Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure
Video: Predstavenie BMW R 1300 GS Adventure v Garmisch Partenkirchen... moj prvý dojem je že vyzerá hrozne... jak keby to stavali páni z Lega ktorí sa pri flaške Vodky inšpirovali PanAmericou (jazdiť to bude určite famózne) Dôvod úpravy: Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.07.2024 17:48) |
|
Re: raptor: Je to vlemi ucelovy dizajn. Mne sa ta tie ploche strany nadrze celkom pacia popravde. Ale vidiet ze dizajn isiel bokom voci ucelovosti a "modolevy pouzivatel" bol ten typ co ma motorku ovesanu kuframi, pridavnymi kapsickami a bandaskami a co ja viem cim vsetkym este. |
stare adventúry mali pekne oblemovanu nadrz padacimi ramami , ze sa to uz nemuselo riesit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (06.07.2024 14:19) |
ked doriesim parkovanie ze bude kde odstavit moto...snad za ten rok "otestuju" ludia ten automat ja si to viem aj celkom realne predstavit...ale tak uvidime ako to s tym bude predsa len je to uplne novy prvok tak nejake muchy tam mozno budu |
šani - len potom nerozumiem že Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.07.2024 16:02) |
Hodnotenie: ![]() Re: raptor: |
Re: raptor: no len mi to vychadza ze tam za tie roky asi popchali kopec vybavy ci? |
Hodnotenie: ![]() Nenachadzam slov, ako poskladané z Lego. Kreslil to ten istý dizajner? Na čom ten frčí….Či len ja som zostarol? Ale KTM Adventure sa mi páči, Multistrada, VStrom, Afrika, Tenere. sa mi páči. RT, GTL a Grand Amerika užasná. Nie že povolia , aby aj tie prekreslil tento exot |
Ľadvinka má madlo na držanie medzi nohami? |
hmm, čo ty berieš(menopauzové hormóny ? ), že ako chlap primárne riešiš dizanj? |
Hodnotenie: ![]() No tak z fotiek také zmiešané pocity, ono to môže byť naživo celkom fajn. Pri pohľade spredu tomu celkom pomohli tie prídavné svetlá... Tá automatická prevodovka nevim no, kým nevyskúšam tak nebudem riešiť... |
Taký priemyselný dizajn, hrázdičky a držiaky na kľúčenky všade. Už sa asi robili moc oblé, marvel či zvieracie dizajny motoriek, toto je iné. Farebná kombinácia šedo-červená dobrá. |
Re: matkulec: Keby si Ty vedel, čo všetko ja beriem????Okrem hormonov???? |
Vyzera to jak hromada volne pohodenych kufrov na vydajnom pase na letisku |
DDD452 - si ma rozosmial teraz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.07.2024 7:46) |
Lego a Pan America... to si dobre vystihol, to sadlo |
Re: raptor: ano, prave ja, s mojou motorkou vravim, ze hento je hnus. To je, co? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DDD452 (09.07.2024 9:37) |
DDD452 - každý má právo na svoj vlastný názor to je úplne v poriadku. |
Ked v tom videu pridu ti traja na ten trip do Namibie s tymi ovesanymi motorradkami..Tak mi presla hlavou myslienka, ze ten kockoidny dizajn dosiahol igor brezovar uz pred 20-timi rokmi. |
Re: raptor: Nie, stale by to bolo subjektivne. A nazor si mozu spravit uz teraz ;) |
Mne sa tiež KTM 890 tak hnusila az som si nakoniec kúpil. GS moze byt akokoľvek škaredé aj tak si to kúpia nech to stoji co to stojí. A ideálne s 3 ma kuframa, nech sa lepsie prediera v zápchach |
No každý deň keď sa na to pozriem tak mi to pripadá normálnejšie a krajšie... Som zvedavý naživo... GS bolo vždy také... Také škaredé až časom bolo pekné... |
Re: Awia: Ja by som to skratil na "GS bolo vzdy skarede.". Pisal som to tu aj minuly rok ked predstavili tu obycajnu ne-adventure verziu. |
nenasiel som dovod upgradenut na 1250, nevidim ani teraz dovod ist do 1300. |
watch - nemyslim ze GS bolo vždy škaredé... od prvých 1200 OHC po poslednú 1250 to boli pekné motorky. Najma Advíky. Nová 1300 bol šok najma koli svetlu z ostatných strán to je normálna, pekná, elegantná motorka a navyše veľmi zábavná a najovladateľnejšia zo všetkých. Tento 13 Advík zatiaľ nedávam... |
Re: passiv: Medzi 1200 vodnikom a 1250 je dost velky rozdiel. Motoricky som 1200 moc nemusel |
Re: alexa7: možno ty ten výkon navyše oproti 1200 využiješ, ja nie. Ostatne čo? Radar, Lidar, semi prevodovka? nah. Možno neskôr, keď do toho vyrastiem - alebo keď príde 1350, tak sa tu zase stretneme. |
Re: raptor: Nie, boli skarede. Rovnaky "utilitarian design" ako teraz. Len boli "v telke" a boli vsade. Ta motorka nabrala isty status a ludia si zvykli natolko az im prisla ako normal. A zvyknu si aj teraz az prejde prvotny sok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (10.07.2024 13:52) |
Ono v 1250 oproti 1200 je ten motor veselší, no v 1300 bude ešte viac ktmkovo bujarý, takže euforický pocit z reakcie moto na pohnutie plynom |
Re: passiv: tu nejde ani tak o vykon , ale o celkovy prejav. |
Re: tryskac: presne tak. |
Re: passiv: S tym porovnavanim vah opatrne. Ci to podla rovnakej normy robili |
Re: passiv: jasne ze ti nic ku stastiu s 1200 nebude chybat. Vobec nie je nutne , nieco predavat a kupovat novsie. Ak chces obratnejsiu moto a nemas 190cm ,tak nepozeraj GSA ale GS. Samozrejme viac bude na teba fukat |
S týmto už fúka iba na stehná aj pri vyklopenej prilbe. |
Hodnotenie: ![]() Na začiatku videa som myslel, že štartuje. Bez vetra je to ako v plechovici |
Re: tryskac: ten zvuk ako zubárska vŕtačka |
Áno vo videu to vydáva zvuky ako prišlapnuté morča - mikrofón telefónu to tak zvýraznil, v realite to pri pohybe dolu skoro nepočuť. Možno to nahrám pri naštartovanom motore a ten bude vydávať zvuky ako makadam v miešačke |
Tie motorky sú už také dobré, že skoro ani jazdca nepotrebujú |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144204 | Včera: 153439