Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Tak ako? Automat áno alebo nie? |
Hodnotenie: Automat bez debaty. |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: U Hondy to vzbudilo záujem, tak BMW ide do väčšej istoty. No hneď na úvod to použiť v modeli 1300GS nemusí byť dobrý nápad. Jedná sa o vlakovú loď, resp. dôležitý model značky. |
Sak praveze nech si mozes vybrat vlajkovu lod podla seba. |
Zrejme za príplatok takže stále fajn.. stále bude možnosť ušetriť peniaze aj váhu. |
|
Hodnotenie: Re: raptor: sam dobre vies ze je kvantum a kvantum soferov co na GS jazdia cisto po asfalte...ci uz po europe alebo inde a maximalne s tym pojdu na rozbitu cestu a to je najvacsi offroad co ta motorka zazije...ci to je dobre zle ci sa nam to paci nepaci...je to proste tak pre kopec ludi to je cisto cestna motorka...pohodlna na cestovanie vo dvojici v GSA s obrovskou nadrzou atd...ja si myslim ze na to automat pasuje...a hlavne pokial nechaju moznost vyberu tak ako ma africa ze si kazdy moze vybrat co chce tak nevidim ziadny dovod na palec dole ak by to pretlacali stylom ze rusime manual a len automat to by sa asi ani mne nepacilo ale takto ked si kazdy moze vybrat preco nie |
Re: Nozdormu: |
Hodnotenie: Re: Nozdormu: v tomto mas pravdu. ja by som to iste nekupil, nakolko nemam zbytocne prachy na velke GSo, takze za mna nic. Ale asi ista forma automatu ma zmysel a ak sa odladi (co moze BMWcku chvylku trvat) tak tak to moze byt dobry marketingovy tah. staci si pozriet, ake percento motoriek, ktore honda ponuka s automatom ide s automatom a ake percento s manualom. na tom je vidiet, ze to ma zmysel a najde si to svoju klientelu |
Nozdormu - "je kvantum a kvantum soferov co na GS jazdia cisto po asfalte" bezpochyby áno a ja aj rozumiem tomu prečo to BMW takto tlačí viac na cestu (lebo ludia to tak chcú). To ale neznamená že sa mi to musí páčiť. A ešte si myslím že na ceste ti RT urobí 3 až 5x lepšiu službu ako GS. |
Cokolvek sa kamkolvek smeruje a tlaci, tak to tam tlacia a smeruju zakaznici a trh ako taky. Vyrobcovia sa tomu len prisposobuju, aby mali dobre predaje. |
A raptorko teraz bez provokacie, ale ako si vypocital ze 3x az 5x lepsia sluzba? Ako to treba chapat? Myslim tie nasobky ako sa pocitaju. |
Naozaj nerypem lebo ja som napriklad vela cestoval s kamosom, co mal gs uz vodnika v plnej vybave a ja na este o nieco cestovnejsej motorke ako je rt a aj sme si ich na roznych usekoch vymienali. On chcel vyskusat a aj som chcel vyskusat. |
No BMW veľa zákazníkov odchádzalo, lebo nemali v ponuke automat. Honda sa do toho pustila sama už dávno, prešla si tým čiastočne negatívnym prijatím a dnes z toho ťaží a má skvelé DCT... Asi to bude o čosi iné ako robotizovaná prevodovka a spojka. |
Hodnotenie: raz to muselo prist.. az sa divim, ze az tak neskoro.. honda to pochopila skor a lepsie |
Tak tak. Normalne idem kvoli tomu predat motorku len co do rovnakej zacnu montovat pohodlnomat. |
Vobec pripustit myslienku, ze by som porovnal techniku BMW a Citroena mi pripada uchylne... |
Re: Vidicon: asi zalezi od dna a nalady...ale niekedy mam chut byt sterilny..chcem dvojite zasklenie a nepocut o tom ze niekde okolo su ludia...ani ich nechcem vidiet...nechcem velmi nic robit...chcem zeby sa auto drzalo v pruhu a automat radil a ja len jemne hladkal pedal alebo mal rovno adaptivny tempomat a nerobil ani to...chcem mat vyhrievanu rit a masirovane krize na sedadle...filtraciu vzduchu aby som na jar nekychal jak kokot v aute... xD chcem mat vyhrievany aj volant ked ho uz musim drzat a co najkrajsi zvuk aby som mal pocit ze to nejde z reprakov ale ze mi zo sedadla spolujazdca spieva do ucha Freddie Mercury... |
Automaty si pytaju sami zakaznici, BMW si to podla mna uz nemohlo dovolit viac ignorovat. |
Re: Herghott: ale ked to RT je tak skarede oproti GS, tak sa necudujem, ze ludia kupia radsej GS aj na cestu (samozrejme, jedna sa o moj subjektivny nazor) |
Re: Vidicon: uf, ty fakt povazujes GS za krajsi stroj nez RT? Ved RT by pokojne mohlo dostat cenu za dizajn... A GS potom anticenu |
To je vec vkusu kazdeho osobitne. |
O dizajne sa baviť je zbytočné každému sa páči čosi iné... RT sa mi páči ale nekúpil by som si. GS sa mi nepáčili nikdy ani vtedy keď som si ho kúpil. Ľudia ho asi kvôli kráse nekupujú... Rozhodne je to užitočnejšia mašina ako RT a dokáže viac... Záleží na jazdcovi... |
Re: Herghott: mne GS, teda ta 1250 verzia, vodnik, nie ta nova 1300, dizajnom imponuje odkedy ju vypustili, same trubky a trojuholniky, paradny technicky dizajn. RT mi zboku pripada disharmonicka. |
Hodnotenie: Ak nebude za priplatok nahodou klasika z packou a radickou, tak preco nie? |
vidicon - nečteš. nevíš.. a ja mám byť preto úchyl? Neznalosť neospravedlňuje a ja by som Citroen en bloc nepodceňoval. Pri tej robotickej prevodovke im to, pravda, nevyšlo. Ale vzduchový podvozok mali v časoch keď BMW nie. Je niekde staršie video kde porovnávali podvozok BMW a Citroen a BMW z toho vyšlo s dlhým nosom. A je tu jedno novšie video kde "uchylaci" z TopGear porovnávali "techniku Citroen a BMW" |
Pravda. |
Herghott - ak podla jedného metra zoberiem tvoje tvrdenie že základné R je lepšie ako GS možem potom tvrdiť že základný Monster je lepší ako Multistrada Enduro? |
Re: raptor: tak Multistrada Enduro uz ani neexistuje |
Herghott - Multistrada Enduro existuje dalej len dnes sa volá Rally. Rád ti rozšírim obzory. |
Raptak, Raptak neviem teda v akom vesmire zijes, ale MTS Enduro bola dvojvalec. Rally uz je V4, ale to si si asi stihol vsimnut, kedze si googlil linku. Enduro a Rally su uplne odlisne motorky. |
Och, oprava, aby si ma neukrizoval - Multistrady su tu 20 rokov. Zabudol som na prve kiklopove 1000. |
Re: Herghott: redaktorko dobre si mimo. |
Hergáč, Hergáč... viem ze 1260 bola V2 a ta aktualna 1200 je V4... ale co to ma spolocne s mojou otazkou neviem. Ak su Enduro a Rally su uplne odlisne motorky poprosím ťa vysvetliť v čom presne okrem motorizácie samozrejme že áno. |
Re: alexa7: ale ved vpoho, s tou univerzalnostou suhlasim. Ibaze tu nerozoberame univerzalnost, ale "koncentrat" znacky v nejakom modeli. |
Herghott - prečo som sa odpísal? Keď niečo neviem tak sa opýtam. Nehrám sa na všemúdreho ako ty. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.05.2024 14:19) |
Re: raptor: veru, nema zmysel pokial si myslis ze Rally a Enduro su okrem motora rovnake motorky. |
Re: alexa7: Ale no tak...Tvrdit ze GS je zrovna najuniverzalnejsia moto na trhu je vysoko individualna zalezitost. Pre teba mozno ano, pre ineho nie. Ako priklad uvediem seba. Dlhe roky GSa(stara vrana 1150 a nechavam si ju zatial nadalej). Ale nejaky ten rok som vyberal novy stroj a vyskusal som si vsetky, ktore pre mna potencionalne pripadali do uvahy. Ako prve do vyberu padlo 1200/1250 gs(a). A nakoniec v garazi skoncila 1290 SAR. A vsetkych 5 udov by som dal do ohna, ze TET zvladne lepsie ako gs. Cestovatelsky komfort porovnatelny. Pre dvoch gs lepsie. Motoricky ktm...Ale je mozne ze budem po rokoch strasne pitchovat, lebo ako "fungujuci celok" KTM zlyhala hned na zaciatku u dealera, ktory dokaze cloveka riadne nasrat. |
Herghott - pojmy z dojmami. Ja som nikde nenapisal ze "su to rovnake motorky" |
Re: raptor: Raptak, aj keby som nikdy na vlastne oci nevidel ani jednu z nich, aj tak viem povedat, ze su to uplne ine motorky. Alebo na aktualnu notu - nemusim ist do vesmiru, aby som vedel, ze Zem je gulata. |
to s tým vesmírom je dokázaná pravda |
Re: raptor: urazil si sa na vlastnu obmedzenost - stacilo by si otvorit dva obrazky a porovnat ich... Mna k tomu nepotrebujes. |
salem - tak 1290 SAR je po 1150 jasne ze komfortnejsia motorka. A v teréne úúúúplne iná liga to som teda mal model "len" s 19" predným kolesom. |
Re: raptor: Ako 1150gs vs 1290 sar(2024) by som zrovnavat ani nechcel, je to predsa len trosku iny vesmir. Kazdopadne, 1150 gsa je pre mna super moto a nechcem sa jej ani zbavit. |
|
Re: salem79: 2 sezony som mal 1190, a to je komfortne pre spolujazdca to iste ako co mas. |
Re: salem79: A kúri na gule? u1190 mi to sakra vadilo ,lebo mas valec rovnako medzi nohami. |
Re: alexa7: Mam velmi malo este na tej motke nalietane (asi 14dni ju mam), tak nechcem robit razne vyhlasenia, lebo az cas a km ukazu..Zvod je uz z fabriky izolovany, je prekopane aj celkove chladenie(dva chladice). Ja som nemal zatial pocit, zeby bolo sedlo od valca/zvodu teple. Ked sa vsak stoji, tak citit teplo na stehnach od motora, to je ale normalne. Vcera som dal na jeden zatah cca 250km, odstavil moto a po chvilke skusil rukou sedadlo - bolo chladne(teda mozno presnejsie, ze nebolo teple). Neviem ako velmi sa zahrievalo na predoslych verziach(ja som s tym nemal problem ani na testovacke na predoslej generacii). Napriklad, niektori ludia sa stazuju aj na teplo od boxera, co mne prislo absurdne. |
moja ex 1290 T 2015 celkom iste napriek izolacii hriala do rozkroku - v zime ked som jej prikúril ani nebolo treba púšťať vyhrievané sedlo |
Uz ste si troska uleteli od temy |
Hodnotenie: V poslednom CZ moto casaku MH to ohladom Hondy pekne opisuju a ako Pitazko spomenul, Honda v tom "lieta" uz par rokov a vraj to maju zmaknute, ziadny brutal HighTech ale "simply ale rock stable" + moznost do full manualu vratane spojky. Pre mna je ale quickshifter pod plynom strasna popicovka , ktoru si pri ohriatej KRke vzdy uzivam, zalezi ...how you feeling... Upravené 1 krát. Naposledy upravil yurij (28.05.2024 19:57) |
Keď jazdím na svojej Jawe 175 z roku 1000p.n.l tak si užívam automatickú spojku. Pri pohybe páky sa sama stláča spojka. Pri troche šikovnosti sa dá aj pohnúť z miesta. Stačí po zaradení pomaly púšťa radiacu páku a motorka sa plynule rozbehne |
Re: Explo: |
Re: Nozdormu: máš pravdu. |
Cize ten co uprednostnuje automat ci uz na motorke alebo aute je pohodlny tupec? Wau. |
matkulec - to si ozaj trocha vyhnal do extremu. Jedni mozu preferovat automat a druhi zas manuál a je to úplne v poriadku. Pokiaľ máš možnosť si vybrať a nikto ťa do ničoho nenúti tak neni o čom.... |
Re: raptor: Presne tak. Nakoniec aj formule uz par rokov maju automaty. Preco asi? Aj ked ti jazdci do toho dost kafru, ale samotne preradenie je rychlejsie ako keby to robil clovek. |
Nové GSA bolo predstavené, presunul som komenty o GSA do témy Diskusie k Článkom: BMW v Ga-Pa odhalilo... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151949 | Včera: 157625