Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM v Miláne ukázalo 390 Adventure R, Enduro a aj supermoto 2025 - parametre zatiaľ nepoznáme
Hodnotenie: ![]() Tak 390 Adv konečne po rokoch taká ako má vyť od značky ktorá toľko krát dominovala na Dakare. Tlieskam |
Hodnotenie: ![]() 390 Adventure R aj 390 SMC R palec hore. Cena bude asi tiez dobra ked je to Made in India. Otazka uz len ci vystup z Bajaj bude vo vyssiej kvalite ako to co ide z Mattighofenu a Ciny alebo budu ku kazdej 390 rovno pribalovat aj rezervne vackove hriadele a kupony na bezplatny servis hlavy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (05.11.2024 20:35) |
Hodnotenie: ![]() Adventura je popičofka |
awia - matko živá !! niekto by to mal po tebe pravopisne kontrolovať... |
Hodnotenie: ![]() Vyzerajú super som zvedavý na prvé jazdy. No ešte viac ma zaujíma tá Suzuki drz400 z nostalgie. |
No tak uvidíme čo to bude v sérii, na výstave to malo podvozok XPLOR ale na plagáte sa spomína APEX... |
Hodnotenie: ![]() Adv R vyzera paradne |
podla popisu na stene to vyzerá na WP Apex... |
Hodnotenie: ![]() Niekde som čítal, že Xplor Pro by mala byť voliteľná doplnková výbava, štandard bude WP Apex… |
Re: kemo77: to by bola pochopiteľná stratégia aj vzhľadom na cenu, aj s APEX sa dá jazdiť bez problémov pre väčšinu jazdcov. |
Tak KTM zverejneila údaje a dokonca aj predbežne ceny. Verzie sú dve X je na 19/17 kolách ale zaujímavá je R s 21/18 kolami. Podovozk je žiaľ "iba" APEX zdvihy 230. Do článku som na koniec nahodil tabuľky s tech údajmi pozrite si ak chcete. Pár kg pribrali ale inak OK. Cena eRka je však trochu dosť 7,690.00 EUR ... |
awia fotky ako vyzerá 390 adventure X nemáme? |
tak ako to je ,bankrotuje ktm ci nie,preco predstavuje novinky ked ktm ide do bankrotu.niekde je tu pes zakopany a nic nebude tak ako si myslime. |
wiesse - ako som už písal, bol by som veľmi prekvapený keby tá firma prestala fungovať. Najhorší možný scenár je ten že to kúpi Čína celé ale určite značka prežije a pôjde ďalej. Skor to ale odhadujem že ich zoberie pod seba za dobrý peniaz nejaká veľka finančná skupina, okreše čo treba, prefacká čo treba a spraví z toho zas fungujúcu firmu ktorú potom zas v čiernych číslach predá... |
Re: raptor: vobec som si nemyslel ze zbankrotuje ,moj nazor je ze je to velky tunel na com sa niekto riadne nabali,ktm je jedina znacka co vie aj cestu aj naozaj poriadne teren,bolo by smiesne si mysliet ze o take motorky by nebol zajujem,cele je to divadlo ze motorky sa nepredavaju,je to ojeb ako z filmu ze ktm nepredava a preto pada na hubu. |
to znizovanie hmotnosti vdaka malej kapacite nadrze je trapne,preco 9 litrov preco nie rovno 5 litrov,to by bola motorka este laksia,preco nedaju 20 litrovu nadrz a kazdy si natankuje podla potreby ,cesta plna a teren polovicka kvoli vahe alebo teren tiez plna ked sa cestuje cez hory.ci je pohodlnejsie a praktickejsie nosit flasky benzinu v ruksaku jak trafeny. Upravené 2 krát. Naposledy upravil wiesse (07.02.2025 17:21) |
45 koni na 390 je super vykon,vzhlad na 1,cena vyssia ako crf 300 je urcite opodstatnena a od pohladu to vyzera ako echt enduro cross.len ta mala nadrz,myslim ze prichazdaju casy kedy pojdu ludia do mensieho objemu radsej kvoli praktickejsiemu vyuzitiu,velke objemy vychazdaju z mody podla mna,dost ludi podla mna kasle na velke objemy co nevies pouzit a len sa trapis zbytocne s vahou,crf 300 je ideal na prakticke vyuzitie,mohli by zvysit crf ky na objem 450 a vykon na 45 koni a hned by to bola dokonala motorka. |
vsade same klamstvo Re: wiesse: nemyslel ze zbankrotuje ,moj nazor je ze je to velky tunel na com sa niekto riadne nabali ,,,ja uz nicomu nerozumiem,,,to fakt prachy tak zosrotuju cloveka?hnus |
Hodnotenie: ![]() Re: wiesse: 9 litrov u endura je (nad)standard a nedivil by som sa keby 390adv zasla so 14l nadrzou dalej ako tvoje GSA. |
janoval - si trafil capa... 1150GSA ma tak o 200km vacsi dojazd ako ta KTM |
,mam priemerku okolo 5 litrov,tak ktm ma 45 koni co je naozaj vela oproti konkurencii,teda az nejaka je.30 litrova nadzr je dost ,bral by som 24 ale je to ako to je.jeden papuliak a prve co to schyta je ta obrovska nadrz to my je jasne,pod 5 litrov ta 390 urcite nepojde.nieje to crf 300 z 20 kw aby to zralo 3.5 litra.teraz sa predhanaju vsetci takym odrbom kto spravi laksiu motorku vdaka mensej nadrzi,nakoniec to skonci niekde na 6 litrov a budu machrovat aku lachku motorku urobili. |
Re: janoval: 9 litrov je standard tak u cross ale nie u motorky co mozes dat na oapiere. |
v technickych udajoch v clanku je to uvedene |
to vychaza spotreba tak max 3.5 litra na 100 km pri 45 konoch,to su velky optimisti alebo klamari,to moje kymco people 250 zralo tak 4 litre a malo 20 koni. |
wiesse - podla mna to neni ustrelene. Na Vstrome 650 nie je kumšt zajazdiť pod 4 litre. Takže 3,5 litra na novej lahšej KTM 390 pri turistickom tempe nie je nerealne číslo... |
Zopar KTM som v garazi mal, aj sa mi ta motorka paci , ale za Adventuru vyrobenu v Indii peniaze nedam. Može mat akekolvek |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166675 | Včera: 224200