnkami. Aj tu na fotke na motoride: Foto: Kawasaki KLE500 2026 Upravené 3 krát. Naposledy upravil w4tch0 (30.10.2025 15:17) |
|
Re: w4tch0: akrapovic pekny,ak bude stat moto okolo 8000 eur a ladak v podstate len akrapovic okolo 800 eur tak zase to zvysi cenu,bude to mat tazke kle.su tu cinske moto roznych znaciek s nazvom rally co su uz vhodne hned do terenu a mozno aj za lepsiu cenu.ak da kawa dobru cenu tak zakaznikov si najde.len o tej dobrej cene pochybujem ked tu tomu s cenami sefuju cinske a aj indicke motorky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiesse (31.10.2025 8:57) |
|
Ja osobne som od Kawy nečakal radikálnu offroad mašinu. Tou KLE nikdy nebolo. Spravili to ale pekne. Výfuk je u mňa OK nie je nízko viď porovnanie vyššie s tenerkou, najnižší bod výfuku je +- rozvnako len na kave ide potom pod malým uhlom hore. Zas sa tam dá lepšie batožina. Teda vizuál. |
|
Re: wiesse: Ano, ale aspon je to s tym vyfykom riesitelny nedostatok. A este ten akrap vyzera naozaj dobre na tej moto. Ano mohlo to tak byt uz v zaklade. Ale tak chcu k tomu predavat tie svoje kufriky Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (31.10.2025 13:21) |
|
Pamätáte si KLV 1000? (prelakovaný V-strom na oranžovo) |
|
Explo - neberie, vid malý a veľký versys |
|
raptor- veď áno, už má náhradu za KLV. |
|
sadne na kle 100 kilovy alebo 110 kilovy chlap a svetla vyska bude ako na copry.mala by sa povolena hmotnost jazdca uvazdat aby bruchom nesuchal po zemi. |
|
Re: wiesse: ak je to motorka pre dvoch, tak 100 kilovy chlap urcite nebude problem. |
|
Re: alexa7: kamarat ma stroma 650 xt na spicoch a moto ide na dorazy aj na ceste ked cestuju vo dvoch,davaju vsade len zakladne tlmice, |
|
Re: wiesse: aj ja mam kamarata ktorý ma 115 kg a jeho mazelka 90 + batozina a nevedel ze ma pod sedadlom taký "hríb" s ktorým sa da nastavit predpatie pružiny a to mal na motorke 40 tis po Europe |
|
Re: alexa7: tak zalezi aku ma moto a ake hrube tlmice ma,aku hrubu strunu na zadnom tlmici ma,kamos ma tak 96 kil,priatelka tak 75kil,, 2 bocne givi kufre hlinikove 46 litrove,vrchny hlinikovy 52 litrovy,kazdy snich ma tak 6 kil,k tomu oblecenie v kufroch,tazke oblecenie na sebe,jasne ze pri cene 8500 eur aj ked je nastavitelny tlmic tak to bude len zakladny tlmic s tenkou strunou to proste nenastavis a mozes pritahovat kolko chces,o prednom tlmici ani nehovorim ze je to makis,za ten peniaz nedostanes wp explorer kde je predna vidla naozaj hruba a plne nastavitelna,a zadny tlmic ma 2 krat hrubsiu strunu ako bezne moto. |
|
wiesse - ale veď strom 650 XT je rozpočtová motorka na špicových kolesách. Čo kto čakal? WP za tú cenu? |
|
Re: raptor: jasne ze je to rozpoctovka,ani ma neprekvapili ze neurobili nieco lepsie,naco sa natahovat zo znackovymi motorkami,pohodovych jazdcov si ta motorka urcite najde co zavitaju sem tam na polnu cestu.na yutube je video kde skocili na novej kle a bruchom to buchol o zem.pri takych peniazoch co ta motorka stoji ratam okolo 8 litrov musi bit kazdemu jasne ze na skakanie to nieje. |
|
Hodnotenie: som zvedavy na cenu, pride mi to ako velmi rozpoctova a kompromisna moto.. Tej svetlej vyske nerozumiem, jedine co mi dava zmysel ze sa snazili znizit vysku sedla co najnizsie aby to bolo lahsie pre neskusenejsich kvoli doslapu v off. |
|
Re: Stromak: Keď vidíš kde sú stupačky jazdca vs. výfuk tak to majú KLE aj Tenere +- rovnako, stupačky sú vždy nižšie, teda ak niečo chytíš tak stupačky prvé a samozrejme to bude na KLE pri 175mm o dosť skôr ako Tenere... Nemyslím že niekto bude ťahať výfuk po zemi |
|
Re: Awia: ved prave.. KLE ma stupacku vyssie ako vyfuk. Tenerka nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Stromak (03.11.2025 13:10) |
|
Našiel som nejaké info o cene |
|
Hmotnost svetla vyska aj cena |
|
Hodnotenie: www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki... |
|
myšo - dá sa to chápať aj tak že už na začiatku sa dostali na hranice možností a dokonalé sa už tažko vylepšuje... ledažebyne |
|
Re: myso87: asi sa zhodneme že ak to má "rovnaké" paramentre neznamená že to bude rovnaké... Parametre sú len čísla, o tom aká motorka bude rozhoduje viacero vecí... A ja tak nejako zo skúsenosti viem že to bude neporovnateľné... Teda dúfam že v prospech novej samozrejme |
|
Dufam, ze budes mat pravdu. Hlavne pre ludi co si to kupia. Samozrejme, ze to nieje len o cislach ale posledne roky je tu boom rallye motoriek alebo znovuzrodenie dualsportov, no mam pocit, ze sa vsetci vyrobcovia len chytili trendu a predavaju takmer 200kg rozpoctove motorky bez vykonu a bez poriadneho podvozku. Pritom dobre motorky tu uz boli a neverim, ze sa teraz nedaju vyrabat, ked sa dali desatrocia dozadu. Je to az taky konstrukcny problem dostat sa na 150-160kil, pri tomto segmente? (LC4ka tolko mala v 2003 alebo kedy) S ohladom na dnesne materialy, ked sa da vsetko optimalizovat uz pri navrhu a nemusi sa to stavat stylom, sprav to 2x take nech to vydrzi. Ked je to motorka pre zaciatocnika, isto by kazdy jeden ocenil tych 30-40kg dole. Inak si kludne moze (pritiahnute za vlasy)kupit stare pegaso alebo f650gs a bude mat skoro to iste za par drobnych. |
|
To je to co hovorim: "stare pegaso alebo f650gs" nebude to isté... Ja staré motorku v garáži mám... A chcem ich tam mať a jazdím na nich rád... Ale to isté to nie je... |
|
Re: wiesse: k tým tlmicom, ak si kupis napr. KTM 250 EXC six days za 13 tis s výborným pruzením a budes mat 100kil , prve co musis urobit, ze musis vymenit vsetky pruziny. |
|
Ceny oboch verzií v Európe by mali byť pod 7000 eur. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.11.2025 17:48) |
|
Silnou stránkou KLE500 by mala byť aj cena. V USA stojí 6 599 USD (základný model) a 7 499 USD (SE). Pre Európu cena ešte nebola oficiálne stanovená a predpokladá sa rozpätie: |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14535 | Včera: 225334